abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67721296
Gisteren vierden mijn vriend en zijn broer hun 23ste en 21ste verjaardag... gedurende de avond hoorde ik steeds meer dingen waaruit bleek dat hun vrienden (ze zitten bij dezelfde vriendengroep) een stripster voor de 2 hadden geregelt.

Nouja, ik kei zenuwachtig enzo.... want ja, mijn vriend krijgt toch een striptease dadelijk van een of ander sletje. Kwam dat vrouwtje.. nou echt een oud ding, met een lelijk hoofd etc. Iedereen zei: "hadden jullie niet iets beters kunnen regelen?!".. Enfin. Grappige stripact, zo'n schoolmeisje.. en toen het afgelopen was een hoop gepraat over de act etc. Iedereen vroeg aan mij wat ik ervan vond.

Nu is mijn vraag, hoe zouden jullie reageren in mijn situatie?
Je vriend heeft immers wel aan de borsten van die stripster gelikt om er slagroom af te likken (ja, hoe cliche haha ).

(Is R&P goed?)
  zondag 5 april 2009 @ 10:08:27 #2
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_67721331
Gewoon laten denk ik. Je zal dit soort dingen ook kunnen verwachten op een vrijgezellenfeestje.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  zondag 5 april 2009 @ 10:11:40 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67721353
Ik vind het persoonlijk vrij genant, dat soort situaties. Heb het wel een paar keer gezien op (vrijgezellen)feestjes, maar ik voel altijd een plaatsvervangende schaamte als zo'n stripper dan d'r best staat te doen voor een groepje aangeschoten schreeuwerige mannen...

Niet spannend, niet geil, genant.
  zondag 5 april 2009 @ 10:12:13 #4
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_67721359
Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je dit topic niet geopend. Bovendien zijn jullie zo jong dat jullie relatie toch niet eeuwig zal duren. Dit is weer een stapje dichter naar het einde.

Succes.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_67721361
Pff als je je daar al druk over moet gaan maken! Het is een show en daar hoort dat bij. Stel je het anders voor, je vriendinnen regelen een stripper voor jou. Je gaat zitten en meneer gaat voor je dansen, houd je dan je handen thuis?
pi_67721377
Ik vind het ook altijd een enorm genante boel zo'n stripper. Zou het ook niet erg gaaf vinden als iemand een stripper voor mijn vriend had geregeld. ik hoef het niet te zien in ieder geval .
pi_67721397
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef HunterSThompson het volgende:
Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je dit topic niet geopend. Bovendien zijn jullie zo jong dat jullie relatie toch niet eeuwig zal duren. Dit is weer een stapje dichter naar het einde.

Succes.
Nee, niet bepaald... oke, het doet me wel wat, maar denk dat dat ook logisch is. Maar ik ga me niet boos maken, ik had zelfs misschien wel een positiever gevoel.. Omdat mijn vriend duidelijk een beetje tegenstribbelde.. haha

Helaas werd de vriendin van mijn schoonbroer wel boos en ik ben benieuwd of er meerdere zouden zijn die daarover boos zouden worden.
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 10:16:44 #8
5428 crew  miss_sly
pi_67721402
Nou, voor mij zou het handen/tong bij je houden wel een belangrijk punt zijn, hoor. Puur een strip act zonder aanraken is nog tot daar aan toe, maar aanraken hoort daar duidelijk niet bij. En datzelfde zou voor mij gelden.

Daarnaast vind ik het zoals Hephaistos zegt nogal genant.
En dat je het op vrijgezellenfeesten kunt verwachten, is echt een sprookje dat door Hollywood is verzonnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67721412
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Pff als je je daar al druk over moet gaan maken! Het is een show en daar hoort dat bij. Stel je het anders voor, je vriendinnen regelen een stripper voor jou. Je gaat zitten en meneer gaat voor je dansen, houd je dan je handen thuis?
Mwa, geen idee in die situatie... maar waarschijnlijk niet.
Tis idd een show, gewoon leuk en als grap bedoelt. Zeker vanuit zijn vrienden was dat gewoon zo, omdat ze altijd grapte erover: "jaaa, we gaan een stripper inhuren" en nu werd het dus een keer uitgevoerd.
pi_67721425
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:
En dat je het op vrijgezellenfeesten kunt verwachten, is echt een sprookje dat door Hollywood is verzonnen.
so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...

ontopic; ik zou gewoon weggaan als er een stripster binnenkomt (samen met m'n vriendin) & eventjes zelf plezier zoeken
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_67721434
Gewoon de humor er van inzien en verder niet bij nadenken
pi_67721436
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:19 schreef Athmozz het volgende:

[..]

so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...

ontopic; ik zou gewoon weggaan als er een stripster binnenkomt (samen met m'n vriendin) & eventjes zelf plezier zoeken
Dus jij had het kado van jou vrienden niet aangenomen als ik het goed begrijp?
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 10:28:03 #13
5428 crew  miss_sly
pi_67721525
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Als het echt goede vrienden zijn, weten ze wel of zo'n 'kado' in goede aarde valt of niet.
pi_67721545
quote:

[..]

Sommige mensen hebben vrienden die van elkaar weten of ze dat soort cadeaux wel of niet waarderen.

Kennelijk heeft jouw vriend een vriendengroep waar dit 'leuk' gevonden wordt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_67721548
quote:

[..]

klopt , de rest moest dan maar van hun cadeau genieten & die broer ook.

Mijn vrienden weten wat ik als cadeau leuk vind & wat niet hoor, en als je het écht niet leuk vindt, waarom zou je dan doen alsof? Die gasten zien dat ook hoor.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 5 april 2009 @ 10:34:51 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67721610
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Kwam dat vrouwtje.. nou echt een oud ding, met een lelijk hoofd etc. Iedereen zei: "hadden jullie niet iets beters kunnen regelen?!"
Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.

Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken, alhoewel ik de hele opzet niet vind getuigen van goede smaak. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak geeft. Heb je het er met je vriend over gehad?
Stop the world, I want to get out.
pi_67721967
Als ik hem slagroom van haar borsten af zie likken, zou ik dat toch echt niet leuk vinden. Een stripper, oke, hij heeft het vast niet zelf geregeld, maar om er nou al te gewillig aan mee te doen terwijl ik er bij zou staan...
I'll throw my apples if you get too close to me.
  zondag 5 april 2009 @ 10:56:27 #18
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67721989
is gewoon leuk bedoeld is toch niet erg
kan wel begrijpen als je het niet leuk vind
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zondag 5 april 2009 @ 11:33:18 #19
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67722748
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:08 schreef BELASTING het volgende:
Gewoon laten denk ik. Je zal dit soort dingen ook kunnen verwachten op een vrijgezellenfeestje.
Als mijn vriendin een stripact krijgt op zo'n gelegenheid ga ik ook niet moeilijk doen als ze even in zijn broekje 'moet' voelen en natuurlijk hoop ik dat ze zich toch schuldig voelt dan. Zolang ze die stripper niet pijpt of uitgebreid zoent hoort het bij het leven (op zo'n dag) vind ik.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67723137
Moet wel kunnen wat mij betreft. Het is immers een lolletje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67723662
Ik ben zelf een paar keer op een feestavond geweest waar aan het eind een vrouwelijke én een mannelijke stripper kwamen, en gezien de sfeer die daar dan om heen hangt zou ik me er niet echt druk om kunnen maken als mijn vriend degene zou zijn die 'mee moet werken', het is totaal niet serieus te nemen namelijk; en dan ben ik nog wel iemand die zoenen wel echt heel erg vreemdgaan vind, dus zo makkelijk ben ik ook weer niet.
Arseen (As), atoomnummer 33
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 12:17:35 #22
5428 crew  miss_sly
pi_67724103
Kortom, gezien de diverse reacties: het is afhankelijk van de persoon. Prima toch, niet iedereen hoeft er hetzelfde over te denken. Het is alleen wel handig wanneer je echte vrienden weten of ze zoiets wel of niet voor je moeten organiseren
  zondag 5 april 2009 @ 21:14:36 #23
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67740360
ik zou dubbel liggen van het lachen.
pi_67742372
das denk ik de enige uitzondering die je kunt bedenken om ff aan de borsten van een andere dame te zitten.

ook wel eens gedaan voor een foto met een hele goede vriendin. mijn toenmalige vriendin stond er naast te lachen

echter in praag wel eens in een striptent geweest (vrijgezelle vriendinnen).
toen die wijven op schoot kwamen vond ik het net te ver gegaan.

(sorry ben homo was een goed excuus, keken me alleen vies aan daarna )
pi_67754222
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:34 schreef Lkw het volgende:

[..]

Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.

Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken, alhoewel ik de hele opzet niet vind getuigen van goede smaak. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak geeft. Heb je het er met je vriend over gehad?
Hehe, ze had gewoon een rotkop, echt waar.. maar qua lijf viel er niets van te zeggen.. voor haar leeftijd iig niet, mooi lijntje had ze en nog best lekkere borsten.

Heb het er nog niet echt met mijn vriend over gehad, maar ik heb eigelijk ook geen idee wat ik met hem erover moet bespreken Twas kadootje, hij reageerde niet eens fout.. want hij was echt heel erg terughoudend en niet echt geinteresseerd enzo... dusja, viel me alleszins mee.. en dat terwijl ik me vantevoren helemaal druk liep te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')