De inkomsten vallen een beetje tegen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
@Maxmark: bespaar je de meoite, dat kost vooral heelveel geld en ellende
Morgen toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vanavond is het moment om avondmaal te vieren inderdaad
Jezus vierde het avondmaal met zijn discipelen op de donderdag, 's avonds werd hij verraden bij Gethsemane. De volgende dag wordt hij gekruisigd (Goede Vrijdag)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef maok het volgende:
mannen met een stoppelbaard/ korte baard
Geen idee in welke categorie ik valSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat alleen met Pasen of..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij staat het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Leuk hequote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef JH87 het volgende:
De stichting is niet meer nodig, ik ben rijk. En zojuist voor 't eerst van m'n leven in een apotheek geweest.
In Paddepoel?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
Ze wilden net mijn legitimatie bij de AH omdat ik wijn wilde kopen
En ik had Leander bij me nota bene
Noujaaaaquote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
In Paddepoel?
Terecht dan wel.
Alleen groen blaadjequote:
Ik denk wel dat het kassameisje regelmatig 15 jarige moeder voor d'r neus heeft staan daarquote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Noujaaaa
Hoezo dat dan weer, zie ik er uit als 15?
Inclusief trouwring en respectabel uiterlijk?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het kassameisje regelmatig 15 jarige moeder voor d'r neus heeft staan daar.
Ze doen tegenwoordig alles voor een breezer...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Inclusief trouwring en respectabel uiterlijk?
allemaal om de schijn op te houdenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Inclusief trouwring en respectabel uiterlijk?
HaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je ook je baard laten staan!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:18 schreef freecell het volgende:
Ze wilden net mijn legitimatie bij de AH omdat ik wijn wilde kopen
En ik had Leander bij me nota bene![]()
Toch niet Venema? Dat zijn paupers. (Oudste apotheek van Groningen, die lui komen ook uit de 18e eeuw).quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef JH87 het volgende:
En zojuist voor 't eerst van m'n leven in een apotheek geweest.
Ja, vertel Chipszak.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef Peterselieman het volgende:
Tof zeg. Wat heeft je in Belfast doen belanden?
Vergeet niet dat we met zijn vieren bij Harrods zijn aangezien voor schoolkinderen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Noujaaaa
Hoezo dat dan weer, zie ik er uit als 15?
Dat is waar ookquote:Op donderdag 9 april 2009 18:15 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we met zijn vieren bij Harrods zijn aangezien voor schoolkinderen.
Goed puntquote:Op donderdag 9 april 2009 18:15 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we met zijn vieren bij Harrods zijn aangezien voor schoolkinderen.
Welk standje is dat?quote:
Dit experiment was succesvol. Mijn hypothese was dat jij daarop moest reageren.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
missionarisstandje, te oud voor gekke dingen in bed
Dat maakt ze ook meteen de oudste mensen ter wereld. Misschien maar eens een arts ofzo langs sturen ? Die vindt dat vast interessant.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:08 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Toch niet Venema? Dat zijn paupers. (Oudste apotheek van Groningen, die lui komen ook uit de 18e eeuw).
Ook jij wordt eens 36, en dan gaan we om jou lachen.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
missionarisstandje, te oud voor gekke dingen in bed
Nog zo lang wachten?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat maakt ze ook meteen de oudste mensen ter wereld. Misschien maar eens een arts ofzo langs sturen ? Die vindt dat vast interessant.
[..]
Ook jij wordt eens 36, en dan gaan we om jou lachen.
Ik ben nu al belachelijk genoeg. En of ik 36 word valt nog te bezien.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat maakt ze ook meteen de oudste mensen ter wereld. Misschien maar eens een arts ofzo langs sturen ? Die vindt dat vast interessant.
[..]
Ook jij wordt eens 36, en dan gaan we om jou lachen.
Nathan Fake, Appleblim en 2manydjsquote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Prosac het volgende:
Clash wordt geniaal zondag.
Al mijn favorieten na elkaar.
Iets met je rijstijl of zo?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En of ik 36 word valt nog te bezien.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:29 schreef freecell het volgende:
[..]
En afgelopen zondag werd mij bij het Groninger museum verteld dat ik Leander op mijn buik moest dragen in de doek of afgeven bij de garderobe, want zo was hij een rugzak en dat mocht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |