*checkt fobo* 1971.. Tja, dan wordt lezen nu wel lastig jaquote:
Jongens toe, mijn lief heeft een huis in Tegelen dus het kan maar zo zijn dat ik daar ooit ga wonen, maak me een beetje enthousiast ja..quote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Klonk het volgende:
wie wil er nu door tegelen wandelen
kies dan een leuk dorp, Belfeld ofzo
kleine lettertjes, en grote lettertjes eigenlijk ook niet, heb niet voor niets een brilletje met -6 en -7quote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*checkt fobo* 1971.. Tja, dan wordt lezen nu wel lastig ja
Wat kan je niet lezen schat?
Stel hem dan voor naar Venlo of Belfeld te verhuizenquote:Op maandag 6 april 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jongens toe, mijn lief heeft een huis in Tegelen dus het kan maar zo zijn dat ik daar ooit ga wonen, maak me een beetje enthousiast ja..
quote:Op maandag 6 april 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jongens toe, mijn lief heeft een huis in Tegelen dus het kan maar zo zijn dat ik daar ooit ga wonen, maak me een beetje enthousiast ja..
Koop een bril...quote:
arme, arme, arme nijnsquote:Op maandag 6 april 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, volgens een zekere profielensite lijkt haar achternaam niet eens op haar FOK!naamquote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik gok dat het een verbastering is van haar achternaam. Dat ze Van Nijnsel heet of zo.
Nee gek, ja in de tweede wereldoorlog wel natuurlijk maar voor die tijd hoorden we o.a. bij het hertogdom van Gulick, kan trouwens erger, Tegelen is tot ergens begin 18nogwat Belgisch geweestquote:
Een betere dus.quote:
Waar komt dat nu ineens vandaan?quote:
whehe nou je het zegt.. ik had ook hyves geloof ikquote:
Het is nog steeds Duits tochquote:Op maandag 6 april 2009 14:56 schreef OA het volgende:
Is Belfeld vroeger Duits geweest?
hij reageerd denk ik op een bericht van damart die dat bericht ondertussen heeft zitten edittenquote:
Wat ik wel makkelijk vind aan hyves, is dat je (bv met oud-collega's) toch een makkelijke manier hebt om contact te houden. Het is laagdrempelig. Maar ik blijf er bij dat ze op Hyves categorieën zouden moeten maken. Familie, vrienden, collega's, oud-collega's, kennissen..quote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe nou je het zegt.. ik had ook hyves geloof ik
quote:Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee gek, ja in de tweede wereldoorlog wel natuurlijk maar voor die tijd hoorden we o.a. bij het hertogdom van Gulick, kan trouwens erger, Tegelen is tot ergens begin 18nogwat Belgisch geweest
Witteveen dus...quote:Belfeld zou dan zoveel betekenen als 'witteveen', verwijzend naar de lichte kleur van het jonge Belfeldse veen.
Zeg! Sherlock! stop daar eens mee..!quote:Op maandag 6 april 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, volgens een zekere profielensite lijkt haar achternaam niet eens op haar FOK!naam.
ecies.quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij reageerd denk ik op een bericht van damart die dat bericht ondertussen heeft zitten editten
Dat vind ik dus ook.. Al vind ik linkedin nu makkelijker..quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ik wel makkelijk vind aan hyves, is dat je (bv met oud-collega's) toch een makkelijke manier hebt om contact te houden. Het is laagdrempelig. Maar ik blijf er bij dat ze op Hyves categorieën zouden moeten maken. Familie, vrienden, collega's, oud-collega's, kennissen..
Mja, strats gaat iedereen haar zoeken, dus nu houd ik open of ik stiekem zocht op Hyves, Twatter, Facebook, CU2, Sugababes, of andere sitesquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij reageerd denk ik op een bericht van damart die dat bericht ondertussen heeft zitten editten
Veen, wat is dat voor iets achterlijks, we hebben geen veen in Belfeldquote:
*proest* Sugababes? Verwacht je mij daarop...?quote:Op maandag 6 april 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, strats gaat iedereen haar zoeken, dus nu houd ik open of ik stiekem zocht op Hyves, Twatter, Facebook, CU2, Sugababes, of andere sites.
Ik noem ze allemaal, om verwarring te scheppen!quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
*proest* Sugababes? Verwacht je mij daarop...?Nee joh, ik zit toch op zo'n site waar je vantevoren toestemming moet vragen of je wel knap genoeg bent voor een profiel
moet je vooral de site die je niet wilt noemen als eerste noemenquote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem ze allemaal, om verwarring te scheppen!.
Ik noemde ze in volgorde van populariteit, dat zegt nog niksquote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je vooral de site die je niet wilt noemen als eerste noemen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je vooral de site die je niet wilt noemen als eerste noemen
Jij hebt ook een hyves gehad, die je hebt opgedoekt wegens gebrek aan vriendenquote:
oh ja sorryquote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noemde ze in volgorde van populariteit, dat zegt nog niks.
Begrijpelijk. Mijn profiel is ook een stuk leger dan het ooit wasquote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha! Ach, ik heb niet zoveel te verbergen maar post liever niet alles hier
Nou, flauw hoorquote:Op maandag 6 april 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Halen? Ben je wel lekker?Ik moet dan sowieso eerst naar huis om mij auto te halen en even wat te eten.. Maar zoals ik al zei: het zonnetje is weg
Nope, 't is eigenlijk Sabine, hoewel bijna iedereen Pien zegtquote:Op maandag 6 april 2009 14:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ow, en: heet jij echt pieeeeeennn?? *verlegen kijkt*
Klopt.quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hyves gehad, die je hebt opgedoekt wegens gebrek aan vrienden.
quote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is net als de TT geen typo, uiteraard.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Klonk het volgende:
wat een afgrijselijke taalfout van mij trouwens
quote:
En in de categorie KSC'ers... waarom heb je mij nog niet toegevoegd?quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ik wel makkelijk vind aan hyves, is dat je (bv met oud-collega's) toch een makkelijke manier hebt om contact te houden. Het is laagdrempelig. Maar ik blijf er bij dat ze op Hyves categorieën zouden moeten maken. Familie, vrienden, collega's, oud-collega's, kennissen..
quote:
Ach voor sommigen maak ik wel een uitzondering via pm of msn ofzo, maar hier zo in het topic, daar begin ik niet aanquote:Op maandag 6 april 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn profiel is ook een stuk leger dan het ooit was.
Kutzee met z'n mist enzoquote:Op maandag 6 april 2009 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is hij al sinds een uur of 1 weg.
Groot gelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach voor sommigen maak ik wel een uitzondering via pm of msn ofzo, maar hier zo in het topic, daar begin ik niet aanvoor je het weet word je in klb oid in de zeik gezet
Het is niet zo dat je om de hoek woont of we elkaar al jaaaaaren kennenquote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, flauw hoor
[..]
Nope, 't is eigenlijk Sabine, hoewel bijna iedereen Pien zegt
Hier nog niet hoorquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach voor sommigen maak ik wel een uitzondering via pm of msn ofzo, maar hier zo in het topic, daar begin ik niet aanvoor je het weet word je in klb oid in de zeik gezet
quote:
Hier trekt er nu ook weer een wolk voorquote:
Jij hebt de zon weggejaagd!!!quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier trekt er nu ook weer een wolk voor.
PWNquote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier trekt er nu ook weer een wolk voor.
Dan lok jij hem toch gewoon weer terug? En anders:quote:
Beth Hartquote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan lok jij hem toch gewoon weer terug? En anders:
Hoe moet ik de zon terug lokken??quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan lok jij hem toch gewoon weer terug? En anders:
Door zelf een zonnetje te zijn..quote:
Well you gotta let your soul shine, just like my mama used to sayquote:
Jij snapt me. Die zon is niet eens zo heel belangrijk.quote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Well you gotta let your soul shine, just like my mama used to say
she used to say soul shine, it's better than sunshine
better than moonshine
damn sure better than rain
Ah, dat lukt meestal wel aardigquote:
Juist jaquote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij snapt me. Die zon is niet eens zo heel belangrijk.
Straks buitenshuis dus.quote:
Is er een samenvatting?quote:Op maandag 6 april 2009 16:06 schreef BrandX het volgende:
Vraagje over verhouding x aantal werkdgn p/j vs werkvoorraad
zijn hier slimmerds die met me mee kunnen denken?
Uiteraard.quote:
Immerquote:Op maandag 6 april 2009 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik neem aan dat het onderzoek geïllustreerd wordt met het nodige fotomateriaal?
"Onderzoek op de tast" zeker?quote:
Pff, cup DD *haalt neus op*quote:Op maandag 6 april 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ph. was me voor.
[..]
[..]
Australische borsten steeds groter
Te groot, of heb jij cup F?quote:
Heb ik dat ook op internet gezet?quote:
Ik dacht dat niemand het zou vragen..quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef OA het volgende:
Heb je trouwens ook nog iets anders gefotografeerd dan treinen en stations?
RHij heeft rijen gefotografeerd. En heb je de foto van Tokyo by night gemist aan het eind van de vorige KSC?quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef OA het volgende:
Ik ga niet teruglezen!quote:Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
RHij heeft rijen gefotografeerd. En heb je de foto van Tokyo by night gemist aan het eind van de vorige KSC?
Die is er al langquote:Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart opent de werkende FOK!-search.
DaMart moet nu even stoppen met posten!quote:Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart opent de werkende FOK!-search.
Best mooie plaat anders.quote:
Natuurlijk, maar die moet ik nog uitzoeken. Bloesem, tempels, wat nachtfoto's. Maar wat instellingen van de camera en posities gespeeld, dus dat komt nog. De stations zijn voor Fles, als ie ooit nog komt. Daar heb ik gewoon 1 foto van gemaakt, daar ga ik geen kunststuk van makenquote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |