abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68126369
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Miesjel het volgende:
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
Joh Dat gevoel heb ik nog elke dag gehad sinds dat het uit is, nu meer dan zeven maanden geleden. En in plaats van dat loslaten ben ik meer bezig met haar terug krijgen. Wat waarschijnlijk kansloos is natuurlijk. Maar het gaat nog wel een tijd duren voordat alle hoop weg is en ik überhaupt verder wil(/kan)

Chev, super voor je! Ik lees nog steeds mee, en ik vind het leuk om te horen dat het goed met je gaat! Ik hoop op updates!
pi_68154872
Ik lees ook maar even mee, misschien dat er nog wat handige tips kan vinden...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_68157844
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Miesjel het volgende:
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef vermiljoen het volgende:
Joh Dat gevoel heb ik nog elke dag gehad sinds dat het uit is, nu meer dan zeven maanden geleden. [knip]
Tja vermiljoen dat kan ik me best voorstellen, is voor mij nu een paar maanden langer terug en vind het ook jammer dat mijn ex destijds zulke onnozele beslissingen heeft genomen, maar ik zou niet proberen haar terug te krijgen, ben ik te koppig voor, en zij neem ik aan ook

Mijn leven gaat door, en als ze nog 's terug wil in mijn leven dan gebeurd dat op mijn voorwaarden, en niks anders maar ik ben bang dat ze daar niet volwassen genoeg voor is in mijn oogpunt omdat ik een stuk verder, of in ieder geval anders, in het leven zit dan haar. Soms moet je de hoop opgeven om opnieuw hoop te vinden denk ik..

Overigens nog geen bericht gehad van de dame uit de bus!, maar ze had 't druk dit weekend dus misschien aankomende week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 19-04-2009 01:58:55 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68160108
Damn, nu ik een foto van die gast heb gezien ben ik ontzettend opgelucht. Wat een 1e klas loser zeg. Ik zou bijna zeggen : "Ze komt wel terug"
pi_68163709
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, nu ik een foto van die gast heb gezien ben ik ontzettend opgelucht. Wat een 1e klas loser zeg. Ik zou bijna zeggen : "Ze komt wel terug"
Ik zal je een geheimpje vertellen

1. Ze zal exact iemand uitzoeken die 180% anders is dan jou
2. Alle 'exen' vinden dat de nieuwe vriend of vriendin er lelijker uit ziet dan hij/zij zelf, maar als je verlieft ben, ben je blind..
3. Mocht het een rebound zijn dan betekend dat nog steeds niet dat ze terug komt naar jou, maar ze hem gebruikt om de pijn weg te laten ebben en veel aandacht te vragen/krijgen en niet alleen te zijn

En zou er niet vanuit gaan dat het snel uit gaat die van mij is ook al 10 maanden verder aan 't rommelen, en blijkbaar gaat 't nog goed, omdat ze of echt van 'm houd of ze bang is d'r hele sociale omgeving kwijt te raken, want dat gebeurd geheid als 't uit gaat (ofwel je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt.. )
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68163954
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Nog een keer samen naar een hoogtepunt
Oke, is goed
Dan lopen we de trappen weer op
trappen, treden, 8e verdieping, 96 treden
Op het randje van gevaren
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
van ons hoge punt naar beneden
Om even later op de stoep
armen, benen, ribben, kaak
maar nooit meer mijn hart te breken
pi_68171365
Dit weekend weer naar de plaatselijke kroeg geweest waar ik ook zijn vrienden zag en hem gelukkig even nog niet.
Ik heb het met hun even over Ferry gehad en over de kroeg en of heel even snel gevraagd hoe martin ermee omging dat zijn broer nu in Afghanistan zit en dat was goed.
Eigenlijk ben ik best trots op mezelf want ik heb gewoon besloten erboven te staan en niet tegen hun uit te vallen wat een hufter hij is door het op die manier uit te maken.
Wel komt nu het besef dat ik hem weer tegen kan komen en dat het een kwestie van tijd is.
pi_68177202
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PinkCake het volgende:
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
gjegjegje..
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:12:48 #109
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_68229423
mijn ex is nu druk bezig met mij van alles de schuld te geven
4 keer vreemdgaan? constant liegen? "ja je was gewoon niet leuk genoeg voor me denk ik". Had het dan uitgemaakt, snol .
Ook zegt ze, "ik vind het wel sneu dat je nu weer met vriend X omgaat, had je dus ook geen eigen mening" (vriend x had na de 1ste keer vreemdgaan al gehoord wat er gebeurd was, dit aan mij verteld, maar ik wilde niet luisteren en toen ex erachter kwam eiste ze dat ik nooit meer met hem praatte. :x ), terwijl zij zich nog geen week nadat het uit was liet vingeren door een ander. Maar dat is dan niet sneu want "ze vond hem ontzettend leuk".
Het gore lef van dat wijf, jezus
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_68231274
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef Rahl het volgende:
mijn ex is nu druk bezig met mij van alles de schuld te geven
4 keer vreemdgaan? constant liegen? "ja je was gewoon niet leuk genoeg voor me denk ik". Had het dan uitgemaakt, snol .
Ook zegt ze, "ik vind het wel sneu dat je nu weer met vriend X omgaat, had je dus ook geen eigen mening" (vriend x had na de 1ste keer vreemdgaan al gehoord wat er gebeurd was, dit aan mij verteld, maar ik wilde niet luisteren en toen ex erachter kwam eiste ze dat ik nooit meer met hem praatte. :x ), terwijl zij zich nog geen week nadat het uit was liet vingeren door een ander. Maar dat is dan niet sneu want "ze vond hem ontzettend leuk".
Het gore lef van dat wijf, jezus
Soms lijkt het wel alsof je keihard geconfronteerd moet worden met de slechte eigenschappen van je ex om over hem/haar heen te komen. Bij mij was dat in ieder geval wel het geval. Je begint je te realiseren waarom het is uitgegaan en dat het het waarschijnlijk ook niet meer goed gaat komen. Uiteraard gaat dat even gepaard met een hoop pijn.

Je bent goed bezig. Laat je niet door de vreemgaande muts manipuleren. Dit zijn typische vrouwenreacties waarin haar fouten niks anders waren dan "een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat alles wat er verkeerd gegaan was de schuld is van alles en iedereen, behalve van haarzelf

Trouwens: Go chev!
pi_68241914
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef cmck het volgende:
Je bent goed bezig. Laat je niet door de vreemgaande muts manipuleren. Dit zijn typische vrouwenreacties waarin haar fouten niks anders waren dan "een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat alles wat er verkeerd gegaan was de schuld is van alles en iedereen, behalve van haarzelf
Klinkt bekend idd, en ik hoop dat er niet meer vrouwen zijn die zo tegen mij zullen doen.. maarja daarvoor moet een relatie blijkbaar gebroken zijn en de emoties op hol.

Ze zal (blijkbaar) toch alles zeggen om medeleven te krijgen van de mensen om haar heen.
Ik zou het toch proberen te negeren, ze heeft geen bewijs van dingen alleen maar woorden... pijnlijke woorden die jouw eigen zelfbeeld (zeker tegenover anderen) schaad, maar degene die jouw kennen en degene die jij wilt kennen zullen toch achter de waarheid komen, mits je betrouwbaar en geloofwaardig bent en overkomt.

Mocht ze door de mant vallen raakt ze iedereen kwijt en daardoor zal ze de leugen op moeten houden of vallen als een baksteen.. lijkt me persoonlijk niet makkelijk om van iemand waarvan je gehouden heb leugens te blijven vertellen voor de rest van je leven.. het zou me kapot maken, maar blijkbaar zitten sommige mensen anders in elkaar.

En sommige mensen creëren hun eigen waarheid en geloven daarin, dat is gebrek aan levens ervaring naar mijn idee, die kan je niet helpen, nog kan je ze tegenhouden, dus kan je ze beter met rust laten totdat ze iets geleerd hebben.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef cmck het volgende:
Trouwens: Go chev!
Thanks, maar heb nog niks gehoord nouja 't weekend is pas net voorbij

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 21-04-2009 16:40:02 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68243240
Hem gisteren tegen gekomen in de bank. Wormerveer is gewoon te klein .
Het goede nieuws is dat die zelf besloot me te groeten , wat op zich best link was sinds ik mijn temperament ken.
Ik heb gewoon teruggegroet maar ben ook geen gesprek aangegaan.
Dat komt later wel weer. Het is wel lekker dat we elkaar voor rondje wormerveer gezien hebben en dus al gegroet hebben en de opening is er dus.
Die avond is toch een happening en dan is het gewoon niet lekker als je daar bent en je hebt ruzie met iemand.
Ergens denk ik dat we later wel een aantal dingen uit zullen praten.
Het is voor hem al heel wat om mij te groeten omdat hij nogal introvert en extreem verlegen kan zijn.
pi_68245353
Mijn exen (drie van drie) beweren na jaren nog steeds dat ik de ware ben...
WHY? Mijn nieuwe vriend (2 jaar samen) is helemaal wat ik zocht. Ik kan niet iedereens ware zijn!

Tenzij ik voorbestemd ben een harem van mannen te hebben
pi_68247436
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PinkCake het volgende:
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter

Dank Pinkcake!
Ik hang m op mijn prikbord
pi_68256261
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef PinkCake het volgende:
Mijn exen (drie van drie) beweren na jaren nog steeds dat ik de ware ben...
WHY? Mijn nieuwe vriend (2 jaar samen) is helemaal wat ik zocht. Ik kan niet iedereens ware zijn!

Tenzij ik voorbestemd ben een harem van mannen te hebben
Klinkt erg vreemd moet ik zeggen..
Alsof ze vrij ontgoogeld en gedeilusioneerd zjin/waren toen het met uit ging, en nu erop terug willen komen?

Ach misschien hebben sommige vrouwen en vrouwen het makkelijker met verwerken van relaties dan anderen:?
Sommige gaan de volgende dag door met een ander en de ander wacht 'n jaar of meer...

In ieder geval zou ik maar goed nadenken wat je doet. Het is niet voor niets uit gegaan, waar aan dat lag weet je zelf het beste

Maar ik weet zeker dat 't verhaal vanaf een ander zijn perspectief totaal anders kan zjin, en zij dat als hun waarheid aannemen.. wat dan het meest logische en duidelijke is maakt ieder voor zich uit.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 11:11:52 #116
247160 Just-Lost
will never forget
pi_68264780
hmm.. het is nu bijna 2 maanden over. Gister is ze weer even langsgekomen. We moeten elkaar wel blijven zien ivm hypotheek/huis/geregel enz... En we hebben hoe gek het ook klinkt steun aan elkaar.

Vertelt ze me dat ze met het uit gaan een jongen heeft gezoend... niet eens gezoend eigenlijk, een kus op z'n mond... Ik dacht echt dat ik door de grond ging. Deed zo'n pijn.
Laat staan hoe het moet voelen voor mensen die hier vertellen dat hun vriendin all the way vreemd is gegaan enz.... pff..

Ik zou zo graag over haar heen willen zijn. Ben door een ander meisje al meerdere keren gevraagd om bij haar langs te komen. Ik durf op de één of andere manier niet, ben bang, maar weet niet waarom. Heb het idee dat mijn gevoel niet wil toegeven aan dat soort dingen.. omdat dat het definitief maakt. Terwijl mij verstand weet dat dat het al lang is.

Dan komt daarbij ook nog is dat alles met de hypotheek omgezet en berekend moet worden. Was blij dat ik daar vanaf was... En tuurlijk, ik heb straks een huis en een eigen plekje. En daar ben ik ook trots op, en is geweldig. Maar dat overstemd dat verdriet jammergenoeg nog niet.
Moet er echt niet aan denken dat ik gewoon over een jaar pas over haar heen ben... Dan word het een zwaar jaar

Vanavond lekker sporten met een maatje, van het weekend een vakantie met hem boeken... toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_68268195
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Just-Lost het volgende:
Vanavond lekker sporten met een maatje, van het weekend een vakantie met hem boeken... toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.
Klinkt leuk joh, volhouden hè, je mag trots zijn dat je nog zo goed met je ex kan omgaan, en met zoveel respect voor elkaar!

Je wil niet weten hoe vaak de oorlog pas echt begint of uitgelokt word door een van de twee zodra de relatie uit is.. je hebt mazzel, ook al is het noodzaak.

Ga door met je leven net als zij dat probeerd te doen, ook al is het pijnlijk, en als je daarvoor voorlopig wat rust nodig heb (Wat je zelf het beste aanvoelt) dan moet je dat gewoon doen en er de tijd voor nemen, een relatie kost tijd en moeite en om daar nu alweer aan te beginnen hoeft niet de beste stap te zijn omdat je dan een leer en verwerkings proces overslaat.

Hou je taai dude
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 13:32:08 #118
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68269074
quote:
hmm.. het is nu bijna 2 maanden over. Gister is ze weer even langsgekomen. We moeten elkaar wel blijven zien ivm hypotheek/huis/geregel enz... En we hebben hoe gek het ook klinkt steun aan elkaar.

Vertelt ze me dat ze met het uit gaan een jongen heeft gezoend... niet eens gezoend eigenlijk, een kus op z'n mond... Ik dacht echt dat ik door de grond ging. Deed zo'n pijn.
Laat staan hoe het moet voelen voor mensen die hier vertellen dat hun vriendin all the way vreemd is gegaan enz.... pff..

Ik zou zo graag over haar heen willen zijn. Ben door een ander meisje al meerdere keren gevraagd om bij haar langs te komen. Ik durf op de één of andere manier niet, ben bang, maar weet niet waarom. Heb het idee dat mijn gevoel niet wil toegeven aan dat soort dingen.. omdat dat het definitief maakt. Terwijl mij verstand weet dat dat het al lang is.

Dan komt daarbij ook nog is dat alles met de hypotheek omgezet en berekend moet worden. Was blij dat ik daar vanaf was... En tuurlijk, ik heb straks een huis en een eigen plekje. En daar ben ik ook trots op, en is geweldig. Maar dat overstemd dat verdriet jammergenoeg nog niet.
Moet er echt niet aan denken dat ik gewoon over een jaar pas over haar heen ben... Dan word het een zwaar jaar

Het blijft altijd kut voelen wanneer je ziet dat zij verder gaat met haar leven zonder jou. Toch gaat het gebeuren, of je het wil of niet. Hoe jouw gevoel zich gaat gedragen kan je ook al niet bepalen. Doe daarom wat je wel kan bepalen; doen wat goed voelt.

En ach, definitief... Met een ander omgaan maakt het niet definitief. Als je weet dat het definitief is, moet je dat gewoon lekker doen, wellicht helpt het.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68269712
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Waag-hals het volgende:
En ach, definitief... Met een ander omgaan maakt het niet definitief. Als je weet dat het definitief is, moet je dat gewoon lekker doen, wellicht helpt het.
Niks hoeft definitief te zijn in het leven.. de kans is groot van wel dat je oude relatie niet opnieuw opbloeit door de blokkades waardoor het is uit gegaan, en waarom zou je iets opnieuw doen wat een slechte afloop heeft gehad?

Mijn opa zei altijd: Als je maar iets graag genoeg wilt dan kan je het ook, en hij had gelijk...

Overal waar je tijd en energie in steeks en wat je écht wil doen kan je halen in je leven, maar dat kost wat tijd en energie en geeft je geen garrantie tot geluk of liefde

Je ex is blijkbaar nu aan 't ontdekken wat de wereld te bieden heeft, het is zoiezo makkelijker voor vrouwen om aandacht te krijgen en/of mannen in te palmen dus óf je moet onwijs zelfverzekerd zijn óf er onwijs goed uitzien en uiteraard zoiets willen

Voor jou komt dit ook wel als je er aan toe ben.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_68273116
quote:
De truc is juist om dat niet te doen. Ga niet bij jezelf zitten mokken en bij jezelf denken dat het nog zo ongelooflijk zwaar gaat worden. Van dat idee alleen al wordt je depressief.

Ik had dat in het begin ook. Zeker de eerste paar weken. De dagen zijn leeg en je hebt nergens zin in. Het enige wat je doet is de lege lange dagen tellen. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat je dat doet omdat je de toekomst zo negatief ziet. Want wie zegt dat het een jaar gaat duren voordat je over haar heen bent? Misschien kom je vanavond na je werk op weg naar huis in de bus wel een superlekker ding tegen die zomaar tegen je begint te praten. Kijk maar naar chev

Probeer van dag tot dag te leven. Zeker in deze periode. Das moeilijk maar niet onmogelijk.
pi_68274494
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef cmck het volgende:

De truc is juist om dat niet te doen. Ga niet bij jezelf zitten mokken en bij jezelf denken dat het nog zo ongelooflijk zwaar gaat worden. Van dat idee alleen al wordt je depressief.

Ik had dat in het begin ook. Zeker de eerste paar weken. De dagen zijn leeg en je hebt nergens zin in. Het enige wat je doet is de lege lange dagen tellen. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat je dat doet omdat je de toekomst zo negatief ziet. Want wie zegt dat het een jaar gaat duren voordat je over haar heen bent? Misschien kom je vanavond na je werk op weg naar huis in de bus wel een superlekker ding tegen die zomaar tegen je begint te praten. Kijk maar naar chev

Probeer van dag tot dag te leven. Zeker in deze periode. Das moeilijk maar niet onmogelijk.
Klopt ja, tijdens mijn relatie leefde ik voor de toekomst, werkte en stond iedere dag op met als doen geld te verdienen om een zo goed mogelijke toekomst te realiseren voor mij en mijn partner, ik kwam iedere dag liever bij haar thuis dan dat ik bijv. met een bedrijfs uitje mee ging, en wou graag bji haar zijn, zeker als ze me nodig had.

Toen ik dat alles kwijt ben geraakt had ik geen doel meer in mijn leven, heb ik 5 weekenden lang met m'n ouders broer en oom aan 'ons' huis zitten werken totdat het leefbaar was en daarna ben ik er meteen in m'n eentje in gaan wonen, en heb iedere dag verdriet gehad voor 'n maand of 3-4 omdat ik het nog niet had afgesloten.

Ik leefde met de dag, en besloot, na een periode dat ik alleen maar werkte, gamede en sliep (na een otje janken) op een gegeven moment te leven met de dag, ook al zag ik geen toekomst meer ik zat het NU.

Gelukkig heb ik een paar hele goede vrienden en lieve ouders die me hebben geholpen e pijn te gedragen, en me aan te horen ondanks dat ze het veraal al 100x zat waren om aan te horen..

Probeer te zien wat je nu hebt, je goede kwaliteiten, en kijk heel kritisch naar jezelf WAT je ZELF (en niet anderen) over jezelf denkt. Daarna kost het tijd om datgene te accepteren en hier groei je van, word je sterker dan je ooit was.

Probeer in iedergeval 1 ding te doen elke dag wat nodig is, je kamer opruimen, je sokken vouwen, bak aan de weg zetten heel simpelele dingen, en je zal zien dat je je er goed bij voelt.

Het zal niet de eerste keer goed gaan, mischien laat je het een tijdje liggen en pak je het later weer op, 't is een leer proces je leert niet lopen in 1 dag en je leert ook niet opnieuw leven in 1 dag.

Ja ik heb een meisje uit gevraagt en ze heeft ja gezegt, maar ik heb haar nummer niet, zij de mijne wel dus ik moet gedult hebben
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 17:55:13 #122
247160 Just-Lost
will never forget
pi_68277553
Het gebeurd me idd wel eens dat ik maar blijf denken dat het niet beter zal worden... en dan kom je op een gegeven moment echt die put niet meer uit.

Denk ook dat het beter is als ik tegen haar zeg dat ik van de volgende zoen/kus of wat dan ook meer, niks hoef te horen. Terwijl ik heel gek een soort drang heb om het van der te horen :S De drang om er naar te vragen of ze al iets met een ander heeft gedaan. Waarschijnlijk met 'de hoop' een ontkennend antwoord te horen.

Heb haar in ieder geval van hyves verwijderd, en haar ook gezegd waarom. Telkens ging ik toch weer even kijken, en uiteraard onschuldige krabbels van jongens intepreteren als nieuwe lovers... Die tip las ik hier een keer trouwens, geen verkeerd idee!

Moet idd van dag tot dag leven, en kleine dingen vast pakken. Zo snel de neiging om in het huis ook alles maar te laten vallen.. minder opruimen. Met zo'n instelling van 'het maakt toch niks uit'. Terwijl ik zo normaal echt niet ben..
Heb ook periodes dat het beter gaat, soms is dat ook wel gevaarlijk... Dan denk je bij jezelf: hehe ik voel me weer wat lekkerder. Des te kutter komt het aan als dat lekkere gevoel de volgende dag weer weg is.

Hoop zo erg dat ik op een ander meisje ook zo gek kan worden, zo doorgeslagen gek als ik nu was :S
Vast wel weer... we gaan het beleven.
Kijk opzich wel uit naar konininginnedag, met me zus mee, including der vriendinnen En me beste maatje gaat ook mee. Lekker lol maken, en ff lekker onder de vrouwen zijn. Hoeft er niet eens wat te gebeuren.. gewoon weer leren meisjes te bekijken op een andere manier. De vrijgezelle manier.

Vind het leuk om te lezen Chev! Jammer dat ze nog niks heeft laten horen, kan gewoon nog komen natuurlijk. Zit je vaker in die bepaalde bus? Goed dat je in ieder geval weer klaar bent voor wat nieuws, en dat je in een ander meisje ook weer wat leuks kan zien.
Ik duim voor je!
And I tried to sing
pi_68293656
update:
Goed nieuws, vandaag kwam ik d'r weer in de bus tegen (heb even op haar gewacht )
Gezellig gebabbeld en ze belt of smst me deze week!

Denk dat ik vanaf vandaag maar elke dag 'n paar bussen (kwartiertje) wacht
Begin toch wel een beetje gek op d'r te worden ze ziet er leuk uit, lichtblauwe ogen, maar weet natuurlijk nog niet écht hoe ze is, maar ze wil wel uit met me!

Wel een lekker gevoel kan ik je zeggen, en ook wel 'n beetje eng haha

[ Bericht 12% gewijzigd door Chev op 23-04-2009 08:56:23 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 23 april 2009 @ 09:21:33 #124
247160 Just-Lost
will never forget
pi_68294447
goed bezig man!
Hou ons op de hoogte
And I tried to sing
pi_68295358
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Chev het volgende:
update:
Goed nieuws, vandaag kwam ik d'r weer in de bus tegen (heb even op haar gewacht )
Gezellig gebabbeld en ze belt of smst me deze week!

Denk dat ik vanaf vandaag maar elke dag 'n paar bussen (kwartiertje) wacht
Begin toch wel een beetje gek op d'r te worden ze ziet er leuk uit, lichtblauwe ogen, maar weet natuurlijk nog niet écht hoe ze is, maar ze wil wel uit met me!

Wel een lekker gevoel kan ik je zeggen, en ook wel 'n beetje eng haha
Wat leuk voor je! Moet een heerlijk gevoel zijn inderdaad, om weer open te staan voor iemand. Hou ons op de hoogte, mag ook wel eens iets positiefs gemeld worden in dit topic

Met mij gaat het wat minder deze week, denk weer teveel aan wat ik anders had kunnen doen en het enige wat dat bewerkstelligt is spijt en daar schiet ik ook bar weinig mee op.. Gelukkig heb ik leuke plannen voor het weekend en vanavond eindelijk naar de nieuwe show van Theo Maassen, als iemand me begrijpt is hij het wel
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')