tjah ach tijd is relatief werd al gezegd in ONZ FB, er zijn vast wel mensen die om 2:53 uur moeten beginnen met werken en dus net wakker worden en dus is het voor hen (goede)morgenquote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef rene90 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben het er wel mee eens dat dit topic pas vanaf 04.00-05.00 mag worden geopend ofzo.
Het word gezet:quote:
I second thatquote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef rene90 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben het er wel mee eens dat dit topic pas vanaf 04.00-05.00 mag worden geopend ofzo.
Sterkte, wel even laten horen of je bent geslaagd morgenquote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoi hoi
ik ga kapot van de pijn en heb zo theoriecursus, vanmiddag rijles en moet morgen theorie examen doen
Dankje.quote:
Dankje.quote:
uiteraardquote:Op maandag 6 april 2009 08:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sterkte, wel even laten horen of je bent geslaagd morgen
ben je zo ziek porsche?quote:
Kapot van de pijn? Ziekjes?quote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hoi hoi
ik ga kapot van de pijn en heb zo theoriecursus, vanmiddag rijles en moet morgen theorie examen doen
thnxquote:Op maandag 6 april 2009 08:35 schreef draculettetje het volgende:
gaat het ineens snel hier!
huppelmuts succes!
Wat voor iets heb je dan waar je geen pijnstillers voor mag?quote:Op maandag 6 april 2009 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thnxop het moment maak ik me meer zorgen over die rijles van vanmiddag, heb zo'n pijn en pijnstillers mag niet dus ik zit straks strontsjaggo achter het stuur
nee in december heb ik mn verstandskies laten trekken en de kies die ervoor stond en gisteren heb ik aardappelschijfjes gegeten die net beton leken. 1 zo'n stukje stond opeens rechtop in mn tandvlees en dat doet vertiefd veel pijnquote:
Ik heb koorts.quote:
rijlesquote:Op maandag 6 april 2009 08:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je dan waar je geen pijnstillers voor mag?
ook nu niet ff paracetedingejtes?quote:Op maandag 6 april 2009 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thnxop het moment maak ik me meer zorgen over die rijles van vanmiddag, heb zo'n pijn en pijnstillers mag niet dus ik zit straks strontsjaggo achter het stuur
De vaste gasten komen binnen hequote:Op maandag 6 april 2009 08:35 schreef draculettetje het volgende:
gaat het ineens snel hier!
huppelmuts succes!
Alles waar geen gele sticker op zit mag. Paracetamol sowieso, maar ibuprofen weet ik niet zeker. Anders koelen met ijs, kan erg veel schelen, ik heb nog ben en jerrys staan voor jequote:
Die mogen gewoon hoorquote:Op maandag 6 april 2009 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook nu niet ff paracetedingejtes?
dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 6 april 2009 08:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die mogen gewoon hoor
Mits geen codeïne uiteraard.
Weet het zeker, heb ongeveer een halve apotheek hier thuis liggenquote:
SGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |