abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67757330
Ik heb dus het probleem dat ik aan het eind van mijn stopweek zit en ik heb écht zin in seks. Ik heb gewoon de pil geslikt gisteravond, maar ik ben gvd nog steeds ongesteld en ik wil dat het morgen echt over is. Iemand een tip? Wat kan ik anders het beste doen als ik morgen nog steeds ongesteld ben, ik wil wel seks maar heb geen zin in een bloedbad. Zijn er geen speciale tampons ofzo?
No matter how your heart is grieving
if you keep on believing
The dream your heart wish for comes true
pi_67757451
gewoon wachten tot het over is , en daarna seks hebben
pi_67757705
Ik weet niet hoe je vriend hier tegenover staat.. maar ik heb er over het algemeen weinig moeite mee Gewoon rubberke (anders vind ik het wel weer ranzig ) der omheen een gaan ..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  maandag 6 april 2009 @ 13:40:39 #4
139330 TNA
For the stars that shine
  maandag 6 april 2009 @ 13:42:33 #5
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_67757920
Gewoon neuken.
Klaar opgelost.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_67758402
onder de douche
Jij was ook ooit nieuw.
pi_67758779
Mijn vriendin is er geen liefhebster van de sex tijdens ongesteldheid dus accepteer ik dat
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_67758838
Er zijn van die dinkies die kun je in je dinkie stoppen en dan hou je het bloed tegen tijdens het neuqen.

http://www.drogisterij.net/index.php?mode=produktinfo&artnr=4000472&partnercode=249
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_67759159
Je hebt ook handige hulpmiddeltjes voor de ongesteldheidsperiode

Gebruik een sponsje, ik gebruik ze vaak als ik ongesteeld ben en werk heel goed

Dit vangt alles netjes op en je kunt dan gewoon sex hebben.
Gebruik bij voorkeur een natural seasponge deze zijn zacht en voelen voor de man ook natuurlijk aan, er zijn ook speciaal gemaakte sponsen voor maar die voelen voor de man veelal niet prettig aan en zijn ook te groot om niet te voelen.

Dus even een vaginale douche van te voren, sponsje in en wie weet er dat jij ongesteld bent
  maandag 6 april 2009 @ 14:21:20 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_67759191
En stop met de stopweek ffs. De meeste vrouwen kunnen iig drie maanden doorslikken zonder doorbraakbloedingen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_67759501
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:09 schreef mcintosh het volgende:
Er zijn van die dinkies die kun je in je dinkie stoppen en dan hou je het bloed tegen tijdens het neuqen.

http://www.drogisterij.net/index.php?mode=produktinfo&artnr=4000472&partnercode=249
Ik zou bijna zeggen, kent dan helemaal NIEMAND softcups?
Maar het valt mee

Kzou et ff niet doen op de 1e dag, die's meestal het heftigst en lekkerij wil je liever niet
pi_67759508
zo ranzig he heb dit 1x meegemaakt wantja stilzwijgen is de optie
gatverdamme kon haar voor de kop slaan dat je dit uberaubt durft te vragen stel je niet zo aan
je moet eens weten hoevaak mannen zitten en zin hebben maar niet kunnen doordat het
wijf nodig bloed moet pissen schei toch uit je bent naief, stop
pi_67761101
OK. Ik ga NIET wachten (Hell no) en ik durf het hem eigenlijk niet te vragen. Hoe kom ik aan zo'n sponsje of die soft-nogwattes? Hoe werken die dingen?
if you keep on believing
pi_67761103
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef Lovedoodle het volgende:
Ik heb dus het probleem dat ik aan het eind van mijn stopweek zit en ik heb écht zin in seks. Ik heb gewoon de pil geslikt gisteravond, maar ik ben gvd nog steeds ongesteld en ik wil dat het morgen echt over is. Iemand een tip? Wat kan ik anders het beste doen als ik morgen nog steeds ongesteld ben, ik wil wel seks maar heb geen zin in een bloedbad. Zijn er geen speciale tampons ofzo?
WTF is het probleem? Als jij sex wil en je zit op je laatste paar dagen stelt het allemaal niet meer zoveel voor. Gewoon sex hebben en als je het minder prettig vind voelen een condoom gebruiken en handdoekje klaar leggen... Of eerst zelf een paar keer klaarkomen vandaag, schijn je het mee op te kunnen wekken en misschien de laatste troep eruit mee kan persen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_67761166
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef Adolecens het volgende:

[..]

WTF is het probleem? Als jij sex wil en je zit op je laatste paar dagen stelt het allemaal niet meer zoveel voor. Gewoon sex hebben en als je het minder prettig vind voelen een condoom gebruiken en handdoekje klaar leggen... Of eerst zelf een paar keer klaarkomen vandaag, schijn je het mee op te kunnen wekken en misschien de laatste troep eruit mee kan persen
Het PROBLEEM is dat ik voor het eerst seks met die jongen ga hebben en ik niet wil beginnen met 'ik ben ongesteld'. Maar ik kan vandaag best klaar laten komen... als het écht moet =D
if you keep on believing
pi_67761283
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Lovedoodle het volgende:

[..]

Het PROBLEEM is dat ik voor het eerst seks met die jongen ga hebben en ik niet wil beginnen met 'ik ben ongesteld'. Maar ik kan vandaag best klaar laten komen... als het écht moet =D
Ow

Ok, misschien dat het dan wel prettiger is als je niet ongesteld bent nee Kan je hem niet vragen een paar dagen later bij je te komen (alsin langskomen ) Dan weet je het zeker!

En anders zeg je gewoon dat hij je ontmaagd heeft, vind ie vast een geil idee

-edit: Waarom eigenlijk een kloon aanmaken voor zo'n vraag?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_67762030
spoon kan je kopen bi een sex shop.
via internet
pi_67763525
Geh, ik heb het morgen nodig. Ze hadden bij de DA wel soft cups, maar die dingen zagen er eng uit. Maargoed, ik ben al zo goed als klaar dus ik hoop dat het morgen weg is, anders haal ik alsnog soft cups :0
if you keep on believing
  maandag 6 april 2009 @ 16:27:27 #19
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67763621
Je hebt een mond en een anus.

Figure it out Einstein
Intelligent, but fucked up.
pi_67763791
ehm
die softcup gaat je niet ongemerkt lukken hoor
pi_67764290
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef Lovedoodle het volgende:
Geh, ik heb het morgen nodig. Ze hadden bij de DA wel soft cups, maar die dingen zagen er eng uit. Maargoed, ik ben al zo goed als klaar dus ik hoop dat het morgen weg is, anders haal ik alsnog soft cups :0
Ze zijn niet eng, werken bij mij niet bijster goed voor langere tijd, niet zo goed als een tampon, maar om eventjes een uurtje of 2 bloed op te vangen werkt het wel. Let alleen dan bij het er weer uithalen goed op, want het kan een wat grotere kliederboel worden dan met een tampon, het bloed wordt tenslotte niet opgenomen, maar enkel opgevangen. Mocht je er voor gaan, dan is het wel mogelijk dat de man het ding een beetje voelt zitten, mijn vriend in ieder geval wel. Maar eerlijk gezegd vind ik dat als je seks gaat hebben met een jongen, je toch al wel intiem genoeg bent om ook te kunnen vertellen dat je ongesteld bent, maar een afdoende maatregel hebt genomen.
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 6 april 2009 @ 16:48:36 #22
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_67764364
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Lovedoodle het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat het sowieso met condoom gaat zijn als het voor de 1e keer is met elkaar. Ik denk dat eerlijkheid wel prettig hierin is. Als hij hem eruit haalt en heel dat condoom is vuurrood, heeft hij ook zoiets van wtf???

Dus vroeg of laat komt hij er toch wel achter. Waarom dingen achterhouden..? Tis niet iets onnatuurlijks ofzo..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 6 april 2009 @ 17:20:59 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_67765424
OMG. Ik snap niet waarom er tegenwoordig nog meiden zijn die niet van het bestaan van Beppy tampons af weten. Dit zijn een soort sponsjes die als tampon werken, die je prima kunt gebruiken om tijdens je menstruatie te kunnen vrijen. Je voelt er niets van, je merkt er niets van, en het is hygiënisch voor beide partijen. Hoertjes gebruiken ze ook .

Je kunt ze gewoon bij de sekswinkel halen (sommige drogisten hebben ze btw ook) of online bestellen via http://www.beppy.com/_nl/beppy-shop.html
KuikenGuppy
pi_67765655
gewoon neuken, man.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 april 2009 @ 17:34:45 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_67765916
Hoe moeilijk kan het zijn.
Je gaat op je rug liggen, sprijd je benen en wanneer hij z'n penis in je vagina duwt zeg je dat je ongesteld bent.
Wanneer hij 'm in pure paniek eruit rukt gaat het er niet van komen.
Duwt hij 'm nog ff extra diep naar binnen dan zit het wel goed.

Zo.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 6 april 2009 @ 17:35:08 #26
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_67765924
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef Burdie het volgende:
Hoertjes gebruiken ze ook .

Aanbevolen door topfokkers

Zeg TS, why the hurry? Geil word je wel weer een andere keer ook hoor en uitstellen kan ook tot gevolg hebben dat het juist erg leuk wordt. Ik zou me niet bij een eerste keer druk willen maken of mijn spons nog wel rechtzat of zo
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_67766556
Als je in de buurt een winkeltje van Christine le Duc hebt dan kan je daar ook die sponsjes kopen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_67766718
Tvp voor de Rode Zee.
pi_67773736
Ik ben wel benieuwd hoe TS dit op gaat lossen En zal tegen mijn vriendin eens over die sponsjes beginnen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_67773946
Ik geloof dat het bijna over is en ik morgen er gewoon geen last meer van heb. Anders zal ik morgen wel... wat rustiger aan doen.
if you keep on believing
  maandag 6 april 2009 @ 22:15:17 #31
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_67776564
Toevallig dit weekend voor het eerst sex met mijn vriendin gehad terwijl ze ongesteld was. Wel met condoom uiteraard. Ze zij dat ze het veel grover voelde dan normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')