Leukquote:
thanksquote:
Heb 'm in Duitsland gekocht. toen was ie 64,99quote:
Fooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
thanks
[..]
Heb 'm in Duitsland gekocht. toen was ie 64,99
strik erom mag ja.
o okee dan.quote:
Een hele euro? Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
o okee dan.
NEE IK WAS DOOR ZO'N MOF OPGELICHT HE. zij zo wil je tijdschrift erbij ik zo ja ja is goed. was 't 1 euro.
maar dat wijf lulde zo snel en zo snel kan ik duits niet bijhouden.
nee maar gewoonquote:
Nou zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:07 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee maar gewoon
dat wijf had al gehoord dat ik niet duits was
en dan doet ze zo.
fucking biatch!
Ik heb ze nodig voor mijn voeten en ik loop nogal graag op slippers.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mensen die birkenstock slippers kopen omdat ze hip willen zijn.
Ook met je gewone maat? Want echte Birckenstocks vallen vrij groot uit. Ik had eerst twee maten kleiner. Nu mijn gewone maat, maar die zijn een beetje te wijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Die slippers wilde ik ook! (nep variant en toen ik nog niet wist dat iedereen ze kocht)
Want die zool is veel relaxer dan van een gewone slipper (moeilijke voeten)
AlleenBummer, mijn tenen zijn te lang en gaan over die rand heen
Hmm, volgens mij heb ik niks nieuws.. Wel een koelkastmagneet met schaapjes erop gekregen
Je hebt een leuke smaakquote:Op maandag 4 mei 2009 11:54 schreef Pencile het volgende:
zomerkleren geshopt (2e lading) :
[ afbeelding ]
2 broeken & 1 legging
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
dush.
Wat is daar emo.gif aan?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:01 schreef electronique het volgende:
een grote map om mn tekeningen in te doen
Ik kan heel goed tegen kritiekquote:Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig voor mijn voeten en ik loop nogal graag op slippers.![]()
Jammer dat jij nooit tegen kritiek kunt.
Maar wat is nou precies de reden dat je een bril koopt met glazen zonder sterkte?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen kritiekBen het gewend.
Maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Omdat die leuk stond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar wat is nou precies de reden dat je een bril koopt met glazen zonder sterkte?
WTF!quote:
Jij hoeft 'm ook niet aan gelukkig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WTF!
70 euro voor zo'n ding?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou er nog niet eens mee durven trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |