Ben er niet geweest vandaag en gisteren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat daar het meeste van de tijd niet eens over De Bunker.
Maar als een kuddedier loop ik gewoon achter de rest aan
Ja, we moeten er toch een beetje een feestje van maken.quote:
Nee, is best wel een leuk programma, toptalenten van de lagere school die alle volwassen aanwezigen tot staande ovaties brengen. Echt uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Heb je naar de Italiaanse Kinderen voor Kinderen zitten kijken?
Uej, als je tussen de 12 en 14 nog op de basisschool zit ben je daar iig géén toptalentquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, is best wel een leuk programma, toptalenten van de lagere school die alle volwassen aanwezigen tot staande ovaties brengen. Echt uitzonderlijk.
Ja, met een Persisch kleed op tafel en pinda'squote:
Ze zitten met een baard in de keel nog op de basisschool maar ze kunnen wel geinig zingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uej, als je tussen de 12 en 14 nog op de basisschool zit ben je daar iig géén toptalent
Buuf, natuurlijk niet over het algemeen, maar degenen die hier mogen optreden steken daar wel boven uitquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uej, als je tussen de 12 en 14 nog op de basisschool zit ben je daar iig géén toptalent
Nou ja, kijk waar Frans Bauer nou is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten met een baard in de keel nog op de basisschool maar ze kunnen wel geinig zingen
Als je het niet hebt gezien/gehoord heb je geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zitten met een baard in de keel nog op de basisschool maar ze kunnen wel geinig zingen
Hij is gewoon een knuffelzigeuner met een geinig lachjequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, kijk waar Frans Bauer nou is.![]()
En die kan nog niet eens zingen![]()
Nou Ruud, niet zo zuur, ik maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je het niet hebt gezien/gehoord heb je geen recht van spreken.![]()
Was niet zuur, stak er ook met een blij gezichtje een sigaretje bij op.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou Ruud, niet zo zuur, ik maakte maar een grapje![]()
Biertje?
Maar zitten nog steeds veuls te lang op de basisschool (in Nederland wordt je afgevoerd naar het speciaal onderwijs als je twee keer blijft zitten trouwens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Buuf, natuurlijk niet over het algemeen, maar degenen die hier mogen optreden steken daar wel boven uit
Zullen we gaan emigreren?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar zitten nog steeds veuls te lang op de basisschool (in Nederland wordt je afgevoerd naar het speciaal onderwijs als je twee keer blijft zitten trouwens.Óók als je mooi kan zingen.
)
Ik heb daar geen noodzaak toequote:
Dat valt hier en daar nog wat tegen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb daar geen noodzaak toe![]()
![]()
Alhoewel.... Leven in Italie...![]()
Is de vuilnisophaaldienst weer aan het werk trouwens?
Nou dan gaan we dáár niet wonen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat valt hier en daar nog wat tegen.
Napoli non è polito. Forse Roma, o Milano o Trieste?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dan gaan we dáár niet wonen.(omgeving Napels toch?)
Va benequote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe maar Milaan dan. Me like shoesEn niet te dicht bij de paus graag.
Ja, dat deejen we toch ook?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Va bene(maar tis wel een van de duurste steden van Italia).
En wat de paus betreft, die is veel verder van het padje dan ik, dus je kunt beter met mij op pad gaan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |