abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 23:01:26 #51
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67880738
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Chev het volgende:
Ik heb vanavond na 9 1/2 maand weer een dipje, zomaar, opeens

Denk ik weer aan haar gek genoeg.. nouja was moe, buiten aan 't fietsen, muziek op en 't was donker dan heb je niks anders dan jezelf hehe, denkend aan alle goede en mooie dingen samen, achja da's voorbij

Niemand beheerst je emoties behalve jezelf, goede adviesen en gedachten kunnen in een vlaag van emotie weggaan en vervagen, niks is zoals op tv en ieder mens is uniek, er is vast wel iemand die bij je past maar zelfs als je ervoor open staat kan het even duren voordat je iemand vind

Misschien zou ik weer in dezelfde val trappen miesjel ik weet het niet, maar een gewaarschuwd man telt voor twee! en voor mij zit dit er (gelukkig) niet in dat ik die mogelijkheid zich ooit voordoet toekomst zal zeggen hoe alles loopt weet je..., ik probeer nu nieuwe aspecten van m'n leven en sta stevig genoeg op m'n 2 benen om nu ook nee te zeggen

Toch zou het leuk zijn als ik 's compleet onderuit gehaald word door een leuke meid, dat vergt risico en geluk, het is eng, maar dat is het spel.

Gek eigenlijk ik ben zó over haar heen, en toch zit ze er nog in mijn hoofd, gedachten zie ik foto's in mijn hoofd die ik ooit gemaakt heb, ik zou ze stuk voor stuk kunnen oplichten in mijn gedachten, maar doe dat maar niet

Bij vrienden geweest, muziek aan, beetje typen op fok, spelletje spelen, slapen en morgen weer werken hehe ik heb het goed
Dat je al die gevoelens van verliefdheid en dat je bij haar wilt zijn in alle hevigheid terugkomen
pi_67882833
Ik mag me hier jammer genoeg ook weer melden. Ik kom nog met mijn verhaal.
pi_67883046
Het is zeker niet dat ik haar mis, dat weet ik 100% zeker. Ik walg van haar als ik aan haar moet denken en ik wens haar echt al het nare wat je kan krijgen.
Waarom ? Ze heeft me zoveel pijn gedaan en ze heeft me zo ontzettend genaaid dat ik wel aan mezelf ben gaan twijfelen.
Ik ben op dit moment gewoon ontzettend jaloers op haar, ze heeft iets wat ik niet heb en dat gun ik haar ten zeerste niet. Ze heeft namelijk weer een relatie ( dit is ontstaan tijdens onze relatie )
Daarbij komt ook dat het met vrienden op dit moment niet zo soepel loopt en alles op dit moment een beetje stil ligt.
Ik doe 2 of 3 keer in de week wat met vrienden, maar buiten dat om voel ik me ontzettend alleen, achtergelaten en genaaid.
Dat speelt uiteraard ook mee.
pi_67886146
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
Het is zeker niet dat ik haar mis, dat weet ik 100% zeker. Ik walg van haar als ik aan haar moet denken en ik wens haar echt al het nare wat je kan krijgen.
Waarom ? Ze heeft me zoveel pijn gedaan en ze heeft me zo ontzettend genaaid dat ik wel aan mezelf ben gaan twijfelen.
Ik ben op dit moment gewoon ontzettend jaloers op haar, ze heeft iets wat ik niet heb en dat gun ik haar ten zeerste niet. Ze heeft namelijk weer een relatie ( dit is ontstaan tijdens onze relatie )
Daarbij komt ook dat het met vrienden op dit moment niet zo soepel loopt en alles op dit moment een beetje stil ligt.
Ik doe 2 of 3 keer in de week wat met vrienden, maar buiten dat om voel ik me ontzettend alleen, achtergelaten en genaaid.
Herkenbaar, voelde me ook zo toen ik erachter kwam dat ze iemand anders leuker vond. Dat doet pijn maar ligt heus niet alleen aan jou, betekent gewoon dat jullie niet goed genoeg bij elkaar passen. Vooral de momenten dat je alleen bent (en die zijn onvermijdelijk en zwaar) ga je misschien twijfelen aan jezelf maar als je daarnaast zorgt dat je er genoeg met vrienden/familie/professionele hulp over praat kan je die gevoelens beter plaatsen. Sterkte in ieder geval.
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
pi_67887857
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT.... GET OUT OF MY HEAD!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 10 april 2009 @ 10:05:19 #56
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67887896
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 10:03 schreef Miesjel het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT.... GET OUT OF MY HEAD!
pi_67891378
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 08:47 schreef cerpintaxt het volgende:

[..]Sterkte in ieder geval.
dankje
pi_67895968
quote:
Welkom terug, dat is de reden dat ik het nog lekker rustig aan doe..

Maarja een mens raakt beschadigt door dit soort dingen.. schud het maar lekker van je af man en probeer 'n beetje zonlicht op te vangen als het buiten lekker is..

Meer advies kan ik je niet geven..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67897077
quote:
Zorg eerst maar dat je over haar heen bent vóórdat je aan een nieuwe relatie begint.. Dan heb je een volgende partner meer te bieden dan wanneer je van de één naar de ander vlucht..
En dan ben je beter af dan je ex en haar nieuwe vriend.
Er was ook iets met aanvulling en invulling..
pi_67900682
Gisteren via Hyves bericht gehad van zijn broer uit Afghanistan.
Je wilt niet weten hoe blij ik daar mee ben. De raket was aan de andere kant van het kamp. Ook meegekregen dat ik me geen zorgen moest maken, wat ik erg lief vond.
Voor mij is dat zowieso een opluchting.
pi_67921406
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren via Hyves bericht gehad van zijn broer uit Afghanistan.
Je wilt niet weten hoe blij ik daar mee ben. De raket was aan de andere kant van het kamp. Ook meegekregen dat ik me geen zorgen moest maken, wat ik erg lief vond.
Voor mij is dat zowieso een opluchting.
Cool! Je hebt die gozer dus niet nodig voor contact met zijn broer.. Hyves werkt ook!

Ben trouwens blij voor je, dat alles goed met hem is
pi_67922914
Goed weer helpt wel voor de gemoedstoestand. Het is stiller hier
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_67930550
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:58 schreef Miesjel het volgende:
Goed weer helpt wel voor de gemoedstoestand. Het is stiller hier
Nou dat valt wel mee! Zag mn ex met een leuk shirtje lopen, daayyyuuummmm!
pi_67932557
ook weer ff zeiken ....

begin lichamelijk weer op te knappen. kan weer normaal (lees abnormaal) veel eten.
krijg weer een normale kleur, mensen vragen me "ben je op vakantie geweest"

stappen is extreem nu, 3 a 4 keer per week ...
weer ouwehoeren op werk, change met een collegaatje (vroeg me mee naar terras maar ja, al afgesproken met vrienden)
maar toch... zit er nog wel mee.

ook dat ene gesprek dat ze zei dat we ons zelf waren toen, alsof ze het voor zichzelf goed wil praten.
me opeens vragen voor stappen, motor rijden, etc.

en ze zit dus wel op mijn hyves te neuzen. had een meisje toegevoegd, geen onaardig ding om te zien.
is dus de vriendin van mijn broertje en tussen al der foto's gaf ze commentaar op een waar ik het shirt van mijn broertje aan had wat zij had uitgezocht...

zie wel wat het word, ga niet actief meer achter haar aan.
moet volgende week ff een nieuwe motor ophalen bij haar in de buurt, wellicht dat ik er ff langs ga.
maar nu zuipen met vrienden, enigste waar je als man zijnde op kunt vertrouwen
pi_67932953
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:13 schreef Pwoekie het volgende:
ook weer ff zeiken ....

begin lichamelijk weer op te knappen. kan weer normaal (lees abnormaal) veel eten.
krijg weer een normale kleur, mensen vragen me "ben je op vakantie geweest"

stappen is extreem nu, 3 a 4 keer per week ...
weer ouwehoeren op werk, change met een collegaatje (vroeg me mee naar terras maar ja, al afgesproken met vrienden)
maar toch... zit er nog wel mee.

ook dat ene gesprek dat ze zei dat we ons zelf waren toen, alsof ze het voor zichzelf goed wil praten.
me opeens vragen voor stappen, motor rijden, etc.

en ze zit dus wel op mijn hyves te neuzen. had een meisje toegevoegd, geen onaardig ding om te zien.
is dus de vriendin van mijn broertje en tussen al der foto's gaf ze commentaar op een waar ik het shirt van mijn broertje aan had wat zij had uitgezocht...

zie wel wat het word, ga niet actief meer achter haar aan.
moet volgende week ff een nieuwe motor ophalen bij haar in de buurt, wellicht dat ik er ff langs ga.
maar nu zuipen met vrienden, enigste waar je als man zijnde op kunt vertrouwen
Haha dat is waar, totdat je weer verliefd wordt.
Vanavond ook lekker los in de stad, drink ze!
pi_67933110
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:24 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Haha dat is waar, totdat je weer verliefd wordt.
Vanavond ook lekker los in de stad, drink ze!
ja, ach ik sta er voor open.
ga met mijn vrienden binnenkort weer touren met de motor, goede kans dat ik wat leuks tegen kom

ook frappant, had tegen haar gezegd dat ze lekker respectloos bezig was jegens mij.
had ze weer een gesprek met een vriend van mij dat ik dingen in mijn hoofd haalde en dat ze wel een keer langs wou komen.
had die vriend gezegd dat we dan wellicht met zijn 4-en wat konden doen... (hij en ik en onze exen )

en der msn naam was weer kansloos...
had een naam wat op mij en mijn broertje sloeg, had diezelfde vriend bedacht.
beginletters van haar voornaam, nam ze dat over en daarna een reactie erop...

gestoorde mens heeft zelf bindingsangst, en al der gezeik van "als bij mannen de verliefdheid over is dan veranderen ze" keert tegen haar

en dat gezeik over sex komt me ook de keel uit, alsof een man die gek is op een meisje dat het belangrijkste vind
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:46:24 #67
98259 mstr
Een jonge God!
pi_67933571
Ik laat ook weer eens wat van me horen

Ik had vorig weekend even een down-momentje, maar sindsdien gaat het alleen maar een stuk beter
Heb haar de laatste 3 dagen niet écht gesproken, hooguit even snel op msn.
En ik moet zeggen, ik heb geen echte 'mis-gevoelens'.
Dus ik denk dat ik op de goede weg ben.

Ik moet morgen even iets afgeven bij haar, dus ik ben benieuwd..
Al was ik afgelopen dinsdag ook bij haar, ze kwam ook tegen me aan zitten..
Maar ik had geen bepaalde gevoelens en het voelde echt als vrienden..

Dus ik denk dat ik op de goede weg ben
pi_67935979
Waarom is het eigenlijk zo verschrikkeljk moeilijk om iemand te vergeten, zelfs als die persoon je iets ergs heeft aangedaan?

Als ik afleiding heb gaat het prima, als ik thuis alleen in het donker zit mis ik haar.
Flirt genoeg om me heen, maar ik onderneem geen 2e stappen terwijl ik het wel zou kunnen.

Soms snap ik niks van mezelf.. zou ik elke mogelijke kans moeten benutten, zelfs als m'n gevoel nee zegt? Dat kan ik niet..

Als een gek gaan daten via internet wil ik niet, maar is misschien de enige optie voor me, zou graag iets anders willen, een leuke meid om m'n tijd mee te vullen waar ik verlieft op kan worden maar als m'n gevoel al nee zegt...

En nog té vaak betrap ik mezelf terugdenkend met te veel gevoel en verlangen naar oude tijden met m'n ex, terwijl het leven doorgaat van dag tot dag, en ik dat niet moet doen..

Ik ben gewoon een sentimenteel watje...
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_67938329
Chev, het kost gewoon tijd om je ex te vergeten...niks mis mee...je kan wel een ander meisje zoeken om haar te vergeten. maar je wordt daar nu toch niet blij van.

Het is inderdaad niet eerlijk als ze vanalles heeft geflikt en haar toch niet kan vergeten. Maar dat komt wel goed... (ik heb nu precies hetzelfde, volgens mij was jij dat die zei dat alles precies klopte en we in tzelfde schuitje zitten) Maar dat gevoel gaat wel over

Bij mij is het vandaag een jaar geleden dat ik hem ontmoet had. kan je je voorstellen...toen begon alles pas, toen werd ik het gelukkigste meisje ter wereld. Pff niet aan denken.
Karma will get back @ you
pi_67939532
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 23:47 schreef mysterieblonde het volgende:
Chev, het kost gewoon tijd om je ex te vergeten...niks mis mee...je kan wel een ander meisje zoeken om haar te vergeten. maar je wordt daar nu toch niet blij van.

Het is inderdaad niet eerlijk als ze vanalles heeft geflikt en haar toch niet kan vergeten. Maar dat komt wel goed... (ik heb nu precies hetzelfde, volgens mij was jij dat die zei dat alles precies klopte en we in tzelfde schuitje zitten) Maar dat gevoel gaat wel over

Bij mij is het vandaag een jaar geleden dat ik hem ontmoet had. kan je je voorstellen...toen begon alles pas, toen werd ik het gelukkigste meisje ter wereld. Pff niet aan denken.
Dus dan hadden jullie 't 1 jaar gehad samen
Achja als we zo gaan beginnen zou 't 27 april a.s. precies 5 jaar zijn geweest, hadden we samen gewoond en had ik haar ter verloving gevraagt

Maar de dingen lopen niet altijd zoals je dat zou willen, en soms alchteraf denk je dat het waarschlijk wel beter is zo maar snap ook niet waar 't vandaar komt, zal wel iets zijn met verstand en emotie.

Gelukkig zijn met ups en downs met veel ups nu

Ennehm iemand vergeten doe je nooit weer.. maar 't vervaagt wel na een tijd als het goed is.

Een ander nemen om de pijn te verzachten is absoluut niet wat ik wil overigens da's gewoon lullig en oneerlijk en zoiets moet je een ander niet aandoen.. (toch gebeurd het te vaak)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 12 april 2009 @ 00:40:02 #71
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_67939751
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef Chev het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo verschrikkeljk moeilijk om iemand te vergeten, zelfs als die persoon je iets ergs heeft aangedaan?

Als ik afleiding heb gaat het prima, als ik thuis alleen in het donker zit mis ik haar.
Flirt genoeg om me heen, maar ik onderneem geen 2e stappen terwijl ik het wel zou kunnen.

Soms snap ik niks van mezelf.. zou ik elke mogelijke kans moeten benutten, zelfs als m'n gevoel nee zegt? Dat kan ik niet..

Als een gek gaan daten via internet wil ik niet, maar is misschien de enige optie voor me, zou graag iets anders willen, een leuke meid om m'n tijd mee te vullen waar ik verlieft op kan worden maar als m'n gevoel al nee zegt...

En nog té vaak betrap ik mezelf terugdenkend met te veel gevoel en verlangen naar oude tijden met m'n ex, terwijl het leven doorgaat van dag tot dag, en ik dat niet moet doen..

Ik ben gewoon een sentimenteel watje...
Dat gevoel is herkenbaar. Punt is nu juist om juist die 2de stap te zetten en je leven niet te laten beheersen door je ex. Klinkt makkelijk, is moeilijk.
pi_67942353
heel naar.

beetje uit gaan en dan kom je de stooot van je middelbare school tegen.

ja pwoekie was zo'n etters....bla bla bla

het is zo'n live jongen geworden.....
val dood ik ben niet liev .....
pi_67948516
Ik heb haar net weer getjet.. en oh mijn god wat wil ik graag dat we weer bij elkaar komen. Ik moet die hoop kwijt! Doe mijn een pilletje oid.
pi_67956747
x,

het gaat me de laatste tijd voor de wind. Alles lukt: een snelle carrière met boeiend werk, de mogelijkheid om goedkoop een huis te bouwen, veel energie, leuke vrienden, een vrije geest, een hobby waar ik mijn 'creatieve' ei in kwijt kan, een gezellige vereniging, lieve familie.

Maar dit alles zou ik zonder een moment van twijfel voor één ding inruilen:

JOU!

Waarom kan dat toch niet? Waarom heb je me die kans nooit gegeven?

x

--------------
En het gaat dus nog niet eens om een 'ex'.
Elke keer als ik haar tegenkom, barst de wond weer open. Dit gaat al een paar jaar zo.
pi_67964105
Au Au Au. Hem tegengekomen met zijn nieuwe vriendin, en hij kwam ook nog enthousiast naar me toe om me te begroeten... En daarna op msn nogmaals meteen bij thuiskomst tegen me aan lopen tetteren dat hij het leuk vond om me te zien.........
Weer een week afstand nemen mislukt.
Bah, het voelt obsessief, en als ik de verhalen hier lees, gebeurd dat anderen ook. Ik wil dit naast me neer kunnen leggen, ik wil er klaar mee zijn. Ik wil ook weer iemand waarbij ik me goed en rustig voel.
Zow.... ik zit er even behoorlijk doorheen. 39 jaar en nog steeds niks geleerd en nog geen houten hart
pi_67987427
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Mejuffrouw het volgende:
Au Au Au. Hem tegengekomen met zijn nieuwe vriendin, en hij kwam ook nog enthousiast naar me toe om me te begroeten... En daarna op msn nogmaals meteen bij thuiskomst tegen me aan lopen tetteren dat hij het leuk vond om me te zien.........
Weer een week afstand nemen mislukt.
Bah, het voelt obsessief, en als ik de verhalen hier lees, gebeurd dat anderen ook. Ik wil dit naast me neer kunnen leggen, ik wil er klaar mee zijn. Ik wil ook weer iemand waarbij ik me goed en rustig voel.
Zow.... ik zit er even behoorlijk doorheen. 39 jaar en nog steeds niks geleerd en nog geen houten hart
Jezus, dat lijkt me ook super naar om mee te maken.
Dat je ex daarna nog even lekker doorgaat op msn is ook apart.
Neem aan dat ie wel door heeft dat het niet bepaald leuk is
Wens je in ieder geval veel sterkte en probeer wat afleiding te zoeken.
pi_67991625
Hmmm ik probeer me voor te houden, dat als iemand mij niet wil, waarom zou ik hem dan nog moeten willen
pi_67992363
Zo, zag dit topic voorbij komen. Een klein jaar geleden was ik hier ook hevig aan het typen. Miesjel ken ik nog van die periode, nog steeds probs?

Aangezien de break-up nu ongeveer een jaar geleden is moest ik weer even terugdenken aan toen. Was toevallig in de woonplaats van m'n ex vandaag. Heb haar overigens al een half jaar niet meer gesproken of gezien.

Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.

Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.

Voor iedereen die met liefdesverdriet zit; het komt wel goed. Emoties zijn fucked up, probeer een beetje rationeel te blijven. Ik ging als een idioot stappen, dat weet ik nog wel. Zuipen, zuipen, van alles ondernemen. Heeft me er snel door heen geholpen. Heb een aantal 'scharrels' gehad, maar niets serieus. Dat dan weer wel.

Beste advies voor de mannen misschien nog wel; overtuig jezelf gewoon dat het een grafhoer is. (zin ze vaak ook, maar dat zie je pas na de emo-periode)
  dinsdag 14 april 2009 @ 01:02:03 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_67993447
Tussen mij en mijn ex gaat het eigenlijk kei goed. Friends with benefits, back to basic. Without all the complications
Thinking about thinking of you.
pi_67994769
Alec, het is meer dat ik weer problemen heb met dezelfde. En gelukkig is het een heel stuk minder dan de vorige keer.

Ik zou graag friends with benefits worden... maar ik vraag me af of dat er in zit. Zij zou het wellicht makkelijker kunnen dan ik.
pi_67998656
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.

Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Alec,

Ja jouw herinner ik me nog wel
Tjoh ik ben nu 9 1/2 maand voor mij denk ook nog iedere dag wel 'n beetje aan haar gek genoeg
Maar ik laat mijn leven niet beheersen door die doos .

En ja je bent een wrak, ik heb ook op m'n knieën gelegen toen ze het uitmaakte om haar terug te krijgen, héél lang hoopte ik dat ze zich nog bedacht, en nu, ach, het is gegaan zoals het moest gaan denk ik

Heb wel 'n maat die hetzelfde heeft mee gemaakt die altijd wel vrienden is geweest met nieuwe vriend van ex en die speelt zo af en toe wel 's wat door, al heb ik er geen behoefte aan maarja alcohol doet wat hè..
En hij zorgt ervoor dat ik haar niet hoeft te zien door nieuwe vriend-van-ex hem te laten smsen waar ze uitgaan, maar ik vraag me af of dat helpt.. wel goed bedoeld, maar soms heb ik 't idee dat hij mij doet overkomen als een of ander emotioneel figuur die haar nieuwe vriendje mogelijk in elkaar timmert .

Maarja heb mensen om me heen die ook al aardig wat meegemaakt hebben en die noemen haar een 'kut hoer' en 'wat ze gedaan echt niet kan', noemen (ook recht in haar gezicht), maarja dat zijn maatschappelijke waarden en ervaringen/emoties van die mensen.. ik zou haar dat nog steeds niet kunnen noemen, hoop dat ze 't goed heeft maar verders ben ik blij dat ik geen contact meer heb, ze is inderdaad zo onzeker als de pest (geweest) en dat was ook niet goed voor mij, dus is ze niet de juiste voor mij (krijgen m'n ouders toch weer gelijk )

Heb haar dus 1x gezien en toen ontweek ze me op alle mogelijke manieren, dus da's wel een ego boost , al vind ik het erg laf dat als je een relatie breekt je niet het lef heb om de ander zelfs ook maar aan te kijken, maarja zo ben ik weer..

Ach Alec heb afgelopen weekend m'n bank voor de tv gezet en 2 volle dagen wezen XBOX-en hele huis vol troep en zondag weer opgeruimt hehe heerlijk toch, dat doe je niet als je samen bent
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:57:34 #82
155443 thomaslueks22
pi_67998782
Pff, waarom blijft het zo verdomde lastig om iemand te vergeten
En waarom zijn mijn gevoelens en gedachten zo tegenstrijdig

Aan de ene kant ben ik boos en wil ik haar niet meer zien, en aan de andere kant mis ik haar.
Ik wil het liefste vrienden blijven, maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het vergeten, maar ook weer niet. De tijd samen was echt super, dat wil en kan ik gewoon niet zo naast me neer leggen en 'vergeten'..

Waarom kan ik gewoon niet even 2 maanden van deze wereld, naar een plek zonder emotie en zonder
gevoel. Alles achter me laten. Gewoon even rust in mijn hoofd..

En of ik nou ga sporten of muziek luisteren of een leuke film ga kijken, ik kan mijn gedachten gewoon echt niet verzetten.

Waarom, een simpel woord maar ik heb het de laatste week al zo vaak gezegd..
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:33:29 #83
189971 Chev
pi_68003930
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:57 schreef thomaslueks22 het volgende:
Pff, waarom blijft het zo verdomde lastig om iemand te vergeten
En waarom zijn mijn gevoelens en gedachten zo tegenstrijdig

Aan de ene kant ben ik boos en wil ik haar niet meer zien, en aan de andere kant mis ik haar.
Ik wil het liefste vrienden blijven, maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het vergeten, maar ook weer niet. De tijd samen was echt super, dat wil en kan ik gewoon niet zo naast me neer leggen en 'vergeten'..

Waarom kan ik gewoon niet even 2 maanden van deze wereld, naar een plek zonder emotie en zonder
gevoel. Alles achter me laten. Gewoon even rust in mijn hoofd..

En of ik nou ga sporten of muziek luisteren of een leuke film ga kijken, ik kan mijn gedachten gewoon echt niet verzetten.

Waarom, een simpel woord maar ik heb het de laatste week al zo vaak gezegd..
Ze heeft je betoverd
Ze heeft je liefgehad
Samen volgde jullie een pad
Onzekerheid is wat aan de relatie vrat
Zonder dat je het doorhad
Sloop de pijn erin
En toen was ze je zat..
Nu zit je, vast in onzekerheid, vol woede en verdriet
Een leven vol zin is weg, alles teniet
Zoveel liefde, zoveel leven weg voor altijd
Nu denk je aan vroeger, wat deed je wel, dat deed je niet,
dan volgt weer de pijn, de spijt en het verdriet
Ook al treft jouw wel of geen verwijt..
Het is wel datgene dat je hart in tweën splijt
Je bent haar kwijt
En nu heerst er tussen je emotie en verstand een hevige strijd zonder eind
Tussen liefde, verdriet...... en vrijheid...

*(vervang zij door hij indien nodig)

En natuurlijk is vrijheid belangrijk, leven zoals JIJ dat wil, en niet afhankelijk zijn van anderen, na een poosje word de pijn van het verlies minder tot je er alleen nog maar een herinnering aan heb.

Na een tijdje ben je haar geur kwijt, haar stem ook, en als je d'r dan weer zie na een tijdje zal je zien dat je zelf sterker ben geworden als je tevreden bent met jezelf en vrede vind in de dingen die je doet, en gedaan heb.

Opnieuw leren leven kan vrij lastig zijn, maar het moet tenzij je je hele leven in het verleden wil bijven hangen

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 14-04-2009 13:51:32 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 15 april 2009 @ 21:28:44 #84
246623 Pwoekie
pi_68053333
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Zo, zag dit topic voorbij komen. Een klein jaar geleden was ik hier ook hevig aan het typen. Miesjel ken ik nog van die periode, nog steeds probs?

Aangezien de break-up nu ongeveer een jaar geleden is moest ik weer even terugdenken aan toen. Was toevallig in de woonplaats van m'n ex vandaag. Heb haar overigens al een half jaar niet meer gesproken of gezien.

Voor iedereen die met liefdesverdriet zit; het komt wel goed. Emoties zijn fucked up, probeer een beetje rationeel te blijven. Ik ging als een idioot stappen, dat weet ik nog wel. Zuipen, zuipen, van alles ondernemen. Heeft me er snel door heen geholpen. Heb een aantal 'scharrels' gehad, maar niets serieus. Dat dan weer wel.

Beste advies voor de mannen misschien nog wel; overtuig jezelf gewoon dat het een grafhoer is. (zin ze vaak ook, maar dat zie je pas na de emo-periode)
ik zuip me kapot
afgelopen pasen op een dag meer dan 60 euro verzopen
dag ervoor viel ik nog om op de dansvloer omdat ik wederom ladderzat was

vind het stappen mwah.... ik vind dat hele gezeik om achter vrouwen aan te vangen dus echt niks.
beetje flirten met dames maar als ze dan duidelijke signalen geven dan vind ik het wel weer best...

mijn ex spookt gewoon nog erg door mijn hoofd. nog steeds hoe het gegaan is, kan er geen vrede mee sluiten en dat is vervelend. slaapproblemen komen ook weer terug, denk dat ik nu 4 tot 5 uur slaap per nacht.
ondertussen met decaan gepraat en ga dingen regelen voor extra studiejaar.
en maar weer naar de uni psycholoog.

het is nu 3 maanden uit, totaal 6 maanden geleden dat ik de eerste echte tekenen merkte.
ik mis haar vreselijk, die connectie die ik met haar had was wel uniek. nog niet eerder met een ander mens gehad.

mijn broertje heeft haar gesmst dat zij het contact tegen haar wil in moest verbreken, houdt ze zich aan maar moet zeggen dat dat nog zwaarder valt.

enige wat ik tot nu toe nog niet heb geprobeerd is een soort van rebound of 1-night-stand.
beiden spreekt me dus niet echt aan

vraag me af wat ze denkt, of ze ooit spijt heeft, me mist, wellicht ergens het gevoel heeft dat ze zich vergisde...
  woensdag 15 april 2009 @ 21:50:13 #85
189971 Chev
pi_68054147
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
vraag me af wat ze denkt, of ze ooit spijt heeft, me mist, wellicht ergens het gevoel heeft dat ze zich vergisde...
Ach Pwoekie man.. wat zal je doen met die informatie? Hernieuwde hoop, gefrustreerde woede, opluchting?

Dikke kans dat je ex ook niet wist waar ze mee bezig was toen ze het uitmaakte, dat het alleen niet meer ging leek me duidelijk, want dat is voor een van de twee altijd zo, voor de ander is het meestal, ook al zie je 't aankomen een shock, de gebeurtenis of de reden..

He is logisch dat je na zo'n ervaring je helemaal de tiefus in zuipt, heb ik ook gedaan, dronk 't eerste half jaar ook elke avond een paar biertjes soms wel 4 (gelukkig geen sterke drank), dat verdoofde wel 'n beetje als ze 7% per stuk zijn en werkte gewoon door op werk, al was het niet écht werken wat ik deed, maar overleven want van thuis blijven word je gek en komen die muren zo op je af..

Tegen haar wil contact verbreken hè.. misschien dacht ze je te kunnen helpen, maar je bent er nog niet klaar voor, en tegen de tijd dat je dat wel bent zal het niet veel meer uitmaken, en misschien alleen maar nieuwe wonden open maken zonder nieuwe antwoorden te vinden.

Want zeg nou zelf.. welk antwoord is goed genoeg?

Als ze zegt 'ik wil je terug' en jij zegt 'ja' zal het dan weer hetzelfde zijn? het vertrouwen is weg en je zal denken... wanneer gaat het weer uit?
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef mstr het volgende:
Dat je al die gevoelens van verliefdheid en dat je bij haar wilt zijn in alle hevigheid terugkomen
Ja dat zou wel mooi zijn hehe

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 15-04-2009 22:08:23 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 15 april 2009 @ 22:50:42 #86
246623 Pwoekie
pi_68056318
ja, weet het ook niet. ik denk dat we of eerder of later wat moeten hadden beginnen.
ach, de timing van sommige gebeurtenissen was vervelend.
een ding weet ik wel zeker, als ze wat meer levenservaring heeft en ongetwijfeld nog een keer echt op haar bek gaat dan zal ze me wel beter snappen

sommige uitspraken en zo van haar zijn vreemd, denk dat ze zich ook wel een beetje schuldig voelt aangezien ze dus die vriend van mij wel een keer wou spreken over wat ik had gezegd...
maar goed, morgen weer zuipen
ben al bijna door mijn reservers heen
  vrijdag 17 april 2009 @ 01:06:42 #87
247265 Multivitamine
Baas
pi_68094065
Ik heb een aantal relaties gehad, maar nooit moeite gehad toen het uitging..

Als mijn huidige relatie stuk zou lopen zou ik wel janken denk ik, ze is zo lief
De klaagbaak is een machine.
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:50:30 #88
189971 Chev
pi_68096591
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft ... maar ben voorzichtig..

Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja! heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..

Dus het is nog steeds mogelijk

M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).

Dus hou vol mensen, vind jezelf dan vind je liefde
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:53:49 #89
132953 cerpintaxt
pi_68098056
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft ... maar ben voorzichtig..

Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja! heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..

M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).

Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoor
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:05:44 #90
189971 Chev
pi_68100562
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef cerpintaxt het volgende:
Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoor
Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hè en dan 's kijken of 't net zo goed klikt als in de bus en dan zie ik we verder, het lijkt me wel een leuke meid in ieder geval, heb weer wat om naar uit te kijken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:55:41 #91
132953 cerpintaxt
pi_68104688
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Chev het volgende:

[..]

Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hè en dan 's kijken of 't net zo goed klikt als in de bus en dan zie ik we verder, het lijkt me wel een leuke meid in ieder geval, heb weer wat om naar uit te kijken
Dat is altijd spannend natuurlijk, maar het is in ieder geval goed dat je vooruit durft te kijken.

Vooral na een lange relatie kan dat best moeilijk zijn maar je probeert het tenminste en dat betekent al heel wat!
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:19:01 #92
196939 Mejuffrouw
pi_68105588
Was het licht aan het eind van de tunnel niet gewoon de lamp van een aanstormende trein?

Sorry.
Chev, ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:34:45 #93
48990 2PaCaVeLi
pi_68106220
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:

Wow goed bezig kerel!
Ben oprecht blij voor je!

vrijdag 17 april 2009 @ 16:01:43 #94
189971 Chev
pi_68111991
Bedankt mensen maar eerst maar 's zien of ze ook belt oké haha dan zie ik wel verder, gaan niet op de zaken vooruit lopen, al hoop ik stiekem wel dat ze snel belt ja

Ik laat het wel weten als het zover is.

En ach.. ik heb lang genoeg gewacht ga niet iets potentieels (goede relatie) nu niet meer afslaan omdat ik nog vrijgezel wil blijven (wat makkelijk is maar niet zo prettig) of hopen dat m'n ex zich 180% omdraait en de persoon gaat zijn die ik graag zou willen (of ze kan zijn), want zo werkt dat niet. (ik denk niet eens dat ik dat meer zou willen overigens..)

Hopen doen we toch allemaal? voor 't een.. of 't ander.
Ik hoop dat jullie jezelf terugvinden en vooral een hoop goede en leuke dingen meemaken, al het pijnlijke heelt met de tijd.

Bij mijn eerste date (2x met 1 dame, ik werd gevraagt) was ik er niet aan toe en was het niet de juiste vrouw, maar wel erg gezellig en spannend om weer 's te daten.
Bij m'n 2e date was 't gezellig, maar niet serieus.
En nu dan misschien date 3, geeft wel een goed gevoel

ps: nu ik er over nadenk, er zitte zowat 3 maanden tussen elke date (behalve die eerste).. grappig

[ Bericht 5% gewijzigd door Chev op 17-04-2009 16:08:47 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:04:31 #95
11806 Miesjel
pi_68114260
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Mejuffrouw het volgende:
Was het licht aan het eind van de tunnel niet gewoon de lamp van een aanstormende trein?

Sorry.
Chev, ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
Wow, dat zeg je gaaf! Niet positief, maar wel erg leuk.

Chev, leef je uit.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:16:57 #96
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68114646
Het gaat hier echt een stuk beter
Begin nu ook steeds meer te zien/merken dat er toch echt wel dingen zijn aan haar waar ik me aan kan irriteren..
Die ik daarvoor nooit gezien heb..

En als ze nu dwars doet, denk ik van: Laat maar lekker gaan

En voor de rest is het heel gezellig als ik langs ga, en laten we het ook maar zo houden..
Vind het best zo

Mocht ze nog/weer meer willen, laat ze dat maar eens écht merken, heb genoeg voor haar gedaan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:56:32 #97
220893 formerjellybean
pi_68115686
Op een of andere rare manier helpt mijn pissigheid. Om eerlijk te zijn vind ik het een enorme afknapper als een jongen zijn broer laat vertellen dat die geen contact wil en wel wil dat ik later gewoon doe.
Voor mij is het dan ook heel eerlijk over en je moet wel van hele goede huize komen om dat voor mij recht te breiden.
Ik zal als ik hem zie gewoon doen en vragen naar zijn broer maar meer ook niet.
Voor mezelf kies ik er dus voor om erboven te staan en gewoon door te gaan met van alles. Voor mij heeft die het op een rare manier ook heel makkelijk gemaakt.
Ik ga weer uit en ik flirt maar doe rustig aan. Wel moet ik zeggen dat het veel zelfbeheersing kost en ook geluk dat ik hem nog niet tegen ben gekomen alhoewel we in een klein dorpje wonen.
Voor de meiden trouwens die op lullige manier gedumpt zijn , kan ik je aanraden naar Sex and the city Post it aflevering te kijken want dat werkt ook therapeutisch.
Pink helpt ook
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:16:34 #98
139850 Merziyas
pi_68116183
Ik zit in een dilemma. Ik heb 2 kaartjes voor een concert van over 2 weken, die ik had gekocht toen ik nog een relatie had met mijn ex. We zouden dus samen naar dat concert gaan. Ik heb echter al 6 weken bijna geen contact gehad met haar. Ja, 1x op msn een paar weken geleden. Toen gaf ze aan dat ze het jammer vond dat we geen contact hadden en dat ze mij graag snel weer wilde spreken. Ze wilde mij enkele keren bellen, maar 'iets' hield haar tegen. Ze vond het moeilijk. Ik heb enkele dagen erna haar msn verwijderd, heb sindsdien dus helemaal geen contact meer met haar. Ze heeft me de dag erna nog gemaild, waarom ik haar verwijderd heb. Heb een nette mail teruggestuurd en mijn gevoelens uitgelegd, dat ik het wel moest doen om verder te gaan met mijn leven. Ik wil nog wel met haar naar het concert, maar ik weet niet of dat op dit moment verstandig is... Ik heb alle contact met haar verbroken, en nu ga ik haar opeens bellen om te vragen of ze alsnog naar het concert wil gaan met mij. Is dat niet een beetje raar? Ik wil niet het gevoel bij haar opwekken dat ik nog gevoelens heb voor haar. Maar wil toch wel graag met haar naar dat concert, had de kaartjes immers gekocht om er met haar heen te gaan... En na zo'n lange tijd niets ondernomen te hebben samen, wil ik toch nog wel een x iets leuks doen met haar.
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:16:09 #99
247265 Multivitamine
Baas
pi_68118004
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Merziyas het volgende:
Ik zit in een dilemma. Ik heb 2 kaartjes voor een concert van over 2 weken, die ik had gekocht toen ik nog een relatie had met mijn ex. We zouden dus samen naar dat concert gaan. Ik heb echter al 6 weken bijna geen contact gehad met haar. Ja, 1x op msn een paar weken geleden. Toen gaf ze aan dat ze het jammer vond dat we geen contact hadden en dat ze mij graag snel weer wilde spreken. Ze wilde mij enkele keren bellen, maar 'iets' hield haar tegen. Ze vond het moeilijk. Ik heb enkele dagen erna haar msn verwijderd, heb sindsdien dus helemaal geen contact meer met haar. Ze heeft me de dag erna nog gemaild, waarom ik haar verwijderd heb. Heb een nette mail teruggestuurd en mijn gevoelens uitgelegd, dat ik het wel moest doen om verder te gaan met mijn leven. Ik wil nog wel met haar naar het concert, maar ik weet niet of dat op dit moment verstandig is... Ik heb alle contact met haar verbroken, en nu ga ik haar opeens bellen om te vragen of ze alsnog naar het concert wil gaan met mij. Is dat niet een beetje raar? Ik wil niet het gevoel bij haar opwekken dat ik nog gevoelens heb voor haar. Maar wil toch wel graag met haar naar dat concert, had de kaartjes immers gekocht om er met haar heen te gaan... En na zo'n lange tijd niets ondernomen te hebben samen, wil ik toch nog wel een x iets leuks doen met haar.
Kaartjes verkopen of met een ander gaan. Het is immers niet voor niets uit. Leuke dingen doen, doe je later maar, als al de gevoelens weggevloeid zijn.
De klaagbaak is een machine.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:59:34 #100
11806 Miesjel
pi_68124704
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')