Nieuwe layoutquote:Op zondag 5 april 2009 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom kan ik broncodes van pi's niet meer zien
Je mag alsnog doktertje komen spelen hoor...quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Bootje jij wilde geen doktertje meer spelen omdat je naar een "echte dokter" ging
goed bezig dan.quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja grote kater, een van grootste dit jaar
goed bezigquote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Zo, even op de fiets naar de baas, 80 minuten
Stiekem beetje trots op mezelf
Moet ook nog weer terugquote:
Goed bezigquote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Zo, even op de fiets naar de baas, 80 minuten
Stiekem beetje trots op mezelf
Maar lijkt me wel handigquote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets moet
Maar ook slapen trouwens
Werkse vanavond!
Goed man! Heerlijk, die vrijheidquote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef Houniet het volgende:
En Dean, hoe bevalt het in je huis?
Dan ben je de eerste sinds lange tijd, maar het mag hoorquote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef MCH het volgende:
Mag ik hier ook serieuze vragen stellen over stages?
Zo snel mogelijkquote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef MCH het volgende:
Na de zomer wil ik stage gaan lopen, een afstudeerstage op wo-niveau. Hoelang zijn de mensen hier van te voren ongeveer begonnen met zoeken cq. bedrijven/instellingen te contacten?
Lekker manquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed man! Heerlijk, die vrijheid!
Nog lang niet zoals ik het uiteindelijk wil, maar heb geen haast
En GELIJK regelenquote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo snel mogelijkBedrijven zijn langzaam, en weken/maanden gaan snel
Dus als je weet wat je wil gaan doen, gelijk gaan zoeken
Cheersquote:
quote:
quote:
Havana in Den Haag? (Naast de Pathé?)quote:
Dokter nodig?quote:
Nicoquote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach gossie.. wat heb je?
Hallo trouwens
Hihi Bootje tochquote:
oohquote:Op maandag 6 april 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico
Griep denk ikIk blaf als een zeehond, heb knallende koppijn en last van mijn buik.. En iedere keer warm dan weer koud, warm en weer koud
Vreselijk.
Vind het allemaal vreselijkquote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oohDat is zo irritant he..
Hopelijk is het snel over. In ieder geval flink aan de thee enzo
Wel een leuk weekend gehad nog?
Ja, dat vind ik ook altijd het ergste. Echt geen fuck te doen enzo. Ronduit irritantquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal vreselijkHet ergste is nog dat ik niet naar kantoor mág, dan schoppen ze me gewoon naar huis (anders steek ik het personeel aan en als iedereen ziek is draait de boel niet meer natuurlijk). Ik verveel me altijd zo snel thuis
Weekend was wel leuk hoor, vrijdag ruim een uur gesport, 's avonds even gewinkeld (maar niks gekocht), zaterdag uitgeslapen, wederom gewinkeld en naar een kraamfeestje geweest. Was leuker dan verwacht
Zondag vooral moe geweest aangezien ik 's nachts amper geslapen had. Toen al last van warm/koud/warm/koud
Overdag boek gelezen en 's avonds uit eten (was geen eten in huis) dus heb een pannenkoek gegeten met spek, champignons en ham
Gelukkig is er niks mis met mijn eetlust
Hoe was jouw weekend?
goeie fiets is wel handigquote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef The_Dean het volgende:
Ben kapot
Oude weduwe fietst als een kruiwagen man
Maar, gewoon doorzetten, anders word het nooit wat
Nu even douchen, broodje eten en lekker slapen
goeiemorgenquote:
hoeft niet, maar het kan lekker zijnquote:
Nja, het is niet dat ik dat hele eind zo erg vind, of dat ik het lang vind duren [nu anderhalf ipv half uur met de auto], maar die fiets trapt zo klotequote:
Komt misschien nogquote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goeiemorgen
Maar aan je PI geeft aan dat ik het goeie mag weglaten?
[..]
Ja, whoei. Ik ben moequote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Vol enthousiasme op deze prachtige maandagmorgen![]()
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, het is niet dat ik dat hele eind zo erg vind, of dat ik het lang vind duren [nu anderhalf ipv half uur met de auto], maar die fiets trapt zo klote
Maar, kom net even bij mijn ouders vandaan, moeders koopt een nieuwe fiets en ik krijg haar 'oude'
Die gaat deze week voor een checkup, en dan krijg ik hem, dus heb ik in ieder geval een betere fiets
ja.. heb jna nog niet gezien, sorryquote:
Heerlijk is dat hèquote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Wel geniaal trouwens hoor, met dit mooie weer bij een opkomende zon door de altijd mooie en ongerepte Friese natuur naar huis fietsen
Dat dus! Ik dacht de enige was die dat hadquote:Op maandag 6 april 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd het ergste. Echt geen fuck te doen enzo. Ronduit irritant
Gelukkig heb je je dit weekend nog wel vermaakt. Winkelen en niets kopen, is voor vrouwen natuurlijk wel een superprestatieVoor mij zou het gewoon een onsuccesvol dagje uit zijn
En dat er met je eetlust niets mis is, is in ieder geval een goed teken.
Mijn weekend was erg rustig eigenlijk. Op vrijdag met iemand filmpje gekeken enzo, maar daarna niet zo lekker geslapen. Dus zaterdag gewoon moe en suf doorgebracht, alleen 's avonds even bij een vriend gegeten, maar weer vroeg naar bed. En gister eigenlijk de hele dag voor de tv gehangen met wat sport kijken, tot mijn ouders even langskwamen. Toen dus ff aan het klussen geweest en 's avonds opnieuw op tijd naar bed. Waarschijnlijk de reden waarom ik nu redelijk fris en fruitig achter mijn bureau zit.
Ja ik had toch eerder moeten gaan slapenquote:Op maandag 6 april 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het te laat gisteren?
Ik ben verrassend wakker eigenlijk, ondanks dat ik tot een uur of 2 wakker lag
Sorryquote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik had toch eerder moeten gaan slapen
Ja, en het eerste stuk vanaf de stad door de weilanden naar een nabij gelegen dorp kom je hordes van die chagarijnige scholieren tegen die met dikke rugzakken bepakt weer een lange saaie schooldag tegemoet fietsen... terwijl jij lekker onderweg bent naar een warme douche en je lekkere bedjequote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Heerlijk is dat hèEn dan denken dat er duizenden mensen op dat moment bumper aan bumper in de file staan
nee hoor, ik kan me heel slecht vervelen.. Hoewel ik altijd klaag als ik het druk heb, maar op zich is dat veel beterquote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dus! Ik dacht de enige was die dat had
Niks kopen moest wel, want ik moet sparen voor London (nog 3 weekjes) en Kreta (eind juli). Dat moet door besparen, want mijn stagevergoeding is niet zo denderend
Oh wel fijn af en toe zo'n rustig weekendWat vinden je ouders van Indy?
Fris en fruitig op kantoorMoet je gewoon tot half 6?
Frieslandquote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef The_Dean het volgende:
Wel geniaal trouwens hoor, met dit mooie weer bij een opkomende zon door de altijd mooie en ongerepte Friese natuur naar huis fietsen
quote:Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch
* Piles kan er tegenwoordig niet mee omgaan![]()
![]()
Dat dusquote:
En je had pas nog een player-topicquote:Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch
* Piles kan er tegenwoordig niet mee omgaan![]()
![]()
ik wou dat ik ook surinamer wasquote:Op maandag 6 april 2009 10:01 schreef jna het volgende:
Surinamer meldt, veel later dan de rest natuurlijk
Jij snapt hetquote:
Duh, what else is new..quote:Op maandag 6 april 2009 10:01 schreef jna het volgende:
Klinkt bekend, heb ik ook altijd. M'n zusje is thuis, dus dat scheelt wel iets. Die heeft toetsweek dus echt gezellig is ze niet, maargoed beter iets dan nietsquote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan me heel slecht vervelen.. Hoewel ik altijd klaag als ik het druk heb, maar op zich is dat veel beter
Dat besparen is in ieder geval voor 2 goede doelen.En nog even volhouden voordat je financieel dik binnen gaat lopen natuurlijk
Ja, zo'n weekend moet er af en toe ook eens bij zitten. Mijn ouders zijn helemaal geen kattenmensen, maar Indi is wel hertveroveraartjeMaar ze is nog steeds vrij schichtig bij vreemde mensen enzo.
En half 6 inderdaad. Sliep wel heel vroeg, maar moest toch nog een keer snoozen
Hey twinquote:Op maandag 6 april 2009 10:01 schreef jna het volgende:
en jij wel?quote:
Als ze af en toe maar een beetje afleiding geeft. Dat scheelt in ieder geval. En jij bent blijkbaar ook niet zo ziek dat je alleen maar op bed kan liggen en slapen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekend, heb ik ook altijd. M'n zusje is thuis, dus dat scheelt wel iets. Die heeft toetsweek dus echt gezellig is ze niet, maargoed beter iets dan niets
Volgend weekend wel wilde plannen?
Ik heb best of both worldsquote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en jij wel?![]()
[..]
Als ze af en toe maar een beetje afleiding geeft. Dat scheelt in ieder geval. En jij bent blijkbaar ook niet zo ziek dat je alleen maar op bed kan liggen en slapen?
Maar nog geen wilde plannen. Komen altijd last minute eigenlijk. Maar als je wat wil plannen, moet je het maar zeggen
Kloontjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan maak ik mezelf nog gekker. Ik heb altijd een hekel aan langer in bed liggen thuis. Ik kan namelijk alleen maar liggen of rechtop zitten, niet tegen de muur aanleunen zodat ik wat kan lezen ofzo. Dan maar liever eruitquote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en jij wel?![]()
[..]
Als ze af en toe maar een beetje afleiding geeft. Dat scheelt in ieder geval. En jij bent blijkbaar ook niet zo ziek dat je alleen maar op bed kan liggen en slapen?
Maar nog geen wilde plannen. Komen altijd last minute eigenlijk. Maar als je wat wil plannen, moet je het maar zeggen
Voor mij máak je maar tijdquote:Op maandag 6 april 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dan maak ik mezelf nog gekker. Ik heb altijd een hekel aan langer in bed liggen thuis. Ik kan namelijk alleen maar liggen of rechtop zitten, niet tegen de muur aanleunen zodat ik wat kan lezen ofzo. Dan maar liever eruit
Voor aankomend weekend wat plannen gaat lastig aangezien ik al vol gepland zit
lucky basterd!quote:
mja.. ok, dan moet je eruit ja. Ik kan het ook niet altijd en niet langer dan een half uur ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 10:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dan maak ik mezelf nog gekker. Ik heb altijd een hekel aan langer in bed liggen thuis. Ik kan namelijk alleen maar liggen of rechtop zitten, niet tegen de muur aanleunen zodat ik wat kan lezen ofzo. Dan maar liever eruit
Voor aankomend weekend wat plannen gaat lastig aangezien ik al vol gepland zit
quote:Op maandag 6 april 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kloontje
Zie jij er ook zo uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
suiker?quote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lucky basterd!
[..]
mja.. ok, dan moet je eruit ja. Ik kan het ook niet altijd en niet langer dan een half uur ofzo
En wat zijn jouw plannen dan? Ik trek gewoon een nummertje hoor
Fuck yeah!quote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus ik moet alles maar gewoon afzeggen?
Ik kan er niets aan doen. Nu val je af voor mijquote:
juistquote:Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Kloontje is echt namelijk echt super sexy
Yes, weer een concurrent minderquote:Op maandag 6 april 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Nu val je af voor mij
[..]
juist
Verjaardag van schoonzusje (hele dag) en een dag naar Egmond aan Zeequote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lucky basterd!
[..]
mja.. ok, dan moet je eruit ja. Ik kan het ook niet altijd en niet langer dan een half uur ofzo
En wat zijn jouw plannen dan? Ik trek gewoon een nummertje hoor
Oh, hier kom ik nooit meer overheenquote:Op maandag 6 april 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Nu val je af voor mij
Leg uit?quote:
alsof ik een kans maaktequote:
Oh.. dat klinkt volgeboekt ja.quote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verjaardag van schoonzusje (hele dag) en een dag naar Egmond aan ZeeVerder misschien nog even met een vriend met liefdesverdriet op pad
Nummertje? Heb je dat nodig dan?
Je geeft bij voorbaat de moed al opquote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof ik een kans maakte
[..]
Oh.. dat klinkt volgeboekt ja.
Ik heb geen idee of ik dat nodig heb. Zo te zien is bootje in ieder geval aan het kapen
Als het nou bij Milou lukt geef ik je wel het nummer van dat andere leuke meisje in het oostenquote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alsof ik een kans maakte
[..]
Oh.. dat klinkt volgeboekt ja.
Ik heb geen idee of ik dat nodig heb. Zo te zien is bootje in ieder geval aan het kapen
yup.. blauwe metro'squote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef jna het volgende:
Oh trouwens, de mannen staan voor bij de nike challenge
Zag ik in een flits toen ik voorbij de stapel metro's rende op weg naar m'n treinDat moet trouwens ook meetellen voor de challenge vind ik
opties!quote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Als het nou bij Milou lukt geef ik je wel het nummer van dat andere leuke meisje in het oosten
quote:Op maandag 6 april 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij Milou wel
Bij jou niet.. ik trek niet voor niets een nummertje
Doet mijn UI het wel bij andere mensen, of zien jullie een kruisje?quote:
Fuck Yeah, ik zie hemquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Doet mijn UI het wel bij andere mensen, of zien jullie een kruisje?
hij doettutquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
speltip 6 ofzo?quote:
Hier gewoon een UIquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
7quote:Op maandag 6 april 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
speltip 6 ofzo?
[..]
Hier gewoon een UI
Zaterdag was pas dramatisch weerquote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef denB het volgende:
Ik krijg niet eens een hallo
HATER(S)!
Anyways hoe was het weekend mensen?
Dramatisch weer eigenlijk vond ik. Had gehoopt naar het strand te kunnen, maar dat ging helaas niet
halloquote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef denB het volgende:
Ik krijg niet eens een hallo
HATER(S)!
Anyways hoe was het weekend mensen?
Dramatisch weer eigenlijk vond ik. Had gehoopt naar het strand te kunnen, maar dat ging helaas niet
Zat in de buurtquote:
wat ronduit kut jaquote:
Danny works in mysterious ways..quote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
Oooooooh hij doet het alEven iets in de opties veranderd.. Ik snap het alleen niet, ik verander daar zelf nooit iets maar toch past ie mijn instellingen aan?
Moet je ff doorschuivenquote:Op maandag 6 april 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. als verdediger schiet je nou eenmaal niet zo vaak
Loop jij erbij als Bokito dan?quote:
ben een rasechte mandekker (nee geen homoquote:
niet met heel donker haarquote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Gewoon om de 2dagen
Bokito![]()
Om de 2 dagen is bij mij gewoon een baard hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Gewoon om de 2dagen
Bokito![]()
Bij mij is het na een halve dag al bijna een baardquote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Om de 2 dagen is bij mij gewoon een baard hoor.
Euh nja niet altijd. Maar het hoeft van mij niet altijd gladquote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je houdt van ongeschoren bij een man?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Bij mij is het na een halve dag al bijna een baard
quote:Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh nja niet altijd. Maar het hoeft van mij niet altijd glad
quote:Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als je die zo out of the blue leest, kun je wel zoiets denken jaquote:Op maandag 6 april 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben een rasechte mandekker (nee geen homo)
Ik ben altijd gladquote:Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
"Eddy, why are you crying?quote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
van jou hoeft het ook niet altijd glad? Jij houdt wel van vrouwen met snor?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
van jou hoeft het ook niet altijd glad? Jij houdt wel van vrouwen met snor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Ja bij mij ook, maar gewoon te luiquote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Om de 2 dagen is bij mij gewoon een baard hoor.
quote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij jou ga ik dan altijd gelijk aan andere dingen denken
Ok, op die manier. Je hebt namelijk ook mannen ( alhoewel...quote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef denB het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar gewoon te lui
Dus dan maar om de 2 dagen, en in het weekend als ik nergens heen hoef lekker skippen (vrijgezel zijn heeft op dat vlak zn pluspunten)
Waar het hart van vol isquote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij jou ga ik dan altijd gelijk aan andere dingen denken
U riep?quote:Op maandag 6 april 2009 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, op die manier. Je hebt namelijk ook mannen ( alhoewel...) die zich gewoon om de 2 dagen kunnen scheren en dan nog gewoon elke dag zo glad als een aal zijn
QFT!!quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent ook niet kritischquote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ook.
En dat hoeft ook niet glad te zijnof gewoon zo blond dat je het niet zien enzoquote:Op maandag 6 april 2009 11:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, op die manier. Je hebt namelijk ook mannen ( alhoewel...) die zich gewoon om de 2 dagen kunnen scheren en dan nog gewoon elke dag zo glad als een aal zijn
![]()
Wat een vrouw hequote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
jij bent ook niet kritisch
[..]
of gewoon zo blond dat je het niet zien enzo
Dat is bij mij dus.quote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
of gewoon zo blond dat je het niet zien enzo
Jij wil te graagquote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je geen mond zegt
Wat ben ik blij dat ik wel geschoten hebquote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Begin het bijna jammer te vinden dat ik niet geschoten heb
hehe.. goeie uitdrukking, maar dat kan ik dus wel jaquote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus.
Ik scheer me wel elke ochtend maar echt onwijs nodig is het niet. Beetje verwilderd dons
Je kan geen planken opschuren met mijn wang als ik 2 dagen niet geschoren heb
nu nog ontladen?quote:
Dat mag.quote:
Het netje moet ik nog raken jaquote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. goeie uitdrukking, maar dat kan ik dus wel ja
[..]
nu nog ontladen?
Ik ben blond maar die haren daar zijn bruin/zwart. Die mogen dus het gevecht aangaan met de scheermes. Ziet er niet uit joh. Tevens vind ik shag onder de oksels er ook niet uitzien.quote:
Dalijk moeten we foto's gaan postenquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja voelt bij mij ook een beetje als een ordinaire vleeskeuring
moet er niet aan denken.. vind mijn gezicht af en toe scheren al irritant genoegquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben blond maar die haren daar zijn bruin/zwart. Die mogen dus het gevecht aangaan met de scheermes. Ziet er niet uit joh. Tevens vind ik shag onder de oksels er ook niet uitzien.
Bij mij groeit er eigenlijk alleen haar op mn hoofd.. Verder moet ik er niets van hebben...
Borsthaar enzo
Moet je nagaan hoe een gemiddeld meisje zich in deze sc voeltquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig is Milou niet zo voorspelbaar dat ze met "FOTOS!!!!" aankomtquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als een virtuele aanranding denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe een gemiddeld meisje zich in deze sc voelt
quote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe een gemiddeld meisje zich in deze sc voelt
Mijn welkom was anders ook niet bepaald zachtzinnigquote:Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
volgens mij heb ik in ieder geval nog geen oneerbiedige voorstellen richting Daph_ gedaan
Mwah, het ligt er een beetje aan hoe heftig de haargroei is.. Als je elke dag met een machete alles moet afkappen is natuurlijk wat minderquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet er niet aan denken.. vind mijn gezicht af en toe scheren al irritant genoeg
echt waar? Maar kwam dat niet omdat jij van SES kwam?quote:Op maandag 6 april 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn welkom was anders ook niet bepaald zachtzinnig
Daarom..quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het ligt er een beetje aan hoe heftig de haargroei is.. Als je elke dag met een machete alles moet afkappen is natuurlijk wat minder
Oksels hou ik ook wel bij hoor. Loop je daar met je pakje shag was er onder vandaan komtquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet er niet aan denken.. vind mijn gezicht af en toe scheren al irritant genoeg
Nou ik moest foto's posten en weet ik watquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt waar? Maar kwam dat niet omdat jij van SES kwam?![]()
Had ik overigens nooit problemen mee gehad
daar valt het bij mij dan weer wel meequote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Oksels hou ik ook wel bij hoor. Loop je daar met je pakje shag was er onder vandaan komt
dat was helemaal niet serieus en toen was je er toch al een tijdje?quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik moest foto's posten en weet ik wat
Ik ga even naar de supermarkt voedsel scoren, want dat hebben we niet
Daaaaag
Overigens is het wel een teringwerkjequote:Op maandag 6 april 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar valt het bij mij dan weer wel mee
[..]
dat was helemaal niet serieus en toen was je er toch al een tijdje?
maar scoorse!!![]()
2-handigquote:Op maandag 6 april 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Overigens is het wel een teringwerkjeDan merk je pas hoe gehandicapt je bent met links
Moet je nagaan hoe vrouwen zich voelenquote:Op maandag 6 april 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Overigens is het wel een teringwerkjeDan merk je pas hoe gehandicapt je bent met links
dat is waar jaquote:Op maandag 6 april 2009 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef jna het volgende:
Zijn jullie eigenlijk vrij aanstaande vrijdag?
Nee, dat is bijna niemand hoorquote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef jna het volgende:
ik heb medelijden hoor.. ben blij dat ik geen vrouw benquote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe vrouwen zich voelen
beetje kaka dat het wel een nationale feestdag is op m'n ov kaartquote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat is bijna niemand hoorZaterdag en maandag wel
Onhandig?quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef jna het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
beetje kaka dat het wel een nationale feestdag is op m'n ov kaart
Serieusquote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Die autorai wordt ook elk jaar minderquote:Op maandag 6 april 2009 11:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee![]()
Al ben ik het wel, maar dat komt omdat ik vrij néem.
* Bootje84 gaat naar de AutoRai
Jullie hebben het zoooo zwaar...quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
is dat zo? dat is wel irritant ja.quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook toevallig vandaag. Vul ik je toch weer goed aan hequote:Op maandag 6 april 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal nog niet bij stil gestaan
Want...?quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ja. Jullie hebben geluk dat jullie mannen zijn!
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij kwam, hij zwaaide en hij ging weer
en hij zag dat het goed wasquote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij kwam, hij zwaaide en hij ging weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
ik was even bang dat je opvullen ging zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef Piles het volgende:
Wat een gezeur altijd over mannen/vrouwen
Wees blij dat ze er allebei zijn, ze vullen elkaar prima aan![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afromen tot de randquote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was even bang dat je opvullen ging zeggen
quote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
ik was even bang dat je opvullen ging zeggen
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Had je er een beeld bijquote:Op maandag 6 april 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zat hier op mijn werk even hardop te gniffelen
Die hebben gewoon weer een week paasvakantie jaquote:
was te merken zaterdag ja... (te veel duitsers naar een parkeerplekje toegewezen)quote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hebben gewoon weer een week paasvakantie ja
Het stikt er hier van vanaf vrijdag/zaterdag
Gelukkig brengen ze geld hier, dat maakt een hoop goed
Zeeland? Dat hoort toch al niet bij Nederlandquote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Zeeland nemen ze als 1ste in![]()
dat mogen ze ook houden![]()
Nee dat is alleen Zeeuws vlaanderenquote:Op maandag 6 april 2009 12:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeeland? Dat hoort toch al niet bij Nederland
blijkbaar wel, dat hoorde ik ook pasquote:Op maandag 6 april 2009 12:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zeeland? Dat hoort toch al niet bij Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |