Nieuwe Nederlander.quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef gelly het volgende:
Ik mis het woordje "Marokkaan" in het bericht. Of is dat nu ineens niet belangrijk ?
?quote:
19 doden, aantal gewonden is heel wat meer.quote:Op maandag 6 april 2009 22:12 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Aantal gewonden Nederland: 18
quote:Op maandag 6 april 2009 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
is het al bekend wat voor een raket het was?
Volgens mij is die al lang weg en waren de opnames al een tijdje geleden afgerond.quote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef alors het volgende:
En zo jong he![]()
Zit Patrick Lodiers daar nu ook niet bij?
Ik ga ervan uit dat het een 107MM was.quote:Op maandag 6 april 2009 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
is het al bekend wat voor een raket het was?
Volgens mij is het verstrekken van persoonlijke info niet echt aan de orde.quote:Op maandag 6 april 2009 22:19 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie achtergrondfoto op zijn Hyves!
Nee hij ging er 2 keer heen. Een keer in december en nu net weer.quote:Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij is die al lang weg en waren de opnames al een tijdje geleden afgerond.
Maar wat kut zeg... zeker voor de familie. De jongen zat er nog maar een paar dagen en dan krijg je thuis dat bericht al.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik ken iemand die echt bij het leger wil en uitgezonden wil worden omdat ze denkt daar een beter mens van te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |