quote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aha.
Zeven films met deze kerel graag.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:18 schreef Jeeh het volgende:
The Simpsons Movie
Godzilla
Run Fatboy Run
Along Came Polly
quote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die kloppen alvast.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zie alleen een 'Ich klau' Traffic von einer anderen Seite!' plaatje.
Iets specifieker, eventueel een klassiek voorbeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik ook al. Ze doen het geluid toch?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
geluidseffecten maken zoals rennende paarden met behulp van bijvoorbeeld kokosnoten
Doe ik speciaal voor jou zo een soort film en moet je nog gokkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef wyccie het volgende:
Dat is zo'n teenage horror movie a la Urban Legend. Dus dan gok ik die maar eerst.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doe ik speciaal voor jou zo een soort film en moet je nog gokken
Deed je overigens wel goed.
wyccie+1
quote:Mario, een verlegen man die net aangekomen is in Venetië, spreekt 's nachts een vrouw aan die huilend op een brug staat. Zij is Natalia en wacht al een jaar op haar geliefde die beloofd had haar die dag hier op te halen.
Bij de Bijenkorf 3 voor 25. Los voor een tientje.quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Doff het volgende:
Nog niet gezien
Wil 'm ook nog kopen. Mooi prijsje ergens?
Was dat niet met een meisje dat dacht dat een hond haar lag te likken (in haar gezicht, om perverse gedachten voor te zijn), maar dat later bleek dat het een moordenaar was ofzo?quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm gezien, maar het wil vooralsnog niet klikken. Volgens mij was het iets met een kamergenoot.
Nee,quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was dat niet met een meisje dat dacht dat een hond haar lag te likken (in haar gezicht, om perverse gedachten voor te zijn), maar dat later bleek dat het een moordenaar was ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Labyrinth
Merry Christmas, Mr. Lawrence
The Prestige
quote:Op maandag 6 april 2009 19:50 schreef wyccie het volgende:
Basquiat.
SoK +1quote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Man Who Fell to Earth
Absolute Beginners
Twin Peaks: Fire Walk With Me
Hij komt inderdaad heel vaak voorbij, daarom zette ik er nu een moeilijk te herkennen Sting naast. Ik bedoelde ook van beiden tenminste één titel, maar ik was niet duidelijk.quote:Ik moet echt een keer een lijstje met titels van David Bowie onthouden, die komt zo belachelijk vaak voorbij
SoK +1quote:
Lonewolf2003 +1quote:
Die dus.quote:
Ze heeft idd meer iets van een halfbloedje, waardoor het raden niet makkelijker wordt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Gillingham het volgende:
Dan ga ik toch voor haar nationaliteit, die overigens niet meevalt.
Doff +1quote:
Zat Gil er toch niet eens zo ver naast.quote:Her father is Chinese and her mother is French.
Ha! Zal wel meer van haar vader mee gekregen hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik 0, moet maar eens verandering in komen.
[..]
Zat Gil er toch niet eens zo ver naast.
Gilly +1quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:32 schreef Gillingham het volgende:
Peter Falk
Der Himmel über Berlin
A Woman Under the Influence
Im Weiter Fähe, so nah? (ofzoiets, in ieder geval de opvolger van Berlin) So nah! "In weiter Ferne, so nah!" zegt IMDb.
Dat zou wel eens kunnen kloppen ja. Is natuurlijk ook niet geheel onlogisch, gezien we beide een beetje dezelfde filminteresses hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:41 schreef Doff het volgende:
[..]
Gilly +1
Volgens mij ben ik degene van wie jij de meeste vragen beantwoord.
Die kloppen beide, Milk niet.quote:
Lees de OP eens.quote:
Juist, ik vergeet het puntje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:17 schreef Doff het volgende:
Dus hij is nu volledig beantwoord? Of geef je ze zelf zomaar?
California +1quote:
California +1quote:Op dinsdag 7 april 2009 04:00 schreef California het volgende:
Ian Holm, Peter Sarsgaard, Zach Braff en Natalie Portman in Garden State.
quote:Vijf namen met bijbehorend nummer is ook goed.
Dat reken ik goedquote:Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm 7 wel, dan gok ik ik dat 5 geen carradine bloed heeft
Yes Man, Midnight Meat Train en Wedding Crashers zijn inderdaad goed.quote:
En dat klopt uiteraardquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:13 schreef Doff het volgende:
2/3 - A ? een van de twee klopt
6 - N![]()
8 - D ?![]()
10 - F
12 - B
13 - M
3, 4 en 7 zijn beter bekend onder andere namen, maar dat vond ik te makkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:37 schreef Doff het volgende:
10 moet natuurlijk 11 zijn.
Dus 11- F
2 - A ?
4 - M ?
quote:
verduidelijking personages:quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef Asap het volgende:
Even gokken dan:
1 volgens mij van Aliens dus I
5 Die hard 2? M?
8 Oldboy, kan me niets herinneren van de wapens, dus H
10 doe maar L
13 ken ik niet D?
14 idem dus K?
Tis niet die van Luke Skywalker!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef Gillingham het volgende:
2. Luke Skywalker: Starwars 4,5 en 6.
En al die Lord of the Rings-achtige zwaarden kan ik niet precies plaatsen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1. Lancelot in King Arthur![]()
2. Skywalker in Star Wars (welke skywalker?)
3. Aragon in LOTR![]()
4. Braveheart in Braveheart (specifieker graag)
5. Die Klingon gast in Star Trek The Next Generation![]()
6. The Bride in Kill Bill![]()
7. Frodo in LOTR![]()
8. Rambo in Rambo IV![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1. William Wallace - Braveheart![]()
2. Darth Vader (Anakin Skywalker) - Star Wars![]()
3. Aragorn - Lord of the Rings![]()
4. Arthur in Excalibur?![]()
5.
6. Zatoichi in Zatoichi?![]()
7.
8.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
7 = Conan (Conan the Barbarian) dacht ik![]()
6 = Blade (Blade)![]()
Uhm... Highlander zit er niet in. Sorry...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:08 schreef California het volgende:
Geen idee wat de leeuw ermee te maken heeft, maar in zo'n vraag hoort Highlander er gewoon bij, dus ik zeg 4. Connor McLeod
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
8. The Scorpion King in The Scorpion King?![]()
Klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:16 schreef Jeeh het volgende:
4 zal dan wel van Narnia zijn.
Narnia --> Leeuw --> Jong ventje![]()
Peter heette hij? Dat was de oudste van het stel in elk geval. Anders is het misschien ook gewoon Prince Caspian.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef Jeeh het volgende:
5 is dan Riddick in Pitch Black of The Chronicles of Riddick
1. William Wallace - Braveheartquote:
Wie niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Gillingham het volgende:
5. xXx in xXx? Weet overigens niet of Diesel in die film xXx heet.
Edit: Ik haal die actiefilms van Diesel altijd door elkaar.
Gedver, dat was dus te makkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 17:54 schreef Doff het volgende:
1. The Strangers
2. La Mala Educacion?
3.
4. Cloverfield
5. The Darjeeling Unlimited?
6. The Midnight Meat Train
En hiermee is 3 ook goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:56 schreef California het volgende:
3 Y tu mama tambien
En 2 kan ook Ghost World zijn (lijken me meer vrouwenbenen).
SoK +1quote:
quote:
Lonewolf2003 +1quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Master of the Flying Guillontine ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik heel erg lange armen zie, doet het me denken aan die ene film met twee kungfumasters, een zonder armen, de ander zonder benen.
Geen Lean. Wel een andere grote Britse regisseur.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:49 schreef Doff het volgende:
Mocht Lean structureel iets met treinen hebben gok ik op Great Expectations, die ik nooit heb gezien.
Toch reken ik het goedquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oldman en volgens mij is het alweer ontkend.
Titel?quote:You’ve heard of new-wave movies?’s [...] is a no-wave movie, projecting a fear of sex (among other things) so palpable that one could deem it the male-perspective version of Repulsion. Shot in deepest, darkest black and white, it sees universes in clouds of eraser dust and contains a chicken scene that outdoes both John Waters and the Farrelly brothers. The fact that
still hasn’t revealed how he made the movie’s notorious baby just makes the sight of it more squirm-inducing with each viewing. Not to be watched, under any circumstances, by expectant couples.
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronin - de koffer die wordt verhandeld
Rest van de films kan ik me niet zo goed herinneren en Repo Man heb ik nooit gezien.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |