Ik verneuk wss sowieso allesquote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik schijt 'm, straks verneuk ik alles door de zenuwen.
Nou die xamens waar we mee hebben geoefend vond ik toch wel een beetje pittig, maar ja dat is dan ook VWOquote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Ik kan uit ervaring melden (vmbo-tl, havo) dat de eindexamens niet echt veel voorstellen. Ik vond de normale SE's gedurende mijn middelbare schooltijd 'moeilijker' dan de eindexamens. Succes alvast
Ooohquote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Ik kan uit ervaring melden (vmbo-tl, havo) dat de eindexamens niet echt veel voorstellen. Ik vond de normale SE's gedurende mijn middelbare schooltijd 'moeilijker' dan de eindexamens. Succes alvast
Veel gehoorde opmerking.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Nouja ik kan de VWO examens (die vast een stuk moeilijker zijn) natuurlijk niet beoordelen, maar ik vond mijn examens écht meevallen. Ik niet alleen overigens, bijna iedereen van mijn jaar (mavo en havo) zei "Oh, is dit het nou?". Als je gedurende je middelbare schooltijd gewoon redelijk de lessen hebt gevolgd en je de basiskennis beheerst, zul je (uitzonderingen daargelaten) geen grote moeite hebben met je eindexamens.quote:
Zo'n gevoel heb ik ook. Heb net in anderhalf uur tijd het examen van M&O 2005 tijdvak 1 gemaakt. En het ging zonder moeite. Stond er eigenlijk wel verbaasd van hoe makkelijk het was.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Klopt, maar er zit een kern van waarheid in. Het examen is eigenlijk gewoon een grote toets over al die andere toetsjes. Het geldt niet voor alle vakken, bijvoorbeeld bij Nederlands gaat het examen niet over van alles. Maar bij economie en wiskunde weer wel. En het examen van die vakken was echt qua niveau vragen makkelijker dan andere toetsen, alleen wel een stuk langer, en diverser.quote:
Zelfde gevoel had ik heel erg bij economie. Minstens de helft is begrijpend lezen. Als je voor economie met een voldoende je examen in gaat, kom je er ook met een dikke voldoende weer uit.quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik ook. Heb net in anderhalf uur tijd het examen van M&O 2005 tijdvak 1 gemaakt. En het ging zonder moeite. Stond er eigenlijk wel verbaasd van hoe makkelijk het was.
Het was meer begrijpend lezen...
Telt een 5.6 ook als voldoende?quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zelfde gevoel had ik heel erg bij economie. Minstens de helft is begrijpend lezen. Als je voor economie met een voldoende je examen in gaat, kom je er ook met een dikke voldoende weer uit.
Ja waarom niet, als je gewoon ff goed leert, en een beetje begrippen in je GR zet haal je wel een voldoende.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Telt een 5.6 ook als voldoende?.
Ben van plan economie te laten vallen namelijk, maar ga er toch eerst examen in doen zonder al te veel te leren, als ik dan een voldoende haal is dat alleen maar mooi meegenomen.
Dat is dus echt niet nodig. Het valt allemaal best mee.quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik schijt 'm, straks verneuk ik alles door de zenuwen.
Ik ook ja, ik had eigenlijk nauwlijks geleerd voor mijn examen's, hooguit mijn boeken nog eens doorgelezen (al is dat niet de beste methodequote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef Florian_ het volgende:
Als je het gewoon snapt, haal je heus wel een voldoende. Ze maken de examens heus niet zo moeilijk dat het onmogenlijk te maken is. Het is eigenlijk een grote eindtoets over al je hoofdstukken, en geen gestappo overhoringquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Telt een 5.6 ook als voldoende?.
Ben van plan economie te laten vallen namelijk, maar ga er toch eerst examen in doen zonder al te veel te leren, als ik dan een voldoende haal is dat alleen maar mooi meegenomen.
Je mag niet overal een GR gebruiken, wij op het vmbo iig niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja waarom niet, als je gewoon ff goed leert, en een beetje begrippen in je GR zet haal je wel een voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |