Dat mag je weigeren. Sterker nog, MOET je eigenlijk. Ze hebben namelijk totaal geen recht op je rekenmachine te wissen. Neem anders dit uitgeprint mee: http://www.examenblad.nl/(...)lpdohx6/vg41h1kg29x2quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze alle leerlingen gevraagd de GR te wissen, maar ik kan 't natuurlijk altijd proberen.
Dat gevoel heb ik ook (vorig jaar ook al)quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef booo het volgende:
Hebben ze bij jullie ook de (laatste) SE's extra moeilijk gemaakt? Hier is echt niet grappig gewoon hoeveel onvoldoendes gescoord worden
Bij ons heeft ongeveer 80% een onvoldoende voor wiskunde gescoordquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef booo het volgende:
Hebben ze bij jullie ook de (laatste) SE's extra moeilijk gemaakt? Hier is echt niet grappig gewoon hoeveel onvoldoendes gescoord worden
Ik heb morgen nog twee SE's.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie alle tentamens al gemaakt?
Nee, heb er vandaag één gehad, en heb volgende week nog 'n proefwerkweek.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hebben jullie alle tentamens al gemaakt?
Ik moet nog een presentatie gevenquote:
Inderdaad. We hebben alle stof al gehad. Wat moeten we nog doen? Als we vragen hebben mogen we die natuurlijk altijd stellen maar voor de verder rest zal het bij examensoefenen blijfen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Christiaan het volgende:
Doen jullie op school ook echt niks meer behalve examens oefenen?
Bij ons ook. Ik spijbel vooral veelquote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben alle stof al gehad. Wat moeten we nog doen? Als we vragen hebben mogen we die natuurlijk altijd stellen maar voor de verder rest zal het bij examensoefenen blijfen.
Ik heb er net mn laatste toetsweek op zitten, en nu hebben we volgende week nog even een weekje examentraining en daarna vrij.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Christiaan het volgende:
Doen jullie op school ook echt niks meer behalve examens oefenen?
Succes!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb over 12 dagen mijn mondeling en moet nog 2 hele boeken lezen en verwerken
Ik moet voor mn engels mondeling 2 engelse boeken lezen.. maar ik moet er over praten in het nederlandsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:52 schreef NiekR het volgende:
[..]
Succes! [ afbeelding ] Ik moest bij mijn mondeling engels gewoon 10 minuten over mijn hobby gaan praten. Toen had ik een 8, die 3x mee telt!
Scholieren.com?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik moet voor mn engels mondeling 2 engelse boeken lezen.. maar ik moet er over praten in het nederlands
![]()
Ah, oké! Succes met je mondeling.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Heb ze al uit, zijn van die piece of cake 50 bladzijden boekjes![]()
![]()
Bij ons waren er na de examens nog een stuk of wat die rustig met het PWS verder gingen. Wij hadden dan ook wel een vrij relaxte examen klas in vw6.quote:
Mja, officieel had het in december al af gemoeten, maar echt niemand heeft het hier nog af. Wordt ook niet zoveel druk achter gezetquote:
10 minuten maar?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:52 schreef NiekR het volgende:
[..]
Succes! [ afbeelding ] Ik moest bij mijn mondeling engels gewoon 10 minuten over mijn hobby gaan praten. Toen had ik een 8, die 3x mee telt!
Netjesquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Eindelijk, toetsweek zit erop.![]()
Een 7,5 voor Letterkunde mondeling
We moesten een verplicht lijstje lezen van 14 boekenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:09 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Netjes, ging het bij jullie ook over al die literaire stromingen etc? of alleen de boeken die je hebt gelezen?
Een geschenk uit de hemelquote:Op donderdag 9 april 2009 21:54 schreef Stukjekaas het volgende:
4 dagen vrij(Goede Vrijdag, weekend, paasmaandag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |