Nee, niet bepaald... oke, het doet me wel wat, maar denk dat dat ook logisch is. Maar ik ga me niet boos maken, ik had zelfs misschien wel een positiever gevoel.. Omdat mijn vriend duidelijk een beetje tegenstribbelde.. hahaquote:Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef HunterSThompson het volgende:
Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je dit topic niet geopend. Bovendien zijn jullie zo jong dat jullie relatie toch niet eeuwig zal duren. Dit is weer een stapje dichter naar het einde.
Succes.
Mwa, geen idee in die situatie... maar waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 5 april 2009 10:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Pff als je je daar al druk over moet gaan maken! Het is een show en daar hoort dat bij. Stel je het anders voor, je vriendinnen regelen een stripper voor jou. Je gaat zitten en meneer gaat voor je dansen, houd je dan je handen thuis?
so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...quote:Op zondag 5 april 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:
En dat je het op vrijgezellenfeesten kunt verwachten, is echt een sprookje dat door Hollywood is verzonnen.
Dus jij had het kado van jou vrienden niet aangenomen als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 5 april 2009 10:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
so true; naar mijn ervaring eindigt dat meestal in een tafel vol met glazen & gestuntel om de GSM zover te krijgen om toch nog juist die taxi te bellen, maar stripacts toch niet meer...
ontopic; ik zou gewoon weggaan als er een stripster binnenkomt (samen met m'n vriendin) & eventjes zelf plezier zoeken
Als het echt goede vrienden zijn, weten ze wel of zo'n 'kado' in goede aarde valt of niet.quote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dus jij had het kado van jou vrienden niet aangenomen als ik het goed begrijp?
Sommige mensen hebben vrienden die van elkaar weten of ze dat soort cadeaux wel of niet waarderen.quote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
kloptquote:Op zondag 5 april 2009 10:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.quote:Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef SMutzskii het volgende:
Kwam dat vrouwtje.. nou echt een oud ding, met een lelijk hoofd etc. Iedereen zei: "hadden jullie niet iets beters kunnen regelen?!"
Als mijn vriendin een stripact krijgt op zo'n gelegenheid ga ik ook niet moeilijk doen als ze even in zijn broekje 'moet' voelen en natuurlijk hoop ik dat ze zich toch schuldig voelt dan. Zolang ze die stripper niet pijpt of uitgebreid zoent hoort het bij het leven (op zo'n dag) vind ik.quote:Op zondag 5 april 2009 10:08 schreef BELASTING het volgende:
Gewoon laten denk ik. Je zal dit soort dingen ook kunnen verwachten op een vrijgezellenfeestje.
Hehe, ze had gewoon een rotkop, echt waar.. maar qua lijf viel er niets van te zeggen.. voor haar leeftijd iig niet, mooi lijntje had ze en nog best lekkere borsten.quote:Op zondag 5 april 2009 10:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Haha, typisch vrouwelijk, het strippertje even en passant qua uiterlijk de grond in boren.
Verder zou ik me niet al teveel zorgen maken, alhoewel ik de hele opzet niet vind getuigen van goede smaak. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak geeft. Heb je het er met je vriend over gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |