Is toch gewoon nep?quote:Op zondag 5 april 2009 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alen_bij_de_mac.html
Nice
Volgens mij ook.quote:
Zou goed kunnen, maar ik vind het wel leuk bedacht.quote:
Duidelijk.quote:
Vetquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Whoohoo, ik krijg voor m'n verjaardag volgende maand een sjaal van de Ultras van Vardar (Macedonie) via een vriendin.Al een tijdje geen sjaals meer gehad of gekocht om m'n verzameling uit te breiden.
Voetbalsjaaltjes!![]()
Gek genoeg heb ik vrij weinig met auto's. Ik voel me minder man nu.quote:Op zondag 5 april 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
Vandaag bij de Autorai geweest, was wel lachen
Nu weer wel?quote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrij weinig met auto's. Ik voel me minder man nu.
Ik heb er ook heel weinig mee, maar was wel erg mooiquote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrij weinig met auto's. Ik voel me minder man nu.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Aha, denthemen kwam voor die geile bitches die bij de wagens staan.
Die gedroeg zich geloof ik als de nieuwe Steen. En dat leverde hem een maandje strafbank opquote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waar hangt dieASSE gozer eigenlijk uit?
Nog een mooi Roda-sjaaltje of shirt als souvenir mee kunnen nemen?quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer terug uit Kerkrade en Deurne. Heb me prima vermaakt
Nee helaas. Gappie van me heeft geloof ik wel een sjaaltje. Ik heb alleen geen idee hoe hij er aan gekomen isquote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog een mooi Roda-sjaaltje of shirt als souvenir mee kunnen nemen?
Je zag @ Studio Sport een zeer geemotioneerde supporter buiten het stadion z'n sjaal en shirt weggooien. Ik kan het verdriet wel begrijpen. Vond het behoorlijk sneu voor die stakker.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas. Gappie van me heeft geloof ik wel een sjaaltje. Ik heb alleen geen idee hoe hij er aan gekomen is
quote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Fuseer lekker met Cambuur tot Racing Fryslan. Kan je daar met je handtasje gaan zwaaien.
hehe.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat zit iedereen ineens in m'n FoBo te gluren?
Heerlijk wij hebben geen bad meer er uit laten halen, ik baal er nog elke week vanquote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef Houniet het volgende:
2persoons bad loopt vol met heet waterIpod Stereo staat klaar, lekker uur chillen in bad met musica
.
Wij hebben een prachtig bad waar nooit iemand gebruik van maaktquote:Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heerlijk wij hebben geen bad meer er uit laten halen, ik baal er nog elke week van
Top manquote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef toma het volgende:
zo. mn schilderij is af. Als de verf droog is zal ik een foto maken
En hoeveel heb je dat mannelijke naaktmodel moeten betalen om te poseren?quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef toma het volgende:
zo. mn schilderij is af. Als de verf droog is zal ik een foto maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |