Ja, dat zal. Maar wat een titel zeg en wat voor werk ga je dan doen?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, moest de presentatie in 't Engels doen. Maar ja wanneer horen ze mij nou in 't Engels praten, nooit, dus die zaten van hmmmm
, kan ie dat ook
.
Gewoon software testen, niet te moeilijk doenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:28 schreef Noek het volgende:
Ja, dat zal. Maar wat een titel zeg en wat voor werk ga je dan doen?
Visschotel, man wat zijn die gamba's irritant zegquote:Goed, wat heb je gegeten? Da's ook heel belangrijk.
Oh dus je bent eigenlijk al helemaal gesetteld en wel? Lekker man.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon software testen, niet te moeilijk doen. Werk al 2 maanden op de plek waar ik m'n scriptie heb geschreven
.
[..]
Visschotel, man wat zijn die gamba's irritant zeg. Wel erg lekker trouwens, en prima weer
.
rtl4??quote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, van plaats delict zijn ze hier in de buurt
jupquote:
begin gemist, maar dat is familie van de vermoorde??quote:Op donderdag 2 april 2009 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jup![]()
Ik heb bij deze mevrouw in de klas gezeten
Zij is de ex-vrouw, de anderen vader en broer van vermoordequote:Op donderdag 2 april 2009 21:41 schreef blomst het volgende:
[..]
begin gemist, maar dat is familie van de vermoorde??
spannend, je geeft wel even verslag, wat er gaande is.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:
Hier volop sensatie, de wijk naast de onze is helemaal hermetisch afgesloten door politieauto's.
Er vliegen 2 helicopters met zoeklichten boven ons hoofd.
Best wel spannend want er kwamen de wildste geruchten los.
Weet alleen nog niet wat er nu precies aan de hand is maar ernstig is het wel volgens mij heb dit nog nooit zo meegemaakt hier.
We zijn maar weer bij de rotonde's weggegaan want als het een idioot is sta je toch niet veilig buiten denk ik dan maar.
Was best wel heftig wat daar gebeurde.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zij is de ex-vrouw, de anderen vader en broer van vermoorde
oei spannend.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:58 schreef lies1958 het volgende:
Hier volop sensatie, de wijk naast de onze is helemaal hermetisch afgesloten door politieauto's.
Er vliegen 2 helicopters met zoeklichten boven ons hoofd.
Best wel spannend want er kwamen de wildste geruchten los.
Weet alleen nog niet wat er nu precies aan de hand is maar ernstig is het wel volgens mij heb dit nog nooit zo meegemaakt hier.
We zijn maar weer bij de rotonde's weggegaan want als het een idioot is sta je toch niet veilig buiten denk ik dan maar.
p2000quote:Op donderdag 2 april 2009 22:27 schreef lies1958 het volgende:
ik kan op internet niet vinden wat er nu precies aan de hand is. Ik weet dat er een site met meldingsgegevens zijn maar weet niet welke dat is.
Ben dus lekker bezig om dat te proberen op te zoeken. Waar ik wel ondertussen achter ben gekomen dat er een veel overvallen zijn gepleegd de laatste week hier in ons dorp. Dus dit zou ook wel een overval ergens op zijn geweest. Het enige wat er in dat buurtje is een vomar supermarkt dus misschien dat die is overvallen.
Nee ook niet, zal het morgen wel lezen in de krant. Want op internet staat niets. Trouwens de wijk is weer open en helicopter is ook al weer een half uur uit de lucht. Denk dat de zoektocht voorbij is.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:00 schreef hondjes het volgende:
http://www.alarmeringen.nl/alarmeringen.html
deze misschien.
Gefeliciteerd Pietjequote:Op donderdag 2 april 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jo CarO, ik ben sinds vanmiddag Master of Science in Economics & Informatics![]()
.
Kleine pietjes worden heule pieten.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef lies1958 het volgende:
Gevonden wat het was, een overval op een videotheek. Worden de laatste tijd hier best wel veel overvallen gepleegd. Heb dat helemaal niet meegekregen afgelopen week maar lees nu best wel veel erover.
En ik maar denken dat wij in een heel rustige omgeving wonen qua criminaliteit.
In Engeland is het elke dag rokjesdagquote:
En rollade-dag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In Engeland is het elke dag rokjesdag![]()
Niet dat je daar altijd vrolijk van wordt
Welnee, door het zonlicht zie je overal stof liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben aan het poetsen geslagen![]()
![]()
There is something wrong with me.
Ik ook. Komt door al die verhalen over kunstgebitten aan de overkant.quote:
Nee, want dat poets ik elke dag zoet weg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, door het zonlicht zie je overal stof liggen.
Mijn ramen thuis zien er niet uit, nu.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
Welnee, door het zonlicht zie je overal stof liggen.
Bunker Sc.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En kunstgebitten?Waar heb je het over?
Moet ik dat hier ook al lezen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook. Komt door al die verhalen over kunstgebitten aan de overkant.
hoi kaat! klote van die klapper, zeg! jij woont toch ook in alkmaar? bel me maar ff als alles verwijderd is en je moet wachten op die prothese?quote:
Lekker zacht om het geslacht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi kaat! klote van die klapper, zeg! jij woont toch ook in alkmaar? bel me maar ff als alles verwijderd is en je moet wachten op die prothese?
Sorry, ik hou m'n kaken al op elkaar.quote:
wjquote:
Uhuh... maar ik mag niet klagen qua thuiswerkdagen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertjens! zat je op 't werk?
da's niet verkeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... maar ik mag niet klagen qua thuiswerkdagen.
Hoe zijn de bikini's dit jaar?![]()
Zitten ze lekker?
Vertel die homo wel effe precies wat-ie moet knippen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar de kappert (6 uur zit er niemand), soort matje in m'n nek.
Haha ja je kan niet altijd geluk hebben hequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef hondjes het volgende:
Ben de hele dag aan het inpakken geweest, lekker he, met dit mooie weer.
Wel morgen op weg naar Spanje, waar het regent.
Tot na de Pasen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja je kan niet altijd geluk hebben he![]()
Hoelang ga je? 't Zal vast geen weken regenen gok ik zomaar!
Regen in Spanje is leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef hondjes het volgende:
Ben de hele dag aan het inpakken geweest, lekker he, met dit mooie weer.
Wel morgen op weg naar Spanje, waar het regent.
Wat is daar zo leuk aan dan?quote:
Ik weet het niet, warme regen ofzoquote:
Oh, dat is wel romantisch.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:17 schreef Manu82 het volgende:
Ik weet het niet, warme regen ofzo
Eerste keer dat ik in Barcelona was, was er regen dus dancing in the rain ofzo
Ja, het is echt hooikoortsweer hèquote:
haai WJquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
hi there caro![]()
![]()
ik wilde apk the first appearance gunnen inzake caro, maar ik wacht al 40 seconden![]()
hij komt zo misschien nog wel. frits is ook in de buurt zag ik.
laten we nu alvast beginnen met z'n allen te sparen voor een vliegtuigje boven de bunker![]()
[ afbeelding ]
mjah, ik vind dat ze te laat begonnen zijn met de aanvang van het sub-forumquote:
Ja, veel te laatquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mjah, ik vind dat ze te laat begonnen zijn met de aanvang van het sub-forum![]()
neen, niet vaak, af en toe om empathie te tonen.
moest ff re-booten btw, maar nu ben ik er toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |