Ik had clubavond, was weer een dolle boel.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:17 schreef JH87 het volgende:
Nah blijf ik ook een keer langer op.Ik was naar een concert en heb daarna nog een biertje gedronken. En nu ga ik inderdaad slapen.
En hoe was jouw sog-avond?
En waarom heb je daar last van dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 08:15 schreef kikoooooo het volgende:
Christelijke feestdagen
Alleen maar positief als je vrij bent. Witte donderdag, echt zo'n dramadag
Maar de maandag is wel zuur voor veel studenten met week-OV. Veel hebben volgende week gewoon tentamens/projecten die ze in moeten leveren. Maar faculteiten zijn natuurlijk geslotenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef maok het volgende:
Theoretisch zou je gewoon lekker moeten gaan eten met wijn enzo, maar dat doet niemand. Er is niets in de kerk en je krijgt geen vrij van je werk.
Zondag is het pas pasen, alle ov's die dan normaal niet geldig zijn, zijn dan nog steeds niet geldig en alle ov's die dan wel geldig zijn blijven dan geldig. Niemand heeft er last van, je kunt gewoon doen wat je normaal ook op zondag doet.
Goede witte donderdag trouwens
Zeker weten? Het had best een hit kunnen worden met dat hele malaria verhaal.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef JH87 het volgende:
Oh maar het Paasweekend overleef ik wel, ik heb nog dertig euro ofzo, hartstikke veel.![]()
Jullie zijn wel veel te goed voor deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |