*checkt fobo* 1971.. Tja, dan wordt lezen nu wel lastig jaquote:
Jongens toe, mijn lief heeft een huis in Tegelen dus het kan maar zo zijn dat ik daar ooit ga wonen, maak me een beetje enthousiast ja..quote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Klonk het volgende:
wie wil er nu door tegelen wandelen
kies dan een leuk dorp, Belfeld ofzo
kleine lettertjes, en grote lettertjes eigenlijk ook niet, heb niet voor niets een brilletje met -6 en -7quote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
*checkt fobo* 1971.. Tja, dan wordt lezen nu wel lastig ja
Wat kan je niet lezen schat?
Stel hem dan voor naar Venlo of Belfeld te verhuizenquote:Op maandag 6 april 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jongens toe, mijn lief heeft een huis in Tegelen dus het kan maar zo zijn dat ik daar ooit ga wonen, maak me een beetje enthousiast ja..
quote:Op maandag 6 april 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jongens toe, mijn lief heeft een huis in Tegelen dus het kan maar zo zijn dat ik daar ooit ga wonen, maak me een beetje enthousiast ja..
Koop een bril...quote:
arme, arme, arme nijnsquote:Op maandag 6 april 2009 14:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, volgens een zekere profielensite lijkt haar achternaam niet eens op haar FOK!naamquote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik gok dat het een verbastering is van haar achternaam. Dat ze Van Nijnsel heet of zo.
Nee gek, ja in de tweede wereldoorlog wel natuurlijk maar voor die tijd hoorden we o.a. bij het hertogdom van Gulick, kan trouwens erger, Tegelen is tot ergens begin 18nogwat Belgisch geweestquote:
Een betere dus.quote:
Waar komt dat nu ineens vandaan?quote:
whehe nou je het zegt.. ik had ook hyves geloof ikquote:
Het is nog steeds Duits tochquote:Op maandag 6 april 2009 14:56 schreef OA het volgende:
Is Belfeld vroeger Duits geweest?
hij reageerd denk ik op een bericht van damart die dat bericht ondertussen heeft zitten edittenquote:
Wat ik wel makkelijk vind aan hyves, is dat je (bv met oud-collega's) toch een makkelijke manier hebt om contact te houden. Het is laagdrempelig. Maar ik blijf er bij dat ze op Hyves categorieėn zouden moeten maken. Familie, vrienden, collega's, oud-collega's, kennissen..quote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe nou je het zegt.. ik had ook hyves geloof ik
quote:Op maandag 6 april 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee gek, ja in de tweede wereldoorlog wel natuurlijk maar voor die tijd hoorden we o.a. bij het hertogdom van Gulick, kan trouwens erger, Tegelen is tot ergens begin 18nogwat Belgisch geweest
Witteveen dus...quote:Belfeld zou dan zoveel betekenen als 'witteveen', verwijzend naar de lichte kleur van het jonge Belfeldse veen.
Zeg! Sherlock! stop daar eens mee..!quote:Op maandag 6 april 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, volgens een zekere profielensite lijkt haar achternaam niet eens op haar FOK!naam.
ecies.quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij reageerd denk ik op een bericht van damart die dat bericht ondertussen heeft zitten editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |