Lijkt me wel gaaf om eens te zien. Wel prijzig, maar ik neem aan dat je ook wel waar voor je geld krijgt daar? Enig idee of het makkelijk te bereiken is met vliegtuig > OV?quote:Op maandag 6 april 2009 16:14 schreef Andyy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_International_Air_Tattoo
Duur tripje.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef thesystem het volgende:
MAKS 2009! Al die F16's en ander nato meuk ben ik persoonlijk wel eens moe.....dan maar eens gaan voor de real deal
De show van 2006 op Leeuwarden vond ik matig.quote:
Op Kleine Brogel of Sanicole Airshow ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben vorig jaar ook eens in Hechtel geweest. Dat was ook wel aardig. Sowieso omdat het maar 10 minuten lopen naar de baan is.
Jean Marie Pfaff was er trouwens ook
De Sanicole Airshow.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
Op Kleine Brogel of Sanicole Airshow ?
Dat was de splinternieuwe (net 1 week oud) Boeing 737quote:Op woensdag 29 april 2009 17:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Sanicole Airshow.
Het aardige was ook dat het niet alleen militaire toestellen zijn maar er werd bijvoorbeeld ook behoorlijk gemanouvreerd met een groot passagierstoestel -(weet niet meer welk type). Ik zal straks even wat foto's plaatsen, de kenners zullen 'm wel herkennen.
Ik ben in 2007 op MAKS geweest. Erg gaaf!quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef thesystem het volgende:
MAKS 2009! Al die F16's en ander nato meuk ben ik persoonlijk wel eens moe.....dan maar eens gaan voor de real deal
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat was de splinternieuwe (net 1 week oud) Boeing 737
Een reisje naar MAKS met spottertrips.eu kost EU1450,--quote:Op maandag 4 mei 2009 03:01 schreef MoChe het volgende:
Ik zou ook heel graag naar MAKS willen... enig idee wat de kosten zijn?
quote:Het evenement
MAKS is veruit Rusland's grootste airshow en biedt een unieke gelegenheid om de recentste en bekendste Russische hardware te bewonderen, zowel in de lucht als op de grond.
Monino herbergt talloze toestellen die dienst deden in de Sovjet-Unie ten tijde van de Koude Oorlog, alsook een verrassende collectie prototypes waarvan in het westen het bestaan nauwelijks bekend is.
Datum: 19-23 augustus 2009
Officiële website: www.aviasalon.com/en/maks/
Hoe te bereiken? Vliegreis naar Moskou voor slechts ¤1450 met Dream Holidays BVBA / Spottertrips.eu
Programma
- Woensdag 19 augustus: Vertrek van Zaventem + transfer naar hotel in Moskou
- Donderdag 20 augustus: Mediadag met toegang tot de show op Zhukovsky
- Vrijdag 21 augustus: Bezoek aan Monino Air Force Museum
- Zaterdag 22 augustus: bezoek aan de airshow te Zhukovsky
- Zondag 23 augustus: Terugvlucht naar Zaventem
Prijs inclusief:
•Heen-en terugvlucht ticket Brussel - Moskou
•Autocarvervoer te Moskou, naar Zhukovsky en naar Monino
•Verblijf in hotel (4 nachten, 2 personen per kamer)
•Toegang tot Monino air force museum
•Tickets tot de mediadag en airshow te Zhukovsky (donderdag en zaterdag)
Fotografie
De static display is bijzonder moeilijk opgesteld te Zhukovsky en mensen kunnen vaak onder de toestellen, zodat het moeilijk is om ongehinderd foto's te nemen. Statische toestellen worden bovendien vaak weggesleept om deel te nemen aan het vliegprogramma.
De vliegshow vindt plaats met de zon pal in het aangezicht, wat grote problemen creëert voor fotografen. Smog kan de situatie nog verergeren.
Toch is dit zowat de enige kans om bepaalde types Russische toestellen in aktie te zien, dus is het zeker de moeite waard om deze problemen te overwinnen.
quote:Het Tactical Leadership Programme is een internationale NATO-oefening waarbij bemanningen worden opgeleid om hun missies efficiënter te plannen. Vaak zijn hier toestellen te zien die niet vaak op airshows te bewonderen vallen.
OEH! klinkt goed... dat is maar 250euro duurder dan mijn 10daagse trip naar Moskou vorig jaar zomerquote:Op maandag 4 mei 2009 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Een reisje naar MAKS met spottertrips.eu kost EU1450,--
[..]
Maak je genoeg foto's van de Su-27 (en alle varianten daarop)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef thesystem het volgende:
Ik sta op de lijst voor maks![]()
Ook met spotterstrips trouwens
3 maanden geleden tijdens z'n vertrek op Volkel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wie de Vulcan gemist heeft kan zondag 20/09 terecht in Hechtel![]()
http://www.sanicole.com/
ik ken de eigenaar van oostwold :p die vliegt ook vaak met de P51quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef -CRASH- het volgende:
Twee kleinere vliegshows
1 Juni Oostwold-Airport (Groningen)
31 mei, 1 Juni Grefrath (Duitsland) .
Bij deze kan je ook mee in een Yak 52, Extra 200 of een Pitts Special je maaginhoud testen![]()
En morgen avond de sunset show..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
En zondag 19\09 weer Sanicole Hechtel België
http://www.sanicole.com/index.php
Dit keer geen luchtmachtdagen voor mij... (volgend jaar komen er helemaal geen open dagen)quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:29 schreef thesystem het volgende:
je kan 1 dag luchtmachtdagen en 1 dag sanicole pakke?
Het zuiden had al een rijtje vliegshows gehad. Daar zijn Volkel en Gilze. Dus het was nu weer eens de beurt voor het Noorden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:57 schreef thesystem het volgende:
EHLW vind ik dat een zeer onlogische keuze..zeker als er volgend jaar geen zijn.
Hadden ze beter Volkel oid kunnen pakken met verband tot de ligging...
En daarnaast maakt het vanuit het midden van het land qua reistijd ook gewoon niet veel uit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het zuiden had al een rijtje vliegshows gehad. Daar zijn Volkel en Gilze. Dus het was nu weer eens de beurt voor het Noorden.
3 jaar Volkel en vorig jaar Gilze... Dan mag Leeuwarden ook wel weer eens een keertje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het zuiden had al een rijtje vliegshows gehad. Daar zijn Volkel en Gilze. Dus het was nu weer eens de beurt voor het Noorden.
Video is verwijdert....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |