quote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aha.
Zeven films met deze kerel graag.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:18 schreef Jeeh het volgende:
The Simpsons Movie
Godzilla
Run Fatboy Run
Along Came Polly
quote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die kloppen alvast.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zie alleen een 'Ich klau' Traffic von einer anderen Seite!' plaatje.
Iets specifieker, eventueel een klassiek voorbeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 20:21 schreef wyccie het volgende:
Dat dacht ik ook al. Ze doen het geluid toch?
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
geluidseffecten maken zoals rennende paarden met behulp van bijvoorbeeld kokosnoten
Doe ik speciaal voor jou zo een soort film en moet je nog gokkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef wyccie het volgende:
Dat is zo'n teenage horror movie a la Urban Legend. Dus dan gok ik die maar eerst.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doe ik speciaal voor jou zo een soort film en moet je nog gokken
Deed je overigens wel goed.
wyccie+1
quote:Mario, een verlegen man die net aangekomen is in Venetië, spreekt 's nachts een vrouw aan die huilend op een brug staat. Zij is Natalia en wacht al een jaar op haar geliefde die beloofd had haar die dag hier op te halen.
Bij de Bijenkorf 3 voor 25. Los voor een tientje.quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Doff het volgende:
Nog niet gezien
Wil 'm ook nog kopen. Mooi prijsje ergens?
Was dat niet met een meisje dat dacht dat een hond haar lag te likken (in haar gezicht, om perverse gedachten voor te zijn), maar dat later bleek dat het een moordenaar was ofzo?quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm gezien, maar het wil vooralsnog niet klikken. Volgens mij was het iets met een kamergenoot.
Nee,quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was dat niet met een meisje dat dacht dat een hond haar lag te likken (in haar gezicht, om perverse gedachten voor te zijn), maar dat later bleek dat het een moordenaar was ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Labyrinth
Merry Christmas, Mr. Lawrence
The Prestige
quote:Op maandag 6 april 2009 19:50 schreef wyccie het volgende:
Basquiat.
SoK +1quote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Man Who Fell to Earth
Absolute Beginners
Twin Peaks: Fire Walk With Me
Hij komt inderdaad heel vaak voorbij, daarom zette ik er nu een moeilijk te herkennen Sting naast. Ik bedoelde ook van beiden tenminste één titel, maar ik was niet duidelijk.quote:Ik moet echt een keer een lijstje met titels van David Bowie onthouden, die komt zo belachelijk vaak voorbij
SoK +1quote:
Lonewolf2003 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |