abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67729707
Rutte raakt in paniek over zijn zetelverlies.

Tuurlijk moet je buschauffeurs niet voorzien van pepperspray. Dan is het einde zoek. Vaak zijn buschauffeurs nu ook niet de meest sociaal handige mensen, hoewel je dat overigens wel zou verwachten.

Wapenbezit in Nederland is not done en alleen voorbehouden aan politie, Kmar en sommige BOA's, als boswachters en douane. Houden zo graag.
pi_67729756
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Athmozz het volgende:

[..]

bij noodsituaties staan ze er anders altijd binnen de 10 minuten hoor (hier toch, als je ergens tussen de velden gaat wonen mss niet), omdat ze weten dat het anders meestal aardig escaleert
dat zal best. maar chauffeurs mogen/kunnen niet zelfde politie oproepen. dat moet via de centrale, die dan de boel inj dient te schatten. die lui zijn a) niet altijd bereikbaar en b) kennen de plaatselijke situatie niet en schatten dus nog al eens e.e.a. verkeerd in waardoor een chauffeur geen hulp krijgt en het zelf maar op dient te lossen. dit was een van de puntjes vorig jaar met die stakingen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67730076
Pepperspray is geen oplossing. De OV chipkaart moet zo spoedig mogelijk worden ingevoerd als enig betaalmiddel . In de Rotterdamse metro is het sinds twee maanden niet meer mogelijk om zonder OV kaart te reizen. En geloof me ik zie nu al geen tokkies meer rondhangen in de metro.
quote:
Waarom komt er een OV-chipkaart?

Dankzij de OV-chipkaart wordt het in heel Nederland makkelijker om met bus, tram, metro en trein te reizen. En dat niet alleen: het openbaar vervoer wordt ook veiliger, vlugger, eerlijker en slimmer.

*
Veiliger: de meeste gevallen van agressie in het openbaar vervoer hebben te maken met zwartrijden. Doordat de OV-chipkaart met poortjes en kaartlezers werkt, wordt het lastiger om zonder geldig vervoerbewijs te reizen. Dat draagt bij aan de veiligheid.
*
Slimmer: de OV-chipkaart biedt meer inzicht in het reisgedrag en dus ook de mogelijkheid om het reisaanbod aan te passen aan uw wensen. Uiteraard geheel volgens de wettelijke regels over privacy.
*
Sneller: instappen en overstappen gaat sneller met de OV-chipkaart. Ook is er minder oponthoud, omdat minder reizigers contant zullen betalen. Als u kiest voor een OV-chipkaart die automatisch oplaadbaar is, hoef u ook niet meer in de rij te staan voor een kaartje.
*
Eerlijker: met een chipkaart betaalt u per gereisde kilometer. Het tarief is dus niet langer afhankelijk van willekeurige zonegrenzen.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67730668
Er wordt nou weer een ballonnetje opgelaten om stoer over te komen bij het onnozele deel van de kiezers, ik snap niet waarom het probleem niet structureel wordt opgelost.

Je kunt toch gewoon een camera in de bus hangen? Als je dat dan combineert met 6 agenten in een busje die de hele dag rondrijden, dan drukt zo'n chauffeur op een knopje als er wat aan de hand is, en bij een volgende halte staan er opeens 6 ME-ers in de bus om het tuig mee te nemen.

Als de pakkans maar groot genoeg is dan is het OV snel zo veilig als ik weet niet wat. Dan laat iedereen het wel uit zijn hoofd. En juist het OV is zo geschikt voor een extreem grote pakkans, omdat je er niet zomaar in of uit kan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_67731333
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Er wordt nou weer een ballonnetje opgelaten om stoer over te komen bij het onnozele deel van de kiezers,

Je kunt toch gewoon een camera in de bus hangen? Als je dat dan combineert met 6 agenten in een busje die de hele dag rondrijden, dan drukt zo'n chauffeur op een knopje als er wat aan de hand is, en bij een volgende halte staan er opeens 6 ME-ers in de bus om het tuig mee te nemen.
Over onnozel gesproken.
pi_67736718
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
Pepperspray is geen oplossing. De OV chipkaart moet zo spoedig mogelijk worden ingevoerd als enig betaalmiddel . In de Rotterdamse metro is het sinds twee maanden niet meer mogelijk om zonder OV kaart te reizen. En geloof me ik zie nu al geen tokkies meer rondhangen in de metro.

Wat een onzin over die OV chipkaart.
Audaces fortuna juvat
pi_67736740
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Er wordt nou weer een ballonnetje opgelaten om stoer over te komen bij het onnozele deel van de kiezers, ik snap niet waarom het probleem niet structureel wordt opgelost.

Als de pakkans maar groot genoeg is dan is het OV snel zo veilig als ik weet niet wat. Dan laat iedereen het wel uit zijn hoofd. En juist het OV is zo geschikt voor een extreem grote pakkans, omdat je er niet zomaar in of uit kan.
We hebben het niet over 1 bus toch?
Audaces fortuna juvat
pi_67737944
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:19 schreef Colnago het volgende:
We hebben het niet over 1 bus toch?
Nee, we hebben het over een aantal probleemlijnen in een beperkt gebied.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_67738302
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, we hebben het over een aantal probleemlijnen in een beperkt gebied.
Volgens mij niet.
Volgens mij hebben we het over het totale busvervoer.
Audaces fortuna juvat
pi_67745179
Weet je waardoor al die agressie in het OV tegen de "gezaghebbers" (treinconducteren, buschauffeurs) komt? Door de mensen die van de zogenaamde "knuffelpolitiek" houden. Steeds maar niet hard willen straffen, steeds maar weer medelijden hebben met de dader etc. Dan krijg je dit soort taferelen. Op Fok! lopen ook een paar van dit soort "knuffelmensen" rond.

De eindverantwoordelijke voor die probleem is natuurlijk de slappe regering. De slappe regering met z'n achterlijk lage straffen lokt bij de bevolking een mentaliteit van "schijt hebben aan gezaghebbers" uit.

Trouwens in Singapore zie je dit soort hufterige tafeleren veel minder. Daar hebben mensen veel meer respect voor de gezaghebbers in het OV. Niet dat Singapore op alle fronten perfect is, maar het land kent wel een zeer laag criminaliteitscijfer, heel weinig overlastgevende (hang)jongeren, de straten zijn zeer schoon en het land is even welvarend als een Westers land. Dit komt door de mentaliteit van de bevolking (eerbiedige mentaliteit i.p.v. de onbeschofte mentaliteit hier) en de keiharde straffen in het land. Dat zijn twee dingen waar Nederland een voorbeeld aan kan nemen..
pi_67746199
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Helaas zijn bushaltes nog altijd toegankelijk voor iedereen en ik denk dat het ook niet haalbaar is om dat zo te maken als bij een station.
pi_67746232
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Zienswijze het volgende:
Weet je waardoor al die agressie in het OV tegen de "gezaghebbers" (treinconducteren, buschauffeurs) komt? Door de mensen die van de zogenaamde "knuffelpolitiek" houden. Steeds maar niet hard willen straffen, steeds maar weer medelijden hebben met de dader etc. Dan krijg je dit soort taferelen. Op Fok! lopen ook een paar van dit soort "knuffelmensen" rond.

De eindverantwoordelijke voor die probleem is natuurlijk de slappe regering. De slappe regering met z'n achterlijk lage straffen lokt bij de bevolking een mentaliteit van "schijt hebben aan gezaghebbers" uit.

Trouwens in Singapore zie je dit soort hufterige tafeleren veel minder. Daar hebben mensen veel meer respect voor de gezaghebbers in het OV. Niet dat Singapore op alle fronten perfect is, maar het land kent wel een zeer laag criminaliteitscijfer, heel weinig overlastgevende (hang)jongeren, de straten zijn zeer schoon en het land is even welvarend als een Westers land. Dit komt door de mentaliteit van de bevolking (eerbiedige mentaliteit i.p.v. de onbeschofte mentaliteit hier) en de keiharde straffen in het land. Dat zijn twee dingen waar Nederland een voorbeeld aan kan nemen..
Ook logisch want waarschijnlijk straffen ze in Singapore iets strenger.
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 00:11:25 #63
230491 Zith
pls tip
pi_67746360
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En het is geen democratie, dus men heeft automatisch een minder grote mond.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67747234
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja ze zijn een stuk strenger dan in Nederland. Wel is zo dat het geen democratie is a la Westers model, dat vind ik persoonlijk een minder punt maarja. De meeste mensen zijn daar gelukkig, leven in zelfde welvaart als hier, heel laag criminaliteitscijfer etc.

Maar ik wilde alleen maar aangeven dat bij hoge straffen meteen naar de VS wordt gewezen en dan wordt gezegd: zie je wel, hoge straffen helpen niks, even hoge criminaliteit als in Nederland.
Hoge straffen helpen wél, mits het in combinatie is met een "goede" mentaliteit van de bevolking. Bijv. de eerbiedige mentaliteit in Singapore en meerdere Aziatische landen.
pi_67747540
Pepperspray wat een achterlijk voorstel.
Gewoon de ouderwetse schandpaal. Dus daders op film, altijd tonen en nadat ze gepakt zijn ook nog zonder balkje laten zien. Verder naam, toenaam en afkomst noemen in de media als het even kan ook nog een foto erbij.
Dan zetten ze zichzelf, hun familie en afkomstgenoten voor schut en daar hebben ze vast minder schijt aan.
Verder hebben die gasten ook psychologische hulp nodig (angermanagement) en moeten ze in de portemonnee gepakt worden.
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 07:55:51 #66
230491 Zith
pls tip
pi_67749295
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]
Maar ik wilde alleen maar aangeven dat bij hoge straffen meteen naar de VS wordt gewezen en dan wordt gezegd: zie je wel, hoge straffen helpen niks, even hoge criminaliteit als in Nederland.
Hoge straffen helpen wél, mits het in combinatie is met een "goede" mentaliteit van de bevolking. Bijv. de eerbiedige mentaliteit in Singapore en meerdere Aziatische landen.
Werken de hoge straffen, of werkt de cultuur? Lijkt me eerder het laatste want het is een vereiste
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67751742
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja ze zijn een stuk strenger dan in Nederland. Wel is zo dat het geen democratie is a la Westers model, dat vind ik persoonlijk een minder punt maarja. De meeste mensen zijn daar gelukkig, leven in zelfde welvaart als hier, heel laag criminaliteitscijfer etc.

weleens iemand uit die regionen gesproken dan? ik wel. dude was zo gelukkig dattie nu hier zit

en ik herhaal voor de derde keer: zo'n alarmknop/intercomsysteem is geweldig en zal zeker helpen. dat klopt. jaren geleden hadden chauffeurs die ook. dat was wegbezuinigd/gecentraliseerd.
pi_67752221
Ik zie het al voor me:

De busschauffeur heeft een strip teveel gestempeld, dus als goed geintegreerde Nieuwe Nederlander ga je terug om de chauffeur op zijn fout te wijzen. Je zegt: 'wolla gek, wat is dit maffe kaas???' en voor je weet spuit hij je mik helemaal vol met pepperspray.

Ik denk dat buschauffeurs voorzien van wapens alleen maar meer uitlokt tot geweld.
  maandag 6 april 2009 @ 10:59:03 #69
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_67752927
quote:
Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef Regina7 het volgende:
Gewoon de ouderwetse schandpaal. Dus daders op film, altijd tonen en nadat ze gepakt zijn ook nog zonder balkje laten zien. Verder naam, toenaam en afkomst noemen in de media als het even kan ook nog een foto erbij.
Dan zetten ze zichzelf, hun familie en afkomstgenoten voor schut en daar hebben ze vast minder schijt aan.
Verder hebben die gasten ook psychologische hulp nodig (angermanagement) en moeten ze in de portemonnee gepakt worden.
En dan staan ze clean en vol goede voornemens op straat en worden vervolgens nergens aangenomen
  maandag 6 april 2009 @ 12:24:43 #70
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_67755602
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Zienswijze het volgende:
Neenee, ze hebben het aan zichzelf te danken!!!
quote:
Het zijn altijd dezelfde types die in elkaar geslagen worden

Het lijkt tegenwoordig alsof iedere dag een buschauffeur in elkaar wordt gemept. Amsterdamse rijders herkennen zich nauwelijks in dat beeld.

Het is maandag de Dag tegen Agressie en Geweld. Een Surinaamse buschauffeur, die in het zonnetje een sigaret staat te roken, had er nog niet eerder van gehoord. ‘Wat voor actie?’

En hij is niet de enige bij het busstation aan de Amsterdamse Marnixstraat. Bijna alle chauffeurs die deze middag de Marnixstraat passeren, weten van niks. ‘Je weet meer dan ik’, zegt ook een chauffeur op het Amstelstation.

Het lijkt de laatste tijd elk weekend wel raak te zijn. Er is altijd wel ergens een buschauffeur of conducteur die in elkaar wordt geslagen. VVD-leider Rutte stelde dit weekend voor om chauffeurs uit te rusten met pepperspray. En de FNV voert maandag op twintig plaatsen in Nederland actie om het geweld tegen onder andere ambulancepersoneel, tram- en buschauffeurs en conducteurs terug te dringen.

Hype

‘Het is gewoon een hype’, zegt een 27-jarige chauffeur die niet met zijn naam in de krant wil. ‘Ik merk niets van een toename van geweld. Zelf zit ik al 6 jaar op de bus, mij is nooit iets overkomen.’

Ook andere chauffeurs geven aan geen echte toename te signaleren. Een 64-jarige chauffeur die bijna met pensioen gaat, vertelt ooit een keer te zijn bespuugd. ‘Door zo’n klein jongetje. Maar ik merk niks van een toename van geweld hoor. Zelfs in Amsterdam niet.’

Piet Vis bestuurt al achttien jaar de bus. ‘Ik denk ook dat het wel erg aangedikt wordt allemaal.’ Zelf is hem in al die achttien jaar nog nooit iets noemenswaardigs overkomen. ‘Maar het ligt er ook heel erg aan hoe jij achter dat stuur zit.’

Het zijn volgens Vis altijd dezelfde types die in elk elkaar worden geslagen. ‘Van die chauffeurs die een beetje populair en bijdehand lopen te doen.’ Ook andere bestuurders wijzen erop dat het ‘altijd dezelfden zijn die klappen krijgen.’ De Surinaamse chauffeur heeft zo zijn eigen theorie. ‘Eerlijk gezegd zijn het altijd de autochtone chauffeurs die dit overkomt.’ Waarom? ‘Omdat ze in discussie gaan. Dat moet je gewoon nooit doen.’

Aan de Marnixstraat loopt een bestuurder om zijn bus heen. ‘Er is een mankement, we gaan voorlopig niet rijden mevrouw.’ Hij maakt van de gelegenheid gebruik een kopje koffie te drinken in de middagzon. ‘Een collega van me is zo erg geslagen dat zijn kaak op twee plaatsen was gebroken en hij blijvende hersenbeschadiging heeft’, vertelt hij terwijl hij nog een slok koffie neemt.

Afkloppen

‘En ik ken er meer die flink wat klappen hebben gehad. Zelf heb ik nog nooit agressie meegemaakt’, zegt hij, maar klopt dat snel af. ‘Het zijn vooral de jongeren. Die zijn ontzettend snel opgefokt. Hun reacties zijn vaak heel extreem.’

Bij de remise op het Amstelstation zijn de chauffeurs wat voorzichtiger.‘Ik mag hier eigenlijk met jou helemaal niet over praten’, zegt een wat oudere man terwijl hij paaseitjes uitdeelt. ‘Dat zijn orders van hogerop. Hoe meer wij zeggen in de media, hoe meer die jongelui op ideeën worden gebracht. Net zoals met die schietpartijen op scholen. Daarom houden wij ons liever stil.’

De buschauffeur met grote grijze snor die onderweg is naar Molenwijk maakt zich in ieder geval geen zorgen. ‘Maandag krijgen we uzi’s’, grapt hij, en zijn knalblauwe ogen twinkelen.
De Pers

pi_67756224
het zijn de streekvervoerders waar de problemen zitten, a'dam en r'dam hebben eigen (veiligheids)systemen.
pi_67765230
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Is het niet een beter idee die schoffies gewoon op en aan te pakken?
Dan moeten ze wetten aan gaan passen en echt werken. Zonder schoffies geen werk voor die lui. Soms heb ik het idee dat ze die lui express hun gang laten gaan omdat ze elkaar nodig hebben.
pi_67765809
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar is pepperspray in een kleine, gesloten ruimte zoals een bus niet een beetje onhandig?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67765973
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:31 schreef Monolith het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar is pepperspray in een kleine, gesloten ruimte zoals een bus niet een beetje onhandig?
Naja, als er drie mensen binnen komen, staan die achter elkaar, hoogstens twee naast elkaar, dus één spuit je dan niet in zijn ogen, dus je haalt je alleen maar meer gezeik op je nek.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67775947
Sorry hoor.. maar als je dit filmpje kijkt... het is welliswaar in frankrijk, maar hier ook aan de orde van de dag.. dan zou je die gasten toch stuk voor stuk kapot willen slaan met een stalen pijp...Het begint ongeveer bij 2:20...
MNijn handen gaan jeuken, zoiets als dit haalt het bloed onder je nagels vandaan.. en onder het kopje benoemen en bouwen... Ja, weer zijn het rif-apen

http://www.dumpert.nl/mediabase/463211/91dae0db/index.html
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_67776175
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Werken de hoge straffen, of werkt de cultuur? Lijkt me eerder het laatste want het is een vereiste
Cultuur. Maar eerbiedige cultuur moet je ook enigzins afdwingen. Althans in Nederland. Want Nederland kent geen eerbiedige cultuur vind ik zelf . En dat afdwingen doe je niet met fluwelen handschoentjes.
  maandag 6 april 2009 @ 22:08:48 #77
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67776259
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
Sorry hoor.. maar als je dit filmpje kijkt... het is welliswaar in frankrijk, maar hier ook aan de orde van de dag.. dan zou je die gasten toch stuk voor stuk kapot willen slaan met een stalen pijp...Het begint ongeveer bij 2:20...
MNijn handen gaan jeuken, zoiets als dit haalt het bloed onder je nagels vandaan.. en onder het kopje benoemen en bouwen... Ja, weer zijn het rif-apen

Intelligent, but fucked up.
pi_67776379
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Tja, doe het maar weer af met een lolletje...

iets voor u?

pi_67776425
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef KlapMongeaul het volgende:

Hoe vaak de knuffelmensen het ook doen wil laten geloven: het komt NIET door armoede, het komt NIET door het wonen in achterstandswijken, het komt NIET door het leven in grote gezien, het komt NIET door cultuurverschillen. Het komt door de mentaliteit van dat soort jongens. Dat zeg ik al jaren.

En het zijn vrijwel altijd weer dezelfde typtes uit bepaalde bevolkingsgroepen. Hebben jullie ooit Chinezen, Hindoestanen, Iraniers of Afghanen dit soort gedrag zien vertonen? Terwijl zij ook culturele verschillen hebben met Nederland etc.

Het komt door de apenmentaliteit van dit soort jongens. De mentaliteit van "schijt hebben aan alles en iedereen". Dát is de oorzaak. En wederom doen de traditionele partijen er geen ene moer aan.
  maandag 6 april 2009 @ 22:13:17 #80
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67776460
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Tja, doe het maar weer af met een lolletje...

iets voor u?

[ afbeelding ]
Moeten we daar samen in ofzo?
pi_67776519
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Moeten we daar samen in ofzo?
Tja, je kan het natuurlijk op 2 manieren gebruiken.
pi_67776590
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hoe vaak de knuffelmensen het ook doen wil laten geloven: het komt NIET door armoede, het komt NIET door het wonen in achterstandswijken, het komt NIET door het leven in grote gezien, het komt NIET door cultuurverschillen. Het komt door de mentaliteit van dat soort jongens. Dat zeg ik al jaren.

En het zijn vrijwel altijd weer dezelfde typtes uit bepaalde bevolkingsgroepen. Hebben jullie ooit Chinezen, Hindoestanen, Iraniers of Afghanen dit soort gedrag zien vertonen? Terwijl zij ook culturele verschillen hebben met Nederland etc.

Het komt door de apenmentaliteit van dit soort jongens. De mentaliteit van "schijt hebben aan alles en iedereen". Dát is de oorzaak. En wederom doen de traditionele partijen er geen ene moer aan.
Indd, het zijn altijd die kutgroepjes van die afkomst.. en dan komt er weer zo'n linkse softe straf.. je moet die gasten niet eens opsluiten,. want dat is goed voor hun status.. je moet ze gewoon drie maanden lange elke dag bont en blauw meppen.. tot ze geen mens meer durven aan te kijken.
  maandag 6 april 2009 @ 22:15:53 #83
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67776597
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Tja, je kan het natuurlijk op 2 manieren gebruiken.
Jij zegt het. Ik heb geen idee wat het is.

Wat een Rif-Aap is weet ik ook niet eigenlijk. Daarom ging ik meteen op zoek!
pi_67776680
quote:
Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef Regina7 het volgende:
Ik begin dit langzamerhand een goed idee te vinden.
pi_67776714
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 07-04-2009 10:17:35 (onnodig) ]
  maandag 6 april 2009 @ 22:20:11 #86
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67776822
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja, laten we ze apen noemen en de wereld een betere plek maken

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 07-04-2009 10:18:04 (quote aangepast) ]
pi_67777192
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja, laten we ze apen noemen en de wereld een betere plek maken
Laten we ze knuffelen, en het af blijven doen als incidenten
  maandag 6 april 2009 @ 22:31:11 #88
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67777265
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Laten we ze knuffelen, en het af blijven doen als incidenten
Het verschil is alleen dat ik niet doe waar jij mij van beschuldigt maar jij wel waar ik jou van beschuldig. En dat heb je niet door omdat je voldoet aan het stereotype van de domme racist.

Puik werk.
pi_67778246
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat ik niet doe waar jij mij van beschuldigt maar jij wel waar ik jou van beschuldig. En dat heb je niet door omdat je voldoet aan het stereotype van de domme racist.

Puik werk.
Ah, dus als je de feiten noemt ben je een racist?
  maandag 6 april 2009 @ 22:55:01 #90
189777 zagevent
what's in a name
pi_67778335
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 07-04-2009 10:18:32 (onnodig) ]
pi_67778344
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 07-04-2009 10:22:59 (onnodig) ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_67778620
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar als je in Eemnes woont, dan ben je wel een achterlijke bosmongool.

Dat is ook een feit.
*Onbekend kijkt naar vlaggetje rechtsbovenin avatar, en beseft dat mutant01 niet beter weet.
  maandag 6 april 2009 @ 23:02:06 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67778648
Waarom buschauffeurs wel en de gewone burger niet? De gewone burger heeft elke dag last van dergelijk tuig en moet dat blijkbaar allemaal maar accepteren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67790167
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

En dan staan ze clean en vol goede voornemens op straat en worden vervolgens nergens aangenomen
Nee hoor daar zijn ook projectjes voor. Dat is de grootste onzin dat je dan nergens aangenomen wordt. Met wat goodwill, inzet en door te laten zien dat je berouw van je daden hebt, dat het slechts een misstap was, dat je nu wel respect hebt en HEEL GRAAG wil kom je echt wel aan de bak.

Mijn bericht sloeg trouwens zowel op autochtonen als op allochtonen en dat zijn echt niet alleen de jongens van Marokkaanse komaf.

Feit is, met staken en steeds maar weer Cohen erbij roepen en zeggen dat het is afgelopen moet zijn en blabla bereik je 0,0. Daar verminder je de verruwing van de maatschappij niet mee.

Maar ja, iedereen is bang, bang, bang, de politiek, (behalve Wilders) en zelfs de ouders van deze kinderen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Regina7 op 07-04-2009 12:42:35 ]
pi_67807346
Dit probleem had al jaren eerder kunnen worden opgelost. Want Engeland zitten de meeste bus- en taxichauffeurs in met gewapend glas beveiligde cabines waar ze zonder contact met hun passagiers te verliezen hun werk doen. Die komen hun voertuig pas uit als ze er honderd procent zeker van zijn dat hen niets overkomt.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:59:33 #96
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67807403
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom buschauffeurs wel en de gewone burger niet? De gewone burger heeft elke dag last van dergelijk tuig en moet dat blijkbaar allemaal maar accepteren.
Goeie vraag
  donderdag 9 april 2009 @ 00:46:02 #97
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_67850524
De wind zal maar toevallig naar binnen blazen terwijl ie spuit
pi_67850596
Misschien zouden buschauffeurs ook BOA's moeten worden, net als conducteurs in de trein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')