Nee, hier gelukkig ook een keer niet. Normaal bloedheet op kantoorquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
Zweterige ochtend? Zo bloody hot is het hier nog niet
Hij kan niet tellen, kan ie ook niks aan doenquote:
Hier ook niet gelukkig (het nieuwe bedrijfspand van jnlouquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
Zweterige ochtend? Zo bloody hot is het hier nog niet
Nee, goed dat je het er nog ff bij zegtquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb daar niet naar gekeken.
ik was gewoon de lapo aan het hunten.
Dat dusquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef jna het volgende:
Tjonge jonge jonge, zo veel onderwerpen in het vorige topic voor een geslaagde TT en dan kom je met zoiets
Hunt lekker met deze voortaanquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:ik heb daar niet naar gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Wat is er zo leuk aan de lapo hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb daar niet naar gekeken.
Soms is het leuk als je een goede TT hebt bedacht, maar als je dan alles fout doet wat je fout kan doenquote:
gevoel van macht, gevoel van belangrijk zijn.quote:
Op deze manier zul je die waardering nooit krijgen in je levenquote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gevoel van macht, gevoel van belangrijk zijn.
Houniet!quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Houniet het volgende:
Zo die Casus eindelijk af. Nu wachten tot het 1730 is. Dan heb ik pas een presentatie om te geven.
om 2 seconde later je domheid weer te laten zienquote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
gevoel van macht, gevoel van belangrijk zijn.
mag dat ja?quote:Op maandag 6 april 2009 12:23 schreef denB het volgende:
[..]
Houniet!
--
Zo maar eens naar huis
Niemand is nog aanwezig, en ik hoef alleen maar documenten te maken. Dat kan thuis ook!
Ben een stagiair. Er is mij verteld, dat ik het voor me zelf doe en niet voor het bedrijf!quote:
Oke, dan moet wel iedereen meewerken hequote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef Psychonikeo het volgende:
volgens mij werkt gewoon negeren echt het best..
quote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef Psychonikeo het volgende:
volgens mij werkt gewoon een grote negeren inhuren echt het best..
quote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke, dan moet wel iedereen meewerken he
quote:
misschien werken al die turnende homo's niet zo goedquote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
M'n oom heeft een sportschool dus dat komt wel goed
Huh dat moet je gewoon kunnen hoor? Dan moet je rechtsbovenin even op het kruisje klikken.quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hey maar ik kan het topictitel toch niet aanpassen, ik heb al een report gedaan hoar.
K1 vechters in Japan, zijn die wel goed genoeg?quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien werken al die turnende homo's niet zo goed
Of Alt+F4quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Huh dat moet je gewoon kunnen hoor? Dan moet je rechtsbovenin even op het kruisje klikken.
Remy Bonasky enzo?quote:Op maandag 6 april 2009 12:31 schreef jna het volgende:
[..]
K1 vechters in Japan, zijn die wel goed genoeg?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Huh dat moet je gewoon kunnen hoor? Dan moet je rechtsbovenin even op het kruisje klikken.
als ze het 2 rondes met mij volhouden, dan moet het kunnenquote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nee net niveautje daaronder. Maar dat is hier wel goed genoeg denk ik
Never underestimate the power of stupidityquote:Op maandag 6 april 2009 12:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ze het 2 rondes met mij volhouden, dan moet het kunnen
dat bedoel ik.. Waarschijnlijk krijg ik ze zeker 10 tellen huilend van het lachen op de grondquote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Never underestimate the power of stupidity
Jij welquote:Op maandag 6 april 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. Waarschijnlijk krijg ik ze zeker 10 tellen huilend van het lachen op de grond
Oh jij, ik bedoelde meer een ander persoon hoorquote:Op maandag 6 april 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. Waarschijnlijk krijg ik ze zeker 10 tellen huilend van het lachen op de grond
dankjequote:
ohquote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef jna het volgende:
[..]
Oh jij, ik bedoelde meer een ander persoon hoor
plus de succesverhalen van alle vrouwen, dat geloven ze nooitquote:Op maandag 6 april 2009 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nico doet gewoon z'n broekje naar beneden
Komt mister bokito zn apenstaartje te voorschijn en dan liggen ze op de grond van het lachenquote:Op maandag 6 april 2009 12:43 schreef jna het volgende:
[..]
Nico doet gewoon z'n broekje naar beneden
quote:Op maandag 6 april 2009 12:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt mister bokito zn apenstaartje te voorschijn en dan liggen ze op de grond van het lachen
[..]
Komt mister bokito zn apenstaartje te voorschijn en dan liggen ze op de grond van het lachen
[..]
Het afzeiken was de foto's die ik terugkreeg in ieder geval wel waard.quote:Op maandag 6 april 2009 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moest jij geen foto's sturen naar Milou voor de keuring?
wel vervelend dat het alleen op een panoramafoto pastquote:Op maandag 6 april 2009 12:47 schreef jna het volgende:
Daarom heeft Nico ook zoveel respect voor mij, hij heeft mijn foto's ook gezien
Kreeg jij foto's terug? ik kreeg dr adres terug en mocht meteen langskomen...quote:Op maandag 6 april 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het afzeiken was de foto's die ik terugkreeg in ieder geval wel waard.
Zo'n groothoeklens voor elke nieuwe camera kost aardig wat inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel vervelend dat het alleen op een panoramafoto past
quote:
verschil moet er zijnquote:Op maandag 6 april 2009 12:49 schreef jna het volgende:
[..]
Kreeg jij foto's terug? ik kreeg dr adres terug en mocht meteen langskomen...
maar zo'n foto van 1 op 1 maakt wel veel duidelijkquote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
Zo'n groothoeklens voor elke nieuwe camera kost aardig wat inderdaad
9 toch?quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Piles het volgende:
Jullie persen er echt zoveel mogelijk opmerkingen uit hè
Speltip 7: weet wanneer je moet stoppen![]()
[..]
Haantjes gedragquote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Piles het volgende:
Als er nog wat inzit moet je het eruit persen. Jij gooit toch ook geen tube tandpasta weg zodra je echt moeite moet gaan doen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is geen moeite doen.. dat is Hollandsche zuinigheidquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Als er nog wat inzit moet je het eruit persen. Jij gooit toch ook geen tube tandpasta weg zodra je echt moeite moet gaan doen.
Nee, maar met die tandpasta is dan ook niks misquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef jna het volgende:
Als er nog wat inzit moet je het eruit persen. Jij gooit toch ook geen tube tandpasta weg zodra je echt moeite moet gaan doen.
Negeren is begeren moet je dan maar zeggenquote:
Mijn moeder heeft ergens op een verjaardag gehoord dat je zo ook doormidden kan knippen zodat je het laatste er ook uit krijgtquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Hollandsche zuinigheid is de tube openknippen en met je tandenborstel alles eruit halen wat nog aan de zijkanten zitquote:Op maandag 6 april 2009 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is geen moeite doen.. dat is Hollandsche zuinigheid
KLOON!quote:Op maandag 6 april 2009 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ergens op een verjaardag gehoord dat je zo ook doormidden kan knippen zodat je het laatste er ook uit krijgt![]()
quote:
Combineer die 2 eensquote:Op maandag 6 april 2009 12:55 schreef PieterBas het volgende:
Negeren is begeren moet je dan maar zeggen
* Milou__ huiltquote:Op maandag 6 april 2009 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
Hollandsche zuinigheid is de tube openknippen en met je tandenborstel alles eruit halen wat nog aan de zijkanten zit
quote:Op maandag 6 april 2009 12:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ergens op een verjaardag gehoord dat je zo ook doormidden kan knippen zodat je het laatste er ook uit krijgt![]()
Haantjes is Gedrag moet je dan maar zeggen.quote:
Het werkt wel. Een nieuwe tube tandpasta uit het kastje pakken is snellerquote:Op maandag 6 april 2009 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
Hollandsche zuinigheid is de tube openknippen en met je tandenborstel alles eruit halen wat nog aan de zijkanten zit
Ik vind het ook kansloos.quote:Op maandag 6 april 2009 12:57 schreef denB het volgende:
[..]
Ik gooi ze gewoon weg zodra deze op is en ik moeite moet doen om dat het laatste beetje er uit te halen
Net zoals met yoghurt, zodra ik de fles moet uit wringen dan gooi ik hem weg. Is trouwens slecht ook.
Scherven brengen geluk toch?quote:Op maandag 6 april 2009 12:57 schreef denB het volgende:
[..]
zodra ik de fles moet uit wringen dan gooi ik hem weg. Is trouwens slecht ook.
met onze grappen ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 12:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar met die tandpasta is dan ook niks mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met onze grappen ook nietdie naam is sowieso amper te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met onze grappen ook nietDie zie ik nooit in de metro, alleen die saaie van "word luchtverkeersleider"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |