Ik zou bijna zeggen, kent dan helemaal NIEMAND softcups?quote:Op maandag 6 april 2009 14:09 schreef mcintosh het volgende:
Er zijn van die dinkies die kun je in je dinkie stoppen en dan hou je het bloed tegen tijdens het neuqen.
http://www.drogisterij.net/index.php?mode=produktinfo&artnr=4000472&partnercode=249
WTF is het probleem? Als jij sex wil en je zit op je laatste paar dagen stelt het allemaal niet meer zoveel voor. Gewoon sex hebben en als je het minder prettig vind voelen een condoom gebruiken en handdoekje klaar leggen... Of eerst zelf een paar keer klaarkomen vandaag, schijn je het mee op te kunnen wekken en misschien de laatste troep eruit mee kan persenquote:Op maandag 6 april 2009 13:24 schreef Lovedoodle het volgende:
Ik heb dus het probleem dat ik aan het eind van mijn stopweek zit en ik heb écht zin in seks. Ik heb gewoon de pil geslikt gisteravond, maar ik ben gvd nog steeds ongesteld en ik wil dat het morgen echt over is. Iemand een tip? Wat kan ik anders het beste doen als ik morgen nog steeds ongesteld ben, ik wil wel seks maar heb geen zin in een bloedbad. Zijn er geen speciale tampons ofzo?
Het PROBLEEM is dat ik voor het eerst seks met die jongen ga hebben en ik niet wil beginnen met 'ik ben ongesteld'. Maar ik kan vandaag best klaar laten komen... als het écht moet =Dquote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WTF is het probleem? Als jij sex wil en je zit op je laatste paar dagen stelt het allemaal niet meer zoveel voor. Gewoon sex hebben en als je het minder prettig vind voelen een condoom gebruiken en handdoekje klaar leggen... Of eerst zelf een paar keer klaarkomen vandaag, schijn je het mee op te kunnen wekken en misschien de laatste troep eruit mee kan persen
Owquote:Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Lovedoodle het volgende:
[..]
Het PROBLEEM is dat ik voor het eerst seks met die jongen ga hebben en ik niet wil beginnen met 'ik ben ongesteld'. Maar ik kan vandaag best klaar laten komen... als het écht moet =D
Ze zijn niet eng, werken bij mij niet bijster goed voor langere tijd, niet zo goed als een tampon, maar om eventjes een uurtje of 2 bloed op te vangen werkt het wel. Let alleen dan bij het er weer uithalen goed op, want het kan een wat grotere kliederboel worden dan met een tampon, het bloed wordt tenslotte niet opgenomen, maar enkel opgevangen. Mocht je er voor gaan, dan is het wel mogelijk dat de man het ding een beetje voelt zitten, mijn vriend in ieder geval wel. Maar eerlijk gezegd vind ik dat als je seks gaat hebben met een jongen, je toch al wel intiem genoeg bent om ook te kunnen vertellen dat je ongesteld bent, maar een afdoende maatregel hebt genomen.quote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef Lovedoodle het volgende:
Geh, ik heb het morgen nodig. Ze hadden bij de DA wel soft cups, maar die dingen zagen er eng uit. Maargoed, ik ben al zo goed als klaar dus ik hoop dat het morgen weg is, anders haal ik alsnog soft cups :0
Tja, ik denk dat het sowieso met condoom gaat zijn als het voor de 1e keer is met elkaar. Ik denk dat eerlijkheid wel prettig hierin is. Als hij hem eruit haalt en heel dat condoom is vuurrood, heeft hij ook zoiets vanquote:Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Lovedoodle het volgende:
[..]
Het PROBLEEM is dat ik voor het eerst seks met die jongen ga hebben en ik niet wil beginnen met 'ik ben ongesteld'. Maar ik kan vandaag best klaar laten komen... als het écht moet =D
Aanbevolen door topfokkersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |