tut tut niet zeurenquote:Op maandag 6 april 2009 03:00 schreef Pacmaniac het volgende:
De nacht is freaking net begonnen!
Kunnen we het niet zo doen voor 4 uur geen goedemorgen topics. Ben aan het werk en normaliter is het verschijnen van het goedemorgen topic een teken dat mijn dienst bijna ten einde is.
Nu moet ik nog 4 uur!
Enige reden tot klagen lijkt me wel van toepassing hé. Welke mongool opent er een goedemorgen topic midden in de nacht.quote:
Klaagbaak is een stukje verderopquote:Op maandag 6 april 2009 03:05 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Enige reden tot klagen lijkt me wel van toepassing hé. Welke mongool opent er een goedemorgen topic midden in de nacht.
Ja jij ja
Nog ff doorbijten en ook voor jou is het een goedemorgenquote:Op maandag 6 april 2009 03:27 schreef Pacmaniac het volgende:
Nou vooruit maar. Goedemorgen voor de vroege vogels .
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht ook dat mijn dienst erop zat tot ik naar de klok keek en zag dat nog zo'n 4 uur moet werken.quote:Op maandag 6 april 2009 03:00 schreef Pacmaniac het volgende:
De nacht is freaking net begonnen!
Kunnen we het niet zo doen voor 4 uur geen goedemorgen topics. Ben aan het werk en normaliter is het verschijnen van het goedemorgen topic een teken dat mijn dienst bijna ten einde is.
Nu moet ik nog 4 uur!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |