Is die ook een beetje stevig? Is geen free float toch maar met klemmen om je loopmoer toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik zou niet meer zonder rail willen.
M16A5 word gewoon een A4 met een andere kolf ala wat wij nu hebben gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:48 schreef thesystem het volgende:
[..]
Is die ook een beetje stevig? Is geen free float toch maar met klemmen om je loopmoer toch?
Wat ik laatst heb gelezen in de VS is dat ze nog wel een paar jaren doorgaan met de M4 en M16.
Hoorde zelfs al geruchten over een M16A5.....
Dan wordt deze "rotzooi" toch mooi door een Nederlands bedrijf gemaakt! Naar specificaties van Colt.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal wel weer aan de Nederlandse zuinigheid hebben gelegen, lekker de goedkoopste rotzooi kopen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Schijnt dat die handbeschermers onder je reet vandaan roesten..
Alu roest nietquote:Het motto van Brandt Fijnmechanische Industrie is Visie op precisie en dat is treffend gekozen,
zeker bij de opdracht die het Almeerse bedrijf binnenhaalde: het maken uit één aluminiumsmeedstuk van de nieuwe kast voor de Colt-geweren van de krijgsmacht.
Dat is in de USA al helemaal zoquote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef thesystem het volgende:
Daarom ben ik een groot voorstander van het amerikaanse wapen....
@ Sine,
Hoe bevalt jullie eigenlijk die KAC rail? had er eentje willen kopen in florida...maar het risico was me te groot
ben ik volgens mij wel een paar keer tegen gekomen op MP.netquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Eraser127 het volgende:
Misschien een klein uitstapje, maar zag op KAF (Kandahar AirField) een aantal personen met een wapen wat leek op een M4, maar met een nog kortere loop. Het zag er iig een beetje apart uit. Iemand een idee?
Colt Commando waarschijnlijk. (CQBR)quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Eraser127 het volgende:
Misschien een klein uitstapje, maar zag op KAF (Kandahar AirField) een aantal personen met een wapen wat leek op een M4, maar met een nog kortere loop. Het zag er iig een beetje apart uit. Iemand een idee?
Hey, dat is em:quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef gerco94 het volgende:
-edit-
waarschijnlijk is het een M4 cqb compact geweest.
Zijn er dan nog steeds twee wapensystemen? De M4CQBR en de Commando?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:14 schreef Andyy het volgende:
Colt Commando is iets anders dan de CQBR
Krijg nou watquote:
En dan PEW PEW erbij schreeuwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee, je wilt geen gele balletjes schieten in Afghanistan
CQBR was net als de SPR een upper receiver die ze in de SOPMOD wouden plaatsen, maar het zijn 2 aparte wapens geworden, ik weet niet of ze de Colt commando moest vervangenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zijn er dan nog steeds twee wapensystemen? De M4CQBR en de Commando?
Ik meende dat de M4CQBR de Commando had vervangen - omdat het vrijwel hetzelfde wapen is.
Hij is al geraakt door een airsofter!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef Vronsky het volgende:
Overigens: Volgens mij heet dat ding dus gewoon de Mk 18 Mod 0.
[ afbeelding ]
Wat, is er een airsofter tegen 'm aangelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij is al geraakt door een airsofter!
Nope, op zn zwakke plek, zn oor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat, is er een airsofter tegen 'm aangelopen?
(Dat is wel effectiever dan die mallotige balletjes)
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hij is al geraakt door een airsofter!
Zolang tie voldoet aan de 30/60 regelquote:
En voor de wapenfreaks onder on...![]()
Ik ben van plan zelf nog eens zo'n upper te bouwen haha![]()
Jazeker wel :quote:
Eens, maar als je je kolf vastzet zodat het wapen korter is dan 60 cm dan is tie conform punt 2.7.2 nog steeds ongewenstquote:Kolf moet worden vast gezet en de loop moet minimaal 30 cm zijn.
Klopt, maar dan liever een iets langere loop en een normale birdcage of miculek comp erop.quote:Als de vlamdemper namelijk wordt versmeed met de loop kan die net 30 cm zijn....
Deze loop is namelijk 10.5 Inch, en 11.5 inch is....je raad het al? net geen 30 cm.
Wat langere vlamdemper erop en klaar.
Ik denk dat de 1e wijziging in de munitie ligt. Een vervanging van de 5,56x45 voor een iets pittiger kaliber hierzo .quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Vronsky het volgende:
Waarmee denk jij dat de M4 op den duur mee gaat worden vervangen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |