quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zooitje scans van FF XIII:
http://finalfantasy-xiii.(...)e-feature-scans.html
Fenomenaal.
quote:The total download size for RE5 Versus Mode is 1.86MB. You are not, in fact, downloading the content from Xbox Live Marketplace or PlayStation Network. Instead, you are downloading a key that unlocks content already on the RE5 retail disc. The same disc you paid $60 for a month ago.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef SkyChat het volgende:
CapCom is een regelrechte facefucker.
http://xboxlive.ign.com/articles/970/970396p1.html
[..]
Zelfde verhaal als de Yoda/Darth Vader DLC in SCIV. Stond ook al op de disc, en de paar MB'tjes die je downloadde waren alleen maar bedoeld om te unlocken.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:53 schreef SkyChat het volgende:
CapCom is een regelrechte facefucker.
http://xboxlive.ign.com/articles/970/970396p1.html
[..]
Forza als je wil racen! PGR als je een flipperkast wil spelen!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef FromOuterSpace het volgende:
Voor welke racegame moet ik gaan als ik vooral online wil gaan spelen? Forza 2, PGR4 of toch een andere?
Wachten op Forza 3 duurt me een beetje te lang.
Forza dus. Nog andere mogelijkheden?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza als je wil racen! PGR als je een flipperkast wil spelen!
Ik denk dat je met forza een goede aankoop doet, veel online spelers lage prijs en zeer goede simulatie.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef FromOuterSpace het volgende:
[..]
Forza dus. Nog andere mogelijkheden?
Nee niet echt!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef FromOuterSpace het volgende:
[..]
Forza dus. Nog andere mogelijkheden?
Hallo, zeg. Neequote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Reintji het volgende:
Hallo, zeg. Liedjes voor GH:III, zijn die ook te spelen in GH:World Tour? Dank
quote:People's Ovation
Become a true Peg Party animal by partying 100,000 points harder than anyone else.
10
Verkregen 8-4-2009
quote:Hallo, zeg. Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, alleen het album Death Magnetic van Metallica die je kunt downloadenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef Reintji het volgende:
Hallo, zeg. Liedjes voor GH:III, zijn die ook te spelen in GH:World Tour? Dank
Is inmiddels trouwens Guitar Hero Smash Hits geworden, maar die lijkt me wel echt supervet, zijn enorm veel goede nummers in 1 2 en 3 die ik graag zou willen drummen/zingen!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee, alleen het album Death Magnetic van Metallica die je kunt downloaden
Er komt dit jaar overigens nog een Guitar Hero : Greatest Hits met liedjes uit elke GH die je met de hele band kan spelen
Is er al een tracklist bekend van die game? Ik heb ook een aantal titels (vooral van deel 1) die ik wil spelen. En is er al bekend of je gedownloade liedjes uit World Tour werken in Smash Hits?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is inmiddels trouwens Guitar Hero Smash Hits geworden, maar die lijkt me wel echt supervet, zijn enorm veel goede nummers in 1 2 en 3 die ik graag zou willen drummen/zingen!
Nope, email en password only....quote:Op donderdag 9 april 2009 07:39 schreef Flubberbal het volgende:
Een vraagje,:
Ik heb een Xbox Live account (wel op de xbox 360) een paar maanden terug gehad. Het gaat mij meer om de achievements en de service record voor Halo 3 (Legendary en 3000+ kills) van 't account.
Ik heb nu een paar xbox live gold kaartjes, en ik wil het weer spelen. Terug waar ik een paar maanden geleden was.
Alleen; 't probleem is dat mijn XboxLive account-wachtwoord voor mijn emailadres ben vergeten. Het was een @Home.nl emailadres (inmiddels nu Ziggo) en heb er geen toegang voor kunnen bemachtigen, heb Ziggo gebeld en zij kunnen d'r niets aan doen.
Wel herinner ik me dat mijn creditcard erin is toegevoegd, is er geen mogelijkheid om het via mijn creditcard te recoveren?
Laat het me aub. weten!
PS: de xbox live account is gewoon van de xbox 360.. niet de original xbox
Met je eens,... echt een geweldig spel. Wil ook nog eens helemaal opnieuw,... of misschien verder,... er is nog een hoop te doen na de main quest!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:37 schreef J.Clarkson het volgende:
GTA4!!Ben weer opnieuw begonnen en weer helemaal in love!
Gisteren er achter gekomen dat als je een lange burnout doet, je banden klappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |