Het ondernemingsplan/begroting gaat uit van deelname aan de Eredivisie.quote:Op zondag 5 april 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee? Want in de jupilerleague is het zo dik verdienen dat het dan niet meer nodig is?
Die andere spelen al een divisie lager, Fortunaquote:Op zondag 5 april 2009 19:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus als één degradeert gaat het hele feest niet door?
Oh Fortuna ja. Ik zat aan de Graafschap te denkenquote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die andere spelen al een divisie lager, Fortuna![]()
En die gaan niet promoveren.Dus het hangt van Roda JC af.
Juist. Daarom snap ik ook niet dat de fusie niet doorgaat als Roda degradeert.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
De keus was meer faillissement vs fusie.
Hahahaha, ja. Al was Motomoto mijn persoonlijke favoriet.Gewoon hoe dat type man neergezet wordt in de vorm van een nijlpaard. Briljant!quote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Madagascar is dan ook gewoon tof. Vooral die kleine beestjes in 't vliegtuig
.
Nee! Ik moet er nog twee!quote:
Ja, ik was er inmiddels ook achter maar net was ik dat vergeten en dan hóp zit de hele pruttel weer vast.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rechtermuisknop op de tekst (!) onder 't plaatje --> openen in nieuw tabblad.
Ik maak 't extra moeilijk voor CarO, dan leert ze meteen 't verschil tussen rechts en links.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Bij mij niet!quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Linkermuisknop daarop zorgt ook voor een nieuw tabblad hoor.
En hoi CarO![]()
Zit me niet in het ootje te nemen heh, jij schavuit!quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik maak 't extra moeilijk voor CarO, dan leert ze meteen 't verschil tussen rechts en links.
Op de tekst he, niet op de foto. Doet bij mij een nieuwe openen, Wat irritant dan zeg!quote:
Oh bij mij ook zie ik netquote:Op zondag 5 april 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Op de tekst he, niet op de foto. Doet bij mij een nieuwe openen, Wat irritant dan zeg!
Nee. Wat is dat?quote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
ik begin er net aan te wennen en heb afgeleerd op plaatjes te klikken![]()
kennen jullie het mama appelsap topic?
Echt? Drie?quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Madagascar 2 heb ik nog nie gezien nie, ik heb meteen even opdracht gegeven![]()
Ik zit vol verwachting klopt mijn hart op Toy Story 3 te wachten, Toy Story![]()
Hoi Car0
Nouhouquote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het verschil tussen plaatje en tekst, tsja dan kwam in de les na rechts en links.
quote:
Dat waren we allemaal.quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
Maar ik ben dus een plaatjesklikkert. Niet op tekst, op het plaatje!
Jij wist het niet van de gewone klik anders, met links.quote:
Ik wilde net naar je subforumpje gaan om daar te posten maar schrijf dat maar op je buik nuquote:
Ja maar,quote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
Ik wilde net naar je subforumpje gaan om daar te posten maar schrijf dat maar op je buik nu![]()
Mij een beetje te, te, te eh uit te lachen!
EN DUS?!?!quote:
Ja!quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
EN DUS?!?!
Ik ben geen master of the universe en jij wel!
Of wat was het ook weer?
Burgemeester?
He-Man?
Dus ik mag gewoon de blonde dommie uithangen
Watte?quote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
ik begin er net aan te wennen en heb afgeleerd op plaatjes te klikken![]()
kennen jullie het mama appelsap topic?
quote:
Zit je me nou woorden in de mond te leggen, blonde muts, ja dat schijn ik nu te mogen zeggen, ask CarO.quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Zeg je nou dat jij een huisvrouwgroupie bent?
Ja, dat zei ik ook al. Maar ik wacht nog steedsquote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Watte?
Mama Appelsap? Nee, dat ken ik niet.
Vertel!!
Skattie, check me fobo. Blond is voor mij zooooooooooo 1979quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je me nou woorden in de mond te leggen, blonde muts, ja dat schijn ik nu te mogen zeggen, ask CarO.
Het duurde even, mijn dochter kwam even haar wensen voor op de boodschappenlijst doorgevenquote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Maar ik wacht nog steeds
Daag Pietertjequote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten, doe Noek de groeten, en tot morgen.
Dag skatties, tot in TBO
Keune ftwquote:Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Skattie, check me fobo. Blond is voor mij zooooooooooo 1979
Ik weet van niets!quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je me nou woorden in de mond te leggen, blonde muts, ja dat schijn ik nu te mogen zeggen, ask CarO.
Nee, mother naturequote:
Nou dan moet er nu toch wel echt een spetterende verhaallijn komen!quote:Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
De nieuwe Toy Story zou al in 2008 komen, maar ze worden het er maar niet over eens over de verhaallijn.
Het wordt hoog tijd voor Woody en Andy enzo
Onwetendheid is zaligmakend, ofzoietsquote:
My loony bun is fine benny lava.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is net zoiets als Benny Lava?
Mn zusje en ik hebben er hele vrachten van gekeken, een halve nacht lang.
Tranen met tuiten gelachen
Zalig zijn de armen van geest.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onwetendheid is zaligmakend, ofzoiets.
Truste, nu echt weg, morgen werken
.
Ai, dat blijft altijd zo plakken....quote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
My loony bun is fine benny lava.![]()
Dit ga ik ff een andere keer doen, zo maar eens slapen. Morgen weer vroeg dag!
Ja diequote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat is net zoiets als Benny Lava?
Mn zusje en ik hebben er hele vrachten van gekeken, een halve nacht lang.
Tranen met tuiten gelachen
Ja, nog een paar dagen en het is af.quote:Op maandag 6 april 2009 08:59 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, volgens mij wordt het een stralende dag met veel zon. Genieten maar, ook al is het maandag.
Schiet je al lekker op Tom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |