quote:Op zondag 5 april 2009 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alen_bij_de_mac.html
Nice
Is toch gewoon nep?quote:Op zondag 5 april 2009 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alen_bij_de_mac.html
Nice
Volgens mij ook.quote:
Zou goed kunnen, maar ik vind het wel leuk bedacht.quote:
Duidelijk.quote:
Vetquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Whoohoo, ik krijg voor m'n verjaardag volgende maand een sjaal van de Ultras van Vardar (Macedonie) via een vriendin.Al een tijdje geen sjaals meer gehad of gekocht om m'n verzameling uit te breiden.
Voetbalsjaaltjes!![]()
Gek genoeg heb ik vrij weinig met auto's. Ik voel me minder man nu.quote:Op zondag 5 april 2009 19:41 schreef denthemen het volgende:
Vandaag bij de Autorai geweest, was wel lachen
Nu weer wel?quote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrij weinig met auto's. Ik voel me minder man nu.
Ik heb er ook heel weinig mee, maar was wel erg mooiquote:Op zondag 5 april 2009 19:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik vrij weinig met auto's. Ik voel me minder man nu.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Aha, denthemen kwam voor die geile bitches die bij de wagens staan.
Die gedroeg zich geloof ik als de nieuwe Steen. En dat leverde hem een maandje strafbank opquote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waar hangt dieASSE gozer eigenlijk uit?
Nog een mooi Roda-sjaaltje of shirt als souvenir mee kunnen nemen?quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer terug uit Kerkrade en Deurne. Heb me prima vermaakt
Nee helaas. Gappie van me heeft geloof ik wel een sjaaltje. Ik heb alleen geen idee hoe hij er aan gekomen isquote:Op zondag 5 april 2009 20:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog een mooi Roda-sjaaltje of shirt als souvenir mee kunnen nemen?
Je zag @ Studio Sport een zeer geemotioneerde supporter buiten het stadion z'n sjaal en shirt weggooien. Ik kan het verdriet wel begrijpen. Vond het behoorlijk sneu voor die stakker.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas. Gappie van me heeft geloof ik wel een sjaaltje. Ik heb alleen geen idee hoe hij er aan gekomen is
quote:Op zondag 5 april 2009 20:13 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Fuseer lekker met Cambuur tot Racing Fryslan. Kan je daar met je handtasje gaan zwaaien.
hehe.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat zit iedereen ineens in m'n FoBo te gluren?
Heerlijk wij hebben geen bad meer er uit laten halen, ik baal er nog elke week vanquote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef Houniet het volgende:
2persoons bad loopt vol met heet waterIpod Stereo staat klaar, lekker uur chillen in bad met musica
.
Wij hebben een prachtig bad waar nooit iemand gebruik van maaktquote:Op zondag 5 april 2009 21:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heerlijk wij hebben geen bad meer er uit laten halen, ik baal er nog elke week van
Top manquote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef toma het volgende:
zo. mn schilderij is af. Als de verf droog is zal ik een foto maken
En hoeveel heb je dat mannelijke naaktmodel moeten betalen om te poseren?quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef toma het volgende:
zo. mn schilderij is af. Als de verf droog is zal ik een foto maken
Opzouten.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef sjimz het volgende:
[Hools] De VBL kroeg #1869: Bowlen een sport.
Leuk topic
Het was een vrouwelijk naakt model.quote:Op zondag 5 april 2009 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En hoeveel heb je dat mannelijke naaktmodel moeten betalen om te poseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto komt morgen![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
SCH, overspannen Tinky Winky met een midlife-crisis
Succesquote:Op maandag 6 april 2009 07:16 schreef sjimz het volgende:
Vandaag presentatie en daarna 2 weken vakantie
Doe het niet, Dos. Doe het niet. Hij heeft valse katten.quote:
Eentje maar!quote:Op maandag 6 april 2009 09:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe het niet, Dos. Doe het niet. Hij heeft valse katten.
Assen en Leeuwarden.quote:
Hij is niet hier, hij is niet daar, hiiiiiij is naar....quote:
Paar jaar geleden naar citysounds geweest in Tilburg dat is denk ik hetzelfde. Was ook zeker geslaagdquote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef Breach het volgende:
Die in Breda vorig jaar was iig geslaagd. Mede door het prachtige weer.
Nah ja, met 30 graden en bier in mn hand vind ik zelfs Corry Konings leukquote:Op maandag 6 april 2009 10:23 schreef toma het volgende:
[..]
Paar jaar geleden naar citysounds geweest in Tilburg dat is denk ik hetzelfde. Was ook zeker geslaagd
Alhoewel het niet bepaald mijn muziek smaak is.
RayMania kom er maar in...quote:Man dreigt NS'er voor de trein te gooien
ALMERE - De politie heeft zondagmiddag een 37-jarige inwoner van Weesp aangehouden op station Almere-Muziekwijk. De man wordt verdacht van een poging tot zware mishandeling.
Hij zou zich ook schuldig hebben gemaakt aan belediging en bedreiging van treinpersoneel.
Dat heeft het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zondagavond gemeld. De man reed zonder geldig vervoersbewijs van Weesp naar Almere. Op het station Almere-Muziekwijk sloeg hij bedreigende en beledigende taal uit tegen drie medewerkers van de Nederlandse Spoorwegen.
Hij duwde daarbij een van de medewerkers richting het spoor op het moment dat er een trein aankwam. De man dreigde de NS-medewerker voor de trein te duwen. Een collega die er tussen sprong kreeg klappen op haar borst, aldus de KLPD.
Mishandeld
Drie weken geleden werden op het station Almere-Centrum twee NS-medewerkers ernstig mishandeld. Na dit incident legden conducteurs en machinisten op het station een uur lang het werk neer.
De NS besloten mede onder druk van de vakbonden extra veiligheidsmaatregelen te nemen, zoals verscherpte controle bij de in- en uitgangen van het station en de inzet van meer veiligheidsteams.
Het drietal dat zondag werd belaagd, maakte deel uit van zo'n extra team.
Actiedag
Het jongste incident komt daags voor een landelijke actiedag tegen geweld. Op verschillende plaatsen in Nederland betogen werknemers en werkgevers maandag tegen agressie en geweld. Vakbond FNV nam het initiatief tot deze landelijke actiedag.
Verschillende bonden en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) hebben zich bij de actie aangesloten.
quote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, met 30 graden en bier in mn hand vind ik zelfs Corry Konings leuk
Paar jaar geleden had een Groninger het idee om een nieuwe Dancevalley op te zetten hier in het stadspark. "Valley of the North"quote:Op maandag 6 april 2009 10:23 schreef toma het volgende:
[..]
Paar jaar geleden naar citysounds geweest in Tilburg dat is denk ik hetzelfde. Was ook zeker geslaagd
Alhoewel het niet bepaald mijn muziek smaak is.
Ja maar het was een Weespert.quote:
True, normaal komen ze uit Marokko. Ow nee, dat zijn gewoon medelandersquote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar het was een Weespert.
Wel schandalig enzo verder...
Ben vanochtend op de wielren fiets naar mn werk gegaanquote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef Breach het volgende:
Zo maar weer eens een eindje gaan hardlopen.
Kon ik nog maar op een racefiets zonder pijn aan die kutkniequote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef toma het volgende:
[..]
Ben vanochtend op de wielren fiets naar mn werk gegaan
Wel hardlopen maar niet fietsen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Kon ik nog maar op een racefiets zonder pijn aan die kutknie
Ja weet jij 't? Ben er voor onder behandeling geweest en al. Maar ik heb er gewoon geen last van tijdens het hardlopen. En zodra ik meer dan 20 km fiets dan kan ik een halve week niet meer normaal lopen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wel hardlopen maar niet fietsen?
Met hardlopen belast je je knie meer dan met fietsen.
Ik vind wielrennen geen zak aan. Maar ik probeer wat conditie op te bouwen voor het mountainbikenquote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja weet jij 't? Ben er voor onder behandeling geweest en al. Maar ik heb er gewoon geen last van tijdens het hardlopen. En zodra ik meer dan 20 km fiets dan kan ik een halve week niet meer normaal lopen.
En ik vond het wielrennen zo leuk
Nah, ik vind het allebei leuk om te doen. Maar het wielrennen gaat stuk harder, dat maakte het voor mij wat leuker.quote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind wielrennen geen zak aan. Maar ik probeer wat conditie op te bouwen voor het mountainbiken
Ja toch, Funkerman is een held!quote:Op maandag 6 april 2009 09:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Assen en Leeuwarden.![]()
Hopen dat het equivalent (naam vergeten) weer in Groningen langs komt, vorig jaar lekker chill met Funkerman en Erick E. (en 25 graden +)
wat erg zegquote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Breach het volgende:
http://www.bild.de/BILD/r(...)fuer-unser-baby.html
Ze halen het toch niet bij het Engelse joch.quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Breach het volgende:
http://www.bild.de/BILD/r(...)fuer-unser-baby.html
Studerenquote:Op maandag 6 april 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of met de deuren open een balkon te creëren en te studeren.
Dat heb ik een jaar of 9 geprobeerd, maar dat ging niet echt werken.quote:
Hoe bevalt het werken?quote:Op maandag 6 april 2009 13:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Verdomme, m'n weekend met 1 dag ingekort.Of ik morgen ook nog wil komen werken.
Wat was er precies aan de hand dan?quote:Op maandag 6 april 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:.
Ik lees nu pas over dat Magath zijn keeper heeft gewisseld. Zijn daar beelden van ergens?
!
Tsja, het is magazijnwerk. Maar dat ben ik wel gewend. De hele dag lopen vind ik eigenlijk wel ff lekker. Ben zwaar uit vorm, dus dat is wel goed voor m'n conditie.quote:
quote:Van Bommel woest na keeperswissel Magath
Mark van Bommel had na afloop van de forse nederlaag van Bayern München tegen VfL Wolfsburg (5-1) geen goed woord over voor Felix Magath. De coach van Wolfsburg zou zich volgens de middenvelder provocerend gedragen hebben.
Zo wisselde Magath in de slotfase doelman Diego Benaglio voor André Lenz. Dit om naar eigen zeggen zijn bewondering te laten blijken voor de voorbeeldige houding van de tweede keeper. Volgens Van Bommel deed de coach dit echter om te provoceren.
"Ik vind het respectloos wat Magath gedaan heeft. In mijn ogen was dit een vernedering, erger kan niet", brieste Van Bommel zondag. De Nederlander gelooft bovendien niets van de verklaring van Magath. "Ik geloof niet dat dit een afscheidswedstrijd of zoiets was."
Magath zelf vindt dat Van Bommel zich beter met zijn eigen prestaties kan bezighouden, zo zegt hij in Die Welt. "Dit was een afleidingsmanoeuvre van hem. Van Bommel kan zich beter met zijn eigen prestatie bezig houden. Dit had niets met provocatie te maken."
Ik had het als bijbaantje, maar ik mocht op zo'n elektrische palletwagen rijden. Dat beviel mij bijzonder goed eigenlijk. Ik weet niet hoe groot het magazijn is, maar als ik wat ik daar deed met een gewone pompwagen had moeten doen, dan had ik nu niet meer kunnen lopen denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 13:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, het is magazijnwerk. Maar dat ben ik wel gewend. De hele dag lopen vind ik eigenlijk wel ff lekker. Ben zwaar uit vorm, dus dat is wel goed voor m'n conditie.En 's-avonds ben ik ook echt moe zodat ik niet de halve nacht wakker lig.
Kan nu ten minste m'n rekeningen weer betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |