De inkomsten vallen een beetje tegen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
@Maxmark: bespaar je de meoite, dat kost vooral heelveel geld en ellende
Morgen toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanavond is het moment om avondmaal te vieren inderdaad
Jezus vierde het avondmaal met zijn discipelen op de donderdag, 's avonds werd hij verraden bij Gethsemane. De volgende dag wordt hij gekruisigd (Goede Vrijdag)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef maok het volgende:
mannen met een stoppelbaard/ korte baard
Geen idee in welke categorie ik valSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef maok het volgende:
mannen met een stoppelbaard/ korte baard
Heb je dat alleen met Pasen of..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij staat het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Leuk hequote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef JH87 het volgende:
De stichting is niet meer nodig, ik ben rijk. En zojuist voor 't eerst van m'n leven in een apotheek geweest.
In Paddepoel?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
Ze wilden net mijn legitimatie bij de AH omdat ik wijn wilde kopen
En ik had Leander bij me nota bene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |