En doet vooral ook de deur niet dichtquote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
Die buschauffeur blijft ook gewoon kalmpjes alles door de binnenspiegel volgen.
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
De omstanders waren bang en dat kan ik me best voorstellen. Hoe moeilijk ook, maar ik had hetzelfde gedaan in hun positie.quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.
En lijkt ook weinig hulp te willen bieden aan het slachtoffer...quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit meegemaakt dat er iemand zo in het openbaar in elkaar geslagen wordt? Dan is het echt niet dat je je overhemd lostrekt en even de boel sust, zeker niet als er 3 man tegen over je staan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.
De voorsteden van de grote steden zijn behoorlijk verrot ja. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Specularium het volgende:
Toevallig net gekeken, raar dat niemand dat kleine witte geval aanpakt.
Maargoed Frankrijk is dan ook door en door verrot.
Ik begrijp niet waarom aanwezige mensen zich niets doen. Iedereen denkt alleen maar dat ze graag iets willen doen maar ze durven niet alleen. Ik zou in zo'n situatie wel mijn medepassagiers vragen gezamenlijk in te grijpen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De omstanders waren bang en dat kan ik me best voorstellen. Hoe moeilijk ook, maar ik had hetzelfde gedaan in hun positie.
Ja, die rellen vielen heel erg mee he.quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Gehannes het volgende:
[..]
De voorsteden van de grote steden zijn behoorlijk verrot ja. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee lijkt me.
Maar niemand wil graag een mes tussen zijn ribben krijgen. En dat is wel iets waar je 90% kans op hebt met zulk soort debielen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom aanwezige mensen zich niets doen. Iedereen denkt alleen maar dat ze graag iets willen doen maar ze durven niet alleen. Ik zou in zo'n situatie wel mijn medepassagiers vragen gezamenlijk in te grijpen.
misschien nog wel meer dan hierquote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja ook Frankrijk heeft een enorm probleem met kutallochtonen, dat wisten wel al.
Tsja dat klopt dan wel weer. Maar bekijk het eens vanuit het oogpunt van het slachtoffer. Toen ik veertien was en met een ploeggenoot op klaarlichte dag volledig onverwacht, zonder enige provocatie belaagd werden door een ons onbekende groep van circa 20 man stonden de mensen in de rij voor het stoplicht geamuseerd te kijken. En dat ging ver toen, ik ben bijna gewurgd en mijn ploeggenoot werd voor een rijdende auto gegooid.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Maar niemand wil graag een mes tussen zijn ribben krijgen. En dat is wel iets waar je 90% kans op hebt met zulk soort debielen.
Misschien? Daar worden hele wijken al geclaimed door dat paupervolk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien nog wel meer dan hier
Zo positief was mijn post niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Kstond er bij en keer er naar
neem een foto, kun je langer van genieten
Wat heeft het er nou in vredesnaam mee te maken dat je allochtoon bent?quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef MervinMinky het volgende:
Ik als allochtoon kan dit echt niet aanzien en wil gewoon dat zij levenslang krijgen hiervoor of iets dergelijks, als je dit ziet gebeuren in een Nederlandse bus dan krijg je toch moordneigingen.
Totaal geen respect voor de medemens of medeburgerZe krijgen in het land waar ze wonen alle mogelijkheden om een goed leven op te bouwen en hiermee betalen ze terug. Schande zeg bah
Me nichtje was een tijdje geleden getuigen van een dodelijk auto ongeluk, toen ze bezig was met reanimatie moest me neef een kerel tegen de vlakte slaan die een filmpje aan het maken was om op youtube te zettenquote:Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tsja dat klopt dan wel weer. Maar bekijk het eens vanuit het oogpunt van het slachtoffer. Toen ik veertien was en met een ploeggenoot op klaarlichte dag volledig onverwacht, zonder enige provocatie belaagd werden door een ons onbekende groep van circa 20 man stonden de mensen in de rij voor het stoplicht geamuseerd te kijken. En dat ging ver toen, ik ben bijna gewurgd en mijn ploeggenoot werd voor een rijdende auto gegooid.
Toen we aangifte gingen doen bleek er geen enkele melding binnen te zijn gekomen
Ik wil hiermee zeggen dat ik dankbaar ben dat ik in een Westerse land woon en alles en iedereen met respect behandel, mezelf nuttig wil maken voor de maatschappij en een voorbeeld wilt zijn voor de jongere generatie allochtonen om niet zulke dingen uit te vreten.quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat heeft het er nou in vredesnaam mee te maken dat je allochtoon bent?
Die snappen wel dat je dit soort tuig gewoon tien jaar de cel in moet gooien, en niet op vlinderreisjes naar Marokkoquote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want die gaan het even oplossen_!
Ik snap wel wat je bedoeld, maar eigenlijk is het super fout dat je kenbaar moet maken dat zelfs jij als allochtoon dit filmpje vreselijk vind.quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik dankbaar ben dat ik in een Westerse land woon en alles en iedereen met respect behandel, mezelf nuttig wil maken voor de maatschappij en een voorbeeld wilt zijn voor de jongere generatie allochtonen om niet zulke dingen uit te vreten.
Dat snapt iedereen wel, alleen is dat niet mogelijk. Volgens mij is hier kwestie van mishandeling zonder ernstig letsel met voorbedachte rade, dus maximaal 4 jaar. Ik denk zomaar niet dat meneer Wilders in z'n eentje het hele Nederlandse straf systeem aan kan passen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die snappen wel dat je dit soort tuig gewoon tien jaar de cel in moet gooien, en niet op vlinderreisjes naar Marokko.
Kosovo is toch ook Westers?quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik dankbaar ben dat ik in een Westerse land woon en alles en iedereen met respect behandel, mezelf nuttig wil maken voor de maatschappij en een voorbeeld wilt zijn voor de jongere generatie allochtonen om niet zulke dingen uit te vreten.
Hoe wist je dat ik uit Kosovo kwam danquote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Wat gebeurd er nou precies? Ze vallen iemand lastig, plukken wat aan zn jas en vervolgens gaat hij die jongen in dat witte jasje knuffelen?
Die gast met sjaal wilt zijn portemonnee of iets wat erop lijkt terugpakken van die ene met witte jas, ze vallen beide waarna 2 man die achter hem staan beginnen in te beuken. Let ook op ergens in het filmpje als een zo'n Fransman eentje bijna laat struikelen door pootje te haken waarna die KK fin terugkomt om hem te slaan.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Wat gebeurd er nou precies? Ze vallen iemand lastig, plukken wat aan zn jas en vervolgens gaat hij die jongen in dat witte jasje knuffelen?
Kosovo is grotendeels moslim en sowieso is de hele Slavische / Balkan cultuur echt wel flink anders dan onze west-europesequote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik uit Kosovo kwam danNaja ik vind het nog niet Westers, ben blij dat ik hier kon komen leven want daar is het nog niet goed qua welvaart, economie enz.
Een keer in Parijs de verkeerde afslag genomenquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Die banlieues in Frankrijk zijn ook gewoon fucked up. Wel een stapje erger dan een Nederlandse wijk als Kanaleneiland.
Haha ja idd. Ik ben er ook wel eens per ongeluk terecht gekomen ja. Die in Lyon zijn ook niet echt om aan te raden trouwens.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een keer in Parijs de verkeerde afslag genomen![]()
Nou, toch maar even raampje dicht en deur op slot
Vond het eerst ook onduidelijk maar ze rollen 'm en wanneer ie dat doorkrijgt draait ie om en wil het terugpakken. Daarna dus schoppartij.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Laf? Eerder hondsbrutaal. Zie dan hoe die met het witte jasje demonstratief de portemonnee jat - alsof de hele bus het moet zien!quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef cheqy het volgende:
Wat een vuile laffe honden. Vooral dat tyfusettertje in het wit.
Dat die gozer zich zo door hem laat aftuigen zeg.
Als iedereen uit die bus op die gasten sprong zou het wel werken. Maarja stel je doet zoiets en achteraf blijkt niemand mee te doen, dan krijg je zoiets als wat die ene gast kreeg, een flinke klap op je gezicht.quote:Op maandag 6 april 2009 22:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Laf? Eerder hondsbrutaal. Zie dan hoe die met het witte jasje demonstratief de portemonnee jat - alsof de hele bus het moet zien!
Op het eerste gezicht wel triest dat niemand helpt. Maar eerlijk gezegd, dat zou ik zelf ook niet hebben gedaan.
En die buschauffeur, wat kan die nou doen? Ertussen springen en zelf afgetuigd worden? En hij kon de daders ook niet binnen houden, want ze gebruikten zo te zien de noodontgendeling van de deur om te ontsnappen. Nee, voor hem moet het ook verschrikkelijk zijn om zo machteloos te zijn.
Ze gaan er in ieder geval serieus mee aan de slag, dat is een ding dat zeker is.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want die gaan het even oplossen_!
Tja, probleem is vaak dat je niet als één denkt dan. Zonder zeker te zijn van 'backup' ga je niet snel beginnen tegen 4 of 5 lui die mogelijk messen dragen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef Buitendam het volgende:
Tja.. wat doe je dan.
Er zitten wel genoeg kerels in die bus. Als ze er allemaal in vliegen gaan die kereltjes zeker naar de tering.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ze gaan er in ieder geval serieus ridicuul mee aan de slag, dat is een ding dat zeker is.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef McFearless het volgende:
Triest.
Had hij terug geslagen kreeg hij van 4 man klappen + een mes tussen de ribbenquote:Op maandag 6 april 2009 22:15 schreef kensei het volgende:
Een zon passagier krijgt 2 keer een klap op zn bek, en hij blijft vervolgens gewoon zittendat jochie was een kop kleiner dan hem
quote:
Precies, er hoeft er maar 1 een mes te hebben en het is echt afgelopen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Had hij terug geslagen kreeg hij van 4 man klappen + een mes tussen de ribben
Frankrijk. Sarkozy. Dombo.quote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef DrowningMan het volgende:
wat deze kwestie betreft zou ik het helemaal niet zo erg vinden als Geert Wilders in het torentje zou plaatsnemen...
Toch heb je op dat moment waarschijnlijk een klein stemmetje in je hoofd wat zich afvraagt of hij geen mes in zijn zak heeft.quote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef JanusAnus het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat ik die kleine kankeretter niet op zijn bek geramd had. Niet dat dat verstandig is, maar dat kan je op zo'n moment toch niet laten?
Alsof de PVV hier ook maar iets tegen kan doen. Met de PVV wordt alles nog individualistischer, wat een van de oorzaken is achter de vele maatschappelijke problemen, zoals dit.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Gehannes het volgende:
Ik zag pas dit filmpje op geenstijl staan:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_franse_bus.html
Tering wat kan ik me hier boos om maken, kijk dan hoe lang ze nog doorslaan op die gozer man. En niemand durft ook in te grijpen he. Zover is het in Nederland nog niet volgens mij, maar als dit hier ook staat te gebeuren stem ik zeker weten de PVV.
Laat ze maar lekker in Frankrijk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Hondenfluitje het volgende:
Gelijk het land uit godverdomme, kan hier zo kwaad om worden
Precies, en de kans is groot dat die figuur de volgende keer ook apathisch blijft toekijken, net als iedereen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als iedereen uit die bus op die gasten sprong zou het wel werken. Maarja stel je doet zoiets en achteraf blijkt niemand mee te doen, dan krijg je zoiets als wat die ene gast kreeg, een flinke klap op je gezicht.
Waarschijnlijk allemaal al minimaal 2e generatie Franse jongens.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
Uiteraard zijn het weer die kut buitenlanders, het zal ook eens niet. Wat een onbeschaafd achterlijk kutvolk is het toch. En dan willen ze respect. Flikker toch op stelletje apen. Terug naar je land, ga geiten neuken. Kutroetmoppen.
Flikker toch op man, afkomst is afkomst. Bij ons zijn het ook minimaal tweede generatie Marokkanen. Dat zegt niets.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal al minimaal 2e generatie Franse jongens.
Soms denk ik er wel eens aan hoe effectief een pistool dan zou zijn. Even je jas open doen zodat ze een glimp van het wapen opvangen en dat moet wel genoeg zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies, en de kans is groot dat die figuur de volgende keer ook apathisch blijft toekijken, net als iedereen.
Nutteloos geblaat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Flikker toch op man, afkomst is afkomst. Bij ons zijn het ook minimaal tweede generatie Marokkanen. Dat zegt niets.
Die hadden ze NOOIT hiernaartoe moeten halen.
Miniguns ipv cameras in de bus.quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan hoe effectief een pistool dan zou zijn. Even je jas open doen zodat ze een glimp van het wapen opvangen en dat moet wel genoeg zijn.
En wat gaan die criminelen doen? Die gaan zich nog beter bewapenen...quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan hoe effectief een pistool dan zou zijn. Even je jas open doen zodat ze een glimp van het wapen opvangen en dat moet wel genoeg zijn.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het enige wat helpt tegen die gasten is vernederen, inbreuk maken op de machocultuur. Laat ze maar eens een roze bikini aantrekken en vervolgens vastbinden aan een lantaarnpaal terwijl Gordon ze met een plumeau verwend.
Etnische afkomst, en dus ook bijbehorende karaktertrekken etc, worden genetisch doorgegeven.quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nutteloos geblaat.
Hun opa's zijn Algarijns/Marokkaans/watdanook. Die kereltjes zelf niet.
Tja. Het imperialisme van de blanke europeaan heeft hier toch een grote invloed opgehad. Moesten die blanke europeanen maar niet landjepik spelen en grondstoffen roven en machtsgeil zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
Uiteraard zijn het weer die kut buitenlanders, het zal ook eens niet. Wat een onbeschaafd achterlijk kutvolk is het toch. En dan willen ze respect. Flikker toch op stelletje apen. Terug naar je land, ga geiten neuken. Kutroetmoppen.
das hetzelfde als een wapen laten zien, Juist als je die gasten vernederd of in een hoek drijft worden ze agressief. Enige optie is gewoon lang vastzetten, dat schrikt misschien af.quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wat gaan die criminelen doen? Die gaan zich nog beter bewapenen...
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Het enige wat helpt tegen die gasten is vernederen, inbreuk maken op de machocultuur. Laat ze maar eens een roze bikini aantrekken en vervolgens vastbinden aan een lantaarnpaal terwijl Gordon ze met een plumeau verwend.
Vreemd genoeg kwam dit lumineuze idee eerder vanuit de PvdA:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-van-marokkanen.html
Denk je echt dat het genetisch is?:Dquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Etnische afkomst, en dus ook bijbehorende karaktertrekken etc, worden genetisch doorgegeven.
Dus hun afkomst doet er wel degelijk toe.
Dat is dus bullshit, als zo'n jongen in een rijk gezin in een mooie wijk met een goede educatie opgroeit, wordt het toch echt wel een heel ander persoon, heeft barweinig met afkomst te maken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Etnische afkomst, en dus ook bijbehorende karaktertrekken etc, worden genetisch doorgegeven.
Als die gasten status verlenen door gevangenisstraf, een boete e.d. en verliezen door hun te vernederen lijkt mij de oplossing simpel. Dit gedrag zouden ze nooit vertonen als ze daarmee hun status binnen de groep zouden verliezen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das hetzelfde als een wapen laten zien, Juist als je die gasten vernederd of in een hoek drijft worden ze agressief. Enige optie is gewoon lang vastzetten, dat schrikt misschien af.
Dat klopt ja, dat is dan ook weer het nadeel ervan. Als jij een pistool kan kopen, kunnen zij het ook.quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wat gaan die criminelen doen? Die gaan zich nog beter bewapenen...
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Niet genetisch maar via de opvoeding.quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus hun afkomst doet er wel degelijk toe.
Ik denk niet dat ze weten wat 'kopen' is.quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dat is dan ook weer het nadeel ervan. Als jij een pistool kan kopen, kunnen zij het ook.
Ey ik spreek je niet tegen hoor. Maar dat wás. Dit ís. En wat ís is relevant en wat wás is dat niet. We hebben nu een probleem. Dat hebben we zelf veroorzaakt. En kunnen we zelf oplossen als we godverdomme eens niet zo fucking liberaal en zachtaardig zouden zijn in dit kutland.quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Tja. Het imperialisme van de blanke europeaan heeft hier toch een grote invloed opgehad. Moesten die blanke europeanen maar niet landjepik spelen en grondstoffen roven en machtsgeil zijn.
Oh, wacht, scheer ik te veel over een kam? Oh wacht? Niet relevant? Oh, sorry.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze weten wat 'kopen' is.
Iemand betert zijn leven niet achter tralies, vooral niet als-ie jong en ongeschoold is. De jongens moeten gewoon beter opgevoed worden conform de normen van de maatschappij, en hun ouders hebben een totaal ander idee over wat er in Frankrijk (of Europa) normaal is. Ze kijken hun eigen televisie, praten met hun eigen mensen, en denken in hun oude cultuur. Ja, geen wonder dat het fout gaat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als die gasten status verlenen door gevangenisstraf, een boete e.d. en verliezen door hun te vernederen lijkt mij de oplossing simpel. Dit gedrag zouden ze nooit vertonen als ze daarmee hun status binnen de groep zouden verliezen.
Dat is geen bullshit. Waarom zijn Zweden vaker blond dan wij? Waarom zijn Ieren vaker roodharig? Zou dat aan de opvoeding liggen???quote:Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit, als zo'n jongen in een rijk gezin in een mooie wijk met een goede educatie opgroeit, wordt het toch echt wel een heel ander persoon, heeft barweinig met afkomst te maken.
En nadat een jongere jaren in de gevangenis heeft gezeten, wat dan? Solliciteren? Diploma ophalen? Of doen wat nog maar mogelijk is, op de bank hangen? Dat dus.quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ey ik spreek je niet tegen hoor. Maar dat wás. Dit ís. En wat ís is relevant en wat wás is dat niet. We hebben nu een probleem. Dat hebben we zelf veroorzaakt. En kunnen we zelf oplossen als we godverdomme eens niet zo fucking liberaal en zachtaardig zouden zijn in dit kutland.
Cultuur is niet genetisch bepaald, sorryquote:Op maandag 6 april 2009 22:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. Waarom zijn Zweden vaker blond dan wij? Zou dat aan de opvoeding liggen???
Overigens trek je de verkeerde vergelijking. Je moet naar verschillende etnische groepen kijken onder dezelfde sociaal-economisch omstandigheden. Waarom hebben wij wel last van Marokkanen en Antillianen en niet van Chinezen en Indiërs? Waarom zouden culturele aspecten niet door middel van genen overgedragen worden op generaties?
Ooit gehoord van het 'jedrinktkoffiealsjevader'-gen? Ik niet. Laat staan een hele cultuur.quote:Op maandag 6 april 2009 22:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. Waarom zijn Zweden vaker blond dan wij? Waarom zijn Ieren vaker roodharig? Zou dat aan de opvoeding liggen???
Overigens trek je de verkeerde vergelijking. Je moet naar verschillende etnische groepen kijken onder dezelfde sociaal-economisch omstandigheden. Waarom hebben wij wel last van Marokkanen en Antillianen en niet van Chinezen en Indiërs? Waarom zouden culturele aspecten niet door middel van genen overgedragen worden op generaties?
Nee hier ga ik niet aan beginnen. Niet om tien voor elf 's avonds. Ga een boom knuffelen, hippie. Ik ben nu al klaar met jou.quote:Op maandag 6 april 2009 22:49 schreef Koewam het volgende:
[..]
En nadat een jongere jaren in de gevangenis heeft gezeten, wat dan? Solliciteren? Diploma ophalen? Of doen wat nog maar mogelijk is, op de bank hangen? Dat dus.
Straffen helpt wel, maar minder dan belonen. En met belonen bedoel ik niet een scooter, maar met aandacht, begrip en een cursus naar interesse en zelfontplooiing.
Ik ben het hier wel mee eens.quote:Op maandag 6 april 2009 22:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ey ik spreek je niet tegen hoor. Maar dat wás. Dit ís. En wat ís is relevant en wat wás is dat niet. We hebben nu een probleem. Dat hebben we zelf veroorzaakt. En kunnen we zelf oplossen als we godverdomme eens niet zo fucking liberaal en zachtaardig zouden zijn in dit kutland.
Uhm, hij bedoelt natuurlijk niet dat je ze moet belonen voor slecht gedrag, maar juist dat je moet voorkómen dat ze zich überhaupt zo gaan gedragen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee hier ga ik niet aan beginnen. Niet om tien voor elf 's avonds. Ga een boom knuffelen, hippie. Ik ben nu al klaar met jou.
En hoe wil je dat doen dan?quote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Iemand betert zijn leven niet achter tralies, vooral niet als-ie jong en ongeschoold is. De jongens moeten gewoon beter opgevoed worden conform de normen van de maatschappij, en hun ouders hebben een totaal ander idee over wat er in Frankrijk (of Europa) normaal is. Ze kijken hun eigen televisie, praten met hun eigen mensen, en denken in hun oude cultuur. Ja, geen wonder dat het fout gaat.
Dat rechtse, individualistische straf/geen beloningsmentaliteit is killing voor kansarmen.
Oke, laat ik het even aanpassen aan je simplistische PVV-gedachtengangen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee hier ga ik niet aan beginnen. Niet om tien voor elf 's avonds. Ga een boom knuffelen, hippie. Ik ben nu al klaar met jou.
Cultuur is niet alleen genetisch bepaald nee. Maar bepaalde karakteristieken van een etnisch groep worden ook genetisch doorgegeven; en deze eigenschappen bepalen ook mede de cultuur van een volk.quote:Op maandag 6 april 2009 22:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Cultuur is niet genetisch bepaald, sorry
Oh dus daarom doen ze zo? Nee nu is het allemaal duidelijk! Dat ik dat niet doorhad!quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
Oke, laat ik het even aanpassen aan je simplistische PVV-gedachtengangen.
Jij wordt gepest op school. Daarom kom je chagerijnig thuis, en geef je je broertje een knal op z'n kop. Je moeder vraagt niet wat er aan de hand is, maar sluit je voor 3 dagen op in je kamer. Zonder stripboeken, computer, of iets waar je je tijd mee kunt verdrijven. Je moeder haalt je na drie dagen op uit je kamer en negeert je gewoon verder.
Maar jij wordt gewoon weer gepest/gedemoniseerd op school. Omdat je moeder niet oorspronkelijk uit het dorp kwam, vindt iedereen je maar een teringmongool.
Effectief he, allemaal?
Er zijn moeilijkere dingen. Zonde is alleen dat degene bij wie ik weet dat het kan, een Marokkaan is.quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Multivitamine het volgende:
Al die gasten preventief ruimen, ook in Nederland..
Alleen hier aan een pistool komen is zo lastig, wie o wie?
Waarom moet alles in geld uitgedrukt worden? Sommige dingen zit in de hoofden van de mensen, en dat is niet materialistisch. Net zoals in je kindertijd de liefde van je moeder ook geld kost, maar daar zeikt toch ook niemand over.quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen dan?Wil je bij allemaal langs gaan en vertellen dat hun manier van opvoeden niet ok? Dit is precies de softe aanpak die te veel geld kost en niet werkt.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
De Marokkaantjes worden gepest?quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jij wordt gepest op school. Daarom kom je chagerijnig thuis, en geef je je broertje een knal op z'n kop. Je moeder vraagt niet wat er aan de hand is, maar sluit je voor 3 dagen op in je kamer. Zonder stripboeken, computer, of iets waar je je tijd mee kunt verdrijven. Je moeder haalt je na drie dagen op uit je kamer en negeert je gewoon verder.
Maar jij wordt gewoon weer gepest/gedemoniseerd op school. Omdat je moeder niet oorspronkelijk uit het dorp kwam, vindt iedereen je maar een teringmongool.
Effectief he, allemaal?
Het zou fijn zijn als je wat meer nuance in je uitspraken bracht en wat meer ruimte voor discussie liet. Maar helaas is dat te moeilijk voor je.quote:Op maandag 6 april 2009 22:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh dus daarom doen ze zo? Nee nu is het allemaal duidelijk! Dat ik dat niet doorhad!
Hij toonde te weinig restecp door 1 van die gasten per ongeluk aangekeken te hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef Adidah het volgende:
Maar wij weten natuurlijk niet wat die man had gedaan. Misschien had hij de moeder van die jongen wel beledigd. Dat kan natuurlijk niet.
Het is gewoon een belachelijk moeilijk probleem, het zou misschien kunnen helpen om jonge criminelen tijdens hun celstraf te laten werken, ze leren hoe je nuttig kan zijn in de maatschappij, misschien iets van een opleiding laten doen met als beloning vervroegd vrijkomen, maar ik denk toch dat daar de middelen niet voor zijn en het gewoon te idealistisch klinkt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen dan?Wil je bij allemaal langs gaan en vertellen dat hun manier van opvoeden niet ok? Dit is precies de softe aanpak die te veel geld kost en niet werkt.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ja, rijkelijk. Overal op internet worden ze gedemoniseerd, werkgevers beginnen gewoon niet aan een Marokkaan, hun religie vrijelijk belijden staat onder allerhande kritiek, en de grootste islamhater van Nederland representeert 1/5e van het electoraat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
De Marokkaantjes worden gepest?
Kun je me antwoorden op de vraag hoe je het wilt doen dan?quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Waarom moet alles in geld uitgedrukt worden? Sommige dingen zit in de hoofden van de mensen, en dat is niet materialistisch. Net zoals in je kindertijd de liefde van je moeder ook geld kost, maar daar zeikt toch ook niemand over.
Consultatiebureau's en dergelijke voorzien al een beetje in die behoefte, maar dit kan (na jarenlange uitkleding) wat mij betreft meer uitgebreid worden, om dit soort gevallen te voorkomen. Onkruid uitroeien bij de wortel.
Zie tweede alinea. Had jij een ander idee? Gentherapie misschien?quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Kun je me antwoorden op de vraag hoe je het wilt doen dan?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef behangplakker het volgende:
Ik dacht dat dit over die Franse carnavalsbus ging
Wat had de buschauffeur volgens jou kunnen doen dan?quote:Op maandag 6 april 2009 23:04 schreef CasB het volgende:
Ik vraag me af waarom die buschaffeur niks doet.Sowieso zie je het al van te voren aankomen, dat kutventje in de witte trui zit de hele tijd al stoer te doen en te zieken, te wachten tot iemand er iets van zegt, zodat ze diegene daarna in elkaar kunnen slapen. En dat zo'n beetje overal hetzelfde en het gaat helemaal nergens over, alleen maar omdat zij geen leven hebben en dus maar het leven van anderen gaan verzieken.
Dus nog meer consultatiebureau's is jouw oplossing voor de problematiek?quote:Op maandag 6 april 2009 23:05 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zie tweede alinea. Had jij een ander idee? Gentherapie misschien?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus nog meer consultatiebureau's is jouw oplossing voor de problematiek?
Die etters plassen in het broek van het lachen.
Raar he?quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja, rijkelijk. Overal op internet worden ze gedemoniseerd, werkgevers beginnen gewoon niet aan een Marokkaan, hun religie vrijelijk belijden staat onder allerhande kritiek, en de grootste islamhater van Nederland representeert 1/5e van het electoraat.!
Als jij dat zou zijn, heb je dan ook iets van "![]()
"?
ow kijk SP spreekt zich ook uit, je moet de slechte niet straffen je moet ze belonen want ze kunnen er niks aan doen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:49 schreef Koewam het volgende:
[..]
En nadat een jongere jaren in de gevangenis heeft gezeten, wat dan? Solliciteren? Diploma ophalen? Of doen wat nog maar mogelijk is, op de bank hangen? Dat dus.
Straffen helpt wel, maar minder dan belonen. En met belonen bedoel ik niet een scooter, maar met aandacht, begrip en een cursus naar interesse en zelfontplooiing.
Kijk eens in de spiegel achterlijke hypocrietquote:Op maandag 6 april 2009 23:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je wat meer nuance in je uitspraken bracht en wat meer ruimte voor discussie liet. Maar helaas is dat te moeilijk voor je.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Tja. Het imperialisme van de blanke europeaan heeft hier toch een grote invloed opgehad. Moesten die blanke europeanen maar niet landjepik spelen en grondstoffen roven en machtsgeil zijn.
Oh, wacht, scheer ik te veel over een kam? Oh wacht? Niet relevant? Oh, sorry.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
Omdat je moeder niet oorspronkelijk uit het dorp kwam, vindt iedereen je maar een teringmongool.
Ik zou gelijk in de bus stappen en een portemonnee gaan stelen en daarna gaan slaan ja.quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja, rijkelijk. Overal op internet worden ze gedemoniseerd, werkgevers beginnen gewoon niet aan een Marokkaan, hun religie vrijelijk belijden staat onder allerhande kritiek, en de grootste islamhater van Nederland representeert 1/5e van het electoraat.!
"?
quote:Op maandag 6 april 2009 22:49 schreef Koewam het volgende:
[..]
Straffen helpt wel, maar minder dan belonen. En met belonen bedoel ik niet een scooter, maar met aandacht, begrip en een cursushahahahahah pfffff hoor mij nou
we zijn al voorbij dit punt, het had leuk geholpen als ze daar mee waren begonnen toen hun voorouders hierheen kwamen. Nu is dat al veels te laat ervoor en is een andere aanpak nodig.quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Koewam het volgende:
[..]Wat hebben die ermee te maken?
Wat ik hier stel is dat de opvoeders van toekomstige pubers weten hoe ze dit soort problemen moeten aanpakken.
Ik had eerst de camera's gemold, vervolgens als Spiderman over dak kruipen, 1tje in ninjastijl de nek breken ,de andere met een karatetrap de kop eraf schoppen en de andere 2 met een Kameameha de bus uitblazenquote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef ffserieus het volgende:
toch had ik er een paar de ogen eruit gedrukt! enige nadeel is dat het op camera staat dus je kan m beter smeren als je een paar van die ventjes gruwelijk hebt mishandeld
Maar dan wel (op een of andere manier) met de achternaam erbij, want pas als de eer van de familie wordt aangetast schiet het wat op.quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Je moet ze gewoon publiekelijk keihard anaal laten vernederen!
ja dan moorden ze elkaar zelf uit want dan is de familienaam geschaad. Goed idee!quote:Op maandag 6 april 2009 23:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar dan wel (op een of andere manier) met de achternaam erbij, want pas als de eer van de familie wordt aangetast schiet het wat op.
Hij zit er echt zo verzuchtend bij van "wat heb ik nou weer aan mijn fiets hangen, uitgerekend in mijn bus"quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
En lijkt ook weinig hulp te willen bieden aan het slachtoffer...
Nee, dit kan je niet menenquote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Koewam het volgende:
[..]
"?
quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef Salsaneck het volgende:
Daarom heb ik tegen dit soort kktuig een mes bij me.
Politie oproepen?quote:Op maandag 6 april 2009 23:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat had de buschauffeur volgens jou kunnen doen dan?
Oke, ik zal niet zeggen dat er niet een kern van waarheid in deze actie-reactietheorie zit, maar de eerste actie moet dan toch door hun zijn gemaakt. Waarom worden ze gedemoniseerd, niet aangenomen enz..?quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Koewam het volgende:
[..]
"?
Dit is het probleem, niet het slechte beeld dat opgeroepen wordt door een relatief klein, maar niet verwaarloosbaar, deel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oke, ik zal niet zeggen dat er niet een kern van waarheid in deze actie-reactietheorie zit, maar de eerste actie moet dan toch door hun zijn gemaakt. Waarom worden ze gedemoniseerd, niet aangenomen enz..?
Omdat ze zélf blijkbaar een slecht beeld hebben gecreëerd, niet 'omdat ze nou eenmaal buitenlander zijn'.
Verkeerde halte.quote:
Wat bedoel je nou? Je snapt toch ook wel over wie ik het heb als ik het over 'ze' en 'hun' heb? Die kleine kutmarokkaantjes die denken dat ze alles kunnen maken. Ik weet heus wel dat er genoeg welwillende Marokkanen zijn en dat onderscheid vind ik eigenlijk ook makkelijk te maken in het dagelijks leven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dit is het probleem, niet het slechte beeld dat opgeroepen wordt door een relatief klein, maar niet verwaarloosbaar, deel.
Daar helpt zelfs geen Guardia Civil meer tegen!quote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Specularium het volgende:
Toevallig net gekeken, raar dat niemand dat kleine witte geval aanpakt.
Maargoed Frankrijk is dan ook door en door verrot.
Ja, ik kon ook gelijk wel aanwijzen met wie er iets ging gebeuren. Wel jammer dat er niemand ingreep, maarja, dat gebeurt in Nederland ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Is het trouwens gek dat ik gelijk 3 van de 4 daders aan kan wijzen. Passende straf is toch wel een kogel door het voorhoofdje bij allevier, gewoon keihard optreden tegen dit soort kansloze gastjes.
Misschien het Legioen inzetten. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar helpt zelfs geen Guardia Civil meer tegen!
Je denkt dat ik behoefte aan een discussie heb.quote:Op maandag 6 april 2009 23:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je wat meer nuance in je uitspraken bracht en wat meer ruimte voor discussie liet. Maar helaas is dat te moeilijk voor je.
Whahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 05:56 schreef WammesWaggel het volgende:
En dus draag ik nu een stiletto, en soms als ik een tas meeneem ook nog een hamer.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:36 schreef jongewatdefakk het volgende:
Whahahaha![]()
![]()
Je wil dat je belagers zichzelf doodlachen?!!!
Tuurlijk jongen. Tegen vier man begin jij niets, ook niet met een mes of een hamer uit je handtasje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze niet zo dapper hoor, daarom vallen ze ook met een hele groep 1 persoon aan dus de kans is aanwezig dat ze besluiten iets anders met hun tijd te gaan doen als de kans op een ernstige verwonding aanwezig is.
In Frankrijk?quote:
Er op af gevlogen? Naar buiten bedoel je.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef Badabingea het volgende:
Omdat in dit geval hun met zn velen zijn. Als er eentje was geweest waren al deze keyboard heroes er echt wel op af gevlogen hoor.
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:13 schreef Badabingea het volgende:
[..]
We beginnen bij de knieën natuurlijk
Nee, op die schapenneukers.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
Er op af gevlogen? Naar buiten bedoel je.
Stoer man, en jij schept daar over op op het internetquote:
Dudequote:Op dinsdag 7 april 2009 17:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Stoer man, en jij schept daar over op op het internet! Jij moet echt ballen hebben met zo'n stoere vader
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:04 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn vader vroeg; ''pappa, was die meneer boos omdat wij frietjes hadden'' om de een of andere reden
Waarom wel? Het voegt voor de rest weinig toe aan het topic en het enige wat je probeert te krijgen naar mijn mening is positieve reacties over jou stoere vader, ik kan me tenminste geen andere reden bedenken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
DudeIk zeg dat echt niet om stoer te doen hoor
Aha, even regelen in 2 sec en iedereen die je meteen begrijpt in de chaos, restecp !quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:24 schreef Flat---- het volgende:
gewoon opstaan, omstanders vragend aankijken en vanachter die gasten 1 voor 1 wegtrekken en de bus uit werken, paar gasten die zorgen dat ze niet meer binnenkomen
Alleen zal het idd lastig zijn, maar de maatschappij dat zijn wij ()
Ik vond het gewoon een leuk verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom wel? Het voegt voor de rest weinig toe aan het topic en het enige wat je probeert te krijgen naar mijn mening is positieve reacties over jou stoere vader, ik kan me tenminste geen andere reden bedenken.
Kheb het zoooo gehad met dat bange schapengedrag van mensen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef behangplakker het volgende:
Aha, even regelen in 2 sec en iedereen die je meteen begrijpt in de chaos, restecp !
Het is gewoon een anekdote over een soortgelijk geval, niet zo janken dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Waarom wel? Het voegt voor de rest weinig toe aan het topic en het enige wat je probeert te krijgen naar mijn mening is positieve reacties over jou stoere vader, ik kan me tenminste geen andere reden bedenken.
Vraag je ze om 1 voor 1 te gaan vechten of sla je ze alle 4 in 1 keer in elkaar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:20 schreef ASroma het volgende:
ah in dit filmpje had ik nog wel ingegegrepen, 1 klein gastje in het wit, 1 spijker met petje, 1 dikke neger met geblondeerd haar, 1 junk die niks uithaalt![]()
Ik spreek ze ook wel aan (niet dat ik zo vaak in het OV zit maar tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:44 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Kheb het zoooo gehad met dat bange schapengedrag van mensen.
Laatst ook, en neen dit is niet om te laten zien hoe stoer ik ben, übervolle treincoupe en een meid die aardig hard aant telefoneren is in plat Adams over een nieuwe bikini die ze gekocht had etc etc etc ....
iedereen kijkt elkaar een beetje aan, en mompelt wat van "tjsonge jonge".
Ben toen ook opgestaan om 3 rijen naar achter te lopen, tikte haar even aan en gebaarde haar dat het wel wat zachter mocht .... en warempel: ze werd stiller en niet lang daarna kapte het gesprek ook af.
Heb al vaker mensen int OV aangesproken (praten in stilte-coupe, muziek over de tel ipv oortjes), meestal snappen ze het wel, soms ook niet en dan houdt het ook op wat mij betreft.
Ik zou dan wel graag zien dat wanneer ik er iets van zou zeggen en ik krijg problemen dat iig 1 ander iemand zich er even mee bemoeid.
Neej ik ook niet, maar denk dat ik niet veel anders zou reageren ... iig reageer!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik spreek ze ook wel aan (niet dat ik zo vaak in het OV zit maar toch). Maar dat is iets anders dan een gevecht, want dat heb ik niet meegemaakt.
voor jouw lijkt een chaos, voor een jackie chan als mij, is het een georganiseerd gevecht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vraag je ze om 1 voor 1 te gaan vechten of sla je ze alle 4 in 1 keer in elkaar?
Dat was echt een n00b reclamequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef VeX- het volgende:
Doet me denken aan dat postbus 51 spotje tegen zinloos geweld van een paar jaar terug.
Ben jij wel helemaal lekker?
Hou daar mee op!
Hey jullie daar! Kom helpen!
Ik weet hoe die eruit ziet!
Voor mij als Steven Seagal begint het maar saai te worden. De man met de sjaal is toevallig een vriend van me en ik moet hem zien te redden, de schurken zijn niet al te sterk en ik maak ze met een paar hand- en voetbewegingen afquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor jouw lijkt een chaos, voor een jackie chan als mij, is het een georganiseerd gevecht.
So truequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:38 schreef VeX- het volgende:
Doet me denken aan dat postbus 51 spotje tegen zinloos geweld van een paar jaar terug.
Ben jij wel helemaal lekker?
Hou daar mee op!
Hey jullie daar! Kom helpen!
Ik weet hoe die eruit ziet!
neequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:31 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Kan iemand deze reclame trouwens nog vinden?
Ja godverdomme om te janken natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef Titus-Pullo het volgende:
Waarom hangt hij sowieso met zijn kop op die buschauffeur z'n arm?
Die gast is geen dertig toch. Lijkt me eerder zo rond de 20. Maar goed hij heeft eigenlijk al lef dat hij die portemonnee probeert terug te jatten. En als hij dan de volle laag krijgt van die 4 schooiers ja dan kan je zelfs Semmy schilt heten maar dan heb je daar nog vrij weinig tegen te beginnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:55 schreef behangplakker het volgende:
Kerel was trouwens best een mietje, het zijn maar 16-jarigen. Je bent verdomme een 30-er in de bloei van je leven, me dunkt dat je dan nog wel een paar jochies aankunt.
Dat verergert hetquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Die gast was geen dertig toch. Leek me eerder zo rond de 20.
als die gast rond de twintig is ben ik net 3 jaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Die gast is geen dertig toch. Lijkt me eerder zo rond de 20.
Hehe mooi filmpjequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef ASroma het volgende:
in dit soort situaties ben ik altijd blij dat ik een jaar met bas rutten heb mogen trainen![]()
Ik zal wel oud beginnen te worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
als die gast rond de twintig is ben ik net 3 jaar
Nou dat lijkt me wel wat overdrevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Gehannes het volgende:
dan kan je zelfs Semmy schilt heten maar dan heb je daar nog vrij weinig tegen te beginnen.
Ik zou al die aanvallen ontweken hebben wie unne ninja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja godverdomme om te janken natuurlijk.
Zo'n stoere vent als jij zou natuurlijk lachend opstaan en enkel even het stof van z'n jas afkloppen nadat 'ie door 4 man in elkaar was getrapt, maar we kunnen helaas niet allemaal zo macho zijn.
Wel goed dat er wordt ingegrepen, maar zeer jammer van de afloop idd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef ASroma het volgende:
http://videos.dhnet.be/video/iLyROoafJGBD.html
dit dus als je ingrijpt en de dader heeft een mes bij zich
Ai.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef ASroma het volgende:
heftigquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef ASroma het volgende:
Ze maken de deur open met de noodontgrendeling hè. Daar kan de chauffeur niks tegen doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Flat---- het volgende:
Er zal wel 'n protocol zijn dat de chauffeur niet verder mag rijden en/of de deuren mag bedienen.
tuurlijk gedeeltelijk gelijk, echter zal het je misschien verbazen maar de dader was een roemeen en degene die ingreep een 19 jarige belg van marokkaanse afkomst. Dus tjah.....quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ai.
Brussel hè. Ik weet nog goed dat ik voor het eerst een Brusselaar ontmoette. Een keurige welgestelde tweetalige meneer die ons kwam ophalen van het station.
Ik: Mooie stad zeg!
Hij: Hm ... d'r zijn wel te veel buitenlanders, als ge begrijpt wat ik bedoel.
Volgens mij begin ik het te begrijpen ja.
Zoek trouwens maar eens op wat voor afkomst de probleemjongeren in Anderlecht hebben. Het antwoord zal helaas weinigen verbazen...
Wat een slechte beschrijving van de beelden trouwensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef ASroma het volgende:
krantartikel
http://www.demorgen.be/dm(...)-in-Anderlecht.dhtml
quote:De jongeman kreeg messteken terwijl hij in de metro probeerde de dief te vatten. De boef liep zijn slachtoffer omver, nam zijn tas af en liep naar de deuren van het metrostel toen de jongeman tussenbeide kwam. De dader haalde een mes boven en stak de jongeman driemaal in de buik aan de halte 'Ceria'.
Jammer dat hij hem niet gewoon tackelt, als je die zo iemand meteen op de grond krijgt heb je hem gewoon en dan durven anderen ook in te grijpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef ASroma het volgende:
krantartikel
http://www.demorgen.be/dm(...)-in-Anderlecht.dhtml
Oh okee. Had ik m'n oordeel dus toch te snel klaar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
tuurlijk gedeeltelijk gelijk, echter zal het je misschien verbazen maar de dader was een roemeen en degene die ingreep een 19 jarige belg van marokkaanse afkomst. Dus tjah.....
het artikel praat over kritieke toestand in het ziekenhuis maar de beelden eindigen met een wit laken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Zwoerd het volgende:
Weet iemand hoe het met het slachtoffer is afgelopen?
Roemenenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
tuurlijk gedeeltelijk gelijk, echter zal het je misschien verbazen maar de dader was een roemeen en degene die ingreep een 19 jarige belg van marokkaanse afkomst. Dus tjah.....
Bij veel moderne bussen zijn de deuren ook van buitenaf te openen. Dus je kunt je afvragen hoeveel effect het zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:11 schreef Flat---- het volgende:
Dat zie ik, maar zijn die deuren daarna niet meer te bedienen? De voordeur liet hij ook gewoon openstaan, waardoor meneer ronde 3 om zn oren kreeg.
ach je ziet ook duidelijk de frustratie en machteloosheid bij de chauffeur, het zal wel zo n typische terrorlijn waar die op rijdt.... met 5x in de week problemen enzo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bij veel moderne bussen zijn de deuren ook van buitenaf te openen. Dus je kunt je afvragen hoeveel effect het zou hebben gehad.
Maar goed... die chauffeur had op z'n minst de deuren dicht kunnen doen.
Verder moet dit volk natuurlijk tegen de muur... zou er geen traan om laten.
Amai zegquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef ASroma het volgende:
Z'n portemonnee terugpakken. Wel gaar dat ie eerst nog even rustig omdraait nadat ie gerold is en dan ineens reageertquote:Op woensdag 8 april 2009 01:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik snap het niet echt. Die voorste gozer die gaat net voor het gevecht met die witte praten? Wat probeert hij nu te doen
Aah ok. Ja dat zag ik niet. Ik dacht dat die witte niet bij de groep hoorde.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Z'n portemonnee terugpakken. Wel gaar dat ie eerst nog even rustig omdraait nadat ie gerold is en dan ineens reageert
Als je ingrijpt moet je het inderdaad ook meteen goed doen. Het is niet gek om eens na te denken hoe je in zo'n situatie zou reageren. Ik zou de dader direct tegen de grond werken en met het gezicht naar beneden weten te krijgen... knie in de rug plaatsen, 1 arm op de rug en omhoog trekken en het hoofd aan haren of zelfs neus naar achter trekken. Het makkelijkste om dat te bereiken in zo'n situatie is om toe te slaan op het moment dat de dader met zijn rug naar je toestaat. Met je volle gewicht achter op hem springen en omwerpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jammer dat hij hem niet gewoon tackelt, als je die zo iemand meteen op de grond krijgt heb je hem gewoon en dan durven anderen ook in te grijpen.
Weet iemand hoe het met het slachtoffer is afgelopen?
Al zijn er goedkopere oplossingen, ik vind dat we die ook moeten overwegen.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dat wordt Auschwitz renoveren
Nekschot, en dan in de vuilniswagen gooien is misschien wel een beter idee zo met die krediet crisis!quote:Op woensdag 8 april 2009 01:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Al zijn er goedkopere oplossingen, ik vind dat we die ook moeten overwegen.
In een container de Noordzee op, ik vind het allemaal best. Maar dan gaat Greenpeace weer zeuren.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nekschot, en dan in de vuilniswagen gooien is misschien wel een beter idee zo met die krediet crisis!
quote:Op woensdag 8 april 2009 02:49 schreef P.Netratie het volgende:
Zelf ook al eens zoiets meegemaakt.
Maar toen ging het gelukkig andersom.
4 van die kk allochtonen die mij aanvielen omdat ik zogenaamd hun teveel aankeek.
Wat die sukkels echter vergaten is dat we met 8 man waren, maar dat ik alleen ff was gaan pissen.
Je moest eens weten hoe hard we die gasten in elkaar hebben gebeukt en hoe lekker dat voelde.
Het mooiste was nog dat we op een gegeven moment met 8 man om 1 zo'n rifaap heen stonden, degene die tegen mij het hardste tekeer was gegaan..
Die was zo bang dat ie flauw viel, vervolgens een bierglas gepakt, kapot gebroken en met een glasscherf in zijn nek gezet: Just the beginning..
Maar ik had natuurlijk wel geluk dat ik niet alleen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jongewatdefak
zie vorige paginaquote:Op woensdag 8 april 2009 10:09 schreef hupseflupse het volgende:
deze jongen weet er wel raad mee;
http://www.dumpert.nl/med(...)eweld_in_de_bar.html
quote:Op woensdag 8 april 2009 01:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Bernhard_Goetz
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
zie vorige pagina![]()
als we dan toch bezig zijn: de vernedering
ook wilders zal binnen de wet moeten werken, en dan houdt het ook voor hem snel op. Ach jah tis in Nederland allemaal nog niet zo erg, in frankrijk is het 10x zo erg.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
Iemand moet dat tuig systematisch aanpakken, en ik weet wel iemand die daar de leiding in kan nemen
Bron: Volkskrantquote:...
Het filmpje veroorzaakt grote opwinding in Frankrijk. Niet vanwege het vertoonde geweld of het hoorbare racisme – het slachtoffer wordt voor hoerenzoon en ellendige Fransman uitgemaakt. De aandacht gaat vooral uit naar jonge agent die deze beelden van beveiligingscamera’s op internet zette – al op 17 december, op Facebook. ‘Ik wilde mijn vrienden laten zien wat mijn motivatie voor dit werk is’, verklaarde hij. Het vervoerbedrijf RATP heeft een aanklacht tegen hem ingediend.
Het filmpje toont hoe de buschauffeur werkeloos toekijkt en alleen verzucht: ‘wat wil je dat ik doe’. In werkelijkheid schakelde hij het stil alarm in, waardoor twee aanvallers meteen konden worden aangehouden. Twee anderen werden dankzij de videobeelden een paar dagen later ingerekend.
Ongelofelijk hoe hij het bagatelliseert.quote:Slachtoffer wil geen radicale denkbeelden voeden Geweldvideo bus schokt Frankrijk
PARIJS - Het slachtoffer van een ernstig geweldsincident in een Franse nachtbus, dat te zien is in een schokkend filmpje op internet, wil niet dat de beelden worden gebruikt om radicale denkbeelden te voeden.
De 19-jarige student F.G. heeft in de Franse krant Le Figaro zijn verhaal gedaan. Over hoe hij begin december in de Parijse nachtbus in elkaar werd geslagen door vier jongens, van wie de meesten van buitenlandse komaf. De surveillancecamera in de bus registreerden de brute afranseling onverbiddelijk en de beelden zijn begin vorige week op het internet gezet. Ze hebben flink stof doen opwaaien in Frankrijk. Een politieman wordt ervan verdacht de beelden openbaar gemaakt te hebben. Hij is inmiddels geschorst.
“Ik had de avond met vrienden doorgebracht en toen ik naar huis ging, nam in m’n eentje de nachtbus op Gare de L’Est”, vertelt het slachtoffer aan Le Figaro. Ik stond met mijn rug naar vier jongens. Terwijl één van hen me een sigaret vroeg, rolde een ander mijn zakken. Toen ik me omdraaide, zag ik dat één van hen mijn portemonnee had. Instinctief probeerde ik hem weer terug te pakken en toen begon de confrontatie.”
Gemolesteerd
“Ik herinner me alleen dat ze maar naar achteren in de bus hebben geduwd en dat ik tegen de grond ben geslagen. Na geschopt en geslagen te zijn, ben ik naar de chauffeur gegaan. Zoals op de video te zien is, zijn ook andere passagiers gemolesteerd, vooral die jongen die me probeerde te helpen.”
F.G. neemt de chauffeur niet kwalijk dat hij in zijn stoel bleef zitten terwijl achter in zijn bus een passagier werd gemolesteerd. “Het was erg moeilijk voor hem om iets te doen. Hij heeft op zijn eigen manier ingegrepen, volgens de voorschriften: hij heeft direct de bus stilgezet en de politie gebeld. Ze waren snel ter plaatse en arresteerden twee personen. Enkele dagen later hebben ze hun medeplichtigen gepakt.”
Racitische scheldwoorden
Verschillende internetsites meldden dat de Fransman racistische, anti-blanke scheldwoorden naar zijn hoofd geslingerd kreeg, zoals ‘vieze Fransman’. “Persoonlijk heb ik daar niets van gehoord”, zegt het slachtoffer zelf. “Als ze dat al gezegd zouden hebben, kwam dat doordat ze drugs hadden gebruikt of dronken waren. Overigens waren het niet allemaal immigranten.” F.G. hoopt niet dat het incident wordt gebruikt om alle immigranten in een kwaad daglicht te stellen. “Zo heb ik het niet gevoeld. De aanvaller in trainingspak had trouwens een erg bleke huid.”
De Fransman hield aan de aframmeling slechts een blauw oog en wat blauwe plekken over. Wel bezocht hij een psychiater. “Deze zei dat het erop lijkt dat ik de geschiedenis goed doorstaan heb. Sindsdien neem ik gewoon weer het openbaar vervoer, zelfs de nachtbus.”
Toen hij op 6 april ontdekte dat de video online stond, heeft hij de verantwoordelijke hiervoor verzocht het eraf te halen. “De video circuleert op sites van extremisten en wordt gebruikt door politici, maar daarvoor wil ik niet gebruikt worden. Het onderwerp leent zich om radicale ideeën te versterken en ik heb geen zin dat te voeden.”
Ik kan j v ertellen wanneer dat gebeurd (kun je vergeten), de PVV direct 20 zetels erbij heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef ASroma het volgende:
zouden meer politieagenten moeten doen, zo die filmpjes online zetten. Hebben we weer wat om naar te kijken
Trieste reactie inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe hij het bagatelliseert.
Die gozer is dus toch 19, ik dacht al die gozer zag er echt nog niet uit als 30quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:09 schreef ASroma het volgende:
[..]
als die gast rond de twintig is ben ik net 3 jaar
hehehehe geen babyface in ieder gevalquote:Op maandag 13 april 2009 14:14 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Die gozer is dus toch 19, ik dacht al die gozer zag er echt nog niet uit als 30
quote:“Als ze dat al gezegd zouden hebben, kwam dat doordat ze drugs hadden gebruikt of dronken waren. Overigens waren het niet allemaal immigranten.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |