Jezus, dat lijkt me ook super naar om mee te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Mejuffrouw het volgende:
Au Au Au. Hem tegengekomen met zijn nieuwe vriendin, en hij kwam ook nog enthousiast naar me toe om me te begroeten... En daarna op msn nogmaals meteen bij thuiskomst tegen me aan lopen tetteren dat hij het leuk vond om me te zien.........
Weer een week afstand nemen mislukt.
Bah, het voelt obsessief, en als ik de verhalen hier lees, gebeurd dat anderen ook. Ik wil dit naast me neer kunnen leggen, ik wil er klaar mee zijn. Ik wil ook weer iemand waarbij ik me goed en rustig voel.
Zow.... ik zit er even behoorlijk doorheen. 39 jaar en nog steeds niks geleerd en nog geen houten hart
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.
Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.![]()
Hey Alec,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft je betoverdquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:57 schreef thomaslueks22 het volgende:
Pff, waarom blijft het zo verdomde lastig om iemand te vergeten![]()
En waarom zijn mijn gevoelens en gedachten zo tegenstrijdig![]()
Aan de ene kant ben ik boos en wil ik haar niet meer zien, en aan de andere kant mis ik haar.
Ik wil het liefste vrienden blijven, maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het vergeten, maar ook weer niet. De tijd samen was echt super, dat wil en kan ik gewoon niet zo naast me neer leggen en 'vergeten'..
Waarom kan ik gewoon niet even 2 maanden van deze wereld, naar een plek zonder emotie en zonder
gevoel. Alles achter me laten. Gewoon even rust in mijn hoofd..
En of ik nou ga sporten of muziek luisteren of een leuke film ga kijken, ik kan mijn gedachten gewoon echt niet verzetten.
Waarom, een simpel woord maar ik heb het de laatste week al zo vaak gezegd..
ik zuip me kapotquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Alec690 het volgende:
Zo, zag dit topic voorbij komen. Een klein jaar geleden was ik hier ook hevig aan het typen. Miesjel ken ik nog van die periode, nog steeds probs?
Aangezien de break-up nu ongeveer een jaar geleden is moest ik weer even terugdenken aan toen. Was toevallig in de woonplaats van m'n ex vandaag. Heb haar overigens al een half jaar niet meer gesproken of gezien.
Ondanks dat ik geen ene flikker meer om haar geef, denk ik nog altijd regelmatig aan haar. Dat blijft raar. Met weinig emotie, maar toch flikt ze het om regelmatig in mijn gedachten te zitten.
Kan me nog herinneren dat ik helemaal stuk was toen, wat een drama. Heb m'n eigen waardigheid toen goed laten varen, voor het eerst in m'n leven. Heb destijds zelf een walgelijk 'oh maak het alsjeblieft niet uit want ik hou zo vreselijk veel van je'-mailtje gestuurd. Die durf ik tot op de dag van vandaag niet terug te lezen in m'n verzonden items.![]()
Voor iedereen die met liefdesverdriet zit; het komt wel goed. Emoties zijn fucked up, probeer een beetje rationeel te blijven. Ik ging als een idioot stappen, dat weet ik nog wel. Zuipen, zuipen, van alles ondernemen. Heeft me er snel door heen geholpen. Heb een aantal 'scharrels' gehad, maar niets serieus. Dat dan weer wel.
Beste advies voor de mannen misschien nog wel; overtuig jezelf gewoon dat het een grafhoer is.(zin ze vaak ook, maar dat zie je pas na de emo-periode)
Ach Pwoekie man.. wat zal je doen met die informatie? Hernieuwde hoop, gefrustreerde woede, opluchting?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef Pwoekie het volgende:
[knip]
vraag me af wat ze denkt, of ze ooit spijt heeft, me mist, wellicht ergens het gevoel heeft dat ze zich vergisde...
Jaquote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef mstr het volgende:
Dat je al die gevoelens van verliefdheid en dat je bij haar wilt zijn in alle hevigheid terugkomen
Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft... maar ben voorzichtig..
Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja!heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..
Dus het is nog steeds mogelijk
M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).
Dus hou vol mensen, vind jezelf dan vind je liefde![]()
Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef cerpintaxt het volgende:
Mooi man, goed om te horen! Laat maar weer zien dat er altijd licht is aan het einde van de tunnel, ook al is het soms moeilijk te geloven.. Geeft mij tenminste ook weer een beetje hoop dat het mogelijk is verder te kunnen, bedankt hiervoor
Dat is altijd spannend natuurlijk, maar het is in ieder geval goed dat je vooruit durft te kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef Chev het volgende:
[..]
Ach eerst maar 's afwachten of ze gaat bellen hèen dan 's kijken of 't net zo goed klikt als in de bus en dan zie ik we verder, het lijkt me wel een leuke meid in ieder geval, heb weer wat om naar uit te kijken
Wow goed bezig kerel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:50 schreef Chev het volgende:
Niet om te pochen, maar na bijna 9 maanden en 3 weken vrijgezel ben ik volgens mij weer verlieft... maar ben voorzichtig..
Een leuke meid in de bus ontmoet, had haar al een paar gesproken, is onwijs spontane meid en heb haar voor de 2e keer gevraagt wat te gaan drinken en ze zei ja!heb haar m'n nummer gegeven en nu maar afwachten..
Dus het is nog steeds mogelijk
M'n ex ben ik nog niet vergeten hoor.. maar ze staat bij me al geruime tijd op de achtergrond (als je terugleest zie je wat ik bedoel).
Dus hou vol mensen, vind jezelf dan vind je liefde![]()
Wow, dat zeg je gaaf! Niet positief, maar wel erg leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef Mejuffrouw het volgende:
Was het licht aan het eind van de tunnel niet gewoon de lamp van een aanstormende trein?
Sorry.
Chev, ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
Kaartjes verkopen of met een ander gaan. Het is immers niet voor niets uit. Leuke dingen doen, doe je later maar, als al de gevoelens weggevloeid zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:16 schreef Merziyas het volgende:
Ik zit in een dilemma. Ik heb 2 kaartjes voor een concert van over 2 weken, die ik had gekocht toen ik nog een relatie had met mijn ex. We zouden dus samen naar dat concert gaan. Ik heb echter al 6 weken bijna geen contact gehad met haar. Ja, 1x op msn een paar weken geleden. Toen gaf ze aan dat ze het jammer vond dat we geen contact hadden en dat ze mij graag snel weer wilde spreken. Ze wilde mij enkele keren bellen, maar 'iets' hield haar tegen. Ze vond het moeilijk. Ik heb enkele dagen erna haar msn verwijderd, heb sindsdien dus helemaal geen contact meer met haar. Ze heeft me de dag erna nog gemaild, waarom ik haar verwijderd heb. Heb een nette mail teruggestuurd en mijn gevoelens uitgelegd, dat ik het wel moest doen om verder te gaan met mijn leven. Ik wil nog wel met haar naar het concert, maar ik weet niet of dat op dit moment verstandig is... Ik heb alle contact met haar verbroken, en nu ga ik haar opeens bellen om te vragen of ze alsnog naar het concert wil gaan met mij. Is dat niet een beetje raar? Ik wil niet het gevoel bij haar opwekken dat ik nog gevoelens heb voor haar. Maar wil toch wel graag met haar naar dat concert, had de kaartjes immers gekocht om er met haar heen te gaan... En na zo'n lange tijd niets ondernomen te hebben samen, wil ik toch nog wel een x iets leuks doen met haar.
Johquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Miesjel het volgende:
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Miesjel het volgende:
En toch, en toch, en toch.... ik zou haar graag weer als mijn vriendinnetje hebben.
Tja vermiljoen dat kan ik me best voorstellen, is voor mij nu een paar maanden langer terug en vind het ook jammer dat mijn ex destijds zulke onnozele beslissingen heeft genomen, maar ik zou niet proberen haar terug te krijgen, ben ik te koppig voor, en zij neem ik aan ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:38 schreef vermiljoen het volgende:
JohDat gevoel heb ik nog elke dag gehad sinds dat het uit is, nu meer dan zeven maanden geleden. [knip]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 19-04-2009 01:58:55 ]Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
Ik zal je een geheimpje vertellenquote:Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, nu ik een foto van die gast heb gezien ben ik ontzettend opgelucht. Wat een 1e klas loser zeg. Ik zou bijna zeggen : "Ze komt wel terug"
gjegjegje..quote:Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PinkCake het volgende:
Het loslaten van mijn ex
Ik zag hem
En hij wilde
Nog een keer samen naar een hoogtepunt
Oke, is goed
Dan lopen we de trappen weer op
trappen, treden, 8e verdieping, 96 treden
Op het randje van gevaren
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
van ons hoge punt naar beneden
Om even later op de stoep
armen, benen, ribben, kaak
maar nooit meer mijn hart te breken
Soms lijkt het wel alsof je keihard geconfronteerd moet worden met de slechte eigenschappen van je ex om over hem/haar heen te komen. Bij mij was dat in ieder geval wel het geval. Je begint je te realiseren waarom het is uitgegaan en dat het het waarschijnlijk ook niet meer goed gaat komen. Uiteraard gaat dat even gepaard met een hoop pijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef Rahl het volgende:
mijn ex is nu druk bezig met mij van alles de schuld te geven
4 keer vreemdgaan? constant liegen? "ja je was gewoon niet leuk genoeg voor me denk ik". Had het dan uitgemaakt, snol.
Ook zegt ze, "ik vind het wel sneu dat je nu weer met vriend X omgaat, had je dus ook geen eigen mening" (vriend x had na de 1ste keer vreemdgaan al gehoord wat er gebeurd was, dit aan mij verteld, maar ik wilde niet luisteren en toen ex erachter kwam eiste ze dat ik nooit meer met hem praatte. :x ), terwijl zij zich nog geen week nadat het uit was liet vingeren door een ander. Maar dat is dan niet sneu want "ze vond hem ontzettend leuk".
Het gore lef van dat wijf, jezus
Klinkt bekend idd, en ik hoop dat er niet meer vrouwen zijn die zo tegen mij zullen doen.. maarja daarvoor moet een relatie blijkbaar gebroken zijn en de emoties op hol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef cmck het volgende:
Je bent goed bezig. Laat je niet door de vreemgaande muts manipuleren. Dit zijn typische vrouwenreacties waarin haar fouten niks anders waren dan "een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat alles wat er verkeerd gegaan was de schuld is van alles en iedereen, behalve van haarzelf
Thanks, maar heb nog niks gehoordquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PinkCake het volgende:
Het loslaten van mijn ex
Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
Klinkt erg vreemd moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef PinkCake het volgende:Mijn exen (drie van drie) beweren na jaren nog steeds dat ik de ware ben...
WHY? Mijn nieuwe vriend (2 jaar samen) is helemaal wat ik zocht. Ik kan niet iedereens ware zijn!
Tenzij ik voorbestemd ben een harem van mannen te hebben
Klinkt leuk joh, volhouden hè, je mag trots zijn dat je nog zo goed met je ex kan omgaan, en met zoveel respect voor elkaar!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Just-Lost het volgende:
Vanavond lekker sporten met een maatje, van het weekend een vakantie met hem boeken... toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.
Het blijft altijd kut voelen wanneer je ziet dat zij verder gaat met haar leven zonder jou. Toch gaat het gebeuren, of je het wil of niet. Hoe jouw gevoel zich gaat gedragen kan je ook al niet bepalen. Doe daarom wat je wel kan bepalen; doen wat goed voelt.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Just-Lost het volgende:
hmm.. het is nu bijna 2 maanden over. Gister is ze weer even langsgekomen. We moeten elkaar wel blijven zien ivm hypotheek/huis/geregel enz... En we hebben hoe gek het ook klinkt steun aan elkaar.
Vertelt ze me dat ze met het uit gaan een jongen heeft gezoend... niet eens gezoend eigenlijk, een kus op z'n mond... Ik dacht echt dat ik door de grond ging. Deed zo'n pijn.
Laat staan hoe het moet voelen voor mensen die hier vertellen dat hun vriendin all the way vreemd is gegaan enz.... pff..
Ik zou zo graag over haar heen willen zijn. Ben door een ander meisje al meerdere keren gevraagd om bij haar langs te komen. Ik durf op de één of andere manier niet, ben bang, maar weet niet waarom. Heb het idee dat mijn gevoel niet wil toegeven aan dat soort dingen.. omdat dat het definitief maakt. Terwijl mij verstand weet dat dat het al lang is.
Dan komt daarbij ook nog is dat alles met de hypotheek omgezet en berekend moet worden. Was blij dat ik daar vanaf was... En tuurlijk, ik heb straks een huis en een eigen plekje. En daar ben ik ook trots op, en is geweldig. Maar dat overstemd dat verdriet jammergenoeg nog niet.
Moet er echt niet aan denken dat ik gewoon over een jaar pas over haar heen ben... Dan word het een zwaar jaar![]()
Vanavond lekker sporten met een maatje, van het weekend een vakantie met hem boeken... toch weer leuke dingen om naar uit te kijken.
Niks hoeft definitief te zijn in het leven.. de kans is groot van wel dat je oude relatie niet opnieuw opbloeit door de blokkades waardoor het is uit gegaan, en waarom zou je iets opnieuw doen wat een slechte afloop heeft gehad?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Waag-hals het volgende:
En ach, definitief... Met een ander omgaan maakt het niet definitief. Als je weet dat het definitief is, moet je dat gewoon lekker doen, wellicht helpt het.
De truc is juist om dat niet te doen. Ga niet bij jezelf zitten mokken en bij jezelf denken dat het nog zo ongelooflijk zwaar gaat worden. Van dat idee alleen al wordt je depressief.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:11 schreef Just-Lost het volgende:
Moet er echt niet aan denken dat ik gewoon over een jaar pas over haar heen ben... Dan word het een zwaar jaar![]()
Klopt ja, tijdens mijn relatie leefde ik voor de toekomst, werkte en stond iedere dag op met als doen geld te verdienen om een zo goed mogelijke toekomst te realiseren voor mij en mijn partner, ik kwam iedere dag liever bij haar thuis dan dat ik bijv. met een bedrijfs uitje mee ging, en wou graag bji haar zijn, zeker als ze me nodig had.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:38 schreef cmck het volgende:
De truc is juist om dat niet te doen. Ga niet bij jezelf zitten mokken en bij jezelf denken dat het nog zo ongelooflijk zwaar gaat worden. Van dat idee alleen al wordt je depressief.
Ik had dat in het begin ook. Zeker de eerste paar weken. De dagen zijn leeg en je hebt nergens zin in. Het enige wat je doet is de lege lange dagen tellen. Maar op een gegeven moment realiseer je je dat je dat doet omdat je de toekomst zo negatief ziet. Want wie zegt dat het een jaar gaat duren voordat je over haar heen bent? Misschien kom je vanavond na je werk op weg naar huis in de bus wel een superlekker ding tegen die zomaar tegen je begint te praten. Kijk maar naar chev
Probeer van dag tot dag te leven. Zeker in deze periode. Das moeilijk maar niet onmogelijk.
Wat leuk voor je! Moet een heerlijk gevoel zijn inderdaad, om weer open te staan voor iemand. Hou ons op de hoogte, mag ook wel eens iets positiefs gemeld worden in dit topicquote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Chev het volgende:
update:
Goed nieuws, vandaag kwam ik d'r weer in de bus tegen (heb even op haar gewacht)
Gezellig gebabbeld en ze belt of smst me deze week!
Denk dat ik vanaf vandaag maar elke dag 'n paar bussen (kwartiertje) wacht![]()
Begin toch wel een beetje gek op d'r te wordenze ziet er leuk uit, lichtblauwe ogen, maar weet natuurlijk nog niet écht hoe ze is, maar ze wil wel uit met me!
Wel een lekker gevoel kan ik je zeggen, en ook wel 'n beetje eng haha![]()
Kennelijk ben je bijzonder aantrekkelijk.. Pics!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:21 schreef PinkCake het volgende:Mijn exen (drie van drie) beweren na jaren nog steeds dat ik de ware ben...
WHY? Mijn nieuwe vriend (2 jaar samen) is helemaal wat ik zocht. Ik kan niet iedereens ware zijn!
Tenzij ik voorbestemd ben een harem van mannen te hebben
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kennelijk ben je bijzonder aantrekkelijk.. Pics!![]()
Bespeur ik hier enige zelfreflectie formerjellybean?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Of misschien erg liefen hebben ze bij anderen niet gevonden wat ze bij haar vonden.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Luxuria het volgende:
Hoe laat je iemand los die ook van jou houdt maar waarmee het contact MOET beëindigen (na meer dan een jaar)?
Kijk dat zijn nog eens goeie berichten!quote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef Chev het volgende:
update:
Goed nieuws, vandaag kwam ik d'r weer in de bus tegen (heb even op haar gewacht)
Gezellig gebabbeld en ze belt of smst me deze week!
Denk dat ik vanaf vandaag maar elke dag 'n paar bussen (kwartiertje) wacht![]()
Begin toch wel een beetje gek op d'r te wordenze ziet er leuk uit, lichtblauwe ogen, maar weet natuurlijk nog niet écht hoe ze is, maar ze wil wel uit met me!
Wel een lekker gevoel kan ik je zeggen, en ook wel 'n beetje eng haha![]()
In de bus hadden we 't over oude mensen (opa's en oma's) die al 50-60+ jaren getrouwd en bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:56 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Kijk dat zijn nog eens goeie berichten!
Hoop dat je een mooie tijd gaat hebben samen.
Succes kerel!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 12:04 schreef PinkCake het volgende:
Het loslaten van mijn ex
Ik zag hem
En hij wilde
Oke, is goed
liet ik mijn ex los
hij viel zo'n 20 meter
Dat is precies de reden dat ik hier niks neerzet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
het liefst zou ik ook van alles willen plaatsen en dan lezen wat jullie ervan vinden/denken. Maar van de andere kant, ik weet totaal niet of ze ooit op fok/forum komt en heb er niet echt behoefte aan dat ze dit dan leest :s...
Ik ga er vanuit dat mijn posts worden gelezen, zo was het de vorige keer ook. Maar ik ben eerlijk in wat ik schrijf, of althans, ik schrijf zoals ik het zie. Ik zou maar al te graag commentaar willen lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik hier niks neerzet.Ik weet dat het wordt gelezen.
![]()
![]()
Ik eigenlijk ook. Aan ene kant denk je heel goed na wat je schrijft omdat je niet iemand (onbedoeld) zwart wil maken of diegene een rotgevoel wilt geven. Toch vind ik ook dat ik mag posten hier wat ik denk en voel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn posts worden gelezen, zo was het de vorige keer ook. Maar ik ben eerlijk in wat ik schrijf, of althans, ik schrijf zoals ik het zie. Ik zou maar al te graag commentaar willen lezen.
Denk inderdaad niet dat iemand de ander met opzet wil kwetsen, maar dat het evengoed gebeurd omdat je voor jezelf aan het bevestigen ben dat je, als je het uitgemaakt heb, je de juiste keuze heb gemaakt.quote:Op zondag 26 april 2009 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik post niet wat ik wil hier. Althans niet over dit onderwerp. Ik weet namelijk van me zelf dat ik een vergiet op me nek heb en ik dingen vregeet. En ik wil haar zeker niet kwetsen, of te min doen dus vind ik het voor me zelf op dit moment nog maar beter niks te posten daarover
Dat kan ik me goed voorstellen, máár het komt ook voor dat juist diegene waarvan jij verwacht dat hij/zij jouw een excuus verschuldigt is, juist ook (al dan niet (on)redelijke) redenen heeft om boos op jouw te zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef formerjellybean het volgende:
[knip]
Hij heeft mij oneerlijk behandeld en ik hoop wel dat hij dat inziet en dat die toch wel zijn excuses aanbied aan mij. Het is frustrerend dat je kwaadheid weer op kan komen spelen. En dat iemand dat effect op je heeft.
Hoop is iets verradelijks.. je idealiseert iets/heb goede herinneringen waarvan je eigenlijk ergens wel van weet dat het een leugen is, dat die persoon niet meer bij je past of niet meer bij je kan zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 19:56 schreef Scarlet... het volgende:
Ik zou willen dat ik erover heen was. Ben het na een jaar wel een beetje beu nu.
Helaas is het niet zo dat ik hem niet los heb gelaten (hoop), maar de ruzies en vernederingen die blijven wel erg lang hangen. Gister zag ik hem opeens en ik schrok en werd meteen zo kwaad van binnen. Dan loop ik meteen door. Soms ben ik op stap en ben ik bang dat ik hem tegen kom. Vraag me af hoe ik dit toch ooit los ga laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |