quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef bluebirdie het volgende:
Hallo jongens met Wesley hier live vanuit Madrid.. Sorry voor Jantje maar paling is zooo 2008.. Het is dit jaar het jaar van de gamba, dus Jantje say bye bye to your little shrimp garnaal.. Yolantha lust er wel pap van..
[ afbeelding ]
Mag dan wel een huurhuis zijn, want Wesley vertrekt deze zomer daar gewoon hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:58 schreef bluebirdie het volgende:
Ik zou het ook wel weten hoor als ik Yolanthe was:
Wonen in Madrid vs Volendam..
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ach kan Jan het weer met zijn zusjes doen, zo is het nou eenmaal in Volendam
Haha, die tattoo op zijn rechter onderarm ook hoor...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Dat laatste album was toch compleet voor en over Yolanthe![]()
Wat ik al eerder zei... Yolanthe doet een Xandertjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Terreros85 het volgende:
Als dit waar is, denk ik ook dat het einde tv-carriere voor Yolanthe is. Het Nederlandse publiek gaat haar zo hard uitkotsen.
Kom niet aan Jan Smit namelijk
Echt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:04 schreef Urquhart het volgende:
Dat laatste album was toch compleet voor en over Yolanthe![]()
Die google-ads daarbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)voor_Yolanthe__.html![]()
![]()
Of ging Jan toen al met ene Yulia ofzo vreemd?
niet...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, die tattoo op zijn rechter onderarm ook hoor....
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die google-ads daarbij
Ads door Google
Tatoeages Verwijderen
Huur een laser in uw salon voor maar ¤ 8,50 per dag!
www.baars-produkten.nl
Tijdelijke Tattoos
Groots assorti Tijdelijke Tattoos: Tribal, Creatures, Giants etc.
www.ancientgaia.nl
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Echt?
Nu wachten op de
[ afbeelding ]
versie van dit album
de relatie tussen Yolanthe en Jantje was just a fairy tale..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef marcodej het volgende:
Haar uitspraak bij de punten van het Songfestival komt nu ook best raar over. Toen zei ze toch iets van dat ze verliefd was geworden op de zanger van een of ander land? Lekker handig wanneer je twee dagen later de breuk met je vriendje bekend maakt.
Ik voorspel een Buisonjeetje voor Yolanthe.
Makkelijk likken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
Wesley komt toch maar tot Yolanthes schaamlippen?
http://www.mediacourant.nl/quote:RTL Boulevard en Shownieuws zullen vanavond uitgebreid aandacht besteden aan Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen, die naar verluidt een punt achter hun relatie hebben gezet. Het nieuws, dat volgens RTL Boulevard door het management van Jan en Yolanthe is bevestigd, beheerst de media. “Yolanthe en Jan gaan uit elkaar“, kopt het NOS Journaal op haar website. Ook volgens De Volkskrant is de kogel nu officieel door de kerk. “Nederlands beroemdste paar uit elkaar.”
Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen waren al vanaf begin 2007 samen. Presentator Evert Santegoeds van SBS Shownieuws meldde maandagavond dat Yolanthe afgelopen weekeinde zou hebben doorgebracht met voetballer Wesley Sneijder. Dat gerucht is nog niet bevestigd.
Het management van beide sterren heeft wel aan Boulevard weten dat hun relatie over is, schrijft Boulevard op haar website. “Vanmiddag is er een gesprek tussen Jan, Yolanthe en hun managers om te kijken hoe ze het naar buiten gaan brengen.”
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
Die verloedering van de taal ook hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:35 schreef Terreros85 het volgende:
De krabbels om de hyve van Jan Smit zijn trouwens ook om te brullen.
Een paar pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
En bij shownieuws komt dit nieuws van Jantje en Yolanthequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mwah, als Boulevard het nieuws ook brengt, is het volgens mij redelijk betrouwbaar.
Als Yolanthe voor Wesley Sneijder valt zijn ze van hetzelfde niveau. Te dom om te poepen namelijk.
Tsja, voor die overdreven aandacht was ik al bang ja. Dat zal wel weken aanhoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:12 schreef Leeuwinneke het volgende:
Media in de ban van breuk Jan Smit en Yolanthe
[..]
http://www.mediacourant.nl/
daarna wordt ze kaalgeschoren en op een mestkar het dorp uitgereden ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef bluebirdie het volgende:
Yolanthe is zojuist door de burgemeester van Volendam tot persona non grata verklaard, mocht ze het dorp toch binnetreden dan zal zij gestenigd gepalingd worden..
Ik wou dat ik zover kwamquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef SCH het volgende:
Ben met jou eens hoor ..Dat zal wel elke dag bij Boulevard komen. inderdaad weken jah.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, voor die overdreven aandacht was ik al bang ja. Dat zal wel weken aanhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |