Je mist niets.quote:
Het was een prachtige tech-demoquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef Fugie het volgende:
Hier nog mensen die 50 cent BOTS hebben ? Ik moet de coop achievements nog halen en zoek nog iemand om dat mee te doen ?
Ach, saai, het eerste uur is het wel vet hoor Beetje lui besneaken en zo'n mesje in hun rug prikken en vette countermoves maken in gevechten. Maar na dat uurtje heb je het wel gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:43 schreef MaxC het volgende:
Assassin's Creed
Tergelijk 1 van de mooiste games ooit als 1 van de saaiste games ooit
he, schietende en vloekende negers aint that bad.quote:
Het duurt een uur voordat je dat wazige deel uit bent. Dat duurde me echt te lang, toen ik eenmaal in de stad was als Altair hoefde het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, saai, het eerste uur is het wel vet hoor Beetje lui besneaken en zo'n mesje in hun rug prikken en vette countermoves maken in gevechten. Maar na dat uurtje heb je het wel gezien
Ruilen tegen TheClub?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef RoK het volgende:
Heb hier Mass Effect liggen, maar na een uurtje spelen trekt het me eigenlijk totaal niet. Iemand interesse in een ruil voor een shooter of action RPG die zich wat meer 'in de realiteit' afspeelt, zonder sci-fi mumbo jumbo? Bijvoorbeeld GTA IV?
quote:Konami entwickelt Six Days of Fallujah
07.04.09 - Atomic Games arbeitet im Auftrag von Konami an dem Third-Person-Shooter Six Days of Fallujah. Das schreibt das WallStreetJournal, als Plattformen sind laut Gamepolitics PS3 und Xbox 360 geplant.
Six Days of Fallujah handelt vom Irak-Krieg und beschreibt den sechstägigen Kampf der US-Armee um die Stadt Fallujah. Diese Zeitspanne soll zeitlich korrekt im Spiel wiedergegeben werden; der Spieler erlebt das Geschehen aus der Sicht mehrerer Einheiten.
Atomic Games hat mit mehr als drei Dutzend US-Soldaten gesprochen, die an den Kämpfen damals beteiligt waren. Es soll eine Physik Engine geben, durch die eine realistische Zerstörungen der Umgebung möglich ist. Ob der Spieler auch auf Seiten der irakischen Streitkräfte spielen kann, ist noch nicht entschieden.
Die Entwickler sind sich im Klaren darüber, dass das Spiel zu kontroversen Diskussionen führen könnte. Konamis Marketing Vice President Anthony Crouts sagt: 'Wir werden nicht versuchen, irgendwelche gesellschaftlichen Kommentare im Spiel abzugeben - wir sind nicht für den Krieg. Und wir werden nicht versuchen, dass Spiel so zu machen, dass sich die Leute unwohl fühlen. Wir wollen nur eine fesselnde, unterhaltsame Spielerfahrung bieten. Im Endeffekt ist es nur ein Spiel.' Release: 2010 (USA)
Lijkt me ook maar zozo..quote:
En eindelijk de info die er bij hoort:quote:
Dus FFXIII is wat FFXI had moeten zijnquote:Hands-on previews of Final Fantasy XIII in Edge and the UK Official PlayStation Magazine have torn the wraps off the game's battle system for the first time.
The magazines visited Square Enix's offices in Japan, where they interviewed the developers and were allowed to play the demo that will be distributed with the Blu-ray release of the Advent Children film in Japan later this month.
Edge - which describes the FFXIII as "the best-looking game on PlayStation 3 yet" - says that the battle system eschews FFXII's real-time programmable parties in favour of an evolution of FFX's more traditional Active Battle System.
Magic and Action points are out, with time being the main resource spent on moves. A character's time gauge is now split into three segments. Weaker spells and abilities will use one of these segments, while more powerful ones will use two or all three. You can therefore queue up multiple moves per character per turn, and there's a suggestion that the number of time segment commands might increase as your characters level up.
Timing can also be used to maintain combos between characters, with their attacks flowing into each other; a good combo will trigger a high-damage "Break Mode". Your performance after each battle is ranked from one to five stars, something the developers told OPM would affect gameplay.
Battles aren't random, although Edge noted that it was difficult to avoid the groups of enemies on the tightly constrained paths in the demo. The demo takes place on a series of futuristic walkways and suspension bridges beneath the hanging city of Cocoon (which sounds like the environment depicted in the recent trailer). The area is called Pulse, an under-city inhabited by rejects and outcasts.
Regarding storyline, the previews contain few details, but producer Yoshinori Kitase suggested to Edge that it would follow multiple characters along multiple threads, rather than merely focusing on poster girl Lightning.
"This is a story that's told from multiple points of view and we have whole chapters of the game that are devoted to a single character and his or her story," Kitase said.
"In that sense, it plays out in a similar way to Dragon Quest IV, taking the perspective of multiple characters, walking with them through their adventures before seeing how these stories come together and intertwine for the climax of the game."
We'll bring you our own impressions of the demo as soon as we can get our hands on it. Final Fantasy XIII is due out for PS3 in Japan before the end of the year, with and American and European release on PS3 and 360 to follow.
Als ik die site zie moet ik toch meer denken aan Da Vinci en dus Italië.quote:Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef Strolie75 het volgende:
Al iets bekend over de setting van Assassin's Creed 2? Er gingen geruchten over de Franse revolutie.
bedoel je niet FFXII ? , 11 was namelijk een mmorpgquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En eindelijk de info die er bij hoort:
[..]
Dus FFXIII is wat FFXI had moeten zijn
Lode Runner speelt best tof, is echt een bestwel leuke puzzel-platformer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
22 april komt Lode Runner naar XBLA. Check Xbox.com of Facebook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na R-Type Dimensions weer een klassieker in een nieuw jasje!
Klinkt als een soort Full Spectrum Warrior.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Six days of Fallujah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik koop hem elke maand in de winkel, als wordt een abonnement met de huidige koers van de pond steeds aantrekkelijker.quote:
Wow vet Laatste keer dat ik die gespeeld heb was op de commodore 64quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
22 april komt Lode Runner naar XBLA. Check Xbox.com of Facebook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na R-Type Dimensions weer een klassieker in een nieuw jasje!
Daarom, wat XI had MOETEN zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bedoel je niet FFXII ? , 11 was namelijk een mmorpg
ff11 was best leuk , maar heel dom gemaakt . vanaf lvl 1 was het spel wal party georienteerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom, wat XI had MOETEN zijn.
Tering!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zooitje scans van FF XIII:
http://finalfantasy-xiii.(...)e-feature-scans.html
Fenomenaal.
En is het ook echt wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik koop hem elke maand in de winkel, als wordt een abonnement met de huidige koers van de pond steeds aantrekkelijker.
Die was super! Voordat gedeelte alleen al wil ik hem!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Spaulding het volgende:
Tering, GTA4 tijdje terug al verkocht maar nu toch wel spijt van.
Assault on Dark Athena valt dus een beetje tegen in vergelijking met het eerste deel Butcher's Bay. Wel jammer maar alleen al om Butcher's Bay ga ik hem ooit wel halen. Wat was die toch goed...
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
Gametrailer RIddick review
http://www.gametrailers.com/player/47698.html
true thatquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, saai, het eerste uur is het wel vet hoor Beetje lui besneaken en zo'n mesje in hun rug prikken en vette countermoves maken in gevechten. Maar na dat uurtje heb je het wel gezien
GTA IVquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:02 schreef Spaulding het volgende:
Tering, GTA4 tijdje terug al verkocht maar nu toch wel spijt van.
Assault on Dark Athena valt dus een beetje tegen in vergelijking met het eerste deel Butcher's Bay. Wel jammer maar alleen al om Butcher's Bay ga ik hem ooit wel halen. Wat was die toch goed...
Ziet er interessant uitquote:Op woensdag 8 april 2009 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
End of Eternity (Tri-Ace / SEGA)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Winter 2009, december dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hierin staat dat het gevechtssysteem weer meer op FFXII lijkt? Ik dacht dat de Edge juist had gezegd dat het meer op FFX zou lijken?quote:- Die Entwickler versprechen, dass sich das Kampfsystem aufgrund der KI-Kontrolle zusammen mit den Echtzeit-Bewegungen zunächst wie Final Fantasy XII (PS2) anfühlen soll; allerdings sei das Spieltempo aufgrund der Controller-Eingaben total anders.
Ja. Geen invoerrechten meer, maar wel inklaringskosten en 19% BTW. Heb je bij Gamehubs besteld?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:06 schreef super-muffin het volgende:
Godver, mijn Guitar Hero:Metallica ligt nog bij de douane
Het zijn 2 exemplaren met gewoon het bedrag van ¤95,-
Krijg kan het dat ik dan nog een naheffing krijg? Dat zou wel vervelend zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |