Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar hé.. als je 'baas' bent op Kanaleneiland is je geld ook redelijk veilig (mits je het op je lichaam draagt)
quote:
Dat zat ik me ook net te bedenken... ik vindt het wel sneu hoor voor Jan als het echt zo is. Maar goed als mijn vriend en ik uit elkaar gaan dan is er ook niemand hier die erover gaat postenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef BVO het volgende:
Zijn de mensen hier nu echt zo wereldvreemd dat ze niet inzien dat dit een doodnormale relatiebreuk is?.
Moet ze wel oppassen dat Yolanthe niet ook ff bij Rafael langswipt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Toch leuk dat Sylvie nu niet meer alleen hoeft te shoppen in Madrid
Brun: http://www.dag.nl/enterta(...)-breuk-bekend-265772quote:Yolanthe en Jan Smit maken breuk bekend
Zou het dan toch mogelijk zijn dat zo’n zoete droomrelatie als die van Jan en Yolanthe Cabau van Kasbergen op de klippen kan lopen? Ja. Volgens RTL is het over en uit tussen de zanger en de presentatrice. “Vandaag laat het management van beide sterren aan RTL Boulevard weten dat het inderdaad over is. Vanmiddag is er een gesprek tussen Jan, Yolanthe en hun managers om te kijken hoe ze het naar buiten gaan brengen.”
Tortelduifjes
Niet alleen zou het steeds slechter gaan tussen de zoetgevooisde tortelduifjes, lingeriebabe Yolanthe zou zelfs als een blok zijn gevallen voor voetballer Wesley Sneijder. De twee zijn afgelopen weekend gezien tijdens het stappen. Zaterdag in Hilversum en zondagochtend in de het Amsterdamse uitgaansleven.
Geruchten
“Geen plekken waar je naartoe gaat als je niet gezien wil worden”, meldde Santegoeds in Shownieuws. Volgens de roddeljournalist gaan er in Volendam al weken geruchten dat de brunette de lakens niet alleen met Jan deelt.
Wesley Sneijder is pas gescheiden van zijn vrouw. Volgens geruchten zou Yolanthe daar ook een aandeel in hebben.
Voordat jouw vriendin het uitmaakt gaat ze ook eerst een aantal weekenden stappen met een bekende voetballer, terwijl je nog een relatie met haar hebt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef BVO het volgende:
Zijn de mensen hier nu echt zo wereldvreemd dat ze niet inzien dat dit een doodnormale relatiebreuk is?.
Weet jij ook niet wat de Kanaaleilanden zijn? Ga eens gauw terug naar schoolquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Probeer je je er nu nog steeds uit te lullen?
De breuk wel maar de gevolgen zijn net even anders. Zeker in het licht van de openbaarheid van deze relatie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef BVO het volgende:
Mijn vriendin mag best stappen met een bekende voetballer hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Voordat jouw vriendin het uitmaakt gaat ze ook eerst een aantal weekenden stappen met een bekende voetballer, terwijl je nog een relatie met haar hebt?
Zo normaal vind ik dat niet.....
I love mijn bronnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Gisteren heb ik dit verhaal bevestigd gekregen uit een behoorlijk betrouwbare bron. Ik ben benieuwd!
Als het echt zo is kan yolanthe haar carriere wel gedag zeggen, gok ik zo
Dat geldt toch voor heel SHO? Dat ís SHO? Je kunt het op een landelijk redelijk groot forum moeilijk gaan hebben over de verbroken relatie van Piet Jansen uit Schubbekutteveen (alhoewel in R&P...).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken... ik vindt het wel sneu hoor voor Jan als het echt zo is. Maar goed als mijn vriend en ik uit elkaar gaan dan is er ook niemand hier die erover gaat posten![]()
Maar goed dat is hetzelfde met dat koninginnedag verhaal... vreselijk KUT wat er gebeurd is maar als er op de snelweg een aantal mensen waren omgekomen door een ongeluk dan waren de concerten ook niet afgelast enz. Maar omdat nu de Koningin erbij "betrokken" was gebeurde dat allemaal wel...
quote:In maart liet de zanger nog op zijn onderarm een Spaanse tekst aanbrengen waarin hij Yolanthe de eeuwige liefde verklaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |