quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die vrouw verstond dus Belgische Trutten dus die word een partij kwaad op me.
Ik denk wel dat het zinvol is.quote:Er is al 86 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Joh!quote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik had een keer meneer X van de pedogroep aan de telefoon. Heb hem vriendelijk uitgelegd dat het een leuk grapje was en dat ik ging ophangen omdat ik verder met werk moest. Maar hij bleef maar volhouden. Bleek dat hij van de Payroll-group was, maar z'n uitspraak was nogal belabberd...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Laatst had ik een klant aan de telefoon, die belde 'goedendag met X van de pedogroep'
Pedogroep, rrrright, ik dacht dat ik door een collega in de zeik werd genomen. Dus ik vertelde hem dat het heel grappig was en zo, maar dat ik graag weer verder wilde gaan met werken.
Bleek dat hij van de Payroll Group was
Tijdje terug nam ik de telefoon op, bleek voor een collega op een ander toestel te zijn (in hetzelfde kantoor). Dus geef dat nummer door en hang op. Na een minuut gaat de telefoon van mn collega gaat over en ik neem zijn toestel op... die man aan de andere lijn... hij snapte er niks van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Toen ik net naar een ander bedrijf was verkast nam ik uit gewoonte de telefoon op met de naam van m'n oude bedrijf. Zegt de klant: O, ik moest een andere garage hebben, sorry. Belt diezelfde vent me een minuut later terug, toen nam ik wel met de juiste naam de telefoon aan. Hij heeft helemaal niks gemerkt
En wat zei je? Breng maar langs.quote:Op dinsdag 27 september 2011 02:01 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik zat vorige week op platform L-13, daar hebben ze een telefoonnummer wat erg lijkt op autodealer Martin Schilder (ik weet niet meer welke vestiging), daar werden ze ook om de haverklap opgebeld om een afspraak te maken voor een beurt of een APK.
Welbekend probleem en gesjoemel in de thuiszorg. Mijn vriendin heeft dat 2 vakanties als vakantiewerk gedaan maar werd ook af en toe eens naar adressen gestuurd waar ze zich het laplazerus schrok. Denk aan buitenproportioneel gigantisch smerige woningen, gehandicapte mensen die niks zelf kunnen, enz. En dan deed de instantie waar ze voor werkte ook alsof hun neus bloedde wanneer mijn vriendin ze daarvan op de hoogte bracht. In de thuiszorg heb je verschillende niveau's van hulp, van een poetshulpje tot medewerkers die chronisch zieken / gehandicapten verzorgen (wassen e.d.), uiteraard is zo'n vakantiehulpje dat alleen maar even komt stoffen en stofzuigen veel goedkoper dan een gediplomeerd/gecertificeerd pedagogisch medewerk(st)er. Af en toe wordt er gewoon een vakantiehulpje naar zo'n 'duur' adresje gestuurd, waarna de zorginstantie gewoon de volle petoet incasseert.quote:
Geheel eigen belang van je meerdere, anders waren jullie een klant kwijtquote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef Semoi het volgende:
Mijn meest bizarre werkervaring was bij een bijbaantje; helpdeskmedewerker bij een mobiele telefonieaanbieder.
Een collega kreeg iemand aan de telefoon die dreigde met zelfmoord. M'n collega wist niet goed wat hij er mee moest een riep de hulp in van onze meerdere. Die heeft het gesprek overgenomen en schatte in dat het serieus was. Omdat het ook daadwerkelijk een klant was die belde, hadden we het adres en heeft onze meerdere iemand de politie laten bellen. Hij heeft verder de hele tijd het gesprek gaande gehouden en hoorde op een gegeven moment aan de andere kant de bel gaan, wat de politie bleek te zijn. Hij heeft toen nog even kort de agent in kwestie aan de telefoon gehad en die persoon was inderdaad bezig met voorbereidingen om zelfmoord te plegen.
Ik heb vroeger bij de attrackties bij Avonturenpark Hellendoorn gewerkt en daar had je zo iets met de wildwaterbaan. Zwaardere boten werd je natter in, en in de herfst werd je bovendien ook nog eens natter dan in de zomer (en niet door de regenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef Daeron het volgende:
Binnen het personeel was het algemeen bekend dat de waterfietsen niet al te veel drijfvermogen hadden en bij zeer zwaarlijvige personen nog wel eens onder de waterrand konden verdwijnen.
ik heb ook stage gedaan in een computerwinkelquote:Op woensdag 28 september 2011 16:25 schreef eviLmotion het volgende:
Meegemaakt toen ik stage liep in een computerwinkel.
Het was donderdag koopavond. Eerder in de week had iemand een supercomputer besteld, echt het nieuwste van het nieuwste. Alle onderdelen waren binnen en er kon gebouwd worden. Ergens in de middag belde de klant met de vraag of de computer al klaar was. We waren toen halverwege, maar gaven aan dat de computer om half negen wel klaar zou zijn. De klant kwam netjes om half negen binnen en wij waren nog bezig met het installeren van de laatste updates. Ik maakt een praatje met de klant en complimenteerde hem met zijn uitsteken keuze van onderdelen. En toen plots hoorde ik een hele harde klap, keek snel naar de computer en zag nog net een steekvlam van 10cm uit de voeding van de gloednieuwe krachtpatser komen. Ik heb, met een nieuwe voeding, nog geprobeerd de computer te reanimeren, maar het mocht niet baten. Gelukkig kon de klant er een beetje om lachen en, na het bestellen van nieuwe onderdelen, kon de klant tevreden met zijn computer naar huis.
Zo'n verhaal heb ik ook. Op een warme dag had ik, als buitendienstprobleemoplosser bij een IT-bedrijf een niet-werkende 3com-netwerkswitch bij een klant. Dus andere switch mee en naar klant, nog wat dingen getest maar maakte niets uit, ding vervangen, alles werkte weer.quote:Op woensdag 28 september 2011 16:50 schreef Semoi het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan (het was toch een laser printer) en eenmaal thuis sluit ik die printer aan en hij werkte als een zonnetje. Tot op heden (8 jaar later) doet dat ding het nog steeds.
Hehe, dat is wel een goeie. Leert ie het gelijk af om de auto op vrijdagmiddag te brengenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:01 schreef Maanvis het volgende:
ik snap dat verhaal niet, dan krijgt ie de auto toch gewoon maandag tussen de middag met 2 uur en een kwartier arbeidsloon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |