Dat dus. Ik snap echt het probleem niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.
Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die plaatjes geven toch een redelijk beeld van waar je aan moet denken. Goed voor de visueel ingestelde mens onder ons. Waaronder ik.
Jou idee ja. Er zijn al meeredere hier die het wel een toegevoegde waarde vinden. De mods uiteindelijk ook. Heb nog niet gezien dat ze het weggehaald hebben. Het zijn ook redelijk serieuzere photoshops die een redelijk goed beeld geven. Het zijn geen paints of superslechte. Laten we er maar over stoppen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.
Snap hem ook niet echt dat hij nu op zijn achterste poten gaat staan terwijl er in alle topics waar er over de nieuwe kuip werd gesproken juist hij zowat haantje de voorste was met de berichtgeving..quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik snap echt het probleem niet.
ja dat heb je nou zo langzamerhand wel duidelijk gemaaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag dan aan de mods of je een Photoshop topic aan mag maken. Eigen creaties horen naar mijn idee niet thuis in dit topic.
Omdat die berichtgeving op feiten berust. Als ze morgen in het sportjournaal die photoshop van de 3de ring als ontwerp posten dan mag je het van mij hier posten. Zolang het geen officieel ontwerp is heeft het hier niets te zoeken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snap hem ook niet echt dat hij nu op zijn achterste poten gaat staan terwijl er in alle topics waar er over de nieuwe kuip werd gesproken juist hij zowat haantje de voorste was met de berichtgeving..
Volgens jou.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat die berichtgeving op feiten berust. Als ze morgen in het sportjournaal die photoshop van de 3de ring als ontwerp posten dan mag je het van mij hier posten. Zolang het geen officieel ontwerp is heeft het hier niets te zoeken.
Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is het ontwerp van de nieuwe kuip
[ afbeelding ]
Misschien niet gezien?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.
[..]
Kan, maar wel opmerkelijk omdat je wel op dezelfde pagina nog na deze post zelf een post neerzet.quote:
Ja opmerkelijk ja. Niet iedereen is perfect.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan, maar wel opmerkelijk omdat je wel op dezelfde pagina nog na deze post zelf een post neerzet.
En doorgaans ontgaan jouw arendsogen helemaal niets.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen toen jorien deze post maakte.
[..]
Oke, zal morgen eens wat paints makenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef sjimz het volgende:
Maar goed, ik zie niet in waarom dergelijke posts hier niet geplaatst kunnen worden.
Als je even terug leest dan zie je dat ik zijn post waarschijnlijk niet gezien hebquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
![]()
Ik huil niet graag met modjes mee maar deze vind ik wel erg zeg.
Paintsquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, zal morgen eens wat paints maken
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je even terug leest dan zie je dat ik zijn post waarschijnlijk niet gezien heb
Mooi, heb je ook eindelijk antwoord op je eigen vraagquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, zal morgen eens wat paints maken
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Feyenoord met de tekeningen komen?
Paints zijn net zo betrouwbaar als Photoshops. Dus praat geen onzin.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:46 schreef Red_85 het volgende:
Laat ze wel redelijk berusten op waarheid. Niet van die paints ajb. Ben wel benieuwd naar hoe de nieuwe kuip eruit gaat zien
Ik bedoel van de nieuwe ArenA hé!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mooi, heb je ook eindelijk antwoord op je eigen vraag
[..]
Doe ik dat? Zit hier niet in ONZ dus valt wel mee geloof ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Paints zijn net zo betrouwbaar als Photoshops. Dus praat geen onzin.
Probeer het maar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik bedoel van de nieuwe ArenA hé!
Gast, doe gewoon voor 1 keer normaal aub.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, want je mag blijkbaar je fantasie in dit topic gewoon gebruiken.
In Noord-Korea wellicht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:02 schreef Counterattack het volgende:
Minimale capaciteit voor een WK finale 85.000? Lijkt me bullshit, dan zou je bijna nergens meer een WK kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |