In het echt nu dus ook.quote:Op maandag 6 april 2009 15:02 schreef Lemans24 het volgende:
Alle vrouwen opgelet:
De S&P raakt net de 830. Een belangrijk moment.
de futures welteverstaan
Ja! En heb je er wat mee gedaan?quote:
Speeders zijn sowieso al een verhaal apart. Een bank die met speciale 'derivaten' op de markt komt zoals de Quanto en de BEST speeder om te concurreren met de turbo's destijds. Jammer genoeg voor hun zit er nul volume in op de aex best speeders na. Het grootste verschil tussen die en de sprinters/turbo is dat de bij de speeder financieringsniveau en stoploss exact hetzelfde zijn.quote:
correct.quote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Sloggi het volgende:
Bij een Arcelor Mittel Sprinter short 24,60 staat de 24,60 voor het stoploss-niveau denk ik? Dus als het aandeel 24,60 bereikt wordt de sprinter automatisch verkocht (dan 'ploft' de sprinter) toch?
Nee. Als hij zijn stop loss niveau bereikt, wordt ie Bestens verkocht.quote:Op maandag 6 april 2009 15:54 schreef Oizno het volgende:
Als een sprinter ploft ben je je gehele inleg kwijt?
Hoeveel krijg je dan eigenlijk terug?quote:Op maandag 6 april 2009 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Als hij zijn stop loss niveau bereikt, wordt ie Bestens verkocht.
Dat is een berekening, kun je hier nalezen:quote:
die kant gaat het wel op...hoezo ben je er zo zeker van dat we morgen verder dalen?quote:Op maandag 6 april 2009 15:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik teken ervoor om met een -0.5 tot -1.0% te sluiten dan gooi ik mezelf mooi 25% short.
Bedanktquote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een berekening, kun je hier nalezen:
http://www.ingsprinters.nl/download/SprinterBrochure.pdf
Hij werkt op het Ministerie van Financiën of bij ING.quote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die kant gaat het wel op...hoezo ben je er zo zeker van dat we morgen verder dalen?
En Roland maar beweren dat de verliezen op WS "niet dramatisch" zijn. >1% koersbeweging voor een beurs lijkt me redelijk volatiel. Laat staan als je boven de 2% beweging komt.quote:Op maandag 6 april 2009 16:07 schreef lammegiraf het volgende:
we gaan weer richting groen....AEX is vandaag erger dan een wilde oceaan!
Er is fundamenteel en technisch ruimte voor een 'kleine' verdere daling. Dat hebben we alleen vaker gehoord,quote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
die kant gaat het wel op...hoezo ben je er zo zeker van dat we morgen verder dalen?
vandaag zijn we intraday 8 punten gedaald, kun je wel als een soort correctie zien, natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Er is fundamenteel en technisch ruimte voor een 'kleine' verdere daling. Dat hebben we alleen vaker gehoord,. Vorige week zat ik er naast, toen heb ik even 3 dagen niks gedaan. Zie alleen al dat we een aantal dagen geen correctie hebben gehad.
Klopt, maar we zijn hebben een flinke stijging achter de rug. En als je naar al die waardeloze prut indicatoren die je nooit moet gebruiken, kijkt zoals de RSI/MFI tekent daar een trendlijn bij kom je al snel uit bij dat we een 'correctie' mogen verwachten. De langzame stochast geeft een zijwaarts patroon aan overigens.quote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
vandaag zijn we intraday 8 punten gedaald, kun je wel als een soort correctie zien, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |