Goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:28 schreef lies1958 het volgende:
Gevonden wat het was, een overval op een videotheek. Worden de laatste tijd hier best wel veel overvallen gepleegd. Heb dat helemaal niet meegekregen afgelopen week maar lees nu best wel veel erover.
En ik maar denken dat wij in een heel rustige omgeving wonen qua criminaliteit.
In Engeland is het elke dag rokjesdagquote:
En rollade-dag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In Engeland is het elke dag rokjesdag![]()
Niet dat je daar altijd vrolijk van wordt
Welnee, door het zonlicht zie je overal stof liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben aan het poetsen geslagen![]()
![]()
There is something wrong with me.
Ik ook. Komt door al die verhalen over kunstgebitten aan de overkant.quote:
Nee, want dat poets ik elke dag zoet weg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, door het zonlicht zie je overal stof liggen.
Mijn ramen thuis zien er niet uit, nu.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
Welnee, door het zonlicht zie je overal stof liggen.
Bunker Sc.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En kunstgebitten?Waar heb je het over?
Moet ik dat hier ook al lezen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook. Komt door al die verhalen over kunstgebitten aan de overkant.
hoi kaat! klote van die klapper, zeg! jij woont toch ook in alkmaar? bel me maar ff als alles verwijderd is en je moet wachten op die prothese?quote:
Lekker zacht om het geslacht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi kaat! klote van die klapper, zeg! jij woont toch ook in alkmaar? bel me maar ff als alles verwijderd is en je moet wachten op die prothese?
Sorry, ik hou m'n kaken al op elkaar.quote:
wjquote:
Uhuh... maar ik mag niet klagen qua thuiswerkdagen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gertjens! zat je op 't werk?
da's niet verkeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh... maar ik mag niet klagen qua thuiswerkdagen.
Hoe zijn de bikini's dit jaar?![]()
Zitten ze lekker?
Vertel die homo wel effe precies wat-ie moet knippen dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef willem-jozef het volgende:
ga ff naar de kappert (6 uur zit er niemand), soort matje in m'n nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |