Dat mag je weigeren. Sterker nog, MOET je eigenlijk. Ze hebben namelijk totaal geen recht op je rekenmachine te wissen. Neem anders dit uitgeprint mee: http://www.examenblad.nl/(...)lpdohx6/vg41h1kg29x2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze alle leerlingen gevraagd de GR te wissen, maar ik kan 't natuurlijk altijd proberen.
Dat gevoel heb ik ook (vorig jaar ook al)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef booo het volgende:
Hebben ze bij jullie ook de (laatste) SE's extra moeilijk gemaakt? Hier is echt niet grappig gewoon hoeveel onvoldoendes gescoord worden
Bij ons heeft ongeveer 80% een onvoldoende voor wiskunde gescoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef booo het volgende:
Hebben ze bij jullie ook de (laatste) SE's extra moeilijk gemaakt? Hier is echt niet grappig gewoon hoeveel onvoldoendes gescoord worden
Ik heb morgen nog twee SE's.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie alle tentamens al gemaakt?
Nee, heb er vandaag één gehad, en heb volgende week nog 'n proefwerkweek.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie alle tentamens al gemaakt?
Ik moet nog een presentatie gevenquote:
Inderdaad. We hebben alle stof al gehad. Wat moeten we nog doen? Als we vragen hebben mogen we die natuurlijk altijd stellen maar voor de verder rest zal het bij examensoefenen blijfen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Christiaan het volgende:
Doen jullie op school ook echt niks meer behalve examens oefenen?
Bij ons ook. Ik spijbel vooral veelquote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben alle stof al gehad. Wat moeten we nog doen? Als we vragen hebben mogen we die natuurlijk altijd stellen maar voor de verder rest zal het bij examensoefenen blijfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |