Geloof mij, dit is echt waarquote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
Als dit echt waar is -------->![]()
Hoe ging het etentje?
Ik vroeg mij het herkenbaar deel ook al afquote:Op maandag 6 april 2009 10:21 schreef Mopst3r het volgende:
Herkenbaar
Edit: Na het lezen van de OP toch niet![]()
![]()
Tja, dit werd wat mij betreft niet zomaar een projectje. Dit geval is een exemplaar die meer tijd en energie waard is. Iemand die mijn gedachten waard is.quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Ach, zij neemt een ideetje van jouw. Jij neemt er eentje van haar.
En daarna moet hij haar in de steek laten uiteraard!quote:
of anders:quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Cracka-ass het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Zit dat topic even door te lezen, had ik helemaal gemist! Ben bijna op het stukje dat het 14:00 uur is, spanning alom haha!quote:Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: de vrouw uit Collega's die je idee jatten blijkt de moeder te zijn van een potentiele vriendin. Kutzooi
Als ze nog maagd is, wie is dan de moeder van TS' potentiële vriendin?quote:Op maandag 6 april 2009 10:26 schreef Profesor het volgende:
Zij jat jouw idee, jij jat haar dochter.. ..klinkt bijna Mafia achtig![]()
indien ze nog maagd is, kun je nog meer stelen..
Ah koning! Die maand werk is vast nog niet om?!quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgende keer vraag je luchtig aan moeder wat ze doet voor werk. Toevallig kan jij daar ook nog wel een leuke anekdote over vertellen!![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Timmor het volgende:
Behalve dat het verhaal geweldig is moet ik toch even opmerken dat ik het persoonlijk wel erg vroeg vind om na 3 weken lafjes daten gelijk de hele schoonfamilie voorbij komt... In mijn vriendengroep was het juist de kunst om zo lang mogelijk dat moment uit te stellen![]()
Persoonlijk kon ik er na +- 6/7 maanden niet meer onderuit maar een goede vriend heeft het bijna 1,5 jaar volgehouden en kon gelijk vertellen dat "ze" zwanger waren
Surprise!!!quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Timmor het volgende:
Behalve dat het verhaal geweldig is moet ik toch even opmerken dat ik het persoonlijk wel erg vroeg vind om na 3 weken lafjes daten gelijk de hele schoonfamilie voorbij komt... In mijn vriendengroep was het juist de kunst om zo lang mogelijk dat moment uit te stellen![]()
Persoonlijk kon ik er na +- 6/7 maanden niet meer onderuit maar een goede vriend heeft het bijna 1,5 jaar volgehouden en kon gelijk vertellen dat "ze" zwanger waren
Als het een serieuze relatie is dan is het nooit te vroeg. Hoe zou jij het vinden als je een dochter had waarvan je weet dat ze al weken, of zelfs maanden, een relatie heeft (en zich dus hoogstwaarschijnlijk al flink kapot laat scheuren) maar je hebt de jongeman in kwestie nog nooit gezien?quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Timmor het volgende:
Ach, het is in die 3 weken vrij snel gegaan, en had er zelf eigenlijk geen problemen mee. Snap eigenljik ook niet waarom mensen er moeilijk over zouden doen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Timmor het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
Overigens is er een groot verschil tussen hele schoonfamilie en enkel schoonouders. Toen ik bij een vorige vriendin na 2 weken werd mee gevraagd voor het familie-kerstdiner reageerde ik ook op een andere manier
Een goede vriendin van me nam haar "vriendjes" ook vrij snel mee naar paps en mams, maar ze was er ook vaak net zo snel weer op uitgekeken dat pa en ma zeiden:"Luister meid, neem de volgende maar over een maandje of 6 maar mee als het dan nog aan is"quote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als het een serieuze relatie is dan is het nooit te vroeg. Hoe zou jij het vinden als je een dochter had waarvan je weet dat ze al weken, of zelfs maanden, een relatie heeft (en zich dus hoogstwaarschijnlijk al flink kapot laat scheuren) maar je hebt de jongeman in kwestie nog nooit gezien?
Ik was na 2 weken ook al bij mijn vriendin thuis geweest, en heb hartstikke leuke schoonouders verder. Ze nemen 't zelfs altijd voor me op als ik mijn vaak nalatige en nonchalante vriendin afzeik.
Daarom haal ik het woordje 'serieuze' er bij.quote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef Timmor het volgende:
[..]
Een goede vriendin van me nam haar "vriendjes" ook vrij snel mee naar paps en mams, maar ze was er ook vaak net zo snel weer op uitgekeken dat pa en ma zeiden:"Luister meid, neem de volgende maar over een maandje of 6 maar mee als het dan nog aan is"
Ze werkt in de IT ondersteuning in een thuiszorgorganisatie, en ze werkte een zondag omdat het druk was op het werk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef AlphaOmega het volgende:
Thuiszorg, ICT programma (vorige topic), werken op zondag? Wat voor werk doet die vrouw precies?
Je weet toch nooit of het na 2/3 weken een "serieuze" relatie gaat worden.quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daarom haal ik het woordje 'serieuze' er bij.
Als dochterlief een slet is en elke 3 maanden een andere sugardaddy heeft, dan is dat uiteraard helemaal niet meer ter sprake.
Je weet van tevoren nooit of het langdurig is, nee. Maar je weet van tevoren toch wel of je een meid hosselt puur voor wat te krikken, of om iets 'serieus' mee te beginnen?quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Timmor het volgende:
[..]
Je weet toch nooit of het na 2/3 weken een "serieuze" relatie gaat worden.
Eens!quote:Op maandag 6 april 2009 11:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je weet van tevoren nooit of het langdurig is, nee. Maar je weet van tevoren toch wel of je een meid hosselt puur voor wat te krikken, of om iets 'serieus' mee te beginnen?
Het lijkt me idd sterk dat je elk neukertje meeneemt naar de ouderlijke crib zodat pa/ma er ook ff overheen kan om zijn/haar Seal Of Approval te geven. Je kan dan wel denken van " hmm misschien kan dit wel op iets langdurigs uitdraaien", maar zo snel al ouders ontmoeten legt alleen maar onnodige druk/verwachtingen op de prille "relatie"quote:Op maandag 6 april 2009 11:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je weet van tevoren nooit of het langdurig is, nee. Maar je weet van tevoren toch wel of je een meid hosselt puur voor wat te krikken, of om iets 'serieus' mee te beginnen?
Ik mocht al gelijk de eerste keer dat ik met haar afsprak haar ouders ontmoeten.quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Timmor het volgende:
Precies,zo'n ramp is het allemaal niet. Zaterdag prima vermaakt met haar vader. Hij heeft zelf vroeger ook gespeeld, houdt ook wel van een biertje en lijkt qua karakter ook redelijk met mij overeen te komen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef fathank het volgende:
Al die gasten die er zo moeilijk over doen om potentiële schoonouders te ontmoeten. Die zijn vroeger ook jong geweest, alsof zij vroeger de bloemetjes niet buiten hebben gezet. Ze snappen heus wel dat dochterlief af en toe ook stoom moet afblazen.
Kat in het bakkie dus mocht het wat gaan wordenquote:Op maandag 6 april 2009 14:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies,zo'n ramp is het allemaal niet. Zaterdag prima vermaakt met haar vader. Hij heeft zelf vroeger ook gespeeld, houdt ook wel van een biertje en lijkt qua karakter ook redelijk met mij overeen te komen.
Als ik op oudere mannen zou vallen zou ik zo met hem uitgaan
of als 't niets zou worden met die vriendin, dan ook...quote:Op maandag 6 april 2009 15:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kat in het bakkie dus mocht het wat gaan worden.
Hmm, merkwaardig dat je dat er zo expliciet bijzet..quote:Op maandag 6 april 2009 14:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies,zo'n ramp is het allemaal niet. Zaterdag prima vermaakt met haar vader. Hij heeft zelf vroeger ook gespeeld, houdt ook wel van een biertje en lijkt qua karakter ook redelijk met mij overeen te komen.
Jij werkt toch in Zweden?quote:Op maandag 6 april 2009 14:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat heet humor.quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Hmm, merkwaardig dat je dat er zo expliciet bijzet..
Nee, in Nederland. Maar ik ga inderdaad in de loop van de komende 3 jaar ergens naar Zweden ja.quote:Op maandag 6 april 2009 15:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij werkt toch in Zweden?
Werkgever licht mij door.
En waarom was ze nu ineens zo druk?? Toch niet dankzij jouw mooie actie uit je vorige topic??quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze werkt in de IT ondersteuning in een thuiszorgorganisatie, en ze werkte een zondag omdat het druk was op het werk.
Heb haar daar niet over gesproken, maar ik vermoed van wel jaquote:Op maandag 6 april 2009 15:28 schreef Colonia het volgende:
[..]
En waarom was ze nu ineens zo druk?? Toch niet dankzij jouw mooie actie uit je vorige topic??
quote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heb haar daar niet over gesproken, maar ik vermoed van wel ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |