abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67987427
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Mejuffrouw het volgende:
Au Au Au. Hem tegengekomen met zijn nieuwe vriendin, en hij kwam ook nog enthousiast naar me toe om me te begroeten... En daarna op msn nogmaals meteen bij thuiskomst tegen me aan lopen tetteren dat hij het leuk vond om me te zien.........
Weer een week afstand nemen mislukt.
Bah, het voelt obsessief, en als ik de verhalen hier lees, gebeurd dat anderen ook. Ik wil dit naast me neer kunnen leggen, ik wil er klaar mee zijn. Ik wil ook weer iemand waarbij ik me goed en rustig voel.
Zow.... ik zit er even behoorlijk doorheen. 39 jaar en nog steeds niks geleerd en nog geen houten hart
Jezus, dat lijkt me ook super naar om mee te maken.
Dat je ex daarna nog even lekker doorgaat op msn is ook apart.
Neem aan dat ie wel door heeft dat het niet bepaald leuk is
Wens je in ieder geval veel sterkte en probeer wat afleiding te zoeken.
pi_67991625
Hmmm ik probeer me voor te houden, dat als iemand mij niet wil, waarom zou ik hem dan nog moeten willen
pi_67992363
Zo, zag dit topic voorbij komen. Een klein jaar geleden was ik hier ook hevig aan het typen. Miesjel ken ik nog van die periode, nog steeds probs?

Aangezien de break-up nu ongeveer een jaar geleden is moest ik weer even terugdenken aan toen. Was toevallig in de woonplaats van m'n ex vandaag. Heb haar overigens al een half jaar niet meer gesproken of gezien.

Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.

Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.

Voor iedereen die met liefdesverdriet zit; het komt wel goed. Emoties zijn fucked up, probeer een beetje rationeel te blijven. Ik ging als een idioot stappen, dat weet ik nog wel. Zuipen, zuipen, van alles ondernemen. Heeft me er snel door heen geholpen. Heb een aantal 'scharrels' gehad, maar niets serieus. Dat dan weer wel.

Beste advies voor de mannen misschien nog wel; overtuig jezelf gewoon dat het een grafhoer is. (zin ze vaak ook, maar dat zie je pas na de emo-periode)
  dinsdag 14 april 2009 @ 01:02:03 #79
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_67993447
Tussen mij en mijn ex gaat het eigenlijk kei goed. Friends with benefits, back to basic. Without all the complications
Thinking about thinking of you.
pi_67994769
Alec, het is meer dat ik weer problemen heb met dezelfde. En gelukkig is het een heel stuk minder dan de vorige keer.

Ik zou graag friends with benefits worden... maar ik vraag me af of dat er in zit. Zij zou het wellicht makkelijker kunnen dan ik.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_67998656
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.

Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Alec,

Ja jouw herinner ik me nog wel
Tjoh ik ben nu 9 1/2 maand voor mij denk ook nog iedere dag wel 'n beetje aan haar gek genoeg
Maar ik laat mijn leven niet beheersen door die doos .

En ja je bent een wrak, ik heb ook op m'n knieën gelegen toen ze het uitmaakte om haar terug te krijgen, héél lang hoopte ik dat ze zich nog bedacht, en nu, ach, het is gegaan zoals het moest gaan denk ik

Heb wel 'n maat die hetzelfde heeft mee gemaakt die altijd wel vrienden is geweest met nieuwe vriend van ex en die speelt zo af en toe wel 's wat door, al heb ik er geen behoefte aan maarja alcohol doet wat hè..
En hij zorgt ervoor dat ik haar niet hoeft te zien door nieuwe vriend-van-ex hem te laten smsen waar ze uitgaan, maar ik vraag me af of dat helpt.. wel goed bedoeld, maar soms heb ik 't idee dat hij mij doet overkomen als een of ander emotioneel figuur die haar nieuwe vriendje mogelijk in elkaar timmert .

Maarja heb mensen om me heen die ook al aardig wat meegemaakt hebben en die noemen haar een 'kut hoer' en 'wat ze gedaan echt niet kan', noemen (ook recht in haar gezicht), maarja dat zijn maatschappelijke waarden en ervaringen/emoties van die mensen.. ik zou haar dat nog steeds niet kunnen noemen, hoop dat ze 't goed heeft maar verders ben ik blij dat ik geen contact meer heb, ze is inderdaad zo onzeker als de pest (geweest) en dat was ook niet goed voor mij, dus is ze niet de juiste voor mij (krijgen m'n ouders toch weer gelijk )

Heb haar dus 1x gezien en toen ontweek ze me op alle mogelijke manieren, dus da's wel een ego boost , al vind ik het erg laf dat als je een relatie breekt je niet het lef heb om de ander zelfs ook maar aan te kijken, maarja zo ben ik weer..

Ach Alec heb afgelopen weekend m'n bank voor de tv gezet en 2 volle dagen wezen XBOX-en hele huis vol troep en zondag weer opgeruimt hehe heerlijk toch, dat doe je niet als je samen bent
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 14 april 2009 @ 10:57:34 #82
155443 thomaslueks22
pi_67998782
Pff, waarom blijft het zo verdomde lastig om iemand te vergeten
En waarom zijn mijn gevoelens en gedachten zo tegenstrijdig

Aan de ene kant ben ik boos en wil ik haar niet meer zien, en aan de andere kant mis ik haar.
Ik wil het liefste vrienden blijven, maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het vergeten, maar ook weer niet. De tijd samen was echt super, dat wil en kan ik gewoon niet zo naast me neer leggen en 'vergeten'..

Waarom kan ik gewoon niet even 2 maanden van deze wereld, naar een plek zonder emotie en zonder
gevoel. Alles achter me laten. Gewoon even rust in mijn hoofd..

En of ik nou ga sporten of muziek luisteren of een leuke film ga kijken, ik kan mijn gedachten gewoon echt niet verzetten.

Waarom, een simpel woord maar ik heb het de laatste week al zo vaak gezegd..
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:33:29 #83
189971 Chev
pi_68003930
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:57 schreef thomaslueks22 het volgende:
Pff, waarom blijft het zo verdomde lastig om iemand te vergeten
En waarom zijn mijn gevoelens en gedachten zo tegenstrijdig

Aan de ene kant ben ik boos en wil ik haar niet meer zien, en aan de andere kant mis ik haar.
Ik wil het liefste vrienden blijven, maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het vergeten, maar ook weer niet. De tijd samen was echt super, dat wil en kan ik gewoon niet zo naast me neer leggen en 'vergeten'..

Waarom kan ik gewoon niet even 2 maanden van deze wereld, naar een plek zonder emotie en zonder
gevoel. Alles achter me laten. Gewoon even rust in mijn hoofd..

En of ik nou ga sporten of muziek luisteren of een leuke film ga kijken, ik kan mijn gedachten gewoon echt niet verzetten.

Waarom, een simpel woord maar ik heb het de laatste week al zo vaak gezegd..
Ze heeft je betoverd
Ze heeft je liefgehad
Samen volgde jullie een pad
Onzekerheid is wat aan de relatie vrat
Zonder dat je het doorhad
Sloop de pijn erin
En toen was ze je zat..
Nu zit je, vast in onzekerheid, vol woede en verdriet
Een leven vol zin is weg, alles teniet
Zoveel liefde, zoveel leven weg voor altijd
Nu denk je aan vroeger, wat deed je wel, dat deed je niet,
dan volgt weer de pijn, de spijt en het verdriet
Ook al treft jouw wel of geen verwijt..
Het is wel datgene dat je hart in tweën splijt
Je bent haar kwijt
En nu heerst er tussen je emotie en verstand een hevige strijd zonder eind
Tussen liefde, verdriet...... en vrijheid...

*(vervang zij door hij indien nodig)

En natuurlijk is vrijheid belangrijk, leven zoals JIJ dat wil, en niet afhankelijk zijn van anderen, na een poosje word de pijn van het verlies minder tot je er alleen nog maar een herinnering aan heb.

Na een tijdje ben je haar geur kwijt, haar stem ook, en als je d'r dan weer zie na een tijdje zal je zien dat je zelf sterker ben geworden als je tevreden bent met jezelf en vrede vind in de dingen die je doet, en gedaan heb.

Opnieuw leren leven kan vrij lastig zijn, maar het moet tenzij je je hele leven in het verleden wil bijven hangen

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 14-04-2009 13:51:32 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 15 april 2009 @ 21:28:44 #84
246623 Pwoekie
pi_68053333
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Zo, zag dit topic voorbij komen. Een klein jaar geleden was ik hier ook hevig aan het typen. Miesjel ken ik nog van die periode, nog steeds probs?

Aangezien de break-up nu ongeveer een jaar geleden is moest ik weer even terugdenken aan toen. Was toevallig in de woonplaats van m'n ex vandaag. Heb haar overigens al een half jaar niet meer gesproken of gezien.

Voor iedereen die met liefdesverdriet zit; het komt wel goed. Emoties zijn fucked up, probeer een beetje rationeel te blijven. Ik ging als een idioot stappen, dat weet ik nog wel. Zuipen, zuipen, van alles ondernemen. Heeft me er snel door heen geholpen. Heb een aantal 'scharrels' gehad, maar niets serieus. Dat dan weer wel.

Beste advies voor de mannen misschien nog wel; overtuig jezelf gewoon dat het een grafhoer is. (zin ze vaak ook, maar dat zie je pas na de emo-periode)
ik zuip me kapot
afgelopen pasen op een dag meer dan 60 euro verzopen
dag ervoor viel ik nog om op de dansvloer omdat ik wederom ladderzat was

vind het stappen mwah.... ik vind dat hele gezeik om achter vrouwen aan te vangen dus echt niks.
beetje flirten met dames maar als ze dan duidelijke signalen geven dan vind ik het wel weer best...

mijn ex spookt gewoon nog erg door mijn hoofd. nog steeds hoe het gegaan is, kan er geen vrede mee sluiten en dat is vervelend. slaapproblemen komen ook weer terug, denk dat ik nu 4 tot 5 uur slaap per nacht.
ondertussen met decaan gepraat en ga dingen regelen voor extra studiejaar.
en maar weer naar de uni psycholoog.

het is nu 3 maanden uit, totaal 6 maanden geleden dat ik de eerste echte tekenen merkte.
ik mis haar vreselijk, die connectie die ik met haar had was wel uniek. nog niet eerder met een ander mens gehad.

mijn broertje heeft haar gesmst dat zij het contact tegen haar wil in moest verbreken, houdt ze zich aan maar moet zeggen dat dat nog zwaarder valt.

enige wat ik tot nu toe nog niet heb geprobeerd is een soort van rebound of 1-night-stand.
beiden spreekt me dus niet echt aan

vraag me af wat ze denkt, of ze ooit spijt heeft, me mist, wellicht ergens het gevoel heeft dat ze zich vergisde...
  woensdag 15 april 2009 @ 21:50:13 #85
189971 Chev
pi_68054147
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
vraag me af wat ze denkt, of ze ooit spijt heeft, me mist, wellicht ergens het gevoel heeft dat ze zich vergisde...
Ach Pwoekie man.. wat zal je doen met die informatie? Hernieuwde hoop, gefrustreerde woede, opluchting?

Dikke kans dat je ex ook niet wist waar ze mee bezig was toen ze het uitmaakte, dat het alleen niet meer ging leek me duidelijk, want dat is voor een van de twee altijd zo, voor de ander is het meestal, ook al zie je 't aankomen een shock, de gebeurtenis of de reden..

He is logisch dat je na zo'n ervaring je helemaal de tiefus in zuipt, heb ik ook gedaan, dronk 't eerste half jaar ook elke avond een paar biertjes soms wel 4 (gelukkig geen sterke drank), dat verdoofde wel 'n beetje als ze 7% per stuk zijn en werkte gewoon door op werk, al was het niet écht werken wat ik deed, maar overleven want van thuis blijven word je gek en komen die muren zo op je af..

Tegen haar wil contact verbreken hè.. misschien dacht ze je te kunnen helpen, maar je bent er nog niet klaar voor, en tegen de tijd dat je dat wel bent zal het niet veel meer uitmaken, en misschien alleen maar nieuwe wonden open maken zonder nieuwe antwoorden te vinden.

Want zeg nou zelf.. welk antwoord is goed genoeg?

Als ze zegt 'ik wil je terug' en jij zegt 'ja' zal het dan weer hetzelfde zijn? het vertrouwen is weg en je zal denken... wanneer gaat het weer uit?
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef mstr het volgende:
Dat je al die gevoelens van verliefdheid en dat je bij haar wilt zijn in alle hevigheid terugkomen
Ja dat zou wel mooi zijn hehe

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 15-04-2009 22:08:23 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 15 april 2009 @ 22:50:42 #86
246623 Pwoekie
pi_68056318
ja, weet het ook niet. ik denk dat we of eerder of later wat moeten hadden beginnen.
ach, de timing van sommige gebeurtenissen was vervelend.
een ding weet ik wel zeker, als ze wat meer levenservaring heeft en ongetwijfeld nog een keer echt op haar bek gaat dan zal ze me wel beter snappen

sommige uitspraken en zo van haar zijn vreemd, denk dat ze zich ook wel een beetje schuldig voelt aangezien ze dus die vriend van mij wel een keer wou spreken over wat ik had gezegd...
maar goed, morgen weer zuipen
ben al bijna door mijn reservers heen
  vrijdag 17 april 2009 @ 01:06:42 #87
247265 Multivitamine
Baas
pi_68094065
Ik heb een aantal relaties gehad, maar nooit moeite gehad toen het uitging..

Als mijn huidige relatie stuk zou lopen zou ik wel janken denk ik, ze is zo lief
De klaagbaak is een machine.
  vrijdag 17 april 2009 @ 08:50:30 #88
189971 Chev
pi_68096591
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft ... maar ben voorzichtig..

Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja! heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..

Dus het is nog steeds mogelijk

M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).

Dus hou vol mensen, vind jezelf dan vind je liefde
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:53:49 #89
132953 cerpintaxt
pi_68098056
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft ... maar ben voorzichtig..

Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja! heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..

M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).

Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoor
I'm scared to death that I'm living a life not worth dying for...
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:05:44 #90
189971 Chev
pi_68100562
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef cerpintaxt het volgende:
Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoor
Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hè en dan 's kijken of 't net zo goed klikt als in de bus en dan zie ik we verder, het lijkt me wel een leuke meid in ieder geval, heb weer wat om naar uit te kijken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:55:41 #91
132953 cerpintaxt
pi_68104688
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Chev het volgende:

[..]

Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hè en dan 's kijken of 't net zo goed klikt als in de bus en dan zie ik we verder, het lijkt me wel een leuke meid in ieder geval, heb weer wat om naar uit te kijken
Dat is altijd spannend natuurlijk, maar het is in ieder geval goed dat je vooruit durft te kijken.

Vooral na een lange relatie kan dat best moeilijk zijn maar je probeert het tenminste en dat betekent al heel wat!
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:19:01 #92
196939 Mejuffrouw
pi_68105588
Was het licht aan het eind van de tunnel niet gewoon de lamp van een aanstormende trein?

Sorry.
Chev, ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:34:45 #93
48990 2PaCaVeLi
pi_68106220
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:

Wow goed bezig kerel!
Ben oprecht blij voor je!

vrijdag 17 april 2009 @ 16:01:43 #94
189971 Chev
pi_68111991
Bedankt mensen maar eerst maar 's zien of ze ook belt oké haha dan zie ik wel verder, gaan niet op de zaken vooruit lopen, al hoop ik stiekem wel dat ze snel belt ja

Ik laat het wel weten als het zover is.

En ach.. ik heb lang genoeg gewacht ga niet iets potentieels (goede relatie) nu niet meer afslaan omdat ik nog vrijgezel wil blijven (wat makkelijk is maar niet zo prettig) of hopen dat m'n ex zich 180% omdraait en de persoon gaat zijn die ik graag zou willen (of ze kan zijn), want zo werkt dat niet. (ik denk niet eens dat ik dat meer zou willen overigens..)

Hopen doen we toch allemaal? voor 't een.. of 't ander.
Ik hoop dat jullie jezelf terugvinden en vooral een hoop goede en leuke dingen meemaken, al het pijnlijke heelt met de tijd.

Bij mijn eerste date (2x met 1 dame, ik werd gevraagt) was ik er niet aan toe en was het niet de juiste vrouw, maar wel erg gezellig en spannend om weer 's te daten.
Bij m'n 2e date was 't gezellig, maar niet serieus.
En nu dan misschien date 3, geeft wel een goed gevoel

ps: nu ik er over nadenk, er zitte zowat 3 maanden tussen elke date (behalve die eerste).. grappig

[ Bericht 5% gewijzigd door Chev op 17-04-2009 16:08:47 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:04:31 #95
11806 Miesjel
pi_68114260
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Mejuffrouw het volgende:
Was het licht aan het eind van de tunnel niet gewoon de lamp van een aanstormende trein?

Sorry.
Chev, ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
Wow, dat zeg je gaaf! Niet positief, maar wel erg leuk.

Chev, leef je uit.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:16:57 #96
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68114646
Het gaat hier echt een stuk beter
Begin nu ook steeds meer te zien/merken dat er toch echt wel dingen zijn aan haar waar ik me aan kan irriteren..
Die ik daarvoor nooit gezien heb..

En als ze nu dwars doet, denk ik van: Laat maar lekker gaan

En voor de rest is het heel gezellig als ik langs ga, en laten we het ook maar zo houden..
Vind het best zo

Mocht ze nog/weer meer willen, laat ze dat maar eens écht merken, heb genoeg voor haar gedaan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:56:32 #97
220893 formerjellybean
pi_68115686
Op een of andere rare manier helpt mijn pissigheid. Om eerlijk te zijn vind ik het een enorme afknapper als een jongen zijn broer laat vertellen dat die geen contact wil en wel wil dat ik later gewoon doe.
Voor mij is het dan ook heel eerlijk over en je moet wel van hele goede huize komen om dat voor mij recht te breiden.
Ik zal als ik hem zie gewoon doen en vragen naar zijn broer maar meer ook niet.
Voor mezelf kies ik er dus voor om erboven te staan en gewoon door te gaan met van alles. Voor mij heeft die het op een rare manier ook heel makkelijk gemaakt.
Ik ga weer uit en ik flirt maar doe rustig aan. Wel moet ik zeggen dat het veel zelfbeheersing kost en ook geluk dat ik hem nog niet tegen ben gekomen alhoewel we in een klein dorpje wonen.
Voor de meiden trouwens die op lullige manier gedumpt zijn , kan ik je aanraden naar Sex and the city Post it aflevering te kijken want dat werkt ook therapeutisch.
Pink helpt ook
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:16:34 #98
139850 Merziyas
pi_68116183
Ik zit in een dilemma. Ik heb 2 kaartjes voor een concert van over 2 weken, die ik had gekocht toen ik nog een relatie had met mijn ex. We zouden dus samen naar dat concert gaan. Ik heb echter al 6 weken bijna geen contact gehad met haar. Ja, 1x op msn een paar weken geleden. Toen gaf ze aan dat ze het jammer vond dat we geen contact hadden en dat ze mij graag snel weer wilde spreken. Ze wilde mij enkele keren bellen, maar 'iets' hield haar tegen. Ze vond het moeilijk. Ik heb enkele dagen erna haar msn verwijderd, heb sindsdien dus helemaal geen contact meer met haar. Ze heeft me de dag erna nog gemaild, waarom ik haar verwijderd heb. Heb een nette mail teruggestuurd en mijn gevoelens uitgelegd, dat ik het wel moest doen om verder te gaan met mijn leven. Ik wil nog wel met haar naar het concert, maar ik weet niet of dat op dit moment verstandig is... Ik heb alle contact met haar verbroken, en nu ga ik haar opeens bellen om te vragen of ze alsnog naar het concert wil gaan met mij. Is dat niet een beetje raar? Ik wil niet het gevoel bij haar opwekken dat ik nog gevoelens heb voor haar. Maar wil toch wel graag met haar naar dat concert, had de kaartjes immers gekocht om er met haar heen te gaan... En na zo'n lange tijd niets ondernomen te hebben samen, wil ik toch nog wel een x iets leuks doen met haar.
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:16:09 #99
247265 Multivitamine
Baas
pi_68118004
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Merziyas het volgende:
Ik zit in een dilemma. Ik heb 2 kaartjes voor een concert van over 2 weken, die ik had gekocht toen ik nog een relatie had met mijn ex. We zouden dus samen naar dat concert gaan. Ik heb echter al 6 weken bijna geen contact gehad met haar. Ja, 1x op msn een paar weken geleden. Toen gaf ze aan dat ze het jammer vond dat we geen contact hadden en dat ze mij graag snel weer wilde spreken. Ze wilde mij enkele keren bellen, maar 'iets' hield haar tegen. Ze vond het moeilijk. Ik heb enkele dagen erna haar msn verwijderd, heb sindsdien dus helemaal geen contact meer met haar. Ze heeft me de dag erna nog gemaild, waarom ik haar verwijderd heb. Heb een nette mail teruggestuurd en mijn gevoelens uitgelegd, dat ik het wel moest doen om verder te gaan met mijn leven. Ik wil nog wel met haar naar het concert, maar ik weet niet of dat op dit moment verstandig is... Ik heb alle contact met haar verbroken, en nu ga ik haar opeens bellen om te vragen of ze alsnog naar het concert wil gaan met mij. Is dat niet een beetje raar? Ik wil niet het gevoel bij haar opwekken dat ik nog gevoelens heb voor haar. Maar wil toch wel graag met haar naar dat concert, had de kaartjes immers gekocht om er met haar heen te gaan... En na zo'n lange tijd niets ondernomen te hebben samen, wil ik toch nog wel een x iets leuks doen met haar.
Kaartjes verkopen of met een ander gaan. Het is immers niet voor niets uit. Leuke dingen doen, doe je later maar, als al de gevoelens weggevloeid zijn.
De klaagbaak is een machine.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:59:34 #100
11806 Miesjel
pi_68124704
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:38:18 #101
235425 vermiljoen
pi_68126369
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Miesjel het volgende:
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
Joh Dat gevoel heb ik nog elke dag gehad sinds dat het uit is, nu meer dan zeven maanden geleden. En in plaats van dat loslaten ben ik meer bezig met haar terug krijgen. Wat waarschijnlijk kansloos is natuurlijk. Maar het gaat nog wel een tijd duren voordat alle hoop weg is en ik überhaupt verder wil(/kan)

Chev, super voor je! Ik lees nog steeds mee, en ik vind het leuk om te horen dat het goed met je gaat! Ik hoop op updates!
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:13:09 #102
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_68154872
Ik lees ook maar even mee, misschien dat er nog wat handige tips kan vinden...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zondag 19 april 2009 @ 01:09:06 #103
189971 Chev
pi_68157844
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Miesjel het volgende:
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef vermiljoen het volgende:
Joh Dat gevoel heb ik nog elke dag gehad sinds dat het uit is, nu meer dan zeven maanden geleden. [knip]
Tja vermiljoen dat kan ik me best voorstellen, is voor mij nu een paar maanden langer terug en vind het ook jammer dat mijn ex destijds zulke onnozele beslissingen heeft genomen, maar ik zou niet proberen haar terug te krijgen, ben ik te koppig voor, en zij neem ik aan ook

Mijn leven gaat door, en als ze nog 's terug wil in mijn leven dan gebeurd dat op mijn voorwaarden, en niks anders maar ik ben bang dat ze daar niet volwassen genoeg voor is in mijn oogpunt omdat ik een stuk verder, of in ieder geval anders, in het leven zit dan haar. Soms moet je de hoop opgeven om opnieuw hoop te vinden denk ik..

Overigens nog geen bericht gehad van de dame uit de bus!, maar ze had 't druk dit weekend dus misschien aankomende week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 19-04-2009 01:58:55 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 19 april 2009 @ 05:08:13 #104
174951 Edwinuss
pi_68160108
Damn, nu ik een foto van die gast heb gezien ben ik ontzettend opgelucht. Wat een 1e klas loser zeg. Ik zou bijna zeggen : "Ze komt wel terug"
  zondag 19 april 2009 @ 11:55:28 #105
189971 Chev
pi_68163709
quote:
Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, nu ik een foto van die gast heb gezien ben ik ontzettend opgelucht. Wat een 1e klas loser zeg. Ik zou bijna zeggen : "Ze komt wel terug"
Ik zal je een geheimpje vertellen

1. Ze zal exact iemand uitzoeken die 180% anders is dan jou
2. Alle 'exen' vinden dat de nieuwe vriend of vriendin er lelijker uit ziet dan hij/zij zelf, maar als je verlieft ben, ben je blind..
3. Mocht het een rebound zijn dan betekend dat nog steeds niet dat ze terug komt naar jou, maar ze hem gebruikt om de pijn weg te laten ebben en veel aandacht te vragen/krijgen en niet alleen te zijn

En zou er niet vanuit gaan dat het snel uit gaat die van mij is ook al 10 maanden verder aan 't rommelen, en blijkbaar gaat 't nog goed, omdat ze of echt van 'm houd of ze bang is d'r hele sociale omgeving kwijt te raken, want dat gebeurd geheid als 't uit gaat (ofwel je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt.. )
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 19 april 2009 @ 12:04:52 #106
252493 PinkCake
pi_68163954
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Nog een keer samen naar een hoogtepunt
Oke, is goed
Dan lopen we de trappen weer op
trappen, treden, 8e verdieping, 96 treden
Op het randje van gevaren
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
van ons hoge punt naar beneden
Om even later op de stoep
armen, benen, ribben, kaak
maar nooit meer mijn hart te breken
  zondag 19 april 2009 @ 16:08:26 #107
220893 formerjellybean
pi_68171365
Dit weekend weer naar de plaatselijke kroeg geweest waar ik ook zijn vrienden zag en hem gelukkig even nog niet.
Ik heb het met hun even over Ferry gehad en over de kroeg en of heel even snel gevraagd hoe martin ermee omging dat zijn broer nu in Afghanistan zit en dat was goed.
Eigenlijk ben ik best trots op mezelf want ik heb gewoon besloten erboven te staan en niet tegen hun uit te vallen wat een hufter hij is door het op die manier uit te maken.
Wel komt nu het besef dat ik hem weer tegen kan komen en dat het een kwestie van tijd is.
  zondag 19 april 2009 @ 18:23:17 #108
11806 Miesjel
pi_68177202
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PinkCake het volgende:
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
gjegjegje..
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:12:48 #109
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_68229423
mijn ex is nu druk bezig met mij van alles de schuld te geven
4 keer vreemdgaan? constant liegen? "ja je was gewoon niet leuk genoeg voor me denk ik". Had het dan uitgemaakt, snol .
Ook zegt ze, "ik vind het wel sneu dat je nu weer met vriend X omgaat, had je dus ook geen eigen mening" (vriend x had na de 1ste keer vreemdgaan al gehoord wat er gebeurd was, dit aan mij verteld, maar ik wilde niet luisteren en toen ex erachter kwam eiste ze dat ik nooit meer met hem praatte. :x ), terwijl zij zich nog geen week nadat het uit was liet vingeren door een ander. Maar dat is dan niet sneu want "ze vond hem ontzettend leuk".
Het gore lef van dat wijf, jezus
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:13:04 #110
192079 cmck
pi_68231274
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef Rahl het volgende:
mijn ex is nu druk bezig met mij van alles de schuld te geven
4 keer vreemdgaan? constant liegen? "ja je was gewoon niet leuk genoeg voor me denk ik". Had het dan uitgemaakt, snol .
Ook zegt ze, "ik vind het wel sneu dat je nu weer met vriend X omgaat, had je dus ook geen eigen mening" (vriend x had na de 1ste keer vreemdgaan al gehoord wat er gebeurd was, dit aan mij verteld, maar ik wilde niet luisteren en toen ex erachter kwam eiste ze dat ik nooit meer met hem praatte. :x ), terwijl zij zich nog geen week nadat het uit was liet vingeren door een ander. Maar dat is dan niet sneu want "ze vond hem ontzettend leuk".
Het gore lef van dat wijf, jezus
Soms lijkt het wel alsof je keihard geconfronteerd moet worden met de slechte eigenschappen van je ex om over hem/haar heen te komen. Bij mij was dat in ieder geval wel het geval. Je begint je te realiseren waarom het is uitgegaan en dat het het waarschijnlijk ook niet meer goed gaat komen. Uiteraard gaat dat even gepaard met een hoop pijn.

Je bent goed bezig. Laat je niet door de vreemgaande muts manipuleren. Dit zijn typische vrouwenreacties waarin haar fouten niks anders waren dan "een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat alles wat er verkeerd gegaan was de schuld is van alles en iedereen, behalve van haarzelf

Trouwens: Go chev!
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:34:10 #111
189971 Chev
pi_68241914
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef cmck het volgende:
Je bent goed bezig. Laat je niet door de vreemgaande muts manipuleren. Dit zijn typische vrouwenreacties waarin haar fouten niks anders waren dan "een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat alles wat er verkeerd gegaan was de schuld is van alles en iedereen, behalve van haarzelf
Klinkt bekend idd, en ik hoop dat er niet meer vrouwen zijn die zo tegen mij zullen doen.. maarja daarvoor moet een relatie blijkbaar gebroken zijn en de emoties op hol.

Ze zal (blijkbaar) toch alles zeggen om medeleven te krijgen van de mensen om haar heen.
Ik zou het toch proberen te negeren, ze heeft geen bewijs van dingen alleen maar woorden... pijnlijke woorden die jouw eigen zelfbeeld (zeker tegenover anderen) schaad, maar degene die jouw kennen en degene die jij wilt kennen zullen toch achter de waarheid komen, mits je betrouwbaar en geloofwaardig bent en overkomt.

Mocht ze door de mant vallen raakt ze iedereen kwijt en daardoor zal ze de leugen op moeten houden of vallen als een baksteen.. lijkt me persoonlijk niet makkelijk om van iemand waarvan je gehouden heb leugens te blijven vertellen voor de rest van je leven.. het zou me kapot maken, maar blijkbaar zitten sommige mensen anders in elkaar.

En sommige mensen creëren hun eigen waarheid en geloven daarin, dat is gebrek aan levens ervaring naar mijn idee, die kan je niet helpen, nog kan je ze tegenhouden, dus kan je ze beter met rust laten totdat ze iets geleerd hebben.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef cmck het volgende:
Trouwens: Go chev!
Thanks, maar heb nog niks gehoord nouja 't weekend is pas net voorbij

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 21-04-2009 16:40:02 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:13:48 #112
220893 formerjellybean
pi_68243240
Hem gisteren tegen gekomen in de bank. Wormerveer is gewoon te klein .
Het goede nieuws is dat die zelf besloot me te groeten , wat op zich best link was sinds ik mijn temperament ken.
Ik heb gewoon teruggegroet maar ben ook geen gesprek aangegaan.
Dat komt later wel weer. Het is wel lekker dat we elkaar voor rondje wormerveer gezien hebben en dus al gegroet hebben en de opening is er dus.
Die avond is toch een happening en dan is het gewoon niet lekker als je daar bent en je hebt ruzie met iemand.
Ergens denk ik dat we later wel een aantal dingen uit zullen praten.
Het is voor hem al heel wat om mij te groeten omdat hij nogal introvert en extreem verlegen kan zijn.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:21:16 #113
252493 PinkCake
pi_68245353
Mijn exen (drie van drie) beweren na jaren nog steeds dat ik de ware ben...
WHY? Mijn nieuwe vriend (2 jaar samen) is helemaal wat ik zocht. Ik kan niet iedereens ware zijn!

Tenzij ik voorbestemd ben een harem van mannen te hebben
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:18:00 #114
196939 Mejuffrouw
pi_68247436
quote:
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter

Dank Pinkcake!
Ik hang m op mijn prikbord
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:03:23 #115
189971 Chev
pi_68256261
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef PinkCake het volgende:
WHY? Mijn nieuwe vriend (2 jaar samen) is helemaal wat ik zocht. Ik kan niet iedereens ware zijn!

Klinkt erg vreemd moet ik zeggen..
Alsof ze vrij ontgoogeld en gedeilusioneerd zjin/waren toen het met uit ging, en nu erop terug willen komen?

Ach misschien hebben sommige vrouwen en vrouwen het makkelijker met verwerken van relaties dan anderen:?
Sommige gaan de volgende dag door met een ander en de ander wacht 'n jaar of meer...

In ieder geval zou ik maar goed nadenken wat je doet. Het is niet voor niets uit gegaan, waar aan dat lag weet je zelf het beste

Maar ik weet zeker dat 't verhaal vanaf een ander zijn perspectief totaal anders kan zjin, en zij dat als hun waarheid aannemen.. wat dan het meest logische en duidelijke is maakt ieder voor zich uit.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 11:11:52 #116
247160 Just-Lost
will never forget
pi_68264780
hmm.. het is nu bijna 2 maanden over. Gister is ze weer even langsgekomen. We moeten elkaar wel blijven zien ivm hypotheek/huis/geregel enz... En we hebben hoe gek het ook klinkt steun aan elkaar.

Vertelt ze me dat ze met het uit gaan een jongen heeft gezoend... niet eens gezoend eigenlijk, een kus op z'n mond... Ik dacht echt dat ik door de grond ging. Deed zo'n pijn.
Laat staan hoe het moet voelen voor mensen die hier vertellen dat hun vriendin all the way vreemd is gegaan enz.... pff..

Ik zou zo graag over haar heen willen zijn. Ben door een ander meisje al meerdere keren gevraagd om bij haar langs te komen. Ik durf op de één of andere manier niet, ben bang, maar weet niet waarom. Heb het idee dat mijn gevoel niet wil toegeven aan dat soort dingen.. omdat dat het definitief maakt. Terwijl mij verstand weet dat dat het al lang is.

Dan komt daarbij ook nog is dat alles met de hypotheek omgezet en berekend moet worden. Was blij dat ik daar vanaf was... En tuurlijk, ik heb straks een huis en een eigen plekje. En daar ben ik ook trots op, en is geweldig. Maar dat overstemd dat verdriet jammergenoeg nog niet.
Moet er echt niet aan denken dat ik gewoon over een jaar pas over haar heen ben... Dan word het een zwaar jaar

Vanavond lekker sporten met een maatje, van het weekend een vakantie met hem boeken... toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  woensdag 22 april 2009 @ 13:01:39 #117
189971 Chev
pi_68268195
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Just-Lost het volgende:
Vanavond lekker sporten met een maatje, van het weekend een vakantie met hem boeken... toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.
Klinkt leuk joh, volhouden hè, je mag trots zijn dat je nog zo goed met je ex kan omgaan, en met zoveel respect voor elkaar!

Je wil niet weten hoe vaak de oorlog pas echt begint of uitgelokt word door een van de twee zodra de relatie uit is.. je hebt mazzel, ook al is het noodzaak.

Ga door met je leven net als zij dat probeerd te doen, ook al is het pijnlijk, en als je daarvoor voorlopig wat rust nodig heb (Wat je zelf het beste aanvoelt) dan moet je dat gewoon doen en er de tijd voor nemen, een relatie kost tijd en moeite en om daar nu alweer aan te beginnen hoeft niet de beste stap te zijn omdat je dan een leer en verwerkings proces overslaat.

Hou je taai dude
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 13:32:08 #118
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68269074
quote:
hmm.. het is nu bijna 2 maanden over. Gister is ze weer even langsgekomen. We moeten elkaar wel blijven zien ivm hypotheek/huis/geregel enz... En we hebben hoe gek het ook klinkt steun aan elkaar.

Vertelt ze me dat ze met het uit gaan een jongen heeft gezoend... niet eens gezoend eigenlijk, een kus op z'n mond... Ik dacht echt dat ik door de grond ging. Deed zo'n pijn.
Laat staan hoe het moet voelen voor mensen die hier vertellen dat hun vriendin all the way vreemd is gegaan enz.... pff..

Ik zou zo graag over haar heen willen zijn. Ben door een ander meisje al meerdere keren gevraagd om bij haar langs te komen. Ik durf op de één of andere manier niet, ben bang, maar weet niet waarom. Heb het idee dat mijn gevoel niet wil toegeven aan dat soort dingen.. omdat dat het definitief maakt. Terwijl mij verstand weet dat dat het al lang is.

Dan komt daarbij ook nog is dat alles met de hypotheek omgezet en berekend moet worden. Was blij dat ik daar vanaf was... En tuurlijk, ik heb straks een huis en een eigen plekje. En daar ben ik ook trots op, en is geweldig. Maar dat overstemd dat verdriet jammergenoeg nog niet.
Moet er echt niet aan denken dat ik gewoon over een jaar pas over haar heen ben... Dan word het een zwaar jaar

Het blijft altijd kut voelen wanneer je ziet dat zij verder gaat met haar leven zonder jou. Toch gaat het gebeuren, of je het wil of niet. Hoe jouw gevoel zich gaat gedragen kan je ook al niet bepalen. Doe daarom wat je wel kan bepalen; doen wat goed voelt.

En ach, definitief... Met een ander omgaan maakt het niet definitief. Als je weet dat het definitief is, moet je dat gewoon lekker doen, wellicht helpt het.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  woensdag 22 april 2009 @ 13:53:14 #119
189971 Chev
pi_68269712
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Waag-hals het volgende:
En ach, definitief... Met een ander omgaan maakt het niet definitief. Als je weet dat het definitief is, moet je dat gewoon lekker doen, wellicht helpt het.
Niks hoeft definitief te zijn in het leven.. de kans is groot van wel dat je oude relatie niet opnieuw opbloeit door de blokkades waardoor het is uit gegaan, en waarom zou je iets opnieuw doen wat een slechte afloop heeft gehad?

Mijn opa zei altijd: Als je maar iets graag genoeg wilt dan kan je het ook, en hij had gelijk...

Overal waar je tijd en energie in steeks en wat je écht wil doen kan je halen in je leven, maar dat kost wat tijd en energie en geeft je geen garrantie tot geluk of liefde

Je ex is blijkbaar nu aan 't ontdekken wat de wereld te bieden heeft, het is zoiezo makkelijker voor vrouwen om aandacht te krijgen en/of mannen in te palmen dus óf je moet onwijs zelfverzekerd zijn óf er onwijs goed uitzien en uiteraard zoiets willen

Voor jou komt dit ook wel als je er aan toe ben.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 15:38:48 #120
192079 cmck
pi_68273116
quote:
De truc is juist om dat niet te doen. Ga niet bij jezelf zitten mokken en bij jezelf denken dat het nog zo ongelooflijk zwaar gaat worden. Van dat idee alleen al wordt je depressief.

Ik had dat in het begin ook. Zeker de eerste paar weken. De dagen zijn leeg en je hebt nergens zin in. Het enige wat je doet is de lege lange dagen tellen. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat je dat doet omdat je de toekomst zo negatief ziet. Want wie zegt dat het een jaar gaat duren voordat je over haar heen bent? Misschien kom je vanavond na je werk op weg naar huis in de bus wel een superlekker ding tegen die zomaar tegen je begint te praten. Kijk maar naar chev

Probeer van dag tot dag te leven. Zeker in deze periode. Das moeilijk maar niet onmogelijk.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:20:01 #121
189971 Chev
pi_68274494
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef cmck het volgende:

De truc is juist om dat niet te doen. Ga niet bij jezelf zitten mokken en bij jezelf denken dat het nog zo ongelooflijk zwaar gaat worden. Van dat idee alleen al wordt je depressief.

Ik had dat in het begin ook. Zeker de eerste paar weken. De dagen zijn leeg en je hebt nergens zin in. Het enige wat je doet is de lege lange dagen tellen. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat je dat doet omdat je de toekomst zo negatief ziet. Want wie zegt dat het een jaar gaat duren voordat je over haar heen bent? Misschien kom je vanavond na je werk op weg naar huis in de bus wel een superlekker ding tegen die zomaar tegen je begint te praten. Kijk maar naar chev

Probeer van dag tot dag te leven. Zeker in deze periode. Das moeilijk maar niet onmogelijk.
Klopt ja, tijdens mijn relatie leefde ik voor de toekomst, werkte en stond iedere dag op met als doen geld te verdienen om een zo goed mogelijke toekomst te realiseren voor mij en mijn partner, ik kwam iedere dag liever bij haar thuis dan dat ik bijv. met een bedrijfs uitje mee ging, en wou graag bji haar zijn, zeker als ze me nodig had.

Toen ik dat alles kwijt ben geraakt had ik geen doel meer in mijn leven, heb ik 5 weekenden lang met m'n ouders broer en oom aan 'ons' huis zitten werken totdat het leefbaar was en daarna ben ik er meteen in m'n eentje in gaan wonen, en heb iedere dag verdriet gehad voor 'n maand of 3-4 omdat ik het nog niet had afgesloten.

Ik leefde met de dag, en besloot, na een periode dat ik alleen maar werkte, gamede en sliep (na een otje janken) op een gegeven moment te leven met de dag, ook al zag ik geen toekomst meer ik zat het NU.

Gelukkig heb ik een paar hele goede vrienden en lieve ouders die me hebben geholpen e pijn te gedragen, en me aan te horen ondanks dat ze het veraal al 100x zat waren om aan te horen..

Probeer te zien wat je nu hebt, je goede kwaliteiten, en kijk heel kritisch naar jezelf WAT je ZELF (en niet anderen) over jezelf denkt. Daarna kost het tijd om datgene te accepteren en hier groei je van, word je sterker dan je ooit was.

Probeer in iedergeval 1 ding te doen elke dag wat nodig is, je kamer opruimen, je sokken vouwen, bak aan de weg zetten heel simpelele dingen, en je zal zien dat je je er goed bij voelt.

Het zal niet de eerste keer goed gaan, mischien laat je het een tijdje liggen en pak je het later weer op, 't is een leer proces je leert niet lopen in 1 dag en je leert ook niet opnieuw leven in 1 dag.

Ja ik heb een meisje uit gevraagt en ze heeft ja gezegt, maar ik heb haar nummer niet, zij de mijne wel dus ik moet gedult hebben
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 22 april 2009 @ 17:55:13 #122
247160 Just-Lost
will never forget
pi_68277553
Het gebeurd me idd wel eens dat ik maar blijf denken dat het niet beter zal worden... en dan kom je op een gegeven moment echt die put niet meer uit.

Denk ook dat het beter is als ik tegen haar zeg dat ik van de volgende zoen/kus of wat dan ook meer, niks hoef te horen. Terwijl ik heel gek een soort drang heb om het van der te horen :S De drang om er naar te vragen of ze al iets met een ander heeft gedaan. Waarschijnlijk met 'de hoop' een ontkennend antwoord te horen.

Heb haar in ieder geval van hyves verwijderd, en haar ook gezegd waarom. Telkens ging ik toch weer even kijken, en uiteraard onschuldige krabbels van jongens intepreteren als nieuwe lovers... Die tip las ik hier een keer trouwens, geen verkeerd idee!

Moet idd van dag tot dag leven, en kleine dingen vast pakken. Zo snel de neiging om in het huis ook alles maar te laten vallen.. minder opruimen. Met zo'n instelling van 'het maakt toch niks uit'. Terwijl ik zo normaal echt niet ben..
Heb ook periodes dat het beter gaat, soms is dat ook wel gevaarlijk... Dan denk je bij jezelf: hehe ik voel me weer wat lekkerder. Des te kutter komt het aan als dat lekkere gevoel de volgende dag weer weg is.

Hoop zo erg dat ik op een ander meisje ook zo gek kan worden, zo doorgeslagen gek als ik nu was :S
Vast wel weer... we gaan het beleven.
Kijk opzich wel uit naar konininginnedag, met me zus mee, including der vriendinnen En me beste maatje gaat ook mee. Lekker lol maken, en ff lekker onder de vrouwen zijn. Hoeft er niet eens wat te gebeuren.. gewoon weer leren meisjes te bekijken op een andere manier. De vrijgezelle manier.

Vind het leuk om te lezen Chev! Jammer dat ze nog niks heeft laten horen, kan gewoon nog komen natuurlijk. Zit je vaker in die bepaalde bus? Goed dat je in ieder geval weer klaar bent voor wat nieuws, en dat je in een ander meisje ook weer wat leuks kan zien.
Ik duim voor je!
And I tried to sing
  donderdag 23 april 2009 @ 08:43:16 #123
189971 Chev
pi_68293656
update:
Goed nieuws, vandaag kwam ik d'r weer in de bus tegen (heb even op haar gewacht )
Gezellig gebabbeld en ze belt of smst me deze week!

Denk dat ik vanaf vandaag maar elke dag 'n paar bussen (kwartiertje) wacht
Begin toch wel een beetje gek op d'r te worden ze ziet er leuk uit, lichtblauwe ogen, maar weet natuurlijk nog niet écht hoe ze is, maar ze wil wel uit met me!

Wel een lekker gevoel kan ik je zeggen, en ook wel 'n beetje eng haha

[ Bericht 12% gewijzigd door Chev op 23-04-2009 08:56:23 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 23 april 2009 @ 09:21:33 #124
247160 Just-Lost
will never forget
pi_68294447
goed bezig man!
Hou ons op de hoogte
And I tried to sing
  donderdag 23 april 2009 @ 09:54:21 #125
132953 cerpintaxt
pi_68295358
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Chev het volgende:
update:
Goed nieuws, vandaag kwam ik d'r weer in de bus tegen (heb even op haar gewacht )

Begin toch wel een beetje gek op d'r te worden ze ziet er leuk uit, lichtblauwe ogen, maar weet natuurlijk nog niet écht hoe ze is, maar ze wil wel uit met me!

Wat leuk voor je! Moet een heerlijk gevoel zijn inderdaad, om weer open te staan voor iemand. Hou ons op de hoogte, mag ook wel eens iets positiefs gemeld worden in dit topic

Met mij gaat het wat minder deze week, denk weer teveel aan wat ik anders had kunnen doen en het enige wat dat bewerkstelligt is spijt en daar schiet ik ook bar weinig mee op.. Gelukkig heb ik leuke plannen voor het weekend en vanavond eindelijk naar de nieuwe show van Theo Maassen, als iemand me begrijpt is hij het wel
  donderdag 23 april 2009 @ 12:23:05 #126
42193 Enneacanthus_Obesus
pi_68300066
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef PinkCake het volgende:

Kennelijk ben je bijzonder aantrekkelijk.. Pics!
  donderdag 23 april 2009 @ 12:48:16 #127
174951 Edwinuss
pi_68300808
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kennelijk ben je bijzonder aantrekkelijk.. Pics!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:06:11 #128
220893 formerjellybean
pi_68301327
Of misschien erg lief en hebben ze bij anderen niet gevonden wat ze bij haar vonden.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:14:31 #129
189971 Chev
pi_68305438
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Of misschien erg lief en hebben ze bij anderen niet gevonden wat ze bij haar vonden.
Bespeur ik hier enige zelfreflectie formerjellybean?

Dat deed ik ten miste wel een hele poos (en misschien nog steeds wel 'n beetje) je vergelijkt bepaalde uitspraken of gebeurtenissen met die van jezelf (en dat is logisch).

Hou je haaks hè

ps: Zie mijn handtekening/signature

[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 23-04-2009 15:28:13 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 23 april 2009 @ 15:15:59 #130
252573 Technofreakzz
pi_68305491
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vyKfQkAWiH4&feature=related[/youtube]
  donderdag 23 april 2009 @ 15:29:16 #131
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68306030
Hoe laat je iemand los die ook van jou houdt maar waarmee het contact MOET beëindigen (na meer dan een jaar)?
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 23 april 2009 @ 15:35:31 #132
220893 formerjellybean
pi_68306243
Nee , hoor bedoelde meer duidelijk te maken dat exen je terugwillen niet alleen met uiterlijk te maken hoeft te hebben.

Op zich gaat het wel goed hoor. Bij ons waren een boel dingen die het gecompliceerd maakten.
Ik ben sowieso 10 jaar ouder als hem en hij is nogal introvert en typisch.

Ergens heb ik het vermoeden dat het nog niet helemaal over is , juist ook omdat die uit zichzelf mij groette , wat hij nooit doet , hij kijkt altijd de kat uit de boom.
Ik had hem sowieso al duidelijk gemaakt dat ik alleen vanwege zijn broer normaal tegen hem zou doen, en met zijn broer toch ook contact gehouden.

Zijn broer was ook niet helemaal slim om tegen hem te melden dat ik door verleden misschien losbandig zou kunnen zijn , omdat zijn exen net zo'n verleden hadden als ik en zo waren.
Terwijl ik totaal niet zo ben en dat zit me ergens niet lekker, ik wil ook wel het een en ander met hem uitpraten als dat mogelijk is en dat sowieso duidelijk maken.

Het is bij ons al eerder uitgeweest, en toen hebben we elkaar een poosje niet gezien om het later weer op te pakken.

Ik wil ga sowieso mijn eigen gang en doe mijn eigen ding , maar het zou me ergens niet verbazen als het weer zo gaat en ik voor mezelf ook heel goed nadenk of ik dat wel wil.
Voor mezelf wil ik gewoon eerst echt een aantal dingen aan hem duidelijk maken.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:37:39 #133
220893 formerjellybean
pi_68306326
grrrrrrrrr quotes doen het niet.

@ luxuria , door op andere dingen te richten, afleiding.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:52:17 #134
189971 Chev
pi_68306912
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Luxuria het volgende:
Hoe laat je iemand los die ook van jou houdt maar waarmee het contact MOET beëindigen (na meer dan een jaar)?
Door voetje voor voetje te zetten en door te gaan elke dag opnieuw, en je elke week iets beter te voelen, en de tijd te nemen voor jezelf.

Sterkte.. de pijn zal misschien nooit helemaal weggaan maar de tijd en, als je er aan toe ben een nieuwe liefde zal het doen verzachten, vervangen en/of vervagen.

Wees reëel, gevoel en verstand zijn twee vijanden van elkaar, maar probeer na te denken wat goed voor JOU is, wees maar ff lekker egoistisch, klaag, huil, praat, val en sta weer op.. de mensen die van je houden zullen je vergeven..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 23 april 2009 @ 16:42:03 #135
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68308562
Maar juist dat ik weet dat hij mij ook wil maakt het zo moeilijk. Het was een heftige periode. We zijn ontzettend close geworden door verschillende hoogtepunten en vooral door het uit de dieptepunten komen. Ik denk constant aan hem, ook met afleiding en heb nergens meer zin in. Als de ander het uitmaakt dan kun je niet anders, maar hij wil mij ook! Ik zal hem de eerste maanden niet meer moeten zien wil ik er een beetje overheen komen, en anders gaat het ook weer fout en kom ik helemaal nooit van hem af.

[ Bericht 13% gewijzigd door Luxuria op 23-04-2009 16:48:39 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 23 april 2009 @ 17:56:43 #136
48990 2PaCaVeLi
pi_68310584
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Chev het volgende:
update:

Kijk dat zijn nog eens goeie berichten!
Hoop dat je een mooie tijd gaat hebben samen.
Succes kerel!
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:33:56 #137
189971 Chev
pi_68331814
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:56 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kijk dat zijn nog eens goeie berichten!
Hoop dat je een mooie tijd gaat hebben samen.
Succes kerel!

In de bus hadden we 't over oude mensen (opa's en oma's) die al 50-60+ jaren getrouwd en bij elkaar zijn.
Zei ze: "Als ik dat ooit wil halen moet ik nu wel iemand ontmoeten en dat zie ik niet gebeuren, ik geniet nu nog te veel van mijn leven"

Hmm
Maar ik geef niet op we hebben wel erg leuk contact samen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:47:09 #138
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68337864
quote:
Het loslaten van mijn ex

Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:55:02 #139
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_68346756
het liefst zou ik ook van alles willen plaatsen en dan lezen wat jullie ervan vinden/denken. Maar van de andere kant, ik weet totaal niet of ze ooit op fok/forum komt en heb er niet echt behoefte aan dat ze dit dan leest :s...
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:02:36 #140
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68346974
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
het liefst zou ik ook van alles willen plaatsen en dan lezen wat jullie ervan vinden/denken. Maar van de andere kant, ik weet totaal niet of ze ooit op fok/forum komt en heb er niet echt behoefte aan dat ze dit dan leest :s...
Dat is precies de reden dat ik hier niks neerzet. Ik weet dat het wordt gelezen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:26:27 #141
11806 Miesjel
pi_68355315
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik hier niks neerzet. Ik weet dat het wordt gelezen.
Ik ga er vanuit dat mijn posts worden gelezen, zo was het de vorige keer ook. Maar ik ben eerlijk in wat ik schrijf, of althans, ik schrijf zoals ik het zie. Ik zou maar al te graag commentaar willen lezen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:07:08 #142
189971 Chev
pi_68364447
Ik weet niet of het bij mij gelezen word, zo wel dan weet ze in ieder geval hoe ik er over denk/dacht en 't kan me niet meer boeien eigenlijk.. ik hoor toch waarschijnlijk nooit meer meer iets van haar
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 26 april 2009 @ 17:26:00 #143
220893 formerjellybean
pi_68397900
Het weerzien van ex is bij mij een beetje met gemengde gevoelens. Aan een kant omdat ik toch zoiets had ok , goed we kunnen op rondje wormerveer weer normaal tegen elkaar doen, maar aan de andere kant merk ik dat ik gewoon kwaad ben en excuses wil.

Hij heeft mij oneerlijk behandeld en ik hoop wel dat hij dat inziet en dat die toch wel zijn excuses aanbied aan mij. Het is frustrerend dat je kwaadheid weer op kan komen spelen. En dat iemand dat effect op je heeft.
  zondag 26 april 2009 @ 18:51:56 #144
113428 vencodark
pi_68400065
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat mijn posts worden gelezen, zo was het de vorige keer ook. Maar ik ben eerlijk in wat ik schrijf, of althans, ik schrijf zoals ik het zie. Ik zou maar al te graag commentaar willen lezen.
Ik eigenlijk ook. Aan ene kant denk je heel goed na wat je schrijft omdat je niet iemand (onbedoeld) zwart wil maken of diegene een rotgevoel wilt geven. Toch vind ik ook dat ik mag posten hier wat ik denk en voel.
Hij weet dat tenslotte ook en ik zal het ook allemaal tegen hem zeggen als ik de kans zou hebben. Aan de andere kant valt er ook weinig meer te zeggen waar hij iets mee kan. Als ik iets kon zeggen waardoor het weer helemaal goedkomt, dan zou ik het doen. Maar verder voelt het alsof het zo weinig nut heeft.
  zondag 26 april 2009 @ 21:49:39 #145
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_68406093
Ik post niet wat ik wil hier. Althans niet over dit onderwerp. Ik weet namelijk van me zelf dat ik een vergiet op me nek heb en ik dingen vregeet. En ik wil haar zeker niet kwetsen, of te min doen dus vind ik het voor me zelf op dit moment nog maar beter niks te posten daarover
  maandag 27 april 2009 @ 09:07:41 #146
189971 Chev
pi_68414009
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik post niet wat ik wil hier. Althans niet over dit onderwerp. Ik weet namelijk van me zelf dat ik een vergiet op me nek heb en ik dingen vregeet. En ik wil haar zeker niet kwetsen, of te min doen dus vind ik het voor me zelf op dit moment nog maar beter niks te posten daarover
Denk inderdaad niet dat iemand de ander met opzet wil kwetsen, maar dat het evengoed gebeurd omdat je voor jezelf aan het bevestigen ben dat je, als je het uitgemaakt heb, je de juiste keuze heb gemaakt.
Of dat degene die het uitgemaakt heeft met jou misschien toch wel niet de juiste partner voor je was die je dacht dat diegene was.

En daarbij zal er e.e.a. 'gelult' worden, wat uiteinderlijk natuurlijk bij je ex-partner terrecht komt..
quote:
Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef formerjellybean het volgende:
[knip]
Hij heeft mij oneerlijk behandeld en ik hoop wel dat hij dat inziet en dat die toch wel zijn excuses aanbied aan mij. Het is frustrerend dat je kwaadheid weer op kan komen spelen. En dat iemand dat effect op je heeft.
Dat kan ik me goed voorstellen, máár het komt ook voor dat juist diegene waarvan jij verwacht dat hij/zij jouw een excuus verschuldigt is, juist ook (al dan niet (on)redelijke) redenen heeft om boos op jouw te zijn.

Mijn ex heeft, toen het al 'n week uit was ofzo, gezegt dat ze ook boos op mij was, maar ze heeft me nooit verteld waarom (zou ze me nog wel vertellen), en wat later zei ze dat boos zijn geen zin meer had dus ach sommige dingen zijn relatief, keuzes worden gemaakt en de gevolgen blijven niet uit, ieder creëerd zijn eigen waarheid en sommige dingen worden vergeten of vervagen.. juist datgene wat het meeste pijn doet willen mensen het meest graag vergeten..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 27 april 2009 @ 19:56:12 #147
224337 Scarlet...
pi_68433914
Ik zou willen dat ik erover heen was. Ben het na een jaar wel een beetje beu nu.
Helaas is het niet zo dat ik hem niet los heb gelaten (hoop), maar de ruzies en vernederingen die blijven wel erg lang hangen. Gister zag ik hem opeens en ik schrok en werd meteen zo kwaad van binnen. Dan loop ik meteen door. Soms ben ik op stap en ben ik bang dat ik hem tegen kom. Vraag me af hoe ik dit toch ooit los ga laten.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:38:05 #148
189971 Chev
pi_68448968
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef Scarlet... het volgende:
Ik zou willen dat ik erover heen was. Ben het na een jaar wel een beetje beu nu.

Helaas is het niet zo dat ik hem niet los heb gelaten (hoop), maar de ruzies en vernederingen die blijven wel erg lang hangen. Gister zag ik hem opeens en ik schrok en werd meteen zo kwaad van binnen. Dan loop ik meteen door. Soms ben ik op stap en ben ik bang dat ik hem tegen kom. Vraag me af hoe ik dit toch ooit los ga laten.
Hoop is iets verradelijks.. je idealiseert iets/heb goede herinneringen waarvan je eigenlijk ergens wel van weet dat het een leugen is, dat die persoon niet meer bij je past of niet meer bij je kan zijn.

De persoon die jou heeft gekwetst heeft om wat voor reden dan ook zal andere overtuigen hebben dan jij, en boos zijn daarom heeft dus geen enkele zin.

Nu je je ex gezien heb zal je misschien ook gezien hebben dat hij er wel of niet overheen is, ik heb mijn ex 1x gezien een maand terug zij stond op nog geen 2 meter van me af, en was duidelijk niet happy die avond, en op een of andere manier iets minder aantrekkelijk dan ik in mijn gedachten had, al is ze nog steeds knap

Dit kan jou helpen met het verwerken, ik probeer m'n ex ook het liefst te ontwijken, maar dat gaat niet altijd, op een gegeven moment moet je je eigen kracht zien en trots zijn op jezelf en jezelf overtuigen van het fijt dat je veel heb geleerd en sterker ben geworden, en opnieuw ga genieten van het leven!

Het lijkt me moeilijk als je je ex elke week 'n paar keer (moet) tegenkomen.. dat heb ik gelukkig niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chev op 28-04-2009 08:48:00 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:34:11 #149
189971 Chev
pi_68450084
Oké ik snap vrouwen niet (^^)

Ik heb duidelijk aandacht van een leuke meid in de bus, heb d'r uitgevraagt ze heeft ja gezegt, ze heeft m'n nummer, maar nu belt ze volgens mij niet omdat ik haar zowat elke dag tegen kom, en ze nog geen nieuwe relatie zoekt, ofwel dit is de soortemet van 'friends zone'.
Niet dat ik dat super erg vind, het is wel gezellig, maar ik zou best 's met haar uit willen, maar ze werkt 6 dagen in de week hmm..

Ach focus mijn aandacht nu wel op iets anders denk ik.. dit gaat nergens heen.

Ik zou haar kunnen vragen of ze een hapje wil gaan eten vrijdag avond ofzo hè hm... is een laatste poging denk ik anders maar m'n regulieren busje maar weer pakken.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:05:57 #150
224337 Scarlet...
pi_68450807
Zo aantrekkelijk vond ik hem niet. Zit een beetje een nare nasmaak aan. Verder kom ik hem eigenlijk nooit tegen. Laatste keer was twee maanden geleden denk ik. We praten ook nooit met elkaar en kijken elkaar niet aan. Hij doe net alsof ik niet besta. Denk dat het ook wel een beetje daar aan ligt. Heb ook met hem samen gewoond, dus voor mij is het niet niks geweest, misschien ben ik daarom zo boos.

Met andere jongens daten lukt me nog niet eens Chev.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')