quote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Woensel West is wel degelijk een ghetto.
ey brada luister ik ben gewoon een ghetto-boiquote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een grap eigenlijk, weten die mensen die zeggen dat er hier ghetto's zijn eigenlijk wel wat een echte ghetto is?
Of van die gasten die denken dat het ghetto isdrop ze 1 dag in een favela en ze komen jankend terug.
Klacht: mensen die niet weten waar ze het over hebben, wat hier een 'ghetto' is, is in Brazilie of India ofzo een wijk voor de allerhoogste klasse..![]()
Subklacht: Wim Kieft
Ik kom zelf uit de slums van Bogota dus je weetquote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
Ik dacht al, J.Herrer die zal wel weten wat een ghetto is. En kijk, hij weet het!
Kloptquote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef marcel-o het volgende:
dr zijn wat wijken in Utrecht en Rdam waar je beter niet kan zijn om dit tijdstip
Ja inclusief drive-by's elke dag tochquote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Woensel West is wel degelijk een ghetto.
Dat valt volgens mij best wel mee. Je kunt in Nederland overal prima over straat, zelfs op dit tijdstip.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef marcel-o het volgende:
dr zijn wat wijken in Utrecht en Rdam waar je beter niet kan zijn om dit tijdstip
in 020 zal dat ook vast wel zijn
En dan is het een ghetto?quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef marcel-o het volgende:
in 020 zal dat ook vast wel zijn
Ik had een concert in Brixton en dacht vooraf dat een hotel niet nodig was (arme kutstudent) en dat ik de nacht wel op straat kon doorhalen maar toen ik aankwam werd ik echt bangquote:Op zondag 5 april 2009 23:46 schreef SpecialK het volgende:
Eens met de klacht. In Londen hebben ze pas ghetto's. Mensen die zeuren over Slotervaart moeten echt eens een paar nachtjes gedwongen in Brixton of New Cross rondlopen. Eigen risico natuurlijk en die messen in je donder die mag je houden als souvenir.
De Bijlmer is ook helemaal niet lelijk (meer)quote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik had een concert in Brixton en dacht vooraf dat een hotel niet nodig was (arme kutstudent) en dat ik de nacht wel op straat kon doorhalen maar toen ik aankwam werd ik echt bang
Allemaal dichtgetimmerde/afgebrande en ingestorte huizen, mensen met messen die over straat lopen. Schietpartij overdag. Elke 5 minuten politieauto's en ambulances die met spoed ergens heen gaan.
De Bijlmer is in dat opzicht toch wel een prachtwijk
aka kanswijkquote:Op zondag 5 april 2009 23:57 schreef marcel-o het volgende:
hier heet t dan ook niet ghetto maar kankerbuurt
Ik zit dus het afgelopen jaar om het weekend in londen. Een tijdje met m'n vriendin onderdak gehad in een studentenflatje in brixton ik liep dus een keertje vanaf the underground naar dat huis. Ik dacht hey, leuk... bloemen op straat.... hmmmm. Paar seconden later realiseer ik me wat dat betekendequote:Op zondag 5 april 2009 23:59 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Ik had een concert in Brixton en dacht vooraf dat een hotel niet nodig was (arme kutstudent) en dat ik de nacht wel op straat kon doorhalen maar toen ik aankwam werd ik echt bang
Allemaal dichtgetimmerde/afgebrande en ingestorte huizen, mensen met messen die over straat lopen. Schietpartij overdag. Elke 5 minuten politieauto's en ambulances die met spoed ergens heen gaan.
De Bijlmer is in dat opzicht toch wel een prachtwijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |