tut tut niet zeurenquote:Op maandag 6 april 2009 03:00 schreef Pacmaniac het volgende:
De nacht is freaking net begonnen!
Kunnen we het niet zo doen voor 4 uur geen goedemorgen topics. Ben aan het werk en normaliter is het verschijnen van het goedemorgen topic een teken dat mijn dienst bijna ten einde is.
Nu moet ik nog 4 uur!
Enige reden tot klagen lijkt me wel van toepassing hé. Welke mongool opent er een goedemorgen topic midden in de nacht.quote:
Klaagbaak is een stukje verderopquote:Op maandag 6 april 2009 03:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Enige reden tot klagen lijkt me wel van toepassing hé. Welke mongool opent er een goedemorgen topic midden in de nacht.
Ja jij ja
Nog ff doorbijten en ook voor jou is het een goedemorgenquote:Op maandag 6 april 2009 03:27 schreef Pacmaniac het volgende:
Nou vooruit maar. Goedemorgen voor de vroege vogels .
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht ook dat mijn dienst erop zat tot ik naar de klok keek en zag dat nog zo'n 4 uur moet werken.quote:Op maandag 6 april 2009 03:00 schreef Pacmaniac het volgende:
Kunnen we het niet zo doen voor 4 uur geen goedemorgen topics. Ben aan het werk en normaliter is het verschijnen van het goedemorgen topic een teken dat mijn dienst bijna ten einde is.
Nu moet ik nog 4 uur!
quote:
quote:
Goed punt. Een jaar of twee geleden mochten er ook voor 4 uur ,geloof ik, geen Goedemorgentopics geopend worden. Toen werden ze namelijk al om 1 minuut over 12 geopend.quote:Op maandag 6 april 2009 03:00 schreef Pacmaniac het volgende:
Nu moet ik nog 4 uur!
quote:
Morgen draakquote:Op maandag 6 april 2009 07:50 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
Huppelquote:Op maandag 6 april 2009 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt steeds gekker met die GM topics.
Beetje zielig hoor dat je zo graag een gm topic wilt openen dat je die maar rond 2 uur snachts opent.
Morgen Ez!quote:
hoi hoiquote:
tjah ach tijd is relatief werd al gezegd in ONZ FB, er zijn vast wel mensen die om 2:53 uur moeten beginnen met werken en dus net wakker worden en dus is het voor hen (goede)morgenquote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef rene90 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben het er wel mee eens dat dit topic pas vanaf 04.00-05.00 mag worden geopend ofzo.
Het word gezet:quote:
I second thatquote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef rene90 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben het er wel mee eens dat dit topic pas vanaf 04.00-05.00 mag worden geopend ofzo.
Sterkte, wel even laten horen of je bent geslaagd morgenquote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoi hoi
ik ga kapot van de pijn en heb zo theoriecursus, vanmiddag rijles en moet morgen theorie examen doen
Dankje.quote:
Dankje.quote:
uiteraardquote:Op maandag 6 april 2009 08:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sterkte, wel even laten horen of je bent geslaagd morgen
ben je zo ziek porsche?quote:
Kapot van de pijn? Ziekjes?quote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoi hoi
ik ga kapot van de pijn en heb zo theoriecursus, vanmiddag rijles en moet morgen theorie examen doen
thnxquote:Op maandag 6 april 2009 08:35 schreef draculettetje het volgende:
gaat het ineens snel hier!
huppelmuts succes!
Wat voor iets heb je dan waar je geen pijnstillers voor mag?quote:Op maandag 6 april 2009 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thnxop het moment maak ik me meer zorgen over die rijles van vanmiddag, heb zo'n pijn en pijnstillers mag niet dus ik zit straks strontsjaggo achter het stuur
nee in december heb ik mn verstandskies laten trekken en de kies die ervoor stond en gisteren heb ik aardappelschijfjes gegeten die net beton leken. 1 zo'n stukje stond opeens rechtop in mn tandvlees en dat doet vertiefd veel pijnquote:
Ik heb koorts.quote:
rijlesquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je dan waar je geen pijnstillers voor mag?
ook nu niet ff paracetedingejtes?quote:Op maandag 6 april 2009 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thnxop het moment maak ik me meer zorgen over die rijles van vanmiddag, heb zo'n pijn en pijnstillers mag niet dus ik zit straks strontsjaggo achter het stuur
De vaste gasten komen binnen hequote:Op maandag 6 april 2009 08:35 schreef draculettetje het volgende:
gaat het ineens snel hier!
huppelmuts succes!
Alles waar geen gele sticker op zit mag. Paracetamol sowieso, maar ibuprofen weet ik niet zeker. Anders koelen met ijs, kan erg veel schelen, ik heb nog ben en jerrys staan voor jequote:
Die mogen gewoon hoorquote:Op maandag 6 april 2009 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook nu niet ff paracetedingejtes?
dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die mogen gewoon hoor
Mits geen codeïne uiteraard.
Weet het zeker, heb ongeveer een halve apotheek hier thuis liggenquote:
SGquote:
HOAX! Ik heb pas over 5 dagen weekend!quote:
ik vraag het zo nog even na bij mn instructeur.quote:Op maandag 6 april 2009 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet het zeker, heb ongeveer een halve apotheek hier thuis liggen![]()
En dan niet eens voor mezelf
ik welquote:Op maandag 6 april 2009 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet het zeker, heb ongeveer een halve apotheek hier thuis liggen![]()
En dan niet eens voor mezelf
HOAX GOEDE VRIJDAG EINSquote:Op maandag 6 april 2009 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOAX! Ik heb pas over 5 dagen weekend!
ik heb lekker nog weekend. hoef woensdag pas te werkenquote:
Niet te hard gooien he, het kan ook stuk!quote:
Daar doen ze hier niet aanquote:
Wat wil je slikken dan?quote:Op maandag 6 april 2009 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vraag het zo nog even na bij mn instructeur.
Moet nu weg die klote gevaarherkenningsvragen oefenen
Don!quote:
hulp nodigquote:
gewoon ibuprofenquote:
In principe mag dat gewoon volgens mij...quote:
Condorquote:
Ibuprofen 400 mg; Als bijwerking kan het duizeligheid veroorzaken. Als je daar last van krijgt is het niet aan te raden te gaan rijden. Dus je kan het nemen, even een half uur wachten en dan mag het in principe gewoon.quote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik loop even naar beneden voor je moment,
Plus internet zegtquote:Op maandag 6 april 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In principe mag dat gewoon volgens mij...
quote:Als ik dit middel gebruik, mag ik dan...
autorijden?
Duizeligheid en wazig zien komen heel soms voor bij dit middel.
Neem geen deel aan het verkeer als u hier last van heeft.
Goed werkquote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef draculettetje het volgende:
weer onder de douche vandaan en het is goed gegaan
zowel douche als ikzelf niet stuk
Ericquote:
Mogguh draakjequote:
Bartquote:
Setzenquote:
Morge Ratelquote:Op maandag 6 april 2009 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed punt. Een jaar of twee geleden mochten er ook voor 4 uur ,geloof ik, geen Goedemorgentopics geopend worden. Toen werden ze namelijk al om 1 minuut over 12 geopend.![]()
Maar goed..
Goedemorgen allemaal.
Morge Huppelquote:Op maandag 6 april 2009 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt steeds gekker met die GM topics.
Beetje zielig hoor dat je zo graag een gm topic wilt openen dat je die maar rond 2 uur snachts opent.
Trevquote:
Mogguh Trevquote:
Maak het ons wijs.quote:
draakjequote:
Goed bezigquote:
arnhem account managerquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barra![]()
Feli en waar blijft de taart
quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
En BarraCupraCuda gefeliciteerd met je baan!Wanneer begin je en wat voor baan is het? nvm
nee ik heb honger! Maar ik heb geen zin om naar de skraldi te gaan om eten te halen,. want op schoolkna dat alleen met chip enzo en dat heb ik niet!quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee ik heb honger! Maar ik heb geen zin om naar de skraldi te gaan om eten te halen,. want op schoolkna dat alleen met chip enzo en dat heb ik niet!
quote:
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
en ik ga er nuwel van tussen, lekker roken!
schandalig ga je schamen!!quote:
Succes.quote:Op maandag 6 april 2009 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
schandalig ga je schamen!!
Heb net een ibu op en moet om 2 uur rijden mn instructeur zei dat het gewoon mocht en die zit toch ook naast me en kan ingrijpen als dat nodig is dus.
Soepeltjes zal het niet gaan
Ah. Hier is 't topic. Ik was het al kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |