quote:Op maandag 6 april 2009 14:44 schreef Spatzmann het volgende:
Ik heb nog een tweede. Maar dat is meer de werkervaring van m'n buurvrouw.
Visualiseer dit even:
Spatzmann zit op een zondagmiddag met een kater een computerspelleke te spelen. Plots gaat de deurbel. Spatzmann loopt erheen, doet open en ziet een bejaarde man voor de deur staan. So far so good. Opeens zegt die die oude man: ik kom hier om te sexen....Spatzmann was niet zo blij op dit moment. Maar zegt uit beleeftheid: euh wat?. Ik kwam hier sexen met een vrouwtje (Spatzmann was blij op dit moment). Ik herhaal deze vraagstelling een keer of drie om hem een rood gezicht te geven. T oen vroeg ik maar, waar moet je wezen. Hij is op 26. Ik zo. Oh dat is hiernaast hoor. Man belt aan en wordt door de buurvrouw naar binnen gelaten.
Dit is nu al 6 maanden de running gag op m'n werk. En m'n collega's en vrienden maken er ook niet zo subtiel gebruik van als ze ff bij mij een biertje komen drinken. Ik denk dat de buurvrouw een nieuwe baan moet zoeken
Als iemand missteekt kan het nog steeds poging tot doodslag zijn.quote:Het zou me verbazen als het poging tot doodslag zou zijn. Toen een idioot bewust op 10 cm langs me reed met een aardige snelheid zei de politie doodleuk "als je niet opzij hoefde te springen, dan was er ook geen sprake van een intentie om je aan te rijden". En daar zit op zich best iets in. Hoe kun je iemand een poging tot doodslag aanrekenen, als je onmogelijk kunt bewijzen dat 'ie je aan wilde rijden?
Bij mij was het een docent die er om bekend stond dat hij elke vrouw van de school afgewerkt had. Op een bepaald moment werd hij betrapt met de bibliothecaresse onder een trap op school. Ze dachten oprecht dat niemand iets wist, maar ondertussen wist de hele school er van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef Ewelina het volgende:
TVP.
Nog eentje, maar niet van mijn werk: op de middelbare school waren er 2 docenten die een verhouding met elkaar hadden. Allebei getrouwd, en nee, niet met elkaarZwaar Christelijke school, de hele school roddelde erover.
Wel lullig dat de dochter van één van die docenten daar ook op school zatKom op zeg, dan denk je toch wel even na als docent
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |