Het enige wat me daar tegen houdt is die verplichting om een x aantal mensen te certificeren per jaar. Dat red ik gewoonweg niet bij gebrek aan tijdquote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef Bob-B het volgende:
Ik tvp hem hier ff, ben zelf nu bezig met instructor brevet, nog theorie halen en dan klaar
Nederland is echt wel mooi.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:59 schreef Handschoen het volgende:
Heb afgelopen zomer mijn open water + advanced gehaald in curacau, nu zie ik het niet meer zitten om in NL te duiken. Binnenkort maar weer eens terug dan
QFTquote:
Ik ook niet, heb geen droogpak. Alleen semi dry. Nog eventjes wachten dusquote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Meursault het volgende:
[..]
QFT
Maar ik heb weinig ervaring met duiken in het buitenland.
Ik ben nog niet begonnen dit seizoen, nog te koud voor mij.
Alsof dat eerder nooit gebeurde?quote:Op maandag 6 december 2010 17:36 schreef Mark het volgende:
Zo, maar weer eens een kick van het duik-topic naar aanleiding van de berichten uit Sharm el Sheikh.
Bizar om te bedenken dat ik daar een paar jaar geleden ook gedoken heb (en waarschijnlijk meer mensen hier) en er nu mensen aangevallen worden door haaien.
Wel een goed informatief artikel: hier
Misschien hebben ze het haaienvoederbordje verplaatstquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef Mark het volgende:
Als ik het snel bekijk zijn dat filmpjes die op de hele Rode Zee slaan. Het gaat me er net om dat ze op deze bepaalde plek ineens toeslaan. Dat is namelijk wel nieuw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |