Ben er niet geweest vandaag en gisteren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat daar het meeste van de tijd niet eens over De Bunker.
Maar als een kuddedier loop ik gewoon achter de rest aan
Ja, we moeten er toch een beetje een feestje van maken.quote:
Nee, is best wel een leuk programma, toptalenten van de lagere school die alle volwassen aanwezigen tot staande ovaties brengen. Echt uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Heb je naar de Italiaanse Kinderen voor Kinderen zitten kijken?
Uej, als je tussen de 12 en 14 nog op de basisschool zit ben je daar iig géén toptalentquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, is best wel een leuk programma, toptalenten van de lagere school die alle volwassen aanwezigen tot staande ovaties brengen. Echt uitzonderlijk.
Ja, met een Persisch kleed op tafel en pinda'squote:
Ze zitten met een baard in de keel nog op de basisschool maar ze kunnen wel geinig zingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uej, als je tussen de 12 en 14 nog op de basisschool zit ben je daar iig géén toptalent
Buuf, natuurlijk niet over het algemeen, maar degenen die hier mogen optreden steken daar wel boven uitquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uej, als je tussen de 12 en 14 nog op de basisschool zit ben je daar iig géén toptalent
Nou ja, kijk waar Frans Bauer nou is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten met een baard in de keel nog op de basisschool maar ze kunnen wel geinig zingen
Als je het niet hebt gezien/gehoord heb je geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten met een baard in de keel nog op de basisschool maar ze kunnen wel geinig zingen
Hij is gewoon een knuffelzigeuner met een geinig lachjequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, kijk waar Frans Bauer nou is.![]()
En die kan nog niet eens zingen![]()
Nou Ruud, niet zo zuur, ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gezien/gehoord heb je geen recht van spreken.![]()
Was niet zuur, stak er ook met een blij gezichtje een sigaretje bij op.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou Ruud, niet zo zuur, ik maakte maar een grapje![]()
Biertje?
Maar zitten nog steeds veuls te lang op de basisschool (in Nederland wordt je afgevoerd naar het speciaal onderwijs als je twee keer blijft zitten trouwens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buuf, natuurlijk niet over het algemeen, maar degenen die hier mogen optreden steken daar wel boven uit
Zullen we gaan emigreren?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar zitten nog steeds veuls te lang op de basisschool (in Nederland wordt je afgevoerd naar het speciaal onderwijs als je twee keer blijft zitten trouwens.Óók als je mooi kan zingen.
)
Ik heb daar geen noodzaak toequote:
Dat valt hier en daar nog wat tegen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb daar geen noodzaak toe![]()
![]()
Alhoewel.... Leven in Italie...![]()
Is de vuilnisophaaldienst weer aan het werk trouwens?
Nou dan gaan we dáár niet wonen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat valt hier en daar nog wat tegen.
Napoli non è polito. Forse Roma, o Milano o Trieste?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dan gaan we dáár niet wonen.(omgeving Napels toch?)
Va benequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe maar Milaan dan. Me like shoesEn niet te dicht bij de paus graag.
Ja, dat deejen we toch ook?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Va bene(maar tis wel een van de duurste steden van Italia).
En wat de paus betreft, die is veel verder van het padje dan ik, dus je kunt beter met mij op pad gaan daar.
Ciao, slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat deejen we toch ook?We gingen toch samen daarheen? En dat jij dan ging zingen enzo...
Oh ik stort echt in.![]()
![]()
Truste!
Je stort nu al in?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat deejen we toch ook?We gingen toch samen daarheen? En dat jij dan ging zingen enzo...
Oh ik stort echt in.![]()
![]()
Truste!
Jamaarjamaarquote:Op zondag 5 april 2009 04:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je stort nu al in?
Dat valt me tegen van mn tweelingzuster![]()
Ik ben net thuis. Maar ik was de Bob.
Dat doe ik dus niet weer
En vrouwen heten geen Bob. Dus eigenlijk hoort het ook niet.
Opgelost, slokje
Ohhh ja dan mag hetquote:Op zondag 5 april 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaarjamaar![]()
Ik was al om 6 uur opgestaan hè.En ik stond om 7 uur met de troep op de rommelmarkt. Tot 13.00
![]()
Dusssssssssssssssss.
Maar Bob? Dat valt me tegen van mijn tweelingzuster![]()
Maar goeie oplossing. Klaar, slotje.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoiets ja.![]()
Misschien als het echt begonnen is dat ik daar wel kom hoor. Maar deze gebakken lucht hoeft van mij niet.
Nee.. lach je toé.quote:
Oh, gelukkig!quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.. lach je toé.
Ook zulk lekkker weer in 't Noorden?
In de zorg beide, alleen dan niet "op de werkvloer"?quote:Op zondag 5 april 2009 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!![]()
Ja, eigenlijk best wel. Moet zo op visite bij mijn schoonzus. Die ene, jeweetwel.Joy!
Heb net mijn sollicitatie gemaild. *nagelsbijt* Mijn callcenterbaantje ga ik uitstellen tot augustus. Heb nu al twee sollicitaties lopen.
Nou, zeer zijdelings rakend aan zorg, maar dan meer organisatorisch.quote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zorg beide, alleen dan niet "op de werkvloer"?
Ja dat laatste werkt wél zo hè.quote:Op zondag 5 april 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, zeer zijdelings rakend aan zorg, maar dan meer organisatorisch.![]()
Oh, heb er echt heel veel zin in!![]()
En mochten het twee afwijzingen worden ben ik ook wel weer gemotiveerd voor bellen![]()
![]()
Ja hij staat uit dus.quote:
Zelfs in de kuip had hij een eigen liedje:quote:
Heeft Feyenoord verloren?quote:Op zondag 5 april 2009 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs in de kuip had hij een eigen liedje:
Rob de WIt ging op vakantie [ afbeelding ]
Naar de Middellandse Zee [ afbeelding ]
Daar kreeg hij een hersenbloeding [ afbeelding ]
En nu doet-ie niet meer mee [ afbeelding ]
Ben er al overheen hoor, alles went.quote:
Veel plezier in Kerkrade met Sporting Limburg - TOP Oss.quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Groot voordeel: Roda JC gaat degraderen.
Als ze degraderen gaat de fusie niet door.quote:Op zondag 5 april 2009 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel plezier in Kerkrade met Sporting Limburg - TOP Oss.
O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?quote:Op zondag 5 april 2009 18:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ze degraderen gaat de fusie niet door.
Het ondernemingsplan/begroting gaat uit van deelname aan de Eredivisie.quote:Op zondag 5 april 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?
Die andere spelen al een divisie lager, Fortunaquote:Op zondag 5 april 2009 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus als één degradeert gaat het hele feest niet door?
Oh Fortuna ja. Ik zat aan de Graafschap te denkenquote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die andere spelen al een divisie lager, Fortuna![]()
En die gaan niet promoveren.Dus het hangt van Roda JC af.
Juist. Daarom snap ik ook niet dat de fusie niet doorgaat als Roda degradeert.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De keus was meer faillissement vs fusie.
Hahahaha, ja. Al was Motomoto mijn persoonlijke favoriet.Gewoon hoe dat type man neergezet wordt in de vorm van een nijlpaard. Briljant!quote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Madagascar is dan ook gewoon tof. Vooral die kleine beestjes in 't vliegtuig
.
Nee! Ik moet er nog twee!quote:
Ja, ik was er inmiddels ook achter maar net was ik dat vergeten en dan hóp zit de hele pruttel weer vast.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Ik maak 't extra moeilijk voor CarO, dan leert ze meteen 't verschil tussen rechts en links.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Bij mij niet!quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Zit me niet in het ootje te nemen heh, jij schavuit!quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik maak 't extra moeilijk voor CarO, dan leert ze meteen 't verschil tussen rechts en links.
Op de tekst he, niet op de foto. Doet bij mij een nieuwe openen, Wat irritant dan zeg!quote:
Oh bij mij ook zie ik netquote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de tekst he, niet op de foto. Doet bij mij een nieuwe openen, Wat irritant dan zeg!
Nee. Wat is dat?quote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
ik begin er net aan te wennen en heb afgeleerd op plaatjes te klikken![]()
kennen jullie het mama appelsap topic?
Echt? Drie?quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Madagascar 2 heb ik nog nie gezien nie, ik heb meteen even opdracht gegeven![]()
Ik zit vol verwachting klopt mijn hart op Toy Story 3 te wachten, Toy Story![]()
Hoi Car0
Nouhouquote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het verschil tussen plaatje en tekst, tsja dan kwam in de les na rechts en links.
quote:
Dat waren we allemaal.quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik ben dus een plaatjesklikkert. Niet op tekst, op het plaatje!
Jij wist het niet van de gewone klik anders, met links.quote:
Ik wilde net naar je subforumpje gaan om daar te posten maar schrijf dat maar op je buik nuquote:
Ja maar,quote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde net naar je subforumpje gaan om daar te posten maar schrijf dat maar op je buik nu![]()
Mij een beetje te, te, te eh uit te lachen!
EN DUS?!?!quote:
Ja!quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
EN DUS?!?!
Ik ben geen master of the universe en jij wel!
Of wat was het ook weer?
Burgemeester?
He-Man?
Dus ik mag gewoon de blonde dommie uithangen
Watte?quote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
ik begin er net aan te wennen en heb afgeleerd op plaatjes te klikken![]()
kennen jullie het mama appelsap topic?
quote:
Zit je me nou woorden in de mond te leggen, blonde muts, ja dat schijn ik nu te mogen zeggen, ask CarO.quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Zeg je nou dat jij een huisvrouwgroupie bent?
Ja, dat zei ik ook al. Maar ik wacht nog steedsquote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Watte?
Mama Appelsap? Nee, dat ken ik niet.
Vertel!!
Skattie, check me fobo. Blond is voor mij zooooooooooo 1979quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je me nou woorden in de mond te leggen, blonde muts, ja dat schijn ik nu te mogen zeggen, ask CarO.
Het duurde even, mijn dochter kwam even haar wensen voor op de boodschappenlijst doorgevenquote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar ik wacht nog steeds
Daag Pietertjequote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, doe Noek de groeten, en tot morgen.
Dag skatties, tot in TBO
Keune ftwquote:Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Skattie, check me fobo. Blond is voor mij zooooooooooo 1979
Ik weet van niets!quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je me nou woorden in de mond te leggen, blonde muts, ja dat schijn ik nu te mogen zeggen, ask CarO.
Nee, mother naturequote:
Nou dan moet er nu toch wel echt een spetterende verhaallijn komen!quote:Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
De nieuwe Toy Story zou al in 2008 komen, maar ze worden het er maar niet over eens over de verhaallijn.
Het wordt hoog tijd voor Woody en Andy enzo
Onwetendheid is zaligmakend, ofzoietsquote:
My loony bun is fine benny lava.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is net zoiets als Benny Lava?
Mn zusje en ik hebben er hele vrachten van gekeken, een halve nacht lang.
Tranen met tuiten gelachen
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onwetendheid is zaligmakend, ofzoiets.
Truste, nu echt weg, morgen werken
.
Ai, dat blijft altijd zo plakken....quote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
My loony bun is fine benny lava.![]()
Dit ga ik ff een andere keer doen, zo maar eens slapen. Morgen weer vroeg dag!
Ja diequote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is net zoiets als Benny Lava?
Mn zusje en ik hebben er hele vrachten van gekeken, een halve nacht lang.
Tranen met tuiten gelachen
Ja, nog een paar dagen en het is af.quote:Op maandag 6 april 2009 08:59 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, volgens mij wordt het een stralende dag met veel zon. Genieten maar, ook al is het maandag.
Schiet je al lekker op Tom?
Top. Wel even wat pica's plaatsen als het af is hè?quote:
Moet ik aan Juud vragen of da mag.quote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top. Wel even wat pica's plaatsen als het af is hè?
Soepeltjes van je.quote:
Erg hè, die kredietcrisis.quote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen, hier weer de aldi heropend, en de flatscreens vlogen als zoete broodjes langs de kassa.
Zo ook de laptops e.d..
OH! Jij woont echt meeeeeeeeeeeeeega dichtbij!quote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen, hier weer de aldi heropend, en de flatscreens vlogen als zoete broodjes langs de kassa.
Zo ook de laptops e.d..
Nein. No munnie in se benk. En mijn lieftallige denkt altijd dat het prutkwaliteit is.quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef beequeen het volgende:
Moggûh buuv, dus jij hebt ook een flatscreen aangeschaft?
warm of zoet, ze gingen snelquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef Dementor het volgende:
Het is toch warme broodjes?
Je bakt zoete broodjes.
Tsja, dan houdt het op hè? En over die kwaliteit.....niks mis met het merk Medion. Vic en ik hebben allebei een pc van de Aldi, prima spul en nooit klachten.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Nein. No munnie in se benk. En mijn lieftallige denkt altijd dat het prutkwaliteit is.
misschien zijn we wel burenquote:Op maandag 6 april 2009 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH! Jij woont echt meeeeeeeeeeeeeega dichtbij!![]()
Dat scheelt niet alles nee.quote:
Daar waar de Aldi is?, maar daar woon ik nietquote:Op maandag 6 april 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat scheelt niet alles nee.Oh mijn oudste moet na de vakantie een dag in de week in jouw durp naar school.
Nee dat was ook zo, je woont een zwikkie verderop.quote:Op maandag 6 april 2009 09:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar waar de Aldi is?, maar daar woon ik niet
en de andere dagen gaat hij naar groningen had ik begrepen?, mijn jongste dochter zit ook in groningen op school .quote:Op maandag 6 april 2009 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee dat was ook zo, je woont een zwikkie verderop.Maar wel héél erg in de buurt. Dat wel.
Nee nog niet, eerst nog gewoon hier, groep 8. Daarna naar Groningen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:02 schreef blomst het volgende:
[..]
en de andere dagen gaat hij naar groningen had ik begrepen?, mijn jongste dochter zit ook in groningen op school .
nee, ze volgt speciaal voortgezet onderwijs, Ds. de Graafschool.quote:Op maandag 6 april 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee nog niet, eerst nog gewoon hier, groep 8. Daarna naar Groningen.
Oh, wat doet ze? WLG? Dat is onze optie eigenlijk. Maar loting.![]()
![]()
Oh ik ben best benieuwd eigenlijk wáár je woont nu![]()
![]()
![]()
je hebt pm terugquote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
lalalalalalalalaa, en google is je vriendje enzo.
Ik ben ook wel nieuwschierig naar waar jij woont, zit al een beetje na te denken, qua winkelen ben jij meer gericht op Drachten, ik op Gorredijk, of Heereneveen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee nog niet, eerst nog gewoon hier, groep 8. Daarna naar Groningen.
Oh, wat doet ze? WLG? Dat is onze optie eigenlijk. Maar loting.![]()
![]()
Oh ik ben best benieuwd eigenlijk wáár je woont nu![]()
![]()
![]()
OK, ik wacht wel even.quote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Goeiemorgen Gert!
Ff kroost halen.
Oh!quote:
Nee hij is aan het sauzen!quote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh!![]()
"ergens"aan het strand denk ik? Of ie ie bij Liesje aan het behangen?
Wat een ruimhartige man is het toch hèquote:
Hoe die zichzelf weg kan cijferen om de medemens in nood te helpen, verdient diep respect!quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een ruimhartige man is het toch hè
Nou!quote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe die zichzelf weg kan cijferen om de medemens in nood te helpen, verdient diep respect!
Deed mijn moeder elke vrijdag, was ze een keer net uit het ziekenhuis, en alle huishoudelijke werk was gedaan, zodat ze kon bijkomen, maar de ramen niet, stond ze de volgende dag te ramen zemenquote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef beequeen het volgende:
Gewoon goeie timing buuv, nu zie je tenminste resultaat. Schone ramen zemen heeft zo weinig zin.
Ik denk bloemkool, aardappelen en een karbonaatje, maar zeker weten doe ik het nog niet.quote:
'De vrouw kijkt treurig voor zich uit. 'quote:
Ik lees het artikel nu pas, wat een triestheid.quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
'De vrouw kijkt treurig voor zich uit. '
Daar brak mijn hart in duizenden stukjes.
Het gaat goed hoor. Druk druk gekkenhuis met allemaal dingen die helemaal nergens over gaan maar hé, het beweegt. Zo heb ik zojuist alle Beau Mondes gelezen, buiten in het zonnetje, van het afgelopen jaar. Daarna heb ik het opgezegd.quote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees het artikel nu pas, wat een triestheid.![]()
Hoest eik met je, je post zo weinig.
Maw, hij neukte Tamara al eerder. Wat een BS verhaal.quote:Op maandag 6 april 2009 18:24 schreef lies1958 het volgende:
brian en tamara hebben een zoon. Kairo Kubatz. 5 weken te vroeg.
Ik geloof het bijna zelf niet maar ga het toch even opnemen voor brian. Heb zelf heel lang voor de bevallingsdatum in het ziekenhuis moeten liggen ivm zwangersschapvergiftiging, bij mij konden ze het rekken tot de goede datum, maar maakte bij een ander ook mee dat ze direkt een keizerssnee kreeg.quote:Op maandag 6 april 2009 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maw, hij neukte Tamara al eerder. Wat een BS verhaal.
Coming to the rescue!!!quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
'De vrouw kijkt treurig voor zich uit. '
Daar brak mijn hart in duizenden stukjes.
Verveling hè.. ik vind baggeren veel leuker dus goed dat jer d'r bent.quote:
Ja de ellende trekt vanuit het westen het land binnen, maar jullie komen ook nog wel aan de beurt.quote:
Ook echt gewoon regen he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de ellende trekt vanuit het westen het land binnen, maar jullie komen ook nog wel aan de beurt.
In Noord-Oost Groningen zitten ze het langst in de zon. Maar ja, in Delfzijl wonen is ook niet alles.
Ja, lekker op het balkon met de laptop, Fritzl?![]()
Ik heb geen laptop.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
Tandpastaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe heet dat spul wat je in gaatjes in muren enzo stopt, waarna je erover heen kan schilderen?
Albastinequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe heet dat spul wat je in gaatjes in muren enzo stopt, waarna je erover heen kan schilderen?
Euh...Latex rol ik mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Albastine
Edit: dat gebruik je als je over iets heen wil sausen!
Wil je over iets heen schilderen met traditionele verf (op oliebasis), dan gebruik je (lak)plamuur
Edit2: Wat Blomst al zei dus![]()
Man, het is heerlijk weer!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja de ellende trekt vanuit het westen het land binnen, maar jullie komen ook nog wel aan de beurt.
In Noord-Oost Groningen zitten ze het langst in de zon. Maar ja, in Delfzijl wonen is ook niet alles.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh...Latex rol ik mee.
Maar volgens mij moet ik albastine hebben idd! Thanks!
wél even met een natte vinger nastrijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En voor kieren ed gebruik je acrylaatkit
Ik word gewoon misselijk bij het idee aan natte vloeitjes.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wél even met een natte vinger nastrijken!
TEchnisch gesproken zit ik onder de bewolkingquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even lekker van dan.
In het zichtbare streepje Nederland zitten Manu en Buuf.
[ afbeelding ]
Jups, dat kan, maar ik doe altijd met een droge vinger. Nat geeft altijd krimpscheurtjes. Het tuitje goed op maat en ietwat schuin afsnijden, met een vloeiende beweging dichtkitten, daarna de juiste maat vinger er overheen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wél even met een natte vinger nastrijken!
Ja, met zeepsop.quote:
Buuf, zeepsop gebruik je bij siliconenkit, bij acrylaat nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, met zeepsop.Maar er zijn ook speciale lepeltjes voor. En eht schijnt niet echt denderend te zijn voor je huid ofzo. Nou ja, anders ff Google.
Ah zie je, ik wist dat er iets mee was. Nou, ben ook niet zo'n kitwonder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf, zeepsop gebruik je bij siliconenkit, bij acrylaat niet
Siliconenkit is troep trouwens, ik gebruik het in huis liever niet. Je traditionele verf gaat schiften doordat die shit in de lucht zit. Als ik het gebruik, inderdaad in badkamers, dan plak ik met tape de hoek af, zowel de liggende als staande kant van de hoek. Daarna kitten, afstrijken met zeepsop, tape eraf halen en je hebt een perfecte hoek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah zie je, ik wist dat er iets mee was. Nou, ben ook niet zo'n kitwonder.![]()
Maar wel dus de douchebak opnieuw gekit.Ziet er strak uit al zeg ik het zelf.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Noek het volgende:
Hé Buufje! Luister dan.
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Zo'n stoomstrijkgeval. Roetsj je dan echt over overhemden heen enzo?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Hoewel... Ik sta op cd vandaag en heb nog pauze ook
Nog 1 minuutje
Oh mogge trouwens!
Stralend weertje hier!
Uhmquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Noek het volgende:
Hé Buufje! Luister dan.
Is dit wat?
[ afbeelding ]
Zo'n stoomstrijkgeval. Roetsj je dan echt over overhemden heen enzo?
Nee!quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Gert het volgende:
Begint het al te betrekken in het oosten / noorden des lands?
Nú dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee!![]()
Tenminste niet meer dan al was
De zon breekt net weer door.quote:
Neen en die kutpostbode is ook nog niet geweestquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Gert het volgende:
Begint het al te betrekken in het oosten / noorden des lands?
Bikkel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Dementor het volgende:
Het is hier bewolkt maar ik ga gewoon verder met het leggen van het tuinpad.
Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
O dus je moet wél de hele dag wassen en ophangen en strijken en opvouwen enzo. Dat verzacht het onrechtvaardigheidsgevoel weer een beetje.
Alexander de Grote, dat was pas een bikkel!quote:
Maar een stoep moet helemaal niet waterpasquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben slecht een schim in de tijd met een schep en waterpas.
Nou, niet te bescheiden, je hebt er geen graafmachine bijgehaaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alexander de Grote, dat was pas een bikkel!
Jawel, z'n zwagerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou, niet te bescheiden, je hebt er geen graafmachine bijgehaald
Ik neem het al terug.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alexander de Grote, dat was pas een bikkel!
Oh dus ik hoef de bunker niet in om mijn mannelijkheid te bewijzen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]Jij zou met je zwager met blote handen arbeiten
Neuh, als je nou eens pics laat zien van jullie tuinquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef de bunker niet in om mijn mannelijkheid te bewijzen?![]()
Als het af is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, als je nou eens pics laat zien van jullie tuin
Omdat jij overal wat vanaf lijkt te weten en ik niet. Kit en ik dacht,' Hé, misschien weet Buuf iets van stoomstrijkijzers!' Maar nu hoeft het niet meer want nu heb ik het al weer gewoon gedaan en is de haat weer gaan zakken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uhm![]()
Geen idee.
En waarom heb je bij mij de indruk dat ik dat zou weten?
Hier niet meer doordat ik op een strak blauwe zending zit te wachtenquote:
Dit moest ik twee keer lezen voordat ik snapte wat er stond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:58 schreef CarOnline het volgende:
Strak blauw hier![]()
Alleen moet ik mn auto uitzuigen en opruimen enzo![]()
APK
lijkt te weten zeg je goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat jij overal wat vanaf lijkt te weten en ik niet. Kit en ik dacht,' Hé, misschien weet Buuf iets van stoomstrijkijzers!' Maar nu hoeft het niet meer want nu heb ik het al weer gewoon gedaan en is de haat weer gaan zakken.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit moest ik twee keer lezen voordat ik snapte wat er stond.![]()
Ik echt zo: heeft APK in jou auto zitten kruimelen? Wat heeft ie nou weer gedaan?Toen viel het kwartje pas.
Wat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier niet meer doordat ik op een strak blauwe zending zit te wachten
Nee, ksnaput.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja echt, hij krijgt nooit meer chips in mijn auto!
Jaaa ik voel hem wel hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt te weten zeg je goed.ik wist ook hier weer niet voldoende van af zo bleek.
![]()
Huishoudelijke apparaten zeker niet
En haat?Toch niet tegen mij????
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt denk ik zijn belastinggeld in contanten terug ofzo.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ksnaput.![]()
Maar is dat een teken dat je teveel op Fok! bent? nee toch?
Waarom noem je haar dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gister zei ik: 'CC' tegen Gert terwijl ik het over een vlucht boeken had en toen snaptie ie niet wat Copycat er mee te maken had
Das toch pas in Mei?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij krijgt denk ik zijn belastinggeld in contanten terug ofzo.
Hah daar hebben we ons Pietjequote:
quote:
Ahhh.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]wat dingen van City die vandaag aan zouden moeten komen
London babyquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Van 1 tot 3 juli naar Londen, eindelijk weer!
Neuh, niet dringend, maar wilde het graag hebben aangezien ik het petje nodig hebquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahhh.
Sja. En dat vind je gewoon leuk of is het écht dringend?
Nee mallerd. Overhemdenhaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt te weten zeg je goed.ik wist ook hier weer niet voldoende van af zo bleek.
![]()
Huishoudelijke apparaten zeker niet
En haat?Toch niet tegen mij????
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |