En doet vooral ook de deur niet dichtquote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
Die buschauffeur blijft ook gewoon kalmpjes alles door de binnenspiegel volgen.
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
De omstanders waren bang en dat kan ik me best voorstellen. Hoe moeilijk ook, maar ik had hetzelfde gedaan in hun positie.quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.
En lijkt ook weinig hulp te willen bieden aan het slachtoffer...quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit meegemaakt dat er iemand zo in het openbaar in elkaar geslagen wordt? Dan is het echt niet dat je je overhemd lostrekt en even de boel sust, zeker niet als er 3 man tegen over je staan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.
De voorsteden van de grote steden zijn behoorlijk verrot ja. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Specularium het volgende:
Toevallig net gekeken, raar dat niemand dat kleine witte geval aanpakt.
Maargoed Frankrijk is dan ook door en door verrot.
Ik begrijp niet waarom aanwezige mensen zich niets doen. Iedereen denkt alleen maar dat ze graag iets willen doen maar ze durven niet alleen. Ik zou in zo'n situatie wel mijn medepassagiers vragen gezamenlijk in te grijpen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De omstanders waren bang en dat kan ik me best voorstellen. Hoe moeilijk ook, maar ik had hetzelfde gedaan in hun positie.
Ja, die rellen vielen heel erg mee he.quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Gehannes het volgende:
[..]
De voorsteden van de grote steden zijn behoorlijk verrot ja. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee lijkt me.
Maar niemand wil graag een mes tussen zijn ribben krijgen. En dat is wel iets waar je 90% kans op hebt met zulk soort debielen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom aanwezige mensen zich niets doen. Iedereen denkt alleen maar dat ze graag iets willen doen maar ze durven niet alleen. Ik zou in zo'n situatie wel mijn medepassagiers vragen gezamenlijk in te grijpen.
misschien nog wel meer dan hierquote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja ook Frankrijk heeft een enorm probleem met kutallochtonen, dat wisten wel al.
Tsja dat klopt dan wel weer. Maar bekijk het eens vanuit het oogpunt van het slachtoffer. Toen ik veertien was en met een ploeggenoot op klaarlichte dag volledig onverwacht, zonder enige provocatie belaagd werden door een ons onbekende groep van circa 20 man stonden de mensen in de rij voor het stoplicht geamuseerd te kijken. En dat ging ver toen, ik ben bijna gewurgd en mijn ploeggenoot werd voor een rijdende auto gegooid.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Maar niemand wil graag een mes tussen zijn ribben krijgen. En dat is wel iets waar je 90% kans op hebt met zulk soort debielen.
Misschien? Daar worden hele wijken al geclaimed door dat paupervolk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
misschien nog wel meer dan hier
Zo positief was mijn post niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Kstond er bij en keer er naar
neem een foto, kun je langer van genieten
Wat heeft het er nou in vredesnaam mee te maken dat je allochtoon bent?quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef MervinMinky het volgende:
Ik als allochtoon kan dit echt niet aanzien en wil gewoon dat zij levenslang krijgen hiervoor of iets dergelijks, als je dit ziet gebeuren in een Nederlandse bus dan krijg je toch moordneigingen.
Totaal geen respect voor de medemens of medeburgerZe krijgen in het land waar ze wonen alle mogelijkheden om een goed leven op te bouwen en hiermee betalen ze terug. Schande zeg bah
Me nichtje was een tijdje geleden getuigen van een dodelijk auto ongeluk, toen ze bezig was met reanimatie moest me neef een kerel tegen de vlakte slaan die een filmpje aan het maken was om op youtube te zettenquote:Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tsja dat klopt dan wel weer. Maar bekijk het eens vanuit het oogpunt van het slachtoffer. Toen ik veertien was en met een ploeggenoot op klaarlichte dag volledig onverwacht, zonder enige provocatie belaagd werden door een ons onbekende groep van circa 20 man stonden de mensen in de rij voor het stoplicht geamuseerd te kijken. En dat ging ver toen, ik ben bijna gewurgd en mijn ploeggenoot werd voor een rijdende auto gegooid.
Toen we aangifte gingen doen bleek er geen enkele melding binnen te zijn gekomen
Ik wil hiermee zeggen dat ik dankbaar ben dat ik in een Westerse land woon en alles en iedereen met respect behandel, mezelf nuttig wil maken voor de maatschappij en een voorbeeld wilt zijn voor de jongere generatie allochtonen om niet zulke dingen uit te vreten.quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat heeft het er nou in vredesnaam mee te maken dat je allochtoon bent?
Die snappen wel dat je dit soort tuig gewoon tien jaar de cel in moet gooien, en niet op vlinderreisjes naar Marokkoquote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want die gaan het even oplossen_!
Ik snap wel wat je bedoeld, maar eigenlijk is het super fout dat je kenbaar moet maken dat zelfs jij als allochtoon dit filmpje vreselijk vind.quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik dankbaar ben dat ik in een Westerse land woon en alles en iedereen met respect behandel, mezelf nuttig wil maken voor de maatschappij en een voorbeeld wilt zijn voor de jongere generatie allochtonen om niet zulke dingen uit te vreten.
Dat snapt iedereen wel, alleen is dat niet mogelijk. Volgens mij is hier kwestie van mishandeling zonder ernstig letsel met voorbedachte rade, dus maximaal 4 jaar. Ik denk zomaar niet dat meneer Wilders in z'n eentje het hele Nederlandse straf systeem aan kan passen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die snappen wel dat je dit soort tuig gewoon tien jaar de cel in moet gooien, en niet op vlinderreisjes naar Marokko.
Kosovo is toch ook Westers?quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik dankbaar ben dat ik in een Westerse land woon en alles en iedereen met respect behandel, mezelf nuttig wil maken voor de maatschappij en een voorbeeld wilt zijn voor de jongere generatie allochtonen om niet zulke dingen uit te vreten.
Hoe wist je dat ik uit Kosovo kwam danquote:
Zo ongeveer.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Wat gebeurd er nou precies? Ze vallen iemand lastig, plukken wat aan zn jas en vervolgens gaat hij die jongen in dat witte jasje knuffelen?
Die gast met sjaal wilt zijn portemonnee of iets wat erop lijkt terugpakken van die ene met witte jas, ze vallen beide waarna 2 man die achter hem staan beginnen in te beuken. Let ook op ergens in het filmpje als een zo'n Fransman eentje bijna laat struikelen door pootje te haken waarna die KK fin terugkomt om hem te slaan.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Wat gebeurd er nou precies? Ze vallen iemand lastig, plukken wat aan zn jas en vervolgens gaat hij die jongen in dat witte jasje knuffelen?
Kosovo is grotendeels moslim en sowieso is de hele Slavische / Balkan cultuur echt wel flink anders dan onze west-europesequote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik uit Kosovo kwam danNaja ik vind het nog niet Westers, ben blij dat ik hier kon komen leven want daar is het nog niet goed qua welvaart, economie enz.
Een keer in Parijs de verkeerde afslag genomenquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef Sapstengel het volgende:
Die banlieues in Frankrijk zijn ook gewoon fucked up. Wel een stapje erger dan een Nederlandse wijk als Kanaleneiland.
Haha ja idd. Ik ben er ook wel eens per ongeluk terecht gekomen ja. Die in Lyon zijn ook niet echt om aan te raden trouwens.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een keer in Parijs de verkeerde afslag genomen![]()
Nou, toch maar even raampje dicht en deur op slot
Vond het eerst ook onduidelijk maar ze rollen 'm en wanneer ie dat doorkrijgt draait ie om en wil het terugpakken. Daarna dus schoppartij.quote:Op maandag 6 april 2009 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Laf? Eerder hondsbrutaal. Zie dan hoe die met het witte jasje demonstratief de portemonnee jat - alsof de hele bus het moet zien!quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef cheqy het volgende:
Wat een vuile laffe honden. Vooral dat tyfusettertje in het wit.
Dat die gozer zich zo door hem laat aftuigen zeg.
Als iedereen uit die bus op die gasten sprong zou het wel werken. Maarja stel je doet zoiets en achteraf blijkt niemand mee te doen, dan krijg je zoiets als wat die ene gast kreeg, een flinke klap op je gezicht.quote:Op maandag 6 april 2009 22:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Laf? Eerder hondsbrutaal. Zie dan hoe die met het witte jasje demonstratief de portemonnee jat - alsof de hele bus het moet zien!
Op het eerste gezicht wel triest dat niemand helpt. Maar eerlijk gezegd, dat zou ik zelf ook niet hebben gedaan.
En die buschauffeur, wat kan die nou doen? Ertussen springen en zelf afgetuigd worden? En hij kon de daders ook niet binnen houden, want ze gebruikten zo te zien de noodontgendeling van de deur om te ontsnappen. Nee, voor hem moet het ook verschrikkelijk zijn om zo machteloos te zijn.
Ze gaan er in ieder geval serieus mee aan de slag, dat is een ding dat zeker is.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want die gaan het even oplossen_!
Tja, probleem is vaak dat je niet als één denkt dan. Zonder zeker te zijn van 'backup' ga je niet snel beginnen tegen 4 of 5 lui die mogelijk messen dragen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef Buitendam het volgende:
Tja.. wat doe je dan.
Er zitten wel genoeg kerels in die bus. Als ze er allemaal in vliegen gaan die kereltjes zeker naar de tering.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ze gaan er in ieder geval serieus ridicuul mee aan de slag, dat is een ding dat zeker is.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef McFearless het volgende:
Triest.
Had hij terug geslagen kreeg hij van 4 man klappen + een mes tussen de ribbenquote:Op maandag 6 april 2009 22:15 schreef kensei het volgende:
Een zon passagier krijgt 2 keer een klap op zn bek, en hij blijft vervolgens gewoon zittendat jochie was een kop kleiner dan hem
quote:
Precies, er hoeft er maar 1 een mes te hebben en het is echt afgelopen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Had hij terug geslagen kreeg hij van 4 man klappen + een mes tussen de ribben
Frankrijk. Sarkozy. Dombo.quote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef DrowningMan het volgende:
wat deze kwestie betreft zou ik het helemaal niet zo erg vinden als Geert Wilders in het torentje zou plaatsnemen...
Toch heb je op dat moment waarschijnlijk een klein stemmetje in je hoofd wat zich afvraagt of hij geen mes in zijn zak heeft.quote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef JanusAnus het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat ik die kleine kankeretter niet op zijn bek geramd had. Niet dat dat verstandig is, maar dat kan je op zo'n moment toch niet laten?
Alsof de PVV hier ook maar iets tegen kan doen. Met de PVV wordt alles nog individualistischer, wat een van de oorzaken is achter de vele maatschappelijke problemen, zoals dit.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef Gehannes het volgende:
Ik zag pas dit filmpje op geenstijl staan:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_franse_bus.html
Tering wat kan ik me hier boos om maken, kijk dan hoe lang ze nog doorslaan op die gozer man. En niemand durft ook in te grijpen he. Zover is het in Nederland nog niet volgens mij, maar als dit hier ook staat te gebeuren stem ik zeker weten de PVV.
Laat ze maar lekker in Frankrijk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Hondenfluitje het volgende:
Gelijk het land uit godverdomme, kan hier zo kwaad om worden
Precies, en de kans is groot dat die figuur de volgende keer ook apathisch blijft toekijken, net als iedereen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als iedereen uit die bus op die gasten sprong zou het wel werken. Maarja stel je doet zoiets en achteraf blijkt niemand mee te doen, dan krijg je zoiets als wat die ene gast kreeg, een flinke klap op je gezicht.
Waarschijnlijk allemaal al minimaal 2e generatie Franse jongens.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
Uiteraard zijn het weer die kut buitenlanders, het zal ook eens niet. Wat een onbeschaafd achterlijk kutvolk is het toch. En dan willen ze respect. Flikker toch op stelletje apen. Terug naar je land, ga geiten neuken. Kutroetmoppen.
Flikker toch op man, afkomst is afkomst. Bij ons zijn het ook minimaal tweede generatie Marokkanen. Dat zegt niets.quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal al minimaal 2e generatie Franse jongens.
Soms denk ik er wel eens aan hoe effectief een pistool dan zou zijn. Even je jas open doen zodat ze een glimp van het wapen opvangen en dat moet wel genoeg zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Precies, en de kans is groot dat die figuur de volgende keer ook apathisch blijft toekijken, net als iedereen.
Nutteloos geblaat.quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Flikker toch op man, afkomst is afkomst. Bij ons zijn het ook minimaal tweede generatie Marokkanen. Dat zegt niets.
Die hadden ze NOOIT hiernaartoe moeten halen.
Miniguns ipv cameras in de bus.quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan hoe effectief een pistool dan zou zijn. Even je jas open doen zodat ze een glimp van het wapen opvangen en dat moet wel genoeg zijn.
En wat gaan die criminelen doen? Die gaan zich nog beter bewapenen...quote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms denk ik er wel eens aan hoe effectief een pistool dan zou zijn. Even je jas open doen zodat ze een glimp van het wapen opvangen en dat moet wel genoeg zijn.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het enige wat helpt tegen die gasten is vernederen, inbreuk maken op de machocultuur. Laat ze maar eens een roze bikini aantrekken en vervolgens vastbinden aan een lantaarnpaal terwijl Gordon ze met een plumeau verwend.
Etnische afkomst, en dus ook bijbehorende karaktertrekken etc, worden genetisch doorgegeven.quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nutteloos geblaat.
Hun opa's zijn Algarijns/Marokkaans/watdanook. Die kereltjes zelf niet.
Tja. Het imperialisme van de blanke europeaan heeft hier toch een grote invloed opgehad. Moesten die blanke europeanen maar niet landjepik spelen en grondstoffen roven en machtsgeil zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
Uiteraard zijn het weer die kut buitenlanders, het zal ook eens niet. Wat een onbeschaafd achterlijk kutvolk is het toch. En dan willen ze respect. Flikker toch op stelletje apen. Terug naar je land, ga geiten neuken. Kutroetmoppen.
das hetzelfde als een wapen laten zien, Juist als je die gasten vernederd of in een hoek drijft worden ze agressief. Enige optie is gewoon lang vastzetten, dat schrikt misschien af.quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wat gaan die criminelen doen? Die gaan zich nog beter bewapenen...
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Het enige wat helpt tegen die gasten is vernederen, inbreuk maken op de machocultuur. Laat ze maar eens een roze bikini aantrekken en vervolgens vastbinden aan een lantaarnpaal terwijl Gordon ze met een plumeau verwend.
Vreemd genoeg kwam dit lumineuze idee eerder vanuit de PvdA:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-van-marokkanen.html
Denk je echt dat het genetisch is?:Dquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Etnische afkomst, en dus ook bijbehorende karaktertrekken etc, worden genetisch doorgegeven.
Dus hun afkomst doet er wel degelijk toe.
Dat is dus bullshit, als zo'n jongen in een rijk gezin in een mooie wijk met een goede educatie opgroeit, wordt het toch echt wel een heel ander persoon, heeft barweinig met afkomst te maken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Etnische afkomst, en dus ook bijbehorende karaktertrekken etc, worden genetisch doorgegeven.
Als die gasten status verlenen door gevangenisstraf, een boete e.d. en verliezen door hun te vernederen lijkt mij de oplossing simpel. Dit gedrag zouden ze nooit vertonen als ze daarmee hun status binnen de groep zouden verliezen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das hetzelfde als een wapen laten zien, Juist als je die gasten vernederd of in een hoek drijft worden ze agressief. Enige optie is gewoon lang vastzetten, dat schrikt misschien af.
Dat klopt ja, dat is dan ook weer het nadeel ervan. Als jij een pistool kan kopen, kunnen zij het ook.quote:Op maandag 6 april 2009 22:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
En wat gaan die criminelen doen? Die gaan zich nog beter bewapenen...
Zo kom je in een vicieuze cirkel terecht.
Niet genetisch maar via de opvoeding.quote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus hun afkomst doet er wel degelijk toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |