Nieuwe layoutquote:Op zondag 5 april 2009 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom kan ik broncodes van pi's niet meer zien
Je mag alsnog doktertje komen spelen hoor...quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Bootje jij wilde geen doktertje meer spelen omdat je naar een "echte dokter" ging
goed bezig dan.quote:Op zondag 5 april 2009 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja grote kater, een van grootste dit jaar
goed bezigquote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Zo, even op de fiets naar de baas, 80 minuten
Stiekem beetje trots op mezelf
Moet ook nog weer terugquote:
Goed bezigquote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Zo, even op de fiets naar de baas, 80 minuten
Stiekem beetje trots op mezelf
Maar lijkt me wel handigquote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets moet
Maar ook slapen trouwens
Werkse vanavond!
Goed man! Heerlijk, die vrijheidquote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef Houniet het volgende:
En Dean, hoe bevalt het in je huis?
Dan ben je de eerste sinds lange tijd, maar het mag hoorquote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef MCH het volgende:
Mag ik hier ook serieuze vragen stellen over stages?
Zo snel mogelijkquote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef MCH het volgende:
Na de zomer wil ik stage gaan lopen, een afstudeerstage op wo-niveau. Hoelang zijn de mensen hier van te voren ongeveer begonnen met zoeken cq. bedrijven/instellingen te contacten?
Lekker manquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed man! Heerlijk, die vrijheid!
Nog lang niet zoals ik het uiteindelijk wil, maar heb geen haast
En GELIJK regelenquote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo snel mogelijkBedrijven zijn langzaam, en weken/maanden gaan snel
Dus als je weet wat je wil gaan doen, gelijk gaan zoeken
Cheersquote:
quote:
quote:
Havana in Den Haag? (Naast de Pathé?)quote:
Dokter nodig?quote:
Nicoquote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach gossie.. wat heb je?
Hallo trouwens
Hihi Bootje tochquote:
oohquote:Op maandag 6 april 2009 09:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico
Griep denk ikIk blaf als een zeehond, heb knallende koppijn en last van mijn buik.. En iedere keer warm dan weer koud, warm en weer koud
Vreselijk.
Vind het allemaal vreselijkquote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oohDat is zo irritant he..
Hopelijk is het snel over. In ieder geval flink aan de thee enzo
Wel een leuk weekend gehad nog?
Ja, dat vind ik ook altijd het ergste. Echt geen fuck te doen enzo. Ronduit irritantquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind het allemaal vreselijkHet ergste is nog dat ik niet naar kantoor mág, dan schoppen ze me gewoon naar huis (anders steek ik het personeel aan en als iedereen ziek is draait de boel niet meer natuurlijk). Ik verveel me altijd zo snel thuis
Weekend was wel leuk hoor, vrijdag ruim een uur gesport, 's avonds even gewinkeld (maar niks gekocht), zaterdag uitgeslapen, wederom gewinkeld en naar een kraamfeestje geweest. Was leuker dan verwacht
Zondag vooral moe geweest aangezien ik 's nachts amper geslapen had. Toen al last van warm/koud/warm/koud
Overdag boek gelezen en 's avonds uit eten (was geen eten in huis) dus heb een pannenkoek gegeten met spek, champignons en ham
Gelukkig is er niks mis met mijn eetlust
Hoe was jouw weekend?
goeie fiets is wel handigquote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef The_Dean het volgende:
Ben kapot
Oude weduwe fietst als een kruiwagen man
Maar, gewoon doorzetten, anders word het nooit wat
Nu even douchen, broodje eten en lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |