Lonewolf2003 +1quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Master of the Flying Guillontine ofzo?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef wyccie het volgende:
Hoewel ik heel erg lange armen zie, doet het me denken aan die ene film met twee kungfumasters, een zonder armen, de ander zonder benen.
Geen Lean. Wel een andere grote Britse regisseur.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:49 schreef Doff het volgende:
Mocht Lean structureel iets met treinen hebben gok ik op Great Expectations, die ik nooit heb gezien.
Toch reken ik het goedquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oldman en volgens mij is het alweer ontkend.
Titel?quote:You’ve heard of new-wave movies?’s [...] is a no-wave movie, projecting a fear of sex (among other things) so palpable that one could deem it the male-perspective version of Repulsion. Shot in deepest, darkest black and white, it sees universes in clouds of eraser dust and contains a chicken scene that outdoes both John Waters and the Farrelly brothers. The fact that
still hasn’t revealed how he made the movie’s notorious baby just makes the sight of it more squirm-inducing with each viewing. Not to be watched, under any circumstances, by expectant couples.
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronin - de koffer die wordt verhandeld
Rest van de films kan ik me niet zo goed herinneren en Repo Man heb ik nooit gezien.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |