Nou oké dan, ik zet hem wel even in het juiste subforum. Tevreden?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou oké dan, ik zet hem wel even in het juiste subforum. Tevreden?
Nope, ik wil ook de OP kunnen zien waar koei zo hard aan heeft zitten werken.quote:Op maandag 6 april 2009 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou oké dan, ik zet hem wel even in het juiste subforum. Tevreden?
quote:Op maandag 6 april 2009 14:49 schreef Poit het volgende:
disjfa, ga je morgenavond wrestlemania kijken?
We kunnen ook iedereen steeds een stukje laten posten. Dat maakt de koeikleunren nog mooier in het topic, en weet je zeker dat iedereen hoofdpijn krijgtquote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope, ik wil ook de OP kunnen zien waar koei zo hard aan heeft zitten werken.
Hehequote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
8 juli
Trent Reznor
Nine Inch Nails
Heineken Music Hall
SD is erbij
SB ook
quote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef SocialDisorder het volgende:
8 juli
Trent Reznor
Nine Inch Nails
Heineken Music Hall
SD is erbij
SB ook
Heb het nu aanstaan, taker tegen hbk is erg nice. Hardy's ook al ben ik geen fan.quote:
Ja. Problemen mee?quote:
Ik heb je gewoon op een patstelling met je machtsgeile behoeftes. Nu moet je wel rebellen en het juist niet doenquote:
Wat een slechte reactie.quote:
Pas hem aan dan! Doe ik ook altijd met slechte TT'squote:
quote:
Jij hebt mij pat? Whehehe ik doe gewoon lekker waar ik zin in hebquote:Op maandag 6 april 2009 15:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon op een patstelling met je machtsgeile behoeftes. Nu moet je wel rebellen en het juist niet doenDat is dan tegendraads en kom je weer stoerder over
Daar zijn hele boeken over beschreven bartje
Wat disjfa zegt.quote:Op maandag 6 april 2009 15:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan dat worstelen
Joe doe the metfquote:Op maandag 6 april 2009 14:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Welke console wordt het vanavond reintji?
Ik ben meteen overtuigd!quote:
Oké ik doe wel wat Meth, maar welke console doe je nou?quote:
Dan ben je op een mooie tijd overtuigdquote:
Vieze buitenlander is t eigenlijk!quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef Bart het volgende:
En sowieso Disjfa, stomme tweakert, hier noemen we het OP in plaats van TS
Oh how the mighty has fallen!quote:
Jij hebt zeker zo'n spiegelend tft-schermquote:
Ja! Je moeder!quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n spiegelend tft-scherm
Nee, die heeft geen spiegelend tft-scherm. Jouw moeder?quote:
Dat zou het tft scherm niet aankunnenquote:Op maandag 6 april 2009 15:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, die heeft geen spiegelend tft-scherm. Jouw moeder?
Oh? Ze hebben tegenwoordig al 46", dat weet je?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Ze hebben tegenwoordig al 46", dat weet je?
Leg het dan eens uitquote:
Ja, hij gebruikt immers 'TS' in de TT waar hij 'OP' bedoelt. De OP noemen ze op GoT de TSquote:
Half de GAM mensen zie ik over heel het internet langs komen.quote:
quote:
Oh? Ook van mij?quote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Half de GAM mensen zie ik over heel het internet langs komen.
En hebben ze niet de naam, zie je wel de manier fan fanboiism in de reacties overal terug
Je bent alleen hier machtsgeilquote:
Op Tweakerts ook, maar daar heb ik het nietquote:
......quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef Bart het volgende:
En hier zijn er trouwens wel meer machtsgeil, alleen hebben ze het niet
Welles!quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef Bart het volgende:
En hier zijn er trouwens wel meer machtsgeil, alleen hebben ze het niet
Jij gebruikt graag je macht, maar bent lang niet zo gestoord als Bartquote:
quote:
Ook hanglippen tot de grond!quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Ik heb gelukkig m'n eigen Gianna-look-a-like thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef Reintji het volgende:
Zeg, zo kan ik die SC niet met goed fatsoen op het werk kijken ja!Gewoon zeggen dat je medisch onderzoek doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
En dan krijg je nog een klap in je bakkus en kan je er zeker niet mee naar huis omdat dat geen onderzoekscentrum isquote:Op maandag 6 april 2009 17:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je medisch onderzoek doet
Ik zat al op je reactie te wachtenquote:
Volgens mij heeft Rossi ook al aardig wat TT-wijzigingen op zijn naam staan hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij gebruikt graag je macht, maar bent lang niet zo gestoord als Bartjij bent een aardige mod die met zijn macht weet om te gaan.
Het is gewoon de manier Bart. Zoals jij bezig bent zijn oorlogen door ontstaan. Rossie heeft het gewoon in de hand gehouden en straft mensen met een juist oordeel. Dat doe jij compleet niet.quote:Op maandag 6 april 2009 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rossi ook al aardig wat TT-wijzigingen op zijn naam staan hoor
Oh, is dat het!quote:Op maandag 6 april 2009 17:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is gewoon de manier Bart. Zoals jij bezig bent zijn oorlogen door ontstaan. Rossie heeft het gewoon in de hand gehouden en straft mensen met een juist oordeel. Dat doe jij compleet niet.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ben verdomme al 2 dagen bezig om van een DVD bepaalde scènes te knippen. Maar niks doet het.
Heel onopvallend doorgevoerd en u gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 6 april 2009 17:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit heeft een nieuwe sigbloodhound gaaaang
Zometeen gaat Lennart ook nog WWE kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 17:32 schreef disjfa het volgende:
Oh oh. lennart let op poit. Het word vandaag een beetje gay hier.
dubbelquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef disjfa het volgende:
Ik zat net precies het zelfde grapje te bedenken poitje
Ik ook zoietsquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef disjfa het volgende:
Ik zat net precies het zelfde grapje te bedenken poitje
Driedubbelquote:
jammer dat mankind niet meer meedoet met WWEquote:Op maandag 6 april 2009 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Zometeen gaat Lennart ook nog WWE kijken
Pijpen voor een koek?quote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Tain het volgende:
Wie weet er een leuk onderschrift en sig voor me?
quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Pijpen voor een koek?
Slik je, of wil je een doek.
kan hem morgen uitproberen voor je, kijken of ie echt zo goed isquote:
PAK ALLEMAAL UW FRIETZAK! GOOI 'M LEEG EN ZET 'M OP DE KOP!quote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Tain het volgende:
Wasmachines leven langer met Calgon.quote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Tain het volgende:
Ik vind die van mij beterquote:Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
PAK ALLEMAAL UW FRIETZAK! GOOI 'M LEEG EN ZET 'M OP DE KOP!
Als dom lullen een puding was, was ik dr. Oetkerquote:Op maandag 6 april 2009 18:40 schreef Tain het volgende:
hoeveel en wat had je gerookt dat je het leuk vond? ik moet dat spul ook...quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef koei het volgende:
Ik ben vandaag naar Madame Tussauds geweest! Was best leuk nog eigenlijk, alleen niet voor het normaal gesproken kost...
quote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef koei het volgende:
Ik ben vandaag naar Madame Tussauds geweest! Was best leuk nog eigenlijk, alleen niet voor het normaal gesproken kost...
Jenna Hazequote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Als er één vrouw op de hele wereld was waar jij eens overheen mocht kruipen, wie zou dat dan zijn? Echt maar één he!
quote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef Reintji het volgende:
Tromgeroffel; maandagavond, röntgenavond! De Nintendo Gamecube!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er nu 1quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Tain ik weet een toffe ondertitel voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 6 april 2009 21:49 schreef Edwinuss het volgende:Kwaliteitspost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Daar doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ed doe je nu ook heitje voor een karweitje?
Dan kan je hier wel de oprit vegen voor 2 euro ofzo?
Ik help mijn mede SC'ers graag!
Over een week of wat dan smeek je mequote:
Je kan beter dat geld gaan gebruiken voor plastische chirurgie, want niemand zal je nog herkennen als ik je mij tegen bent gekomen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een week of wat dan smeek je me![]()
Maar dan krijg je nog maar 50 cent hoor
Edje je gaat te ver!quote:Op maandag 6 april 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je kan beter dat geld gaan gebruiken voor plastische chirurgie, want niemand zal je nog herkennen als ik je mij tegen bent gekomen.
Je daagt het zelf uit.quote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Edje je gaat te ver!
Bart ik wil dat je hier een officiele waarschuwing aan hangt!
Ik en uitdagenquote:
Ik kan er niet tegen. Word er hardstikke ziek van.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gister nog gedaan
Ik tripte hard. Maar heb wel keihard gewonnen met FIFA.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
Is dit Ed of Lz ??
quote:Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
Is dit Ed of Lz ??
ik kan hier nu een te groffe combo breaker posten... maar nee ik ben sympathiek vandaag, maar mocht je willen post ik hem tochquote:
en serieus de 2e hit op google...quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef Tain het volgende:
[..]
ik kan hier nu een te groffe combo breaker posten... maar nee ik ben sympathiek vandaag, maar mocht je willen post ik hem toch
Ze kon het waarschijnlijk weer niet vindenquote:Op maandag 6 april 2009 10:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik vanavond weer internet heb thuis. Kan ik jullie weer even vaak lastig gaan vallen als voor mijn verhuizing!
Ik kan het hier wel vinden, de postbode kon gister echter de 6 op zijn horloge niet vinden. Het modem zou na zessen worden bezorgd, maar toen ik om 1 over zes thuis kwam lag er al een briefje dat het naar het postkantoor is gestuurd. Vandaag gaat SD dus maar even in zijn pauze op en neer naar de verdomde bruna om het op te halen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ze kon het waarschijnlijk weer niet vinden
Dat ze dood zijn tot daar aan toe, maar ze dan ook nog eens laten struikelen zegquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:04 schreef AQuila360 het volgende:
Veel doden gevallen zeg in L'Aquila Italie
Juistemquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:54 schreef disjfa het volgende:
Och is het weer nostalgie dag. De dag dat poit jong was vroeger lang geleden
Toen kratten bier nog van hout waren ! Toen vrouwen nog schaamhaar hadden !
Dat zeiden ze in mijn tijd ook van batmanquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Juistem
Toen de Twix nog een Raider was.. Vervlogen tijden..
Maar los daarvan, Beavis and Butthead zijn tijdloos!!
huh huh
MM's nog Treets waren zonder kleuren!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Juistem
Toen de Twix nog een Raider was.. Vervlogen tijden..
Maar los daarvan, Beavis and Butthead zijn tijdloos!!
huh huh
Batman is natuurlijk weer opgestaan uit de dood in de vorm van de nieuwe films.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in mijn tijd ook van batman
Moet je hem nu kijken
[ afbeelding ]
Komop zeg!
Hangjetsers bij Pammela? Ik denk dat dat anatomisch gezien niet meer mogelijk is bij d'rquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef disjfa het volgende:
Nee, die zijn gewoon verdwenen in de historie van de goede oude tijd en nobody cares.
Net als die dame waar ze op schoot zitten. Met dr hangjetsers heden tendagen
Haha, die eerste!!!quote:
Tuurlijk wel. Dan heb je zo`n heel klein velletje.... en onderaan hangen dan de inplantaten. Soort ball&chain.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hangjetsers bij Pammela? Ik denk dat dat anatomisch gezien niet meer mogelijk is bij d'r![]()
ieuwquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan heb je zo`n heel klein velletje.... en onderaan hangen dan de inplantaten. Soort ball&chain.
Jeweetz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
die hangen inmiddels op d'r knieën toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dan heb je zo`n heel klein velletje.... en onderaan hangen dan de inplantaten. Soort ball&chain.
Jeweetz
Welke? Please inform me!!quote:
Die reacties onder het laatste filmpjequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:36 schreef Edwinuss het volgende:
Fatman maakt een video over RE5
1 of andere gast reageert daarop :
Komt de sjaak weer terug :
Het is echt prachtig.
Dit is ook een keer een hele tijd geweest tussen ELPRESADOR en Sam
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die reacties onder het laatste filmpje
quote:u cant get pussy
Die filmpjes duurden me te lang, daarom ging ik maar naar de getypte reacties eronder kijken :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:45 schreef disjfa het volgende:
Dus je gaat kansloze mensen bijhouden. En daar gaan kanslozere mensen op reageren. En de meest kansloze mensen zijn die die het dan gaan volgen op het internet
Maargoed, ik ben dan ook niet zo bij de tijd meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk echt niet alles. Maar het is gewoon grappig om te zien hoe serieus ze zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:45 schreef disjfa het volgende:
Dus je gaat kansloze mensen bijhouden. En daar gaan kanslozere mensen op reageren. En de meest kansloze mensen zijn die die het dan gaan volgen op het internet
Maargoed, ik ben dan ook niet zo bij de tijd meer
Het is ook grappig te zien hoe serieus jij er vervolgens op ingaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kijk echt niet alles. Maar het is gewoon grappig om te zien hoe serieus ze zijn
Waar dan ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het is ook grappig te zien hoe serieus jij er vervolgens op ingaat![]()
in dit topicquote:
Het is omdat iemand erom vroeg. Anders had ik het niet eens gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
in dit topicJe hebt al een stuk of 4 a 5 reacties erover gemaakt. Dat is behoorlijk serieus. Een ander iemand zou er niets over posten.
quote:
Maar je begon er al over met ditquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is omdat iemand erom vroeg. Anders had ik het niet eens gedaan.
[..]
quote:
Ja, maar het was al fout gegaan dus kon dat niet meer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was ook het enige wat ik zou posten als niemand een reactie had gegeven.
quote:
Eigenlijk op donderdag 21 september 2000 @ 13:42 al.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja, maar het was al fout gegaan dus kon dat niet meer.
het was hier al fout gegaan
[..]
Dat kan toch niet gekkie!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Eigenlijk op donderdag 21 september 2000 @ 13:42 al.
quote:
Ik dacht ff dat ik de enige wasquote:
Dat is de vraag die mijzelf ook stelde na het 1 minuut gezien te hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:17 schreef disjfa het volgende:
Waarom klik je uberhaupt op dat soort filmpjes
60 hele secondes die je je leven had kunnen beterenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is de vraag die mijzelf ook stelde na het 1 minuut gezien te hebben
Nee, jij bent een goede developerquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef disjfa het volgende:
Je bent gewoon mislukt dus dat zal vaker voorkomen.
maar als het niks bijzonders is waarom klaag je er dan over? aangezien je er verder geen aandacht aan wilt besteden, maar het wel zelf ten sprake bracht zodat wij er aandacht aan konden besteden..quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef Lyzio het volgende:
Vertel 't @Niets bijzonders, gewoon een klote dag waarin alles mislukt.
Vanavond hete douche nemen en dan dik aangekleed onder de dekens. Is het morgen een stuk minder!quote:
Hmm, een gewillige dame.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:26 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Vanavond hete douche nemen en dan dik aangekleed onder de dekens. Is het morgen een stuk minder!
Of natuurlijk gewoon een gewillige dame zoeken die je wil masseren.
Hij is weer nice huh?quote:
Vorige keer toen ik een deel 3 aanklikte werd ik gerickrolledquote:
Die starfishquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik een deel 3 aanklikte werd ik gerickrolled
Tja, als je het zondagavond niet af had laten weten had ik er iets aan kunnen doen...quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vrees je ontzettend.
Volgens mij kan jij heel niet masseren!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, als je het zondagavond niet af had laten weten had ik er iets aan kunnen doen...
Alsof Koei nu "ja" gaat zeggen... zodat jij dan weer kan antwoorden: "Bewijs dan maar op mij!"quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alsof Koei nu "ja" gaat zeggen... zodat jij dan weer kan antwoorden: "Bewijs dan maar op mij!"
En dat was natuurlijk heul nie doorzichtig...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Petti is zeker weer gow aan het spelen?
Die speelt meer gow dan de paus hosti's heeft\!
Ik heb nu trouwens Mybrute ontdekt! is het mogelijk om hier een topic over te openen hier in GAM?![]()
En nu ga ik hells kitchen kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga maar eens richting me werk, nog veel plezier hier, laterz.....
Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:20 schreef lennartb.nl het volgende:
dat heb ik nooit genoeg gekeken, futurama, maar eens aan beginnen
Jij mag ook hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef koei het volgende:
Oh, en hetzelfde voor Lennie. Het heeft even geduurt, maar daar is hij dan! Striptease krijgen terwijl je een relatie hebt...
Verse knopen gatverdammequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Poit het volgende:
Koei komt eraan dus als je nog een paar verse knopen wilt meemaken moet je snel zijn
Jij... koei.... en ik...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:22 schreef Poit het volgende:
Koei komt eraan dus als je nog een paar verse knopen wilt meemaken moet je snel zijn
quote:
Nee natuurlijk niet! Ik kan niet én Guitar Hero: WT bestellen én jou masseren...quote:
Vergeet niet je nightvision aan te zettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:32 schreef lennartb.nl het volgende:
ik doe mn geheime webcam stream van poits huis alvast aan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:32 schreef lennartb.nl het volgende:
ik doe mn geheime webcam stream van poits huis alvast aan
Koei wordt tof!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Ik kan niet én Guitar Hero: WT bestellen én jou masseren...
Dat lampje is niet van m'n rookmelder Tain.. Ik heb een liegje gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Tain het volgende:
[..], welke geheime stream... dat zei Poit niet...
Hmmm, lui?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef koei het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Ik kan niet én Guitar Hero: WT bestellen én jou masseren...
...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat lampje is niet van m'n rookmelder Tain.. Ik heb een liegje gedaan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef koei het volgende:
Ik heb Rock Revolution al! En GH:WT heeft alles wat mijn hartje begeert! Beat it
Bestel em dan nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef koei het volgende:
Ik heb Rock Revolution al! En GH:WT heeft alles wat mijn hartje begeert! Beat it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |