Dat je al die gevoelens van verliefdheid en dat je bij haar wilt zijn in alle hevigheid terugkomenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Chev het volgende:
Ik heb vanavond na 9 1/2 maand weer een dipje, zomaar, opeens![]()
Denk ik weer aan haar gek genoeg.. nouja was moe, buiten aan 't fietsen, muziek op en 't was donker dan heb je niks anders dan jezelf hehe, denkend aan alle goede en mooie dingen samen, achja da's voorbij![]()
Niemand beheerst je emoties behalve jezelf, goede adviesen en gedachten kunnen in een vlaag van emotie weggaan en vervagen, niks is zoals op tv en ieder mens is uniek, er is vast wel iemand die bij je past maar zelfs als je ervoor open staat kan het even duren voordat je iemand vind![]()
Misschien zou ik weer in dezelfde val trappen miesjel ik weet het niet, maar een gewaarschuwd man telt voor twee! en voor mij zit dit er (gelukkig) niet in dat ik die mogelijkheid zich ooit voordoettoekomst zal zeggen hoe alles loopt weet je..., ik probeer nu nieuwe aspecten van m'n leven en sta stevig genoeg op m'n 2 benen om nu ook nee te zeggen
Toch zou het leuk zijn als ik 's compleet onderuit gehaald word door een leuke meid, dat vergt risico en geluk, het is eng, maar dat is het spel.
Gek eigenlijk ik ben zó over haar heen, en toch zit ze er nogin mijn hoofd, gedachten zie ik foto's in mijn hoofd die ik ooit gemaakt heb, ik zou ze stuk voor stuk kunnen oplichten in mijn gedachten, maar doe dat maar niet
![]()
Bij vrienden geweest, muziek aan, beetje typen op fok, spelletje spelen, slapen en morgen weer werken hehe ik heb het goed
Herkenbaar, voelde me ook zo toen ik erachter kwam dat ze iemand anders leuker vond. Dat doet pijn maar ligt heus niet alleen aan jou, betekent gewoon dat jullie niet goed genoeg bij elkaar passen. Vooral de momenten dat je alleen bent (en die zijn onvermijdelijk en zwaar) ga je misschien twijfelen aan jezelf maar als je daarnaast zorgt dat je er genoeg met vrienden/familie/professionele hulp over praat kan je die gevoelens beter plaatsen. Sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
Het is zeker niet dat ik haar mis, dat weet ik 100% zeker. Ik walg van haar als ik aan haar moet denken en ik wens haar echt al het nare wat je kan krijgen.
Waarom ? Ze heeft me zoveel pijn gedaan en ze heeft me zo ontzettend genaaid dat ik wel aan mezelf ben gaan twijfelen.
Ik ben op dit moment gewoon ontzettend jaloers op haar, ze heeft iets wat ik niet heb en dat gun ik haar ten zeerste niet. Ze heeft namelijk weer een relatie ( dit is ontstaan tijdens onze relatie )
Daarbij komt ook dat het met vrienden op dit moment niet zo soepel loopt en alles op dit moment een beetje stil ligt.
Ik doe 2 of 3 keer in de week wat met vrienden, maar buiten dat om voel ik me ontzettend alleen, achtergelaten en genaaid.
Dat speelt uiteraard ook mee.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef Miesjel het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT.... GET OUT OF MY HEAD!
Welkom terug, dat is de reden dat ik het nog lekker rustig aan doe..quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
Het is zeker niet dat ik haar mis, dat weet ik 100% zeker. Ik walg van haar als ik aan haar moet denken en ik wens haar echt al het nare wat je kan krijgen.
Waarom ? Ze heeft me zoveel pijn gedaan en ze heeft me zo ontzettend genaaid dat ik wel aan mezelf ben gaan twijfelen.
Ik ben op dit moment gewoon ontzettend jaloers op haar, ze heeft iets wat ik niet heb en dat gun ik haar ten zeerste niet. Ze heeft namelijk weer een relatie ( dit is ontstaan tijdens onze relatie )
Daarbij komt ook dat het met vrienden op dit moment niet zo soepel loopt en alles op dit moment een beetje stil ligt.
Ik doe 2 of 3 keer in de week wat met vrienden, maar buiten dat om voel ik me ontzettend alleen, achtergelaten en genaaid.
Zorg eerst maar dat je over haar heen bent vóórdat je aan een nieuwe relatie begint.. Dan heb je een volgende partner meer te bieden dan wanneer je van de één naar de ander vlucht..quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
Cool! Je hebt die gozer dus niet nodig voor contact met zijn broer.. Hyves werkt ook!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren via Hyves bericht gehad van zijn broer uit Afghanistan.
Je wilt niet weten hoe blij ik daar mee ben. De raket was aan de andere kant van het kamp. Ook meegekregen dat ik me geen zorgen moest maken, wat ik erg lief vond.
Voor mij is dat zowieso een opluchting.
Nou dat valt wel mee! Zag mn ex met een leuk shirtje lopen, daayyyuuummmm!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:58 schreef Miesjel het volgende:
Goed weer helpt wel voor de gemoedstoestand. Het is stiller hier
Haha dat is waar, totdat je weer verliefd wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:13 schreef Pwoekie het volgende:
ook weer ff zeiken ....
begin lichamelijk weer op te knappen. kan weer normaal (lees abnormaal) veel eten.
krijg weer een normale kleur, mensen vragen me "ben je op vakantie geweest"
stappen is extreem nu, 3 a 4 keer per week ...
weer ouwehoeren op werk, change met een collegaatje(vroeg me mee naar terras maar ja, al afgesproken met vrienden)
maar toch... zit er nog wel mee.
ook dat ene gesprek dat ze zei dat we ons zelf waren toen, alsof ze het voor zichzelf goed wil praten.
me opeens vragen voor stappen, motor rijden, etc.
en ze zit dus wel op mijn hyves te neuzen. had een meisje toegevoegd, geen onaardig ding om te zien.
is dus de vriendin van mijn broertje en tussen al der foto's gaf ze commentaar op een waar ik het shirt van mijn broertje aan had wat zij had uitgezocht...
zie wel wat het word, ga niet actief meer achter haar aan.
moet volgende week ff een nieuwe motor ophalen bij haar in de buurt, wellicht dat ik er ff langs ga.
maar nu zuipen met vrienden, enigste waar je als man zijnde op kunt vertrouwen
ja, ach ik sta er voor open.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:24 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Haha dat is waar, totdat je weer verliefd wordt.
Vanavond ook lekker los in de stad, drink ze!
Dus dan hadden jullie 't 1 jaar gehad samenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:47 schreef mysterieblonde het volgende:
Chev, het kost gewoon tijd om je ex te vergeten...niks mis mee...je kan wel een ander meisje zoeken om haar te vergeten. maar je wordt daar nu toch niet blij van.
Het is inderdaad niet eerlijk als ze vanalles heeft geflikt en haar toch niet kan vergeten. Maar dat komt wel goed... (ik heb nu precies hetzelfde, volgens mij was jij dat die zei dat alles precies klopte en we in tzelfde schuitje zitten) Maar dat gevoel gaat wel over
Bij mij is het vandaag een jaar geleden dat ik hem ontmoet had. kan je je voorstellen...toen begon alles pas, toen werd ik het gelukkigste meisje ter wereld. Pff niet aan denken.
Dat gevoel is herkenbaar. Punt is nu juist om juist die 2de stap te zetten en je leven niet te laten beheersen door je ex. Klinkt makkelijk, is moeilijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef Chev het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo verschrikkeljk moeilijk om iemand te vergeten, zelfs als die persoon je iets ergs heeft aangedaan?
Als ik afleiding heb gaat het prima, als ik thuis alleen in het donker zit mis ik haar.
Flirt genoeg om me heen, maar ik onderneem geen 2e stappen terwijl ik het wel zou kunnen.
Soms snap ik niks van mezelf.. zou ik elke mogelijke kans moeten benutten, zelfs als m'n gevoel nee zegt? Dat kan ik niet..
Als een gek gaan daten via internet wil ik niet, maar is misschien de enige optie voor me, zou graag iets anders willen, een leuke meid om m'n tijd mee te vullen waar ik verlieft op kan wordenmaar als m'n gevoel al nee zegt...
En nog té vaak betrap ik mezelf terugdenkend met te veel gevoel en verlangen naar oude tijden met m'n ex, terwijl het leven doorgaat van dag tot dag, en ik dat niet moet doen..
Ik ben gewoon een sentimenteel watje...![]()
Jezus, dat lijkt me ook super naar om mee te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Mejuffrouw het volgende:
Au Au Au. Hem tegengekomen met zijn nieuwe vriendin, en hij kwam ook nog enthousiast naar me toe om me te begroeten... En daarna op msn nogmaals meteen bij thuiskomst tegen me aan lopen tetteren dat hij het leuk vond om me te zien.........
Weer een week afstand nemen mislukt.
Bah, het voelt obsessief, en als ik de verhalen hier lees, gebeurd dat anderen ook. Ik wil dit naast me neer kunnen leggen, ik wil er klaar mee zijn. Ik wil ook weer iemand waarbij ik me goed en rustig voel.
Zow.... ik zit er even behoorlijk doorheen. 39 jaar en nog steeds niks geleerd en nog geen houten hart
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.
Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.![]()
Hey Alec,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft je betoverdquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:57 schreef thomaslueks22 het volgende:
Pff, waarom blijft het zo verdomde lastig om iemand te vergeten![]()
En waarom zijn mijn gevoelens en gedachten zo tegenstrijdig![]()
Aan de ene kant ben ik boos en wil ik haar niet meer zien, en aan de andere kant mis ik haar.
Ik wil het liefste vrienden blijven, maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het vergeten, maar ook weer niet. De tijd samen was echt super, dat wil en kan ik gewoon niet zo naast me neer leggen en 'vergeten'..
Waarom kan ik gewoon niet even 2 maanden van deze wereld, naar een plek zonder emotie en zonder
gevoel. Alles achter me laten. Gewoon even rust in mijn hoofd..
En of ik nou ga sporten of muziek luisteren of een leuke film ga kijken, ik kan mijn gedachten gewoon echt niet verzetten.
Waarom, een simpel woord maar ik heb het de laatste week al zo vaak gezegd..
ik zuip me kapotquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Zo, zag dit topic voorbij komen. Een klein jaar geleden was ik hier ook hevig aan het typen. Miesjel ken ik nog van die periode, nog steeds probs?
Aangezien de break-up nu ongeveer een jaar geleden is moest ik weer even terugdenken aan toen. Was toevallig in de woonplaats van m'n ex vandaag. Heb haar overigens al een half jaar niet meer gesproken of gezien.
Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.
Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.![]()
Voor iedereen die met liefdesverdriet zit; het komt wel goed. Emoties zijn fucked up, probeer een beetje rationeel te blijven. Ik ging als een idioot stappen, dat weet ik nog wel. Zuipen, zuipen, van alles ondernemen. Heeft me er snel door heen geholpen. Heb een aantal 'scharrels' gehad, maar niets serieus. Dat dan weer wel.
Beste advies voor de mannen misschien nog wel; overtuig jezelf gewoon dat het een grafhoer is.(zin ze vaak ook, maar dat zie je pas na de emo-periode)
Ach Pwoekie man.. wat zal je doen met die informatie? Hernieuwde hoop, gefrustreerde woede, opluchting?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
vraag me af wat ze denkt, of ze ooit spijt heeft, me mist, wellicht ergens het gevoel heeft dat ze zich vergisde...
Jaquote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef mstr het volgende:
Dat je al die gevoelens van verliefdheid en dat je bij haar wilt zijn in alle hevigheid terugkomen
Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft... maar ben voorzichtig..
Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja!heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..
Dus het is nog steeds mogelijk
M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).
Dus hou vol mensen, vind jezelf dan vind je liefde![]()
Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef cerpintaxt het volgende:
Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoor
Dat is altijd spannend natuurlijk, maar het is in ieder geval goed dat je vooruit durft te kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Chev het volgende:
[..]
Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hèen dan 's kijken of 't net zo goed klikt als in de bus en dan zie ik we verder, het lijkt me wel een leuke meid in ieder geval, heb weer wat om naar uit te kijken
Wow goed bezig kerel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft... maar ben voorzichtig..
Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja!heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..
Dus het is nog steeds mogelijk
M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).
Dus hou vol mensen, vind jezelf dan vind je liefde![]()
Wow, dat zeg je gaaf! Niet positief, maar wel erg leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Mejuffrouw het volgende:
Was het licht aan het eind van de tunnel niet gewoon de lamp van een aanstormende trein?
Sorry.
Chev, ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
Kaartjes verkopen of met een ander gaan. Het is immers niet voor niets uit. Leuke dingen doen, doe je later maar, als al de gevoelens weggevloeid zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Merziyas het volgende:
Ik zit in een dilemma. Ik heb 2 kaartjes voor een concert van over 2 weken, die ik had gekocht toen ik nog een relatie had met mijn ex. We zouden dus samen naar dat concert gaan. Ik heb echter al 6 weken bijna geen contact gehad met haar. Ja, 1x op msn een paar weken geleden. Toen gaf ze aan dat ze het jammer vond dat we geen contact hadden en dat ze mij graag snel weer wilde spreken. Ze wilde mij enkele keren bellen, maar 'iets' hield haar tegen. Ze vond het moeilijk. Ik heb enkele dagen erna haar msn verwijderd, heb sindsdien dus helemaal geen contact meer met haar. Ze heeft me de dag erna nog gemaild, waarom ik haar verwijderd heb. Heb een nette mail teruggestuurd en mijn gevoelens uitgelegd, dat ik het wel moest doen om verder te gaan met mijn leven. Ik wil nog wel met haar naar het concert, maar ik weet niet of dat op dit moment verstandig is... Ik heb alle contact met haar verbroken, en nu ga ik haar opeens bellen om te vragen of ze alsnog naar het concert wil gaan met mij. Is dat niet een beetje raar? Ik wil niet het gevoel bij haar opwekken dat ik nog gevoelens heb voor haar. Maar wil toch wel graag met haar naar dat concert, had de kaartjes immers gekocht om er met haar heen te gaan... En na zo'n lange tijd niets ondernomen te hebben samen, wil ik toch nog wel een x iets leuks doen met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |