Dit bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 april 2009 00:19 schreef Adidah het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Nederlanders die termen als "ghetto" en "van de straat" gebruiken om hun levenswijze te omschrijven. Flikker toch een eind op man, zelfs voor de armsten hebben we in dit land nog voorzieningen.
Zero tollerance beleid werkt dus primaquote:Op maandag 13 april 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
De laatste 10-15 jaar is dat wel echt enorm verbeterd, het aantal moorden is nog maar een kwart van het "hoogtepunt" van vijftien jaar geleden, en Harlem is lang zo onveilig niet meer.
quote:
Nee Ciudad Bolivar is verder naar het zuiden. Ik zit in het noordwesten, in Engativá. Hier is het vooral middenklasse en conjuntos cerrados.quote:Op zondag 12 april 2009 22:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Bosa? Ik kan me er niet veel van herinneren maar volgens mij was het aardig pauper. We woonden in ieder geval aan de grens van een grote ghetto (Bolivar)
quote:Op zondag 12 april 2009 01:33 schreef Dawwa het volgende:
Alsof je in de derde wereld bent![]()
[ afbeelding ]
''Bijlmer''
Lollig, maar wat hebben foto's van het nieuwste treinstation en een winkelcentrum dat 20 jaar geleden ofzo voor het laatst negatief in het nieuws kwam in vredesnaam te maken met de naam die de bijlmer 10-15 jaar geleden had als 'slechte buurt'?quote:Op zondag 12 april 2009 01:37 schreef Dawwa het volgende:
Kijk dat oude vrouwtje heeft zwaar lef MANG om het terrein van de BLOODZ te betreden
[ afbeelding ]
Mjah, alleen niet zeuren als de verkeerde kapotgeschoten wordt. Alles heeft z'n prijs, ook in NY.quote:Op maandag 13 april 2009 00:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Zero tollerance beleid werkt dus prima
Op ieder ander tijdstip ook niet, daar wil je zelfs dood niet gevonden worden.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef marcel-o het volgende:
dr zijn wat wijken in Rdam waar je beter niet kan zijn om dit tijdstip
Het is maar waar je mee opgegroeid bent, ik zou daar nooit kunnen/willen wonen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
.....Woon zelf in een wijkgedeelte dat onder 24 uurs politietoezicht staat en er hangen her en der wat camera's in de wijk en dagelijks worden er wel wat debielen meegenomen wegens diefstal, inbraak, drugshandel of een zoveelste vechtpartij, maar ik zal het eerder een levendige volksbuurt noemen dan een problematische ghetto.
Ik woon net in het blok waar wat fanatieke voetbal aanhangers zitten, eens in de zoveel tijd wordt er weer een ruit bij de overburen ingegooid of staat er iemand de deur in te be....
Samenvatting: Ik woon in een Ghetto.
Inderdaad, ik woon hier in een dorp waar nagenoeg nooit iets gebeurd en als ik in desbetreffende wijken kom te wonen zou ik toch maken dat ik snel naar een ander huis kon gaan.quote:Op maandag 13 april 2009 10:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het is maar waar je mee opgegroeid bent, ik zou daar nooit kunnen/willen wonen.
Ik ben opgegroeid in de Tarwewijk (Rotterdam), dat was in die tijd niet de beste wijk in Rotterdam (understatement) om op te groeien.quote:Op maandag 13 april 2009 10:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het is maar waar je mee opgegroeid bent, ik zou daar nooit kunnen/willen wonen.
Ik woon overigens ook in een dorp, wel onder de rook van Rotterdam, maar toch.quote:Op maandag 13 april 2009 10:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad, ik woon hier in een dorp waar nagenoeg nooit iets gebeurd en als ik in desbetreffende wijken kom te wonen zou ik toch maken dat ik snel naar een ander huis kon gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |