Dat mag je weigeren. Sterker nog, MOET je eigenlijk. Ze hebben namelijk totaal geen recht op je rekenmachine te wissen. Neem anders dit uitgeprint mee: http://www.examenblad.nl/(...)lpdohx6/vg41h1kg29x2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze alle leerlingen gevraagd de GR te wissen, maar ik kan 't natuurlijk altijd proberen.
Dat gevoel heb ik ook (vorig jaar ook al)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef booo het volgende:
Hebben ze bij jullie ook de (laatste) SE's extra moeilijk gemaakt? Hier is echt niet grappig gewoon hoeveel onvoldoendes gescoord worden
Bij ons heeft ongeveer 80% een onvoldoende voor wiskunde gescoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef booo het volgende:
Hebben ze bij jullie ook de (laatste) SE's extra moeilijk gemaakt? Hier is echt niet grappig gewoon hoeveel onvoldoendes gescoord worden
Ik heb morgen nog twee SE's.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie alle tentamens al gemaakt?
Nee, heb er vandaag één gehad, en heb volgende week nog 'n proefwerkweek.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie alle tentamens al gemaakt?
Ik moet nog een presentatie gevenquote:
Inderdaad. We hebben alle stof al gehad. Wat moeten we nog doen? Als we vragen hebben mogen we die natuurlijk altijd stellen maar voor de verder rest zal het bij examensoefenen blijfen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Christiaan het volgende:
Doen jullie op school ook echt niks meer behalve examens oefenen?
Bij ons ook. Ik spijbel vooral veelquote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben alle stof al gehad. Wat moeten we nog doen? Als we vragen hebben mogen we die natuurlijk altijd stellen maar voor de verder rest zal het bij examensoefenen blijfen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |